استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی نقش ونگار ( سعادت آباد )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه نقش و نگار:یکی از آرایشگاه های خوب سعادت آباد است که در محدوده بلوار دریا قرار گرفته است،مدیریت این سالن خانم پاکار هستن که 2 پکیج برای عروس هایی که به سالن نقش و نگار رو انتخاب میکنند در نظر گرفتند.
اولی شامل میکاپ و شینیون عروس و اصلاح و ابرو میشه، دومین پکیجشون شامل پک اول + اپیلاسیون، رنگ و یک جلسه آرایش میشه ،که برای هر خدمات اضافه ای که لازم داشته باشید باید هزینه ای جدا پرداخت کنید.
نمونه کارهای عروسی که من از میکاپ آرتیست عروس سرای نقش نگار دیدم ترکیبی از سبک عربی و اروپایی بود. میکاپ کار آرایشگاه نقش و نگار روزانه بیشتر از 3 عروس رو قبول نمی کنند و برای گریم و میکاپ عروس از برند مک استفاده می کنند.برای بستن قرارداد لازم که یک سوم از کل قیمت پکیج میکاپ و آرایش عروس رو بابت بیعانه بدید و که صورت فسخ قرارداد می تونید برید و پولتون رو پس بگیرید.
بعد از قرارداد متناسب با خدماتی که لازم دارید با شما تماس می گیرند که به سالن آرایش نقش و نگاردرسعادت آباد برید و کارهاتون رو انجام بدید و همون روز هم تسویه کنید، در روزعروسی کار شما 3 یا 4 ساعت طول می کشد و باید چند روز قبل ساعت خروج از سالن رو اطلاع بدید تا ساعت حضور شما در سالن رو بهتون اعلام کنند.
می تونید نمونه کارها و عکسهای عروس این میکاپ آرتیست رو در شبکه های اجتماعی هم پیدا کنیدو بادقت بیشتری سبک و کیفیت کارشون رو مورد بررسی قراربدید.ودر آخر باید بگم که از نظر قیمت میکاپ و شنیون این مجموعه زیبایی در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار میگیرد .



"سالن آرایش عروس نقش و نگار "
 
با 20 سال سابقه درخشان در خدمت بانوان محترم
مرکز گریم و میکاپ فوق حرفه ای عروس در شمال غرب تهران 



اطلاعات کاملتری از آرایشگاه نقش و نگار دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی نقش و نگار: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی نقش ونگار ( سعادت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش نقش ونگار در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه نقش و نگار برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی نقش ونگار ( سعادت آباد )؟ از مجموع 0 امتیاز

دسترسی و جای پارک
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد