استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سالن عقد هیرمان (شهرک غرب)


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش دوشیزه از سالن عقد هیرمان: سالن عقد هیرمان واقع در شمال غرب تهران در فضایی به مساحت 150 متر و با ظرفیت 40 نفرچیدمان صندلی در ساختمانی شیک و نوساز و سالنی متفاوت و سفره عقدی زیبا و مدرن می باشد.
سالن هیرمان امکان دسترسی راحت ازچند مسیر و فضایی مناسب جهت پارک خودروی مهمانها و پارکینگ اختصاصی ویژه عروس و دامادهای عزیز و در طبقه دوم با اسانسور آماده استقبال از مهمانهای شماست .
در سالن عقد هیرمان انتخاب عاقد به دلخواه شماست و فقط امر با شکوه ازدواج انجام میشود(به هیچ وجه ثبت طلاق انجام نمی شود)صدور سند ازدواج و ثبت شناسنامه ها در کوتاهترین زمان انجام میشود ضمنا مشاوره در جهت مسائل ثبتی ازدواج با زوجین گرامی و خانواده های محترم صورت می گیرد.
گروه هیرمان با کادری جوان وخوش برخوردو تحصیل کرده و با سابقه در اجرای مراسم های عقد و عروسی مراسم شمارا به یاد ماندنی خواهد کرد در این راستا امکاناتی در نظر گرفته شده که شامل سفره عقدی مدرن و متفاوت ،شمع آرایی و نور پردازی رویایی ،مه مصنوعی،گل آرایی تخصصی توسط تیم مجرب هیرمان ارائه انواع گیفت های یادگاری ویژه مراسم عقد و عروسی(در صورت سفارش شما)همگی توسط طراحان صورت گفته است .
انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه شیرینی ،کوکتل میوه فصل،فینگرفودهای سرد ،نان پنیر وسبزی که تمامی موارد پذیرایی در ظروفی زیبا توسط مهماندار خانم صورت میگیرد.
آتلیه اختصاصی هیرمان با کادری جوان و حرفه ای جهت ثبت لحظه های زیبای شروع زندگی همراه شما هستند تیم عکاسی و فیلمبرداری با جدید ترین و با کیفیت ترین تجهیزات مراسم شما را به تصویر می کشند .فیلمبرداری و عکاسی در صورت درخواست شما در فضاهای باز و لوکیشن های متفاوت و ساخت انواع کلیپ ویژه عروس و دامادها ،چاپ عکس و شاسی(عکاسی و ادیت فایل ها توسط خانم انجام می شود) طراحی البوم های خاص ازجمله خدمات تیم استودیو هیرمان می باشد.
ودر پایان گروه هیرمان برای عروس و دامادهای عزیز امکاناتی متفاوت و خاص و برنامه های زیبا و برپایی جشن های با شکوهی برای برگزاری مراسم عروسی و یا نامزدی و تشریفات کلیه مجالس نیز دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر مشاورین برگزاری مراسم آمادگی پاسخگویی هر گونه سوال عروس و دامادهای عزیز را دارند.
با ما در تماس باشید منتظرتان هستیم .


قابلیت دفتر ازدواج

دفتر ازدواج هيرمان برگزار كننده مراسم عقد به صورت آريايي و اسلامي در فضايي شيك، ثبت عقد و سفره ی عقد زيبا و مدرن و عكاسي در آتليه اختصاصي میباشد. سایر خدمات دیگر این مجموعه عبارت است از : پذيرايي از مهمانان، شمع آرايي، گل آرايي، فيلم برداري، امكان دسترسي آسان به جای پارك مناسب.

سالن عقد هیرمان در محدوده شهرک غرب ( منطقه ۲ ) تهران واقع شده است . ثبت عقد و برگزاری مراسم عقد اسلامی و آریایی در محیطی متفاوت و مجلل ، سفره عقد شیک و مدرن  ، با ظرفیت ۴٠ نفر از امتیازات این دفتر ازدواج شیک در شمال غرب تهران است.

دفتر عقد و ازدواج هيرمان برگزاركننده مراسم عقد و ازدواج، ثبت رسمي ازدواج ،تشريفات عروسي با آتليه اختصاصى
دفتر ازدواج هيرمان سفارش گل آرايي رو با توجه به سليقه و بودجه شما با حرفه اي ترين گل اراها انجام ميدهد.
با ظرفیت 40 نفر


سالن عقد و دفتر ازدواج هیرمان واقع در شهرک غرب، یکی از بهترین و لوکس ترین سالن های عقد تهران است . این سالن عقد علاوه بر امکانات پذیرایی و تشریفاتی، تیم گل آرایی نیز دارند. شما عزیزان میتوانید دسته گل خود را نیز از این مجموعه تهیه بفرمایید.
سالن عقد هیرمان تیم مستقر برای آتلیه عکاسی نیز دارند.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس سالن عقد هیرمان (شهرک غرب)

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد هیرمان در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات سالن عقد هیرمان برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به سالن عقد هیرمان (شهرک غرب)؟ از مجموع 13 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
3%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد