استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی شایسته نو ( شهرری )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش دوشیزه از آرایشگاه شایسته نو ؛ در لیست آرایشگاه های زنانه زنجیره ای و شعبه دار تهران ، امروز به محله شهر ری آمدیم تا یکی از شعب آرایشگاه شایسته نو را در جنوب شرقی تهران به شما معرفی کنیم
سالن زیبایی شایسته نو به مدیریت سرکار خانم نسرین حسنی در فهرست پرعروس ترین آرایشگاه های جنوب تهران قرار دارد . این عروس سرا در شهر ری با سابقه 25 ساله در امر آموزش میکاپ و گریم عروس به هزاران آرایشگر ایرانی و متشکل مدیریت مجموعه شایسته نو و کارشناسان امور میکاپ و کانتورینگ ، شینیون عروس ، تخصصی ترین خدمات را به بانوان ایرانی ارائه میدهد.
آرایشگاه شایسته با نو با دکوراسیون شیک ، لوازم و تجهیزات آرایشگاهی روز اروپا و تیمی از کارشناسان زبده آرایشگری بانوان یکی از کامل ترین مجموعه های زیبایی ، آرایشی بانوان را در تهران داراست . همچنین شعبه شهر ری این آرایشگاه خدمات آموزشی را به خانم هایی علاقمند به رشته های آرایشگری با مدارک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای ارائه میدهد
برای دیدن نمونه کار عروس میکاپ آرتیست های آرایشگاه شایسته نو میتوانید با هماهنگی قبلی به این عروس سرای خوب در شهر ری مراجعه فرمایید .در شبکه های رسمی اطلاع رسانی شایسته نو تاریخ بازدید میکاپ ، گریم و شینیون عروس های واقعی این آرایشگاه پرعروس منتشر میشود .
مجموعه خدمات زیبایی سالن شایسته نو شامل انواع خدمات:گریم و کانتورینگ صورت ، گریم و آرایش عروس ، آرایش و استایل مو ، اصلاح و قرینه سازی ابرو ، هاشور ابرو ،
اکستنشن مژه ، اکستنشن مو ، خدمات ناخن ، رنگ و لایت ، اپیلاسیون ،پاکسازی پوست ، صافی دائم مو ، برزیلین
مشاوره به منظور کم کردن استرس عروس خانم ها و تشریک مساعی ، قبل از مراسم با حضور کارشناسان و تیم مجرب وی ای پی در امر میکاپ و کانتورینگ ، شینیون و شیمیایی با حضور مدیران مجموعه در مجموعه زیبایی شایسته نو شهر ری انجام میپذیرد .
وجه تمایز شایسته نو با موسسات زیبایی دیگر در این است که تمام پرسنل همکار در این موسسه از پایه و بستر اصلی آموزش را در تمام زمینه ها از آموزشگاه شایسته نو شروع کرده و به شکل حرفه ای با گذراندن دوره های پیشرفته و با بدست آوردن تجربیات فراوان در این موسسه مشغول به فعالیت می باشند . در زمینه میکاپ نیز تیم گریم شایسته نو به شکل حرفه ای و با تکنیک های مختلف در آیتم های گوناگون پذیرش به صورت میکاپ معمولی ، میکاپ ویژه و فوق ویژه شما را به بهترین وجه ممکن زیباتر کرده و خواسته شما را برای یک مراسم خوب اجرا نمایند . کلیه خدمات این بخش با استفاده از محصولات برند های Maluwilz – Make up studio – Mac انجام می پذیرد .
پوستی سالم و درخشان زمینه ساز و مکمل زیبایی شماست سالن زیبایی شایسته نو افتخار همکاری با یکی از معتبرترین برندهای تخصصی پوست را داراست . برند استادرم پارس که سالهاست به عنوان یک محصول فوق تخصصی پوست شناخته شده است دست آورد سالها تحقیق و تجربه متخصصان خود را در قالب محصولاتی بی نظیر در اختیار شما عزیزان قرار داده است . در سالن های زیبایی شایسته نو کلیه خدمات پوست از جمله پاکسازی ، جوان سازی ، لیفت ، اکسی تراپی ، آبرسانی عمیق ، فرم دهی صورت با ماساژ های تخصصی و پیلینگ (ضد لک و ضد چروک قوی ) توسط متخصصین مجرب انجام می شود . درمان نور و آب که یک درمان تخصصی و موثر برای بازسازی و احیای سریع پوست می باشد خدمتی جدید و منحصر به فرد برای کلیه عروس خانم ها و مشتریان میکاپ است . این درمان با خاصیت از بین بردن سریع و مقطعی پروکها و لک های ریز باعث جوانی و درخشش سریع پوست می شود و بستری مناسب برای میکاپ و ماندگاری بیشتر آن ایجاد می کند . مراقبت های کابین رسیدگی و نگهداری روزانه پوست کمک شایانی به سلامت و زیبایی آن می کند ولی ثابت شده که مراقبتهای کابین (انجام خدمات حرفه ای) سرعت جذب و عملکرد معجزه آسا دارد و تاثیر یک جلسه درمان کابین معادل با 50 روز مراقبت خانگی است . درمانهای تخصصی کابین روند پیری پوست و تاثیرات آلودگی هوا و تنشهای کاری را به تاخیر می اندازد و کمک شایانی به جوانسازی و شادابی پوست شما می کند و در برطرف کردن مشکلات ایجاد شده برای پوست از قبیل چین و چروک ، تیرگی ، جوش ، خشکی و چربی و ... موثر است . ترکیبات خاص این مواد و روش اجرای منحصر به فرد آن باعث شده که با انجام یک الی دو جلسه درمان کابین به طرز آشکاری تغییر را در پوست خود احساس کنید .
موسسه زیبایی شایسته نو افتخار دارد با مدیریت خانم حسنی ، با 22 سال سابقه کار تخصصی عروس در خدمت شما عزیزان می باشد . خدمات ما در پکیج VIP ارائه می شود .
پکیج شماره 1 (VIP)
1. مشاوره با خانم حسنی جهت اتخاذ تدابیر لازم برای داشتن ایده آل ترین آرایش و رنگ مو متناسب با چهره عروس خانم ها در بهترین شب زندگیتان .
2. میکاپ و کانتورینگ با محصولات Mac - Make Up Studio - Estee Lauder - Clinique
3. فون انحصاری صورت با ماندگاری 24 ساعته توسط دستگاه ایربراش همراه با تلفیق کاموفلاژ ، ابداعی شایسته نو برای داشتن پوستی بسیار زیبا با ماندگاری طولانی و ضد تعریق .
4. دیزاین مو در انواع شینیون های فوق تخصصی (مدرن و کلاسیک) .
5. پاکسازی کامل پوست صورت با محصولات Esthederm فرانسه با خاصیت تاثیرپذیری سریع ، مناسب عروس خانم ها .
6. خدمات فوق تخصصی Hair Color توسط خانم حسنی و تیم مجرب ایشان (رنگ مو ، هایلایت و مش هماهنگ با پوست و چهره شما ) ، تیم رنگ و مش این موسسه افتخار دارد با استفاده از محصولات Loreal پاریس و Wella آلمان با توجه به دوره های دیده شده در اروپا و آسیا و حضور در Treadvision (مسابقات جهانی شرکت Wella ) با جدیدترین شیوه های سازگار با مو ، در خدمت شما عزیزان باشد .
7. پکیج کامل ناخن ( کاشت ، طراحی و پدیکور )
8. خدمات اصلاح و ابرو
9. ارائه جدیدترین مدلهای تاج و تور مطابق با چهره و سلیقه عروس خانم ها .
10. ارائه وسایل مورد نیاز یک بار مصرف برای شما عزیزان در یک پکیج کامل و اختصاصی .
لازم به ذکر است که برای عروس خانم ها صبحانه و ناهار تدارک دیده شده است و در این روز رویایی میهمان شایسته نو می باشند .
کارشناسان سایت دوشیزه با بررسی قیمت آرایش ، میکاپ ، گریم ، شینیون ، خدمات ناخن ، پوست ، رنگ مو در پکیج های آرایشی و زیبایی عروس آرایشگاه شایسته نو به این نتیجه رسیدند تا مرکز آرایش عروس شایسته نو را در کلاس قیمت متوسط دسته بندی خود قرار دهند

موسسه زیبایی شایسته نو افتخار دارد با یک سیستم فوق حرفه ای به سرپرستی سرکار خانم حسنی در زمینه انجام کلیه کارهای شیمیایی مطابق با استاندارد های روز دنیا با استفاده از برندهای Wella و Loreal نیازهای شما عزیزان را در کلیه زمینه های رنگ ، از بین بردن و پاک کردن رنگ های مشکی و مشکی پر کلاغی ، رنگ گیاهی و حنا ، انواع لایت ، دکلره ، فر و صاف و کراتین ترکیبات خاص رنگ و آنچه که شما همیشه در آرزوی بدست آوردن بودید را به واقعیت تبدیل می کند . در ضمن برای انجام خدمات در این دپارتمان یک پکیج کامل از وسایل یک بار مصرف و حوله برق لامع شایسته نو به برای انجام بهتر خدمات و یادبود به شما عزیزان ارائه می شود .
به شما این قول را می دهیم که با یک بار تجربه کردن خدمات شینیون و براشینگ در موسسه زیبایی شایسته نو برای همیشه مشتری دائم ما خواهید شد چراکه شینیون ها وبراشینگ های این موسسه منحصر به فرد و خاص می باشند . شاید شما تنها کسی نباشید که دوست داشته باشند شینیون و براشینگ خود تک و منحصر به فرد باشد . خلاقیت و ابتکار عمل تیم شینیون و براشینگ و اجرای خاص آن حتی از روی جدیدترین ژورنال های روز دنیا در نوع خود بی نظیر و قابل توجه می باشد . پس با ما باشید و ما را برای یک بار هم شده تجربه نمایید .
زیباترین اکستنشن روز دنیا را با مواد 100% طبیعی از هندوستان که قابلیت رنگ و دکلره و فر کردن با انواع بابلیس را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . در ضمن ما به شما این امکان را می دهیم که مژهه هایی بسیار زیبا و جذاب را به شکل دائم و موقت تجربه کنید و چشمانی جذاب و زیبا داشته باشید . ما به شما عزیزان اطمینان می دهیم که هیچ کس قادر به تشخیص موی اظافه شده شما از موی طبیعی خودتان نمی باشد . انجام بافت ها شامل : بافت آفریقایی ، مکزیکی ، بافت گل ، بافت قلب ، خطی ، تلی و چتری در مدلهای ژورنالی و نقش هایی که دارا می باشد همراه با اضافه کردن مو به صورت بافت در کل سر انجام می گیرد .
تمام کوپ های صورت گرفته در این موسسه از روی ژورنال های اروپایی و آسیایی با روش Toni & Guy به شکل بسیار حرفه ای همراه با پیتاژ صورت می گیرد که در صورت درخواست شما مشتری گرامی همراه با شستشو و براشینگ می تواند باشد . لازم به ذکر است که تیم اصلاح و ابرو با تجربه ای بسیار زیاد ابروانی بسیار زیبا همراه با قرینه سازی و هماهنگ کردن آن هم چهره تان را خلق خواهند کرد . قابل ذکر است که انجام کوپ های تخصصی و فانتزی به صورت کاملا بهداشتی و با در اختیار قرار دادن شانه های شخصی و ضد عفونی کرده وسایل مورد نیاز هنگام کوپ صورت می گیرد و همجنین تمام وسایل اصلاح و ابرو نیز یک بار مصرف و کاملا بهداشتی به شما عزیزان ارائه می شود .
خدمات ناخن حرفه ای است که به تخصص بالا همراه با تجربه زیاد نیاز دارد و این تخصص با تمرین و تکرار به دست آمده البته با شناخت ابزار ها و مواد جدید و با کیفیت بالا که در بازار موجود می باشد حاصل می شود که ما در این بخش سعی داریم بهترین محصولات را به کار گرفته و بهترین و جدیدترین دیزاین های روز دنیا را به کار برده تا مراجعه کنندگان با انجام دادن این عمل از دستان خود با طرح های جدید و زیبا لذت برده و شاهد نتیجه کار ما باشند .
موسسه و آموزشگاه زیبایی شایسته نو با امتیاز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی و سازمان فنی و حرفه ای کشور در سال 1371 با مدیریت خانم نسرین حسنی تاسیس شد و دو سال بعد توانست با همکاری خانم نرگس حسنی (خواهر ایشان) مدیر و موسس آموزشگاه شایسته رخ به شکل یک NGO در آمده و با فعالیت بسیار جدی و خاص در امر آموزش و خدمات ادامه داده و در حال تاسیس شعبات مختلف می باشد و افتخار خدمت گذاری به هموطنان عزیز را داشته باشیم . حضور فعال و جدی پرسنل شایسته نو در شاخه های مختلف زیبایی به شکل بسیار منظم و خاص یکی از رموز موفقیت این موسسه می باشد و همیشه این خانواده هنرمند (حسنی) از سالیان بسیار قبل این هنر را (مراقبت زیبایی) که به شکل پشت به پشت از مادر و اقوام نزدیک خود به یادگار دارند و از تجربیات بسیار زیاد آنان در گذشته به نام سالن زیبایی شایسته استفاده کرده و از تیم خود کمال تشکر و سپاسگذاری را دارند .

گوشه ای از عناوین و افتخارات کسب شده توسط سر کار خانم حسنی مدیریت آرایشگاه فوق مدرن زنانه شایسته نو به شرح ذیل می باشد :
- نفر اول فستیوال عروس گرفتوبین آمریکا در کشور امارات
- برگزیده جشنواره بانوان برتر عرصه مدیریت خرداد 91
- برنده تندیس مدیر برتر و بانوی کار آفرین در سال 87
- دارنده گواهینامه ISO 9001 – 2008 از TUV کشور آلمان
- دارنده مجوز واحد صنفی ممتاز از اتحادیه آرایشگران شمیرانات
- نماینده و مدرس محصولات شرکت های Loareal فرانسه و Wella آلمان
- نماینده و مدرس گریم شرکت Maluwilz
- دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد
- اولین مبتکر تلفیق کاموفلاژ با دسگاه ایربراش برای ماندگاری طولانی میکاپ
- مجری طرح فستیوال عروس در زمینه میکاپ و شینیون
- دارنده گواهینامه آموزشهای مختلف در بسیاری از آکادمی های کشورهای اروپایی و آسیایی
- مدیر و موسس یکی از پر هنرجو ترین آموزشگاه های مراقبت زیبایی استان تهران با 22 سال سابقه آموزش و رتبه دار بیشترین تعداد هنرجو و بالاترین درصد قبولی و امتیاز در سازمان فنی و حرفه ای کشور
- مبتکر دروس کتبی با روش تند خوانی برای یادگیری آسان و برگزاری آزمون های پیاپی برای بالا بردن سطح امتیاز هنرجویان


در ادامه مشاورین دوشیزه جهت تکمیل لیست بهترین آرایشگاه ها و عروس سراهای شهری ری قرار است به آرایشگاه مارال شهرری ، آرایشگاه ستایش نوین ، آرایشگاه مه رویان شهرری ، آرایشگاه زیبا رویان شهرری ، آرایشگاه حنانه ، آرایشگاه کلبه سبز ، آرایشگاه مشاطه ، آرایشگاه نقره نگار ، آرایشگاه مروارید ، آرایشگاه بهار شهرري ، آرایشگاه پريسان شهرري ، آرایشگاه عروس پايتخت ، آرایشگاه راگا ، آرایشگاه رویان ،آرایشگاه مدادرنگی، آرایشگاه رزگل ، آرایشگاه مهروز ، آرایشگاه لادن شهرري ، آرایشگاه نخلك خيابان شهيد رجائي ، آرایشگاه ياقوت ري ، آرایشگاه هدی ، آرایشگاه گل آرا ،آرایشگاه روژین خواهند رفت تا آرایشگاه های خوب با نمونه کار عروس در منطقه 20 را به نوعروس های سایت دوشیزه معرفی کنند




تهیه گزارش سالن زیبایی شایسته نو - شهر ری : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه  

قابلیت آرایشگاه عروس

مرکزآمـوزش فنـی و حرفـه ای و خدمـات زیبایـی و سـالن فـوق تخصصــی عــروس در شــهر ری بــا سیســتم مدیریــت منطبــق بــا اســتانداردهای جهانــی و همــکاری تیــم متخصــص و بســیار مجـرب و کارآزمـوده افتخـار دارد در خدمـت هنرجویـان ، بانـوان و عـروس خـانم هـای محتـرم باشـد.این مرکـز دارای سـه طبقـه مجـزا اعـم از آمـوزش ، خدمـات آرایـش و پیرایـش و سـالن VIP عـروس مـی باشـد. ایــن شــعبه در مــدت فعالیــت خــود همــواره بــا ابتــکار عمــل، نــوآوری و آشــنایی بــا متدهــای روز دنیــا ارائــه دهنــده برتریــن خدمــات بــا ســطح کیفــی بســیار مطلــوب بــوده اســت
2
خدمات آموزش شعبه شهرری

آموزشـگاه شایسـته نو در سـال 1371 تاسـیس شده اسـت ، این مجموعـه در جنـوب تهـران از بزرگترین و پیشـرفته تریـن مراکز آموزشـی شـهر تهران می باشـد و دارای جدیدترین دکوراسـیون و مجهزتریـن سیسـتم هـای پیجـر ، سـانترال ، بـرق اضطـراری اتوماتیـک با تعبیـه عالی ترین وسـایل برودتـی و حرارتـی و اختاذ طبقه تفکیک شـده متامـی مسـائل حفاظتی و امنیتـی دارای 4 مـی باشـد و از نظـر خدمـات در رتبـه برتـر شـناخته شـده اسـت که این شایسـتگی نتیجه تـاش شـبانه روزی مدیـران ارجمند خـامن هـا حسـنی و پرسـنل زحمتکش شـعب شایسـته نـو می باشـد. در ایـن آموزشـگاه متامـی رشـته هـای آمـوزش بـر قـرار مـی باشـد کـه ایـن آمـوزش هـا توسـط کادر برجسـته اجنـام می عـات الزم را بدون س هـای آموزشـی اطال پذیـرد کـه در طول کال کسـری به شـما هنرجویـان محتـرم ارائه مـی دهند . شـما هنر جویـان محتـرم دوسـتدار هنـر مـی توانیـد بـا مراجعـه و ثبـت س هـای آموزشـی کـه حتـت نظارت نـام در ایـن آموزشـگاه از کال سـازمان فنـی و حرفـه ای کل کشـور مـی باشـد شـرکت کنید و پـس از طـی دوره بـه عنـوان یـک آرایشـگر حرفـه ای محسـوب شـده و گواهینامـه فنـی و حرفـه ای دریافـت مناییـد و در کمـک بـه اقتصـاد خانواده سـهیم باشـید . پــس از پایــان کلاس ها بــازار کار آمــاده مناییــد. الزم بــه ذکــر اســت کــه ایــن دوره 3 مربیگـری و کار ورزی شـرکت کـرده و خـود را بـرای ورود بـه س آموزشـی مـاه بـه طـول مـی اجنامـد که بـا تشـکیل هـر کال کــه توســط اســاتید ایــن حرفــه ، خــامن هــا حســنی برگــزار مـی شـود ،جهـت اثبـات یادگیـری بـرای شـخص هنـر جـو فاصلـه در جلسـه بعـد ، هنـر تدریـس شـده در هـر جلسـه بال بــا آوردن مــدل ، همــان موضــوع مــورد ارزشــیابی قــرار مــی گیـرد تـا بدینوسـیله اشـکاالت احتمالـی شـما هنـر جویـان محتـرم بـا پیـاده کـردن آن موضـوع بـر طـرف شـود . الزم بـه ذکـر اسـت اسـاتید رشـته هـا هرسـاله بـا سـفر بـه کشـور های اروپایـی و آسـیایی و همچنیـن حضـور در مسـابقات از آخرین تکنیـک هـای روز دنیـا مطلـع شـده و آنهـا را بـدون هیـچ کـم و کاسـتی بـدون دریافـت هزینه به هنرجویـان تعلیـم داده و از بابـت ایـن مـورد بسـیار مسـرور و خرسـند مـی باشـند.
بیشتر
3
شعبه 1 : شهرری

    Hair Design & Style (انواع دیزاین، استایل و براشینگ مو)
    Haircut (انواع کوتاهی مو با جدیدترین متد اروپایی Tony & Guy و کره ای
    Haircolor (انواع رنگ مو، مش و هایلایتهای جدید با تکنیک های آمبره، سامبره،بالیاژ، کامپکت، پوشینگ،فویل، کالرملتینگ)
    Makeup & Contouring & Storbing (میکاپ، گریم و کانتورینگ صورت و استوربینگ صورت و مو)
    انواع خدمات کاشت ناخن،مانیکور،پدیکور
    کراتینه و صافی دائم مو
    اکستننشن مو و مژه
    لاین کراستاس، ویتامینه و ترمیم موهای آسیب دیده با محصولات فوق تخصصی Loreal
    میکروپیگمنتیشن (انواع هاشور ابرو)

4
خدمات عروس شهرری

ایـن مجموعـه بـا رکـورد پـر عـروس تریـن سـالن منطقـه بـا ارائه ایـده آل تریـن پکیـج خدمـات عـروس ( پکیـج VIP ) با انجام مشـاوره حرفــه ای بــا تیــم مجــرب عــروس متشــکل از مدیریــت مجموعــه و کارشناســان امــور میــکاپ ، کانتورینــگ و گریــم، شــینیون و شـیمیایی بـا اسـتفاده از برندهـای
Mac, Esteelauder , Malu Wilz , MakeupStudio , Clinigue , Sephora , Dior
در بهتریـن و پرخاطـره تریـن روز زندگـی عـروس خانمهـا مشـغول خدمـت رسـانی می باشـد

آموزشگاه و آرایشگاه شایسته نو در سال 1370 تاسیس شد. مجموعه آرایشگاه های شایسته نو از بزرگترین و پیشرفته ترین مراکز آرایشی و آموزشی شهر تهران می باشد. سالن زیبایی شایسته نو دارای جدیدترین دکوراسیون و مجهزترین سیستم های پیجر، سانترال می باشد. مدیر و موسس ارایشگاه شایسته نو دارای مدرک رشته مراقبت زیبایی از اروپا، برگزیده مسابقات گرفتوبین آمریکا و دارای تندیس کارآفرین نمونه می باشد. ارایشگاه شایسته نو، نماینده رسمی لورآل و کراستاس فرانسه در ایران است. خدمات سالن زیبایی شایسته نو عبارت است از:

    آرایش VIP عروس و مشاوره انفرادی براساس فرم صورت، مدل مو، سلیقه مشتری، چهره داماد و جایگاه اجتماعی عروس
    شینیون VIP عروس
    خدمات مو شامل رنگ، مش و هایلایت
    خدمات مژه و ابرو
    جوانسازی صورت
    خدمات ناخن شامل طراحی و کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور
    آموزش آرایشگری مو، آرایشگری ناخن، متعادل سازی چهره و ...

موسسه وآموزشگاه زیبایی شایسته نو با امتیازرسمی از وزارت کار و امور اجتماعی و سازمان فنی و حرفه ای کشور با 25 سال تجربه در امر آموزش هنرجو و همچنین انجام کلیه خدمات زیبایی در امر آرایش و پیرایش به همراه کادر مربیان زبده با سال ها تجربه و گذراندن سطوح آموزشی با بالاترین سطح کیفیت و محصولات اورجینال و نمایندگی برترین برندها ( با شعار تعهد ما شایسته بودن شماست) همواره مشاور بانوان عزیز در سه شعبه در شمال و جنوب تهران و درحال تاسیس شعبه های جدید می باشد. هدف سالن های زیبایی شایسته نو رضایت مندی مشتریان از هر نوع سلیقه می باشد.

خدمات عروس شهر ری
این مجموعه با رکورد پر عروس ترین سالن منطقه با ارائه ایده آل ترین پکیج خدمات عروس (پکیجVIP) با انجام مشاوره حرفه ای با تیم مجرب عروس متشکل از مدیریت مجموعه و کارشناسان امور میکاپ، کانتورینگ و گریم، شینیون و شیمیایی با استفاده با استفاده از برند های:Sephora ,Dior,Mac Clinique,MakeupStudio,Wilz,Malu,Esteelauder در بهترین و پرخاطره ترین روز زندگی عروس خانم ها مشغول خدمت رسانی می باشد.

خدمات سالن زیبایی شهر ری
Hair design & Style( انواع دیزاین، استایل و براشینگ مو)

Haircut( انواع کوتاهی مو با جدیدترین متد اروپایی
Tony & Guy و کره ای)

Hair color( انواع رنگ مو، مش و هایلایت های جدید با تکنیک های آمبره، سامبره، بالیاژ، کامپکت، پوشینگ، فویل، کالر ملتینگ)

 Make up,Contouring &Storbing(میکاپ، کانتورینگ و استوربینگ)

انواع خدمات کاشت ناخن ، مانیکور و پدیکور

کراتینه و صافی دائمی مو

اکستنشن مژه

لاین کراستاس، ویتامینه و ترمیم موهای آسیب دیده با محصولات فوق تخصصیLoreal

میکروپیگمنتیشن ( انواع هاشور ابرو)

خدمات آموزشی شعبه اقدسیه
به دلیل دوری مسافت برای برخی از بانوان مشتاق به امر آموزش و کسب مهارت های برتر حرفه آرایشی و پیرایشی از نقاط مختلف تهران به شعبه 1، شعبه 2، ( سالن اقدسیه) با برگزار کردن Workshop ها و Master Class های حرفه ای و تخصصی اقدام به تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه ای زیر نظر سازمان فنی حرفه ای با ارائه مدرک نموده و آماده خدمات رسانی به هنرجویان عزیز می باشد.

خدمات سالن زیبایی اقدسیه
Hair design & Style( انواع دیزاین، استایل و براشینگ مو)

Haircut( انواع کوتاهی مو با جدیدترین متد اروپایی
Tony & Guy و کره ای)

Hair color( انواع رنگ مو، مش و هایلایت های جدید با تکنیک های آمبره، سامبره، بالیاژ، کامپکت، پوشینگ، فویل، کالر ملتینگ)

 Make up,Contouring &Storbing(میکاپ، کانتورینگ و استوربینگ)

انواع خدمات کاشت ناخن ، مانیکور و پدیکور

کراتینه و صافی دائمی مو

اکستنشن مژه

لاین کراستاس، ویتامینه و ترمیم موهای آسیب دیده با محصولات فوق تخصصیLoreal

میکروپیگمنتیشن ( انواع هاشور ابرو)

آموزشگاه و سالن های زیبایی شایسته نو
کلیه خدمات زیبایی، آموزشگاه زیبایی

لوگوی آموزشگاه و سالن های زیبایی شایسته نو موسسه و آموزشگاه زیبایی شایسته نو با امتیاز رسمی از وزارت کار و امور اجتماعی و سازمان فنی و حرفه ای کشور در سال 1371 با مدیریت خانم نسرین حسنی تاسیس شد و دو سال بعد توانست با همکاری خانم نرگس حسنی (خواهر ایشان) مدیر و موسس آموزشگاه شایسته رخ به شکل یک NGO در آمده و با فعالیت بسیار جدی و خاص در امر آموزش و خدمات ادامه داده و در حال تاسیس شعبات مختلف می باشد و افتخار خدمت گذاری به هموطنان عزیز را داشته باشیم.

حضور فعال و جدی پرسنل شایسته نو در شاخه های مختلف زیبایی به شکل بسیار منظم و خاص یکی از رموز موفقیت این موسسه می باشد و همیشه این خانواده هنرمند (حسنی) از سالیان بسیار قبل این هنر را (مراقبت زیبایی) که به شکل پشت به پشت از مادر و اقوام نزدیک خود به یادگار دارند و از تجربیات بسیار زیاد آنان در گذشته به نام سالن زیبایی شایسته استفاده کرده و از تیم خود کمال تشکر و سپاسگذاری را دارند.

گوشه ای از عناوین و افتخارات کسب شده توسط سرکار خانم حسنی:

·     نفر اول فستیوال عروس گرفتوبین آمریکا در کشور امارات

·     برگزیده جشنواره بانوان برتر عرصه مدیریت خرداد 91

·     برنده تندیس مدیر برتر و بانوی کار آفرین در سال 87

·     دارنده گواهینامه ISO 9001 – 2008  از TUV کشور آلمان

معرفی سالن زیبایی شایسته نو

سالن زیبایی شایسته نو با مدیریت خانم ها حسنی با سال ها سابقه و متد روز میکاپ و گریم عروس در خدمت شما عروس های عزیز است.

5 مورد از خدمات عروس رایگان برای شما

جدیدترین میکاپ عروس به همراه به روز ترین شنیون های شرقی و اروپایی در سالن زیبایی شایسته نو انجام می شود.

اگر به دنبال آرایشگاه عروس هستید و نمونه کارهای آرایشگاه شایسته نو را ندیده اید پیشنهاد می کنیم حتما سری به سالن زیبایی شایسته نو بزنید و عروس های واقعی را از نزدیک ببینید.
امکانات و سرویس های ویژه آرایشگاه شایسته نو
1- گریم و میکاپ تخصصی عروس مطابق با جدید ترین متد روز دنیا
2- بیش از 25سال سابقه درخشان
3- طراحی حرفه ای ناخن
4- بازدید عروس قبل از قرارداد
5- تنوع قیمت در سالن عروس شایسته نو شهر ری

آرایشگاه شایسته نو شهر ری

میکاپ و گریم تخصصی عروس با بهترین کیفیت و زیبایی زیر نظر برترین متخصصین گریم

که در خیابان اقدسیه قرار دارد با پرسنلی مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

این سالن زیبایی داری 3 شعبع در شهر تهران می باشد.

تشريك مساعي و مشاوره ای قبل از مراسم با عروس خانم انجام می شود. با حضور خانم نسرین حسنی و تیم مشاوره اعم از میکاپ،شینیون،رنگ مو جهت طراحی مدل مو،سبک میکاپ،وانتخاب تاج و در نظر گرفتن سلایق و علایق عروس خانم

انواع سبک های دیزاین موی عروس خانم ( عربی،اروپایی،مدرن،کلاسیک،حرارتی و ....)

با در نظر گرفتن بعد صورت و تفاوت قدی عروس خانم و آقای داماد و سلیقه های طراحی خاص انجام می شود
این خدمات شامل:

    مشاوره عروس
    پاکسازی صورت
    ماسک طلا
    شینیون و دیزاین موی عروس

شعبه مرکزی(شهر ری)

شعبه VIP (اقدسیه)

شعبه رویال (پاسداران)
مشاوره رایگان
فرم زیر را برای مشاوره رایگان با مشاوران ما در هر سه شعبه پر بفرمایید

چرا سالن زیبایی شایسته نو را برای آرایش انتخاب کنم

موسســه و آموزشــگاه زیبایــی شایســته نــو بــا امتیــاز رسمی از وزارت کار و امـور اجتماعـی و سـازمان فنـی و حرفـه ای کشـور بـا 25 سـال تجربـه در امـر آمـوزش هنرجـو و همچنیـن انجـام کلیـه خدمـات زیبایـی در امـر آرایـش و پیرایـش بـه همـراه کادر مربیـان و پرسـنل زبـده بـا سـالها تجربـه و گذرانـدن سـطوح آموزشـی بـا بالاتریــن ســطح کیفیــت و محصــولات اورجینــال و نمایندگــی برتریــن برندهــا ( بــا شــعار تعهــد مــا شایســته بــودن شماســت) همـواره مشـاور بانـوان عزیـز در سـه شـعبه در شـمال و جنوب شـهر تهــران بــوده و در حــال تاســیس شــعبه هــای جدیــد مــی باشــد . هـدف سـالن هـای زیبایـی شایسـته نـو رضایـت منـدی مشـتریان از هـر نـوع سـلیقه مـی باشـد.

    مشاوره عروس :

    تشريك مساعي و مشاوره ای قبل از مراسم با عروس خانم انجام می شود. با حضور خانم نسرین حسنی و تیم مشاوره اعم از میکاپ،شینیون،رنگ مو جهت طراحی مدل مو،سبک میکاپ،وانتخاب تاج و در نظر گرفتن سلایق و علایق عروس خانم
    پاکسازی صورت :

    با محصولات استادرم فرانسه باعث آبرسانی فوق العاده به پوست می شود و صورت را برای امر میکاپ آماده می کند.
    ماسک طلا :

    ورق طلا، برای درمان و پیشگیری از عوارض پوستی از جمله چروک های سطحی، خشکی و افتادگی پوست استفاده می شود. ذرات طلا دارای خاصیت آنتی باکتریال هستند و كاهش محسوس چروک های سطحی پوست، مرطوب کنندگی قوی آن و تسریع در روند فعال سازی سلول ها، تحریک سنتز کلاژن و الاستین و افزایش درخشندگی پوست را به همراه دارند. تاثیر طلا بر روند جوان سازی پوست توسط مراکز مختلف علمی از جمله انجمن علمی علوم پزشکی ایالات متحده آمریکا، مرکز تحقیقات آزمایشگاه دانشگاه میامی به واسطه تاثیر بر روند جوان سازی سلول ها و تاثیر بر افزایش میزان کلاژن و خاصیت الاستیسیته پوست به اثبات رسیده است. طلا خواص شادابی و درخشندگی پوست را نیز به همراه دارد. روش صحیح استفاده از ورق های طلا در عملکرد آن بر پوست اهمیت دارد.
    شینیون و دیزاین موی عروس :

    انواع سبک های دیزاین موی عروس خانم ( عربی،اروپایی،مدرن،کلاسیک،حرارتی و ....)

    با در نظر گرفتن بعد صورت و تفاوت قدی عروس خانم و آقای داماد و سلیقه های طراحی خاص انجام می شود
    گریم و میکاپ عروس :

    گریم سه بعدی شامل تعادل سازی چهره و هارمونی رنگ ها
    ایربراش :

    استفاده ار فن ایربراش برای کاور مناسب پوست عروس خانم به صورت یکدست برای از بین بردن چروک دور چشم و از بین بردن خط خنده و برطرف کردن مشکل ماسیدگی کرم و ترک خوردن آن
    کانتورینگ و استورینگ :

    تکنیک رعایت کردن حد فاصل ها و برق انداختن صورت از جدیدترین متد گریم به حساب می آید که با استفاده از هایلایت کردن چهره آرایش متفاوتی را در سالن های زیبایی شایسته نو تجربه خواهید کرد.
    تاج عروس :

    انواع و اقسام تاج با طراحی های خاص و برند سواروسکی با توجه به مدل مو، فرم صورت، دیزاین مو و تفاوت قدی در دسترس عروس خانم ها می باشد.
    پکیج بهداشتی قبل از مراسم :

    پکیج بهداشتی قبل از مراسم جهت انجام خدمات قبل از مراسم و روز مراسم در اختیار عروس خانوم قرار داده می شود.
    گیفت اهدایی روز مراسم :

    گيفت يادگاري لوازم ارايش شامل لوازم ميكاپ به همراه ايينه و كيف لوازم ارايش
    هزینه ها: متوسط ترین نرخ ممکن

    قیمت اهمیتی ندارد،هزینه ها تا حد زیادی برای رضایت مشتری کم شده اند.در این سالن آنقدری که رضایت مشتری اهمیت دارد،قیمت و هزینه مهم نیست.مطمئن باشید پس از یک بار عروس شدن در این سالن زیبایی، خودتان برای سالن شایسته نو مشتری پیدا خواهید کرد

سالن زیبایی شایسته نو  با مدیریت نسرین حسنی در سه شعبه تهران و شهر ری مشغول فعالیت می باشد ، آرایشگاه شایسته نو در زمینه خدماتی از جمله : گریم عروس ، گریم و میکاپ ، رنگ مو و هایلایت ، دیزاین مو ، خدمات ناخن ، اکستنشن مژه ، کراتینه مو ، تقویت و ویتامینه مو فعالیت دارند .
از جمله سالن های زیبایی می باشد که دارای پرسنل بسیار حرفه ایی و متخصص می باشند که خدمات را به صورت حرفه ایی ارائه می دهند که سالهاست که در زمینه خدمات زیبایی و پوست حضور پر رنگ دارد .
همچنین محیط این سالن زیبایی بسیار صمیمی می باشد و دارای پرسنل کاملا حرفه ایی و خوش برخورد هستند.

مجموعه خدمات زیبایی سالن شایسته نو  شامل انواع خدمات:
گریم و کانتورینگ صورت
گریم و آرایش عروس
آرایش و استایل مو
اصلاح و قرینه سازی ابرو
هاشور ابرو
اکستنشن مژه
اکستنشن مو
خدمات ناخن
رنگ و لایت
اپیلاسیون
پاکسازی پوست
صافی دائم مو
برزیلین

موسســه و آموزشــگاه زیبایــی شایســته نــو بــا امتیــاز رسمی از وزارت کار و امـور اجتماعـی و سـازمان فنـی و حرفـه ای کشـور بـا 25 سـال تجربـه در امـر آمـوزش هنرجـو و همچنیـن انجـام کلیـه خدمـات زیبایـی در امـر آرایـش و پیرایـش بـه همـراه کادر مربیـان و پرسـنل زبـده بـا سـالها تجربـه و گذرانـدن سـطوح آموزشـی بـا بالاتریــن ســطح کیفیــت و محصــولات اورجینــال و نمایندگــی برتریــن برندهــا ( بــا شــعار تعهــد مــا شایســته بــودن شماســت) همـواره مشـاور بانـوان عزیـز در سـه شـعبه در شـمال و جنوب شـهر تهــران بــوده و در حــال تاســیس شــعبه هــای
شعبه سوم مجموعه سالن های زیبایی شایسته نو،تخصصی به آرایش عروس می پردازد.به گفته خانم حسنی، مدیریت این مجموعه، اولین و متمایزترین خدمات این مجموعه به عروس هایش، مشاوره انفرادی است.او در این مشاوره، علاوه بر توجه به ظاهر فرد، فرم صورت، مدل مو و البته توجه به سلیقه شخصی اش، به چهره داماد و قد و البته جایگاه اجتماعی هر دو توجه می کند تا تناسبی برای صورت عروس و چهره داماد ایجاد شود.حفظ ملاحت چهره عروس،کانتورینگ آرایش و ایجا سایه روشن روی آرایش با انجام جدیدترین رنگ مو ها و هایلایت ها با استفاده از لوکس ترین برند دنیا (لورآل) محصولات درمانی این شرکت به نام کراستاس از جمله امکانات تازه ای است که باری آرایش عروس لحاظ می شود. یکی دیگر از خدمات سالن شایسته نو ارائه گیفت ها و لوازم آرایش مختصری در یک پکیج خاص به عنوان یادگاری و ملزومات کاری که ممکن است در ابتدا تا انتهای کار نیاز عروس خانم ها باشد. صبحانه، میان وعده و ناهار سبک برای عروس هم از اماکانات دیگری است که به منظور ایجاد آرامش عروس در اختیار مشتریان این سالن قرار می گیرد.جدیــد مــی باشــد . هـدف سـالن هـای زیبایـی شایسـته نـو رضایـت منـدی مشـتریان از هـر نـوع سـلیقه مـی باشـد.

دارای جدیدترین دکوراسیون و مجهزترین سیستم های پیجر ، سانترال ، برق اضطراری اتوماتیک با تعبیه عالی ترین وسایل برودتی و حرارتی و اتخاذ تمامی مسائل حفاظتی و امنیتی دارای 4 طبقه تفکیک شده می باشد و از نظر خدمات در رتبه برتر شناخته شده است




معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی شایسته نو ( شهرری )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش شایسته نو-شهرری در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه شایسته نو برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی شایسته نو ( شهرری )؟ از مجموع 15 امتیاز

دسترسی و جای پارک
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد