استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن زیبایی گیوا ( مرزداران )


اطلاعات آرایشگاه عروس

به گزارش سایت دوشیزه از آرایشگاه گیوا(مرزداران):چند روز پیش بود که به آرایشگاه عروس گیوا در مرزداران رفتم سالن شیک و مجللی که هنوز بعد از گذر چند روز دکورهای مشکی و طلائیش رو خوب به خاطر دارم ، آرایشگاهی که با تمام وسعت و بزرگیش، باز هم پر از مشتری بود و جای سوزن انداختن نبود.
میون این همه شلوغی بالاخره مشاور عروس گیوا رو پیدا کردم و سوالاتی که داشتم رو از ایشون پرسیدم در حالی که من تک تک آلبوم ها رو ورق میزدم و عکسهای عروسها رو میدیدم سؤالاتم رو هم می پرسیدم.اول از همه باید بگم که2 پکیج دارند، اولی شامل اصلاح ابرو، رنگ ابر، میکاپ و شینیون، مژه، ناخن می شه دومی شامل تمامی موارد بالا + رنگ مو و تاج.
هر 3 میکاپ کار عروس این سالن برای لوازم میکاپ عروس از برندهای مک و کلارنس استفاده می کنند. آرایشگاه گیوا در فهرست آرایشگاه عروس غرب تهران قرار داره و در سایت دوشیزه در کلاس متوسط قرار گرفته است .برای رزرو نوبت،30 درصد از قیمت پکیج عروس باید بابت بیعانه پرداخت بشه و باعروس قرارداد می بندند، و 2 روز قبل از عروسی برای تست شینیون و میکاپ عروس باهاتون تماس میگیرند.
یک روز قبل هم برای خدمات اولیه و تسویه باید مجددا به سالن آرایش گیوا درمنطقه 2رفت،در روز قرارداد مشخص میشود با کدام میکاپ آرتیست می خواهید که قرارداد ببندید معمولاً هر کدام از آنها 3 تا 4 عروس رو در یک روز آماده می کنند و زمان آماده شدن عروس 3 تا 4 ساعته.
برای دیدن مدل های به روز و جدید عروس در سالن گیوا شعبه مرزداران،می تونید عروس سرای گیوا نزدیک خیابان اشرفی اصفهانی رو در شبکه های اجتماعی پیدا کنیدو یا اینکه با هماهنگی به آدرس سالن مراجعه کنید.


اطلاعات کاملتری از آرایشگاه گیوا(مرزداران) دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش سالن زیبایی گیوا(مرزداران): انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن زیبایی گیوا ( مرزداران )

جهت دریافت آدرس و تلفن سالن آرایش گیوا(مرزداران) در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات آرایشگاه گیوا(مرزداران) برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن زیبایی گیوا ( مرزداران )؟ از مجموع 3 امتیاز

دسترسی و جای پارک
7%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد