استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی نیکادل ( فرشته )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه نیکادل:درخیابان فرشته ( فیاضی) – ساختمان داریوش میباشد ویکی از سالن های زیبایی vipدر شمال تهران به شمار میرود.
بعد از ورود به ساختمان این مجموعه ی آرایشی و زیبایی برای دیدن آلبوم 3 میکاپ آرتیست سالن به بخش مشاوره و اتاق عروس رفتم.سبک کار هر 3 میکاپ کار عروس ،لایت با تنوع زیادی بود،اما با نظر عروس نوع و رنگ میکاپ انتخاب میشد. مدیریت سالن میکاپ عروس نیکادل را خانم انصاری به عهده دارند.
قیمت پکیج های عروس،سالن زیبایی نیکادل در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرار میگیرد و میتوان گفت که این مرکز زیبایی جزوء آرایشگاه های گران قیمت تهران میباشد.
خدمات این پکیج ها شامل پک اول میکاپ،شینیون،ابرو،شیو صورت،شاین بدن،اپیلاسیون کامل،مانیکور و فرنچ. دومی شامل پکیج اول+ یک میکاپ ویژه برای مدلینگ و..+رنگ مو یا پاکسازی پوست،و آخری شامل2 بار انجام خدمات پکیج اول و دوم فرمالیته + مراسم اصلی به انضمام پدیکور و 1 میکاپ اضافه جهت عکس اسپرت میباشند.البته باید در نظر داشته باشید که ،پکیج ها قابلیت تغییر ندارند.
لوازم آرایش مورد استفاده برای گریم و میکاپ عروس در این مرکز MAC , CHANEL , MAKE UP FOR EVER بودند.برای ساعت خروج ازسالن و هماهنگی با آتلیه،باید 3 تا 4 ساعت زمان برای آماده شدن در نظربگیرید.طبق گفته ی مشاور عروس سالن،برای قرار داد باید مبلغی حدود 20% از کل هزینه ها رو پرداخت کنید که در صورت کنسلی عودت داده نمیشود و میتوانید به جای آن از خدمات سالن استفاده کنید.
10روز قبل از مراسم ،یک جلسه مشاوره برای انتخاب میکاپ آرتیست و انتخاب مدل میکاپ و شنیون عروس خواهید داشت. یک روز قبل از مراسم هم برای انجام کارهای خدماتی و تسویه کامل،باید دوباره به عروس سرای نیکادل در نزدیکی خیابان ولیعصر مراجعه کنید.امیدوارم که این اطلاعات به شما درانتخاب آرایشگاه عروس کمک کنه ،خیلی خیلی دوستتون داریم آرزو میکنیم بهترینها برای شما رقم بخورد.


اطلاعات کاملتری از آرایشگاه نیکادل دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی نیکادل: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت آرایشگاه عروس

سالن آرایشی و زیبایی نیکادل، ارائه دهنده انواع خدمات با کادری مجرب و حرفه ای
سالن زیبایی نیکادل کلیه خدمات مختلف ارایشی را توسط کادر بسیار حرفه ای و دارای مدارک بین المللی از بهترین کشورهای دنیا و بصورت تخصصی به خانمهای گرامی ارائه مینماید. پاکسازی پوست، کاشت و طراحی ناخن، میکروبلیدینگ، ارایش و گریم عروس، جدیدترین متدهای رنگ مو و خدمات درمانی مو، اکستنشن مو و مژه، شینیون، کراتین و بسیاری خدمات ارایشی دیگر با بهترین کیفیت و استفاده از مواد عالی در سالن زیبایی نیکادل ارائه میشوند. بهترین میکاپ روز دنیا توسط برترین میکاپ ارتیست های ایران در سالن نیکادل برای شما انجام میشود. لطفا جهت تعیین وقت مناسب خود قبلا هماهنگی بعمل آورید. ضمنا سالن زیبایی نیکادل دارای پارکینگ اختصاصی برای رفاه مشتریان عزیز میباشد.

سالن زیبایی نیکادل از سالن های زیبایی vip خیابان فرشته در شمال تهران میباشد که دارای چندین میکاپ آرتیست معروف با خدمات فوق تخصصی میباشد.
خدمات ارائه شده در آرایشگاه سالن زیبایی نیکادل
آرایش صورت و میکاپ، آموزش خود آرایی، میکاپ
اصلاح با شمع، اپیلاسیون، وکس
انواع لایت، دکلره موها، رنگ مو، روشن کردن مو
اکستنشن مو و مژه
بافت مو، بافت کف سری، شینیون، کوپ، براشینگ مو
خدمات ابرو، بند و ابرو
خدمات ناخن، ژلیش، کاشتهای دیزاین، انواع طراحی های ساده و مدل دار
خدمات پوست
صافی ژاپنی مو، کراتینه مو
میکروپیگمنت گوچی، هاشور ابرو
گریم و میکاپ عروس

آرایشگاه نیکادل
که در خیابان فرشته قرار دارد با پرسنلی مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
خدمات حرفه ايي رنگ و لايت و كراتين مو با برترين برندهاي روز دنيا با خانم نازنين داراي مدرك بين المللي از Toni&Guy كشور انگلستان با سالها تجربه در انگلستان و ايران

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی نیکادل ( فرشته )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش نیکادل در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه نیکادل برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی نیکادل ( فرشته )؟ از مجموع 6 امتیاز

دسترسی و جای پارک
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد