استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی پیوگان ( ونک )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه پیوگان :اگر انتخاب شما این مرکز زیبایی عروس پیوگان میباشد باید بگم که این سالن زیبایی دسترسی بسیار خوبی داره و درست در قسمتی قرار گرفته که از تمام نقاط تهران دسترسی مناسب و خوبی داره . در لیست بهترین عروس سراهای تهران امروز به مرکز تخصصی گریم و میکاپ عروس در ونک رفتم. وقتی وارد آرایشگاه عروس پیوگان شدم با مدیریت،که خانم ملک هستند آشنا شدم و تمام سؤال های خودم درمورد آرایش عروس از ایشون پرسیدم، ایشون خانمی جوانی هستند که مدرک گریم سینمایی از وزارت ارشاد دارند و همچنین،چند سالی زیر نظر استاد معیریان دوره گریم فرا گرفته اند.
علاوه بر خانم ملک یک میکاپ آرتیست عروس دیگه ای هم در آرایشگاه پیوگان که در خیابان گاندی قراردارد مشغول هستند که تمام عکسهای عروس که در آرایشگاه پیوگان وجود داره همه کار ایشون بودند، درسته که همه¬ی آلبوم ها روتوش شده بود اما باز هم می شد رنگ ها و زیبایی های کارشون رو متوجه شد، هر دو میکاپ کارعروس از برندهای شنل و استی لودر برای گریم و میکاپ عروس استفاده می کنند.
قیمت پکیج هاشون بستگی به عروس ها داره اینکه چه خدماتی رو خودشون لازم بدونندو اینکه چه خدماتی رو سالن براشون لازم بدونه قمیت پک های خانم ملک با همکارشون متفاوته اما دراین آرایشگاه از نظر قیمت در فهرست آرایشگاه های کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار میگیره .تفاوت قیمت پکیج ها بستگی به پوست و شرایط عروس دارند.
مرکز آرایشی پیوگان در روز4 تا 3 عروس رو هم میپذیرند، البته ناگفته نماندکه اگه می خواین نمونه کارهای جدید عروس از خانم ملک رو ببینید، چون آلبوم ندارند باید تو شبکه های اجتماعی نمونه کارهاشون رو ببینید سبک کارشون گریم لایت عروس هست و میکاپ بسیار کمی دارند.
برای قرارداد با عروس سرای پیوگان در نزدیک میدان ونک باید 20 تا 30% بابت بیعانه بدید که در صورت فسخ از طرف شما برگشت داده نمیشه. یک هفته قبل از عروسی برای پاکسازی و کارهای اولیه با شما تماس می گیرند و یک روز قبل از مراسم هم برای کارهایی که باقی مونده و همینطور تسویه باید به این آرایشگاه تشریف ببرید .سبک های مختلف میکاپ و شینیون عروس همیشه آدم رو وسوسه میکنه که بازم به جاهای بیشتری بره و مدل های بیشتری ببینه. فکر کنم باید یه لیست از بهترین آرایشگاه های عروس ونک ، گاندی ،ولیعصر، آفریقا (جردن) تهیه کنید و کارهای همه رو ببینید تا خیالتون از بابت انتخابتون راحت بشه، اینها توصیه خانم ملک به همه ی عروس های که به مرکز عروس پیوگان مراجعه میکنند.


سالن زیبایی پیوگان
(گریم و میکاپ تخصصی عروس با ارائه آلبوم قبل و بعد از گریم زیر نظر طراحان گریم سینما و دانش آموختگان هنر های کلاسیک در مدلهای کاملا طبیعی و به روز و رفع نواقص دیداری بعد از انجام گریم با ارائه شینیون های جدید توسط سپیده کریم نیا)
(طراحی دائم ابرو ،لب ،قرینه سازی ،ترمیم و پاک کردن بصورت حرفه ای با تضمین با استفاده از روش هاشور با دستگاه های کاملا جدید (میکروپیگمنشن) با مجوز اداره ی بهداشت توسط خانم سولماز)
(انجام مش های فانتزی ،نسکافه ای ،موکایی ،قهوه ای و شنی –ترمیم و احیای موهای آسیب دیده به روش کراتین با ماندگاری بالا-پاک کردن موی مشکی و حنا به روش گماژ و ریپیر زیر نظر خانم صنم)
(اکستنشن مو،افزایش طول و حجم مو با استفاده از موهای صد در صد طبیعی با قابلیت رنگ و سشوارهای مجدد ، اتو ،فر کردن و صاف کردن با تضمین توسط هنرمندان بنام)
انواع بافت های تابستانی ،اکستنشن مژه با کیفیت عالی جهت حفظ بهداشت و سلامت چشم ها
(لاین تخصصی ناخن-کاشت – کاور-دیزاین ناخن –مانیکور و پدیکور بصورت حرفه ا ی توسط شبنم حیدری)
وم دائم و پیشرفته از صمغ درخت با قطره ضد رویش، موم معمولی و گیاهی و عسل و رازیانه، وکس صورت، جلبک دریایی، آلوئه ورا و عسل همراه لوازم یکبار مصرف با کابین مجزا
ارائه انواع کوپ های فانتزی و کلاسیک توسط رویا طبق ژورنال
میکاپ و شینیون Make up, Hair مراقبت های زیبایی مو Hair Treatment مراقبت های زیبایی ناخن و پوست Nail and skin treatment خدمات اپیلاسیون Depilation متعادل سازی پوست و مراقبت های پوست زیر نظر متخصص با محصولات Janssen آلمان
آموزش کلیه خدمات فوق با مدرک از سازمان فنی و حرفه ای کشور
کلیه خدمات آرایشی با پرسنل با سابقه کار مجرب ارائه می گردد
بافت و شینیون های ژورنالی 2013
ارائه خدمات تخصصی ناخن
انواع کوپ های تخصصی و مدلینگ
گریم و میکاپ تخصصی عروس کلیه خدمات آرایشی و بهداشتی کلکسیونی از جدیدترین لباس های خارجی اگر خواهان ابروهای زیبا هستید، سالن پیوگان را امتحان کنید ابروکار حرفه ای سرکا خانم بابایی با 20 سال سابقه درخشان




اطلاعات کاملتری از آرایشگاه پیوگان دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی پیوگان: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی پیوگان ( ونک )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش پیوگان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه پیوگان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی پیوگان ( ونک )؟ از مجموع 0 امتیاز

دسترسی و جای پارک
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد