استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن عقد اسپرلوس پیوند ماندگار


اطلاعات دفتر ازدواج

                                                                                                                                            **وقتی میتوانید متفاوت باشید**

به گزارش سایت دوشیزه از مرکز تخصصی عقد و ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار: امروز به دفتر ازدواج اسپرلوس با ٢ شعبه در میدان اول شهران و احمداباد مستوفی آمده ایم تا شیک ترین و لاکچری ترین دفتر و سفره عقد کریستالی به عروس و دامادهای عزیزمون معرفی کنیم، به جدیت میتوانیم به خدمت این عزیزان عرض کنیم که این مجموعه تنها سالن vip در شمال غرب وجنوب غرب تهران است.

-موسسه اسپرلوس پیوند ماندگار به شماره ثبت 43391 به مدیرت کارشناس حقوقی جناب آقای مهدی کرمی دارای بزرگترین و مجلل ترین سالن های عقد با ظرفیت 100 نفر و300 نفر در تهران هست.
-دیزاین ، چیدمان و تجهیزات این مجموعه زیر نظر آرشیتکت مطرح سرکار خانم مهندس مریم جعفری انجام شده که باعث متفاوت و خاص شدن این دفتر گردیده است.

از امکانات مجموعه تخصصی عقد اسپرلوس میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

1-ثبت رسمی ازدواج
انتخاب عاقد روحانی یا غیر روحانی و ثبت عقد رسمی در کمترین زمان ممکن

2- گل آرایی
گل آرایی سالن با گل های معطر لیلیوم و رز سفید- صورتی در تمام سالن و سفره عقد مطابق با سلیقه عروس خانم های محترم

3- نور پردازی و مه مصنوعی
نور پردازی فوق حرفه ای با دستگاه فلش، لیرز ، رقص نور، ریسه، وال واشت و مه سرد به جهت رویایی و رومانتیک ساختن فضا

4- پذیرایی
پذیرایی از مهمانان با منوی متفاوت ناهار، شام، آبمیوه طبیعی ، شربت، چای و نسکافه، میوه و شیرینی با ظروف بسیار شیک توسط مهماندار از مجموعه

5- موسیقی
اجرای موسیقی زنده با دف، تار، تنبک، سنتور، حافظ و مولانا خوانی و یا ریمکس شاد انتخابی

6- شمع آرایی
 چیدمان شمع های کوچک و بزرگ از ورودی تا سفره عقد و جایگاه

7- فیلم برداری و عکاسی
فیلم برداری از تک تک لحظات مراسم عقد توسط گروه فوق حرفه ای عکاسی

8- پارکینیگ اختصاصی و دسترسی راحت از اتوبان های اصلی
از امکانات خوب مجموعه داشتن دو طبقه پارکینگ اختصاصی در ایام تعطیل و جای پارک خوب و دسترسی آسان از اتوبان های همت، باکری، ستاری و نیایش


9-باغ تالار اختصاصی
برگذاری مراسم عقد,نامزدی,عروسی و تشریفات مجالس در شیک ترین باغ تالار و سالن





(برای استفاده از تخفیف کافیه هنگام تماس یا مراجعه بفرمایید از سایت دوشیزه معرفی شدید )

قابلیت دفتر ازدواج

 درصد تخفیف ویژه کاربران سایت دوشیزه
دفتر ازدواج و سالن عقد اسپرلوس پیوند ماندگار بزرگترین و باشکوه ترین سالن VIP در شمال غرب تهران در محله شهران شمالی (باظرفیت١٠٠ نفر) می باشد.
مجموعه اسپرلوس با شماره ثبت ۴٣٣٩١ به مدیریت کارشناس حقوقی جناب آقای کرمی و دیزاین و چیدمان زیر نظر آرشیتکت مطرح سرکار خانم مهندس جعفری جدیدترین و لاکچری ترین تشریفات و خدمات ذیل را به عروس داماد های عزیز ارائه می کند:
- ثبت رسمی و قانونی ازدواج با حق انتخاب عاقد روحانی یا شخصی
- گل آرایی طبیعی از ورودی تا جایگاه و میز شام
- شمع آرایی
- نورپردازی فوق حرفه ای
- فیلم برداری و عکاسی با اکیپ حرفه ای
- آرایشگاه و مزون عروس
- ماشین عروس
- موسیقی سنتی و زنده
- عقد آریایی
- پذیرایی (میوه و شیرینی، آبمیوه طبیعی، چای و نسکافه، شام و ناهار، صبحانه سلف)
و در نهایت تشریفات نامزدی، عروسی و تولد در بهترین و شیک ترین سالن و باغ تالارهای تهران و حومه، شمال، ترکیه و مالزی

سالن عقد مجلل اسپرلوس با ظرفیت 100 نفر دارای امکاناتی از قبیل : سفره عقد کریستالی ژورنالی ، صندلی آب کاری طلا ، ظروف چینی هتلی برای پذیرایی ،حریرآرایی کل سالن (اولین و تنها سالن عقد حریرآرایی شده در کل ایران) ، شمع آرایی ، گل آرایی طبیعی ، موزیک زنده ، فیلمبرداری و عکاسی ، نورپردازی حرفه ای ، پذیرایی ( ناهار ، شام ، میوه و شیرینی و...) ، جای پارک خوب و پارکینگ اختصاصی در ایام تعطیل و دسترسی راحت از اتوبان های اصلی همت ، نیایش ، ستاری و باکری می باشد.
مجلل ترین و بزرگترین سالن عقد باظرفیت ١٠٠ نفر در شمال غرب و غرب تهران

ثبت عقد رسمی ازدواج
گل ارایی
شمع ارایی
فیلمبرداری
عقد اریایی
موسیقی زنده
پذیرایی(شام ـ ناهار ـ میوه شیرینی ـ چای نسکافه و...)
با مدیریت کرمی

دفتر عقد و ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار – دفتر ازدواج بسیار شیک با دکوراسیون فوق العاده زیبا – سفره عقد بسیار زیبا – برگزاری مراسم در دفتر ازدواج اسپرلوس
دفتر ازدواج و سالن عقد اسپرلوس پیوند ماندگار بزرگترین و باشکوه ترین سالن ویژه در شمال غرب شهر تهران در محله شهران شمالی با ظرفیت صد نفر می باشد.




سالن عقد اسپرلوس پیوند ماندگار :
موسسه اسپرلوس پیوند ماندگار به شماره ثبت ۴۳۳۹۱ به مدیرت کارشناس حقوقی جناب آقای مهدی کرمی دارای بزرگترین و مجلل ترین سالن عقد با ظرفیت ۱۰۰ نفر در تهران میباشد.
-دیزاین ، چیدمان و تجهیزات این مجموعه زیر نظر آرشیتکت مطرح سرکار خانم مهندس مریم جعفری انجام شده است.
از امکانات دفتر تخصصی عقد اسپرلوس میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:
۱-ثبت رسمی ازدواج
انتخاب عاقد روحانی یا غیر روحانی و ثبت عقد رسمی در کمترین زمان ممکن
۲- گل آرایی
گل آرایی سالن با گل های معطر لیلیوم و رز سفید- صورتی در تمام سالن و سفره عقد مطابق با سلیقه عروس خانم های محترم
۳- نور پردازی و مه مصنوعی
نور پردازی فوق حرفه ای با دستگاه فلش، لیرز ، رقص نور، ریسه، وال واشت و مه سرد به جهت رویایی و رومانتیک ساختن فضا
۴- پذیرایی
پذیرایی از مهمانان با منوی متفاوت ناهار، شام، آبمیوه طبیعی ، شربت، چای و نسکافه، میوه و شیرینی با ظروف بسیار شیک توسط مهماندار از مجموعه
۵- موسیقی
اجرای موسیقی زنده با دف، تار، تنبک، سنتور، حافظ و مولانا خوانی و یا ریمکس شاد انتخابی
۶- شمع آرایی
 چیدمان شمع های کوچک و بزرگ از ورودی تا سفره عقد و جایگاه
۷- فیلم برداری و عکاسی
فیلم برداری از تک تک لحظات مراسم عقد توسط گروه فوق حرفه ای عکاسی
۸- پارکینیگ اختصاصی و دسترسی راحت از اتوبان های اصلی

اگر به دنبال دفتر ازدواج و سالن عقد لاکچری در شمال غرب تهران هستید، حتماً سری به موسسه اسپرلوس پیوند ماندگار در شهران بزنید. این دفترخانه سالنی بزرگ و شیک با ظرفیت 100 نفر دارد. سالن عقد اسپرلوس علاوه بر فضای بزرگ و مناسب برای عقد شما، دکوراسیون و چیدمان متفاوت و جالبی نسبت به سایر سالن های عقد دارد. از امکانات سالن عقد اسپرلوس پینود ماندگار می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:
• ثبت عقد رسمی
• گل‌آرایی طبیعی
• فیلمبرداری و عکاسی فوق حرفه‌ای
• نورپردازی حرفه‌ای
• موسیقی زنده
• شمع‌آرایی
• پذیرایی
از خدمات نوین که سالن عقد اسپرلوس ارائه کرده است، سرو ناهار یا شام در سالن مجموعه بعد از برگزاری مراسم عقد می‌باشد. این سرویس سبب صرفه‌جویی در وقت عروس دامادهای عزیز و مهمانان می‌شود. از طرفی در سالنی بسیار زیبا و مجلل از مهمانان پذیرایی می‌گردد.
دسترسی راحت از اتوبان‌های اصلی نیایش، همت، ستاری، باکری و پارکینگ اختصاصی در ایام تعطیل و جای پارک فراوان یکی دیگر از امکانات خوب این دفتر عقد شیک به‌شمار می‌آید.
دفتر ازدواج لاکچری اسپرلوس پیوند ماندگار دارای سفره عقد شیک و مدرن می‌باشد. سفره عقد این محضر تماماً کریستال ایتالیایی و منحصر به فرد است.
دفتر عقد و ازدواج اسپرلوس پیوند ماندگار مبتکر اولین سالن عقد حریرآرایی شده با ریسه‌های کریسمس و دیزاین و چیدمان زیر نظر آرشیتکت مطرح سرکار خانم مهندس جعفری می‌باشد. از دیگر مزیت‌های سالن عقد اسپرلوس پیوند ماندگار، حق انتخاب عاقد شخصی و روحانی توسط عروس و دامادهای عزیز می‌باشد.
مدیریت این مجموعه جناب آقای مهدی کرمی با 15 سال سابقه کار در زمینه عقد، تشریفات عروسی، نامزدی، تولد زیباترین شب را برای برگزاری مراسم شما در برترین تالار و باغ تالار‌های تهران و حومه رقم خواهد زد.

وقتي ميتوانيد متفاوت باشيد عقد و ازدواج اسپرلوس پيوندماندگار موسسه اسپرلوس پيوندماندگار به شماره ثبت 43391داراي بزرگترين سالن عقد لاکچري به ظرفيت 100نفر و تالار عروسي است از امکانات اي مجموعه ميتوان به موارد ذيل اشاره کرد: -لاکچري ترين و مدرن ترين سالن عقد منطقه شمال غرب تهران و شميران -سفره عقد کريستالي ايتاليايي با بهره گيري از جديدترين و بروزترين ظروف و چيدمان زير نظر مهندس جعفري -صندلي ها آبکاري طلا و ظروف چيني هتلي و جام گيلاس خوري -ثبت لحظات رويايي مراسم عقد توسط اکيپ فوق حرفه اي فيلمبرداري و عکاسي -سالن مجهز به پيشرفته ترين سيستم  نور پردازي (داراي سنسور حساس و هماهنگ با ريتم موزيک) -مجلل ترين دفتر ازدواج و دفتر عقد شيک در شمال غرب و غرب تهران -برگزاري با شکوه ترين مراسم عقد ،عروسي،نامزدي،تولد و... -گل آرايي حرفه اي سفره و سالن با جديدترين ديزاين گل هاي طبيعي -شمع آرايي از ورودي تا جايگاه -برنامه هاي مفرح از قبيل:آتش بازي،يخ خشکو مه سرد درچند مرحله) سرو غذاها و نوشيدني هاي بسيار با کيفيت و لاکچري -پارکينگ اختصاصي و دسترسي راحت از اتوبان هاي نيايش ،همت،باکري و ستاري -مديريت حرفه اي مجموعه توسط جناب اقاي کرمي و مهندس جعفري جناب آقاي مهدي کرمي و سرکار خانم مهندس مريم جعفري از تحصيل کرده هاي دانشگاهي در مقطع دکترا در رشته حقوق و معماري سعي بر اين نماده اند تا مجموعه از متفاوت و لاکچري که در خورشان اقشار متوسط و سطح بالاي جامعه  باشد تاسيس و هماهنگي هاي لازم را به عمل آورند تا آن چه را که از يک جشن رويايي را که انتظار ميرود به واقيعيت تبديل سازند دفتر ازدواج

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن عقد اسپرلوس پیوند ماندگار

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد و ازدواج اسپرلوس پیوندماندگار در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات دفترخانه ازدواج اسپرلوس پیوندماندگار برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن عقد اسپرلوس پیوند ماندگار؟ از مجموع 30 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
8.6%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد