استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

شیرینی فروشی دانژه ( جردن )


اطلاعات شیرینی و کیک

به گزارش سایت دوشیزه از شیرینی دانژه:در ادامه بررسی اسامی قنادی های معروف تهران، امروز تصمیم دارم شیرینی فروشی دانژه که یکی از لوکس ترین شیرینی فروشیهای تهران هست رو بهتون معرفی کنم. در واقع میشه گفت این شیرینی فروشی یه کافه قنادی هستش. چون علاوه بر فضای مدرن و بسیار شیکی که داره،جایی هم برای لذت بردن از لحظات در محیط اون قرار دادند که میشه نشست یه چیزی خورد، به جرأت می تونم بگم که یکی از مدرن ترین و شیک ترین قنادی های تهران هست.
در کافه شیرین دانژه که درمنطقه 3 تهران قرارداره ، انواع مختلفی از شیرینی های خشک و تر انواع کوکی و کاپ کیک با استفاده از بهترین مواد اولیه تهیه و ارائه می شه، مدل های زیبایی برای کیک عروسی هم دارند که با مدل های جدید 2015و 2016 کیک در دنیا رقابت میکنه. شیرینی سرای دانژه کیک های عروس زیبا و فوق العاده ای رو به مشتریاشون ارائه و میزان طبقات و مواد میانی و نوع روکش رو با توجه به نظر مشتری انجام میدند. لازم نیست که برای سفارش کیک عروسی خیلی زمان بذاریدو از خیلی قبل تر این کارو انجام بدید، بهترین زمان برای سفارش کیک عروسی 10 روز قبل از مراسم هست.
برای خرید کیک عروسی میتونید دو کار انجام بدید،یا این که ازعکسها و مدل های ژورنالی جدید کیک عروسی در این قنادی سفارش بدید یا این که عکس کیک مورد نظرتون رو به این مرکز ببرید و سفارش بدید.برای انتخاب شیرینی هم باید به مواردی مثل قیمت ها نوع و مدل شیرینی توجه کنید،البته باید در نظر بگیرید که چند مدل شیرینی قراره برای پذیرایی ازمهمانان مراسم تهیه کنید.بیشترین شیرینی هایی که برای پذیرایی استفاده میشوند،اغلب شیرینهای خشک و انواع تارت ها هستندو درآخر باید بگم که این شیرینی فروشی خوب در محدوده جردن و درخیابان آفریقا قرار داره و در کلاس لوکس از نظر سایت دوشیزه قرار میگیره.


" کافه قنادی دانژه " در خیابان آفریقا، با انواع کیک‌ها و شیرینی‌های خشک و تر، مکانی شیک برای صرف عصرونه است که می‌تونین یک بعد از ظهر خوب رو با نوشیدنی‌های گرم و سرد، در کنار نان‌های عصرونه تازه و شیرینی‌های این کافه بگذرونین.

تجربه امروز : جام جم ؛ پس از تعیین شکل و ظاهر و مزه کیک نوبت به حمل و انتقال آن تا محل برگزاری مراسم رسیده است. بسیاری از افراد در این زمینه کار را خودشان به عهده می‌گیرند که واقعا اشتباه بسیار بزرگی آن هم درباره مراسم عروسی است. چون باتوجه به ابعاد و حجم کیک واقعا این موضوع نیازمند تجربه و لوازم خاصی است. بنابراین این‌بار هرگز خودتان آستین بالا نزنید، چون ممکن است از کرده خودتان پشیمان شوید. بهترین گزینه این است که فقط نشانی محل برگزاری و ساعتی که قرار است کیک تحویل شما داده شود را برای فروشنده بنویسید تا او خود برای ارسال و انتقال کیک مورد نظر شما اقدام کند؛ هرچند درباره مراسم عروسی گاهی اوقات برخی مراحل تزئین نهایی دقیقا هنگام نصب کیک در محل مورد نظر انجام خواهد شد که در این صورت مجبورید حمل و نقل را به اشخاص حرفه‌ای خود شیرینی‌فروشی بسپارید.

اطلاعات کاملتری از شیرینی فروشی دانژه دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش از قنادی دانژه: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس شیرینی فروشی دانژه ( جردن )

جهت دریافت آدرس و تلفن شیرینی سرا دانژه در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات بوتیک شیرینی دانژه برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به شیرینی فروشی دانژه ( جردن )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد