استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

شیرینی فروشی پوپک ( یوسف آباد )


اطلاعات شیرینی و کیک

به گزارش سایت دوشیزه از شیرینی پوپک:یکی از چیزهایی که برای عروس خانوم ها مهمه اینه که کیک عقد شیک و زیبایی داشته باشن و برای خیلی ها مثل من علاوه بر شیک و زیبا بودن و شکل ظاهری مزه کیک و تازه بودنش هم مهمه،به همین خاطر تصمیم گرفتم برای انتخاب کیک عقدمون به بهترین شیرینی فروشی های تهران برم و جدیدترین و زیباترین کیک های عروسی رو ببینم تا یه انتخاب خوب داشته باشم.
یکی از شیرین فروشی هایی که رفتم شیرینی پوپک بود، این شیرینی فروشی بزرگ محیط مرتبی داشت و توی ویترین هاش پر از انواع مختلف شیرینی های خشک و تر بود . باید از بین این همه تنوع ،شیرینی که میخواید با اون از مهموناتون پذیرایی کنید رو انتخاب کنید , به دلیل تنوع زیاد و سلیقه و ذائقه ی افراد من خیلی نمیتونم اطلاعات مفیدی در اختیارتون بزارم، اما از اون ویترینی میگم که انواع مختلفی از کیک های زیبا توش بود.
مدیریت محترم قنادی پوپک به ما توضیح دادند، که هر کدوم از این مدل ها وزن خاصی دارن یعنی مثلا برای این که یه کیک عروسی سه طبقه متوسط داشته باشیم باید وزن کیک بالاتر از 10 یا 12 کیلو باشه و اینکه از چه نوع روکشی برای دیزاین اون استفاده بشه، خیلی ها روکش خامه ای دوست دارند و خیلی ها هم روکش فوندانت رو به خاطر زیبایی ،کیفیت بالا و ظرافتی که در طراحی اون به وجود میاد میپسندن . پس نمی شه قیمت دقیقی برای کیک های عروسی داد.
برای سفارش شیرینی ها و کیک عقدوعروسی کافیه که یک هفته قبل از مراسم یا عکس مدل دلخواه خودتون رو ببرید یا این که به قنادی پوپک در یوسق آباد برید و از بین مدلهای جدید کیک عروسی هاشون که اکثر مدلهای ژورنالی 2015 و 2016 هستند، یکی رو انتخاب کنید و سفارش بدید،به همین سادگی.اما حتما راجع به مواد میانی کیک هم صحبت کنید چون موارد میانی تاثیر زیادی در وزن و طعم کیک شما داره،مثلا اگه برای مواد وسط کیک از گردو و میوه استفاده بشه،کیک شما وزن بیشتر و در نهایت هزینه بیشتری خواهد داشت : یوسف آباد ـ جنب سینما گلریز این آدرس میتونه شما رو برای رفتم به شیرینی سرای پوپک که از نظر قیمت در کلاس متوسط سایت دوشیزه قرار داره راهنمایی کنه .


تجربه امروز : نو عروس ؛ مسلم است که شما می‌خواهید کیک عروسی‌تان "شیک" ، "باشکوه"، "فوق العاده"، " دهن پرکن" و... باشد ولی برداشت شما از این واژه ها با برداشت قناد فرق می‌کند. شاید بد نباشد تصویر یکی دو نمونه از کیک‌های دلخواهتان را در روز سفارش همراه داشته باشید. این روزها کیک های عروسی در مدل‌های مختلف پخته و ارایه می‌شود. این مدل‌ها ممکن است پایه‌ای دایره‌ای،‌مستطیلی یا مربعی شکل داشته باشند که انتخاب هر کدامشان کاملا بستگی به خودتان دارد و معنای خاصی ندارد. پس در این مورد دستتان کاملا باز است و می‌توانید کیک عروس‌تان را به هر شکلی که دوست دارید، سفارش دهید.


اطلاعات کاملتری از شیرینی فروشی پوپک دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش از قنادی پوپک : انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس شیرینی فروشی پوپک ( یوسف آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن شیرینی سرا پوپک در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات بوتیک شیرینی پوپک برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به شیرینی فروشی پوپک ( یوسف آباد )؟ از مجموع 5 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد