استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

شیرینی فروشی دیلایت ( اقدسیه )


اطلاعات شیرینی و کیک

به گزارش سایت دوشیزه از شیرینی دیلایت:تو لیست بهترین قنادی های تهران ،دیروز من و همسرم به شیرینی فروشی دیلایت تو محدوده اقدسیه که از شیرینی های خوب شمال تهران به شماره میره و ازنظر هزینه ها در کلاس لوکس سایت دوشیزه قرار داره رفتیم.
قبل از هر چیز باید بگم که فضای قنادی دیلایت بسیار مدرن و زیبایی داره توی ویترین ها ی یخچالی این قنادی پر بود از شیرینهای متنوع و قشنگ که فکر میکنم طعم های بی نظیری داشتن علاوه بر این شیرینها که میشه برای پذیرایی تو روز مراسم ازشون استفاده کرد ،دسرهای متفاوت و متنوعی داشتن که ظاهر زیباشون بسیار دلچسب بود . توی این قنادی میتونید انواع مختلف شیرینی های پذیرایی رو سفارش بدید ،شیرینیهای مناسب برای پذیرایی تنوع زیادی داره که میشه با یه نگاه به جیب و در نظر گرفتن ذائقه مهمانان مدل های مختلفی رو سفارش داده.
برای کیک عروسی باید در نظر بگید که کیک تون باید مدل دار باشه یا ساده،چند طبقه باشه یا صاف و اینکه میوه ای باشه یا وانیلی ؟ همه ی این ها از فاکتور هایی هستند که باید قبل از مراجعه و سفارش کیک و شیرینی عروسی در نظر بگیرید. خانومی اونجا بودن، توضیح دادن که مشتری ها می تونن هر مدلی که دوست دارن بیارند تا براشون انجام بدیم اما خودمون به روز ترین و جدیدترین ژورنال های سال،مدل های کیک عروسی رو هم داریم که می تونن بعد از دیدن کارها سفارش کیک شون رو بدند، که ما کیفیت و ظاهر کار رو تضمین میکنیم برای این که شبیه کارهای ژورنال در بیاد.
می تونید برای سفارش ،حتما یک هفته قبل از عروسی به این شیرینی فروشی delight که در مرکز خرید اقدسیه قرارداره ،برید. حتما می دونید که برای دیزاین کیک با خمیر فوندانت باید وزن کیک سفارشی بیشتر از 3 کیلو باشه، دیزاین شیرینی و کیک هاشون خیلی شیک و قشنگ بود. . به جرات میشه گفت کارهاشونو جای دیگه نمیشه دید.

تجربه امروز : نو عروس ؛ بدترین حالت این است که یکی دو هفته مانده به عروسی شروع به گشتن در قنادی‌ها و شرینی‌ها کنید تا مدل دلخواهتان را بیابید یا حتی بدتر از آن تازه دنبال این باشید که بدانید کدام قنادی کیک های بهتری می‌پزد و اصلا کجای شهر قرار دارد. بهترین زمان برای سفارش کیک عروسی دو تا سه ماه مانده به مراسم عروسی است. در این حالت شما فرصت دارید که قنادی دلخواهتان را پیدا کنید، کیک‌هایش را تست کنید، در مورد کیک دلخواهتان مشاوره بگیرید، یک نمونه کوچک از آن سفارش دهید و پس از تایید نهایی کارها را به دست قناد بسپارید و با خیال راحت دنبال باقی کارها بروید. در این مرحله راجع به تفاوت قیمت ها، موادی که قرار است کیک با آن تزئین شود و ... پرس و جو کنید. البته اگر طرح خاصی مد نظر دارد که قبلا در آلبوم‌های قنادی مورد نظرتان نبوده، بهتر است از شش ماه زودتر اقدام کنید. البته برخی از شیرینی‌فروشی ها فقط از یک هفته مانده به زمان تحویل یا همان روز عروسی شما، سفارش نهایی را دریافت می کنند ولی شما قبلش می توانید برای تست مزه و انتخاب مدل به قنادی بروید.


اطلاعات کاملتری از شیرینی فروشی دیلایت دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش از قنادی دیلایت : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس شیرینی فروشی دیلایت ( اقدسیه )

جهت دریافت آدرس و تلفن شیرینی سرا دیلایت در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات بوتیک شیرینی دیلایت برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به شیرینی فروشی دیلایت ( اقدسیه )؟ از مجموع 0 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
0%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد