استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی ماه تی تی ( ستارخان )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه ماه تی تی :دیروز به آرایشگاه ماه تی تی رفتم که در لیست آرایشگاه های عروس ستارخان قرار دارد وبا در نظر گرفتن قیمت پکیج خدمات آرایشی عروس، این سالن کارشناسان سایت دوشیزه این مجموعه رو در لیست آرایشگاهای کلاس اقتصادی غرب تهران قرار دادند .
همزمان با دیدن عکسهای عروس شون سوالاتم رو هم می پرسیدم،پکیجی که سالن زیبایی ماه تیتی برای مشتریانشون در نظر گرفتند خدماتی مثل اصلاح و ابرو، رنگ ابرو، اپیلاسیون، لنز، تاج، پاکسازی و موی اضافه دارد،ایشون یک میکاپ آرتیست عروس دارند که برای گریم و میکاپ عروس از برندهای مک و دیوراستفاده می کند .
مدت زمان آماده شدن عروس در این مرکز زیبایی 3 تا 4 ساعته و در طول روز تنها دویا سه عروس رو میپذیرند .سبک کار در این آرایشگاه متفاوت و بیشتر با توجه به سلیقه عروس ها کار میکاپ و شنیون انجام میشه.
مدیریت مجموعه زیبایی ماه تی تی، خانم فریبا انصاری هستند که ایشون کیفیت و موندگاری میکاپ و شینیون عروس های سالنشون رو تضمین می کنند. اگه تصمیم دارید عروس آرایشگاه سالن زیبایی ماه تی تی باشید نصف کل هزینه هارو باید بابت بیعانه پرداخت کنید،که در صورت فسخ قرارداد از طرف شما 10 درصد از اون کسر می شه و مابقی پس داده می شه.
2 یا 3 روز قبل از مراسم برای انتخاب مدل مو و مدل میکاپ عروس باید به این عروس سرا در ستارخان برید و همون روز ساعت ورود و خروج تون رو هماهنگ کنید و کارهای اولیتون رو هم انجام بدید. اگه دوست دارید حضوری با مدیریت صحبت کنید باید به آدرس این آرایشگاه عروس سمت غرب تهران تو خیابان باقرخان برید .



اطلاعات کاملتری از آرایشگاه ماه تی تی دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی ماه تی تی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی ماه تی تی ( ستارخان )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش ماه تی تی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه ماه تی تی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی ماه تی تی ( ستارخان )؟ از مجموع 0 امتیاز

دسترسی و جای پارک
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد