استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون فابرا ( سعادت آباد )


اطلاعات مزون عروس

به گزارش دوشیزه از مزون عروس فابرا (دی تو دی سابق) ؛ در فهرست بزرگترین مزون های لباس عروسی، لباس نامزدی و مجلسی در غرب تهران امروز قصد داریم یکی از مزون های معروف سعادت آباد را به شما معرفی کنیم
مزون فابرکه قبلاً اسمش دی تو دی بوده سمت غرب تهران و در محله سعادت آباد واقع شده است . من دیروز برای دیدن جدیدترین مدل های لباس عروس با طرح های اروپایی و آمریکایی به این مزون رفتم. خانوم ابراهیمی مدیر مزون دی تو دی سابق هستن که با برخورد خیلی خوبی تمام توضیحات لازم در مورد انتخاب مدل و دوخت لباس عروس و به من دادن. البته اینو بگم که لباس عروس برای اجاره هم دارن که اجاره هاش با قیمت مناسب در مقایسه با مزون های عروس خوب غرب تهران ارائه میشود و کارشناسان سایت دوشیزه مزون فابرا در کلاس قیمت متوسط دسته بندی بهترین مزون های غرب تهران قرارداده اند
شما میتونید از بین لباسهایی که برای اجاره گذاشتن متناسب با سلیقه و بودجتون هر کدوم رو که دوست دارید انتخاب کنید . اما برای خرید و سفارش دوخت لباس عروس باید به نسبت مدل ، جنس پارچه هزینه بالاتری را پرداخت کنید
خانم ابراهیمی مجموعه ای کاملی از جدیدترین و زیباترین لباس های عروس ،نامزدی و مجلسی را در گالری خود جمع آوری کرده است همچنین ایشان مدرس و کارشناس برنامه های تلویزیونی در زمینه دوخت و طراحی لباس عروس و شب میباشد
از دیگر افتخارات مزون فابرا کسب گواهینامه بین المللی iso 9001 و دریافت مدال افتخار بانوی کارآفرین در 1391 توسط مدیریت محترم مزون فابرا است
خانم ابراهیمی در این مجموعه به همراه همسر خود آقای ثقفی و دخترهای خود خانم عاطفه و زهرا ثقفی با پشتکار روز به روز برای هرچه بهتر نمودن این مجموعه گام بر میدارند.ایشان همچنین افتخارات زیادی در زمینه ی مدیریت MBA و DBA را کسب کرده اند.
برای این کار باید اول به مزون فابرا در غرب تهران تشریف ببرید تا اندازه و سایزتون رو بگیرن و بعد از اون باهاتون قرارداد می بندن که روز قرارداد یک سوم از کل هزینه لباس را بابت بیعانه می گیرن. بعد از اون برای پرو اول با شما تماس می گیرن تا به مزون برید و در صورت نیاز هم برای بار دوم و همینطور تسویه و تحویل لباس باید باز هم به این مزون خوب در غرب تهران مراجعه کنید
البته هر مدلی لازم داره که کارهای خاصی روش انجام بشه و در کل انتخاب مدل لباس عروس هم کاملاً سلیقه ای پس نمی شه گفت که برای هر لباس چقدر زمان لازمه بنابراین بهتره که حضوری به مزون عروس فابرا برید و مدل ها رو ببینید و اطلاعات بیشتر رو خودتون از خانوم ابراهیمی در مورد سفارش دوخت لباس بدید.
اما اگه تصمیم دارید که لباس نامزدی ، عروسی و یا حنابندون رو بخرید حتما به کیفت پارچه و کیفیت برش و دوخت لباسها توجه کنید به نظر من بهتره که خیلی به مد توجه نشه چون همه ما میدونیم که هرچیزی که خیلی مد میشه و نظرها رو جلب میکنه یه روزی هم از مد میوفته و دیگه زیبایی نداره پس بهتره که ادم همیشه به سادگی و شیک بودن لباس توجه داشته باشه که اگر هم بعد از چند سال به لباسش یه نگاهی کرد هنوزهم اون لباس جذابیت و زیبایی خودش رو داشته باشه البته این فقط نظر شخصیه منه شما هر مدلی رو که دوست دارید انتخاب کنید , منم از همین جا براتون ارزوی خوشبخت میکنم ........


  تهیه گزارش مزون لباس فابرا-دی تو دی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه


قابلیت مزون عروس

مزون فابرا به مدیریت خانم ابراهیمی برترین مزون شمال غرب تهران ، اولین مزون دارنده ی گواهینامه ی بین المللی iso9001 ، هم اکنون با متخصص ترین و مجرب ترین همکاران در تهران ، سعادت آباد ، میدان کاج ، ابتدا سرو شرقی ، پلاک 155 ، واحد 3 آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


مزون فابرا با بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه لباس عروس نامزدی مجلسی فرمالیته و عقد با افتخار در خدمت شما عزیزان میباشد.
کلیه لباس های برند فابرا دست دوز و شخصی دوز میباشند + طراحی فوق تخصصی برای شما + مجموعه بزرگی از لباس های آماده + سفارش دوخت طرحی که شما میخواهید + امکان ست کردن اکسسوری برای شما محیا میباشد.
فابرا تنها مزون بدون فروشنده است و کسانی که در این مجموعه مشغول فعالیتند همه طراح و مشاور شما هستند.

مزون فابرا
اولین مزون دارای گواهینامه بین المللی
طراحی و دوخت
جدیدترین لباس های عروس
نامزدی
با متد ایتالیایی
مدیریت: فاطمه ابراهیمی

مزون فابرا با مدیریت سرکار خانم ابراهیمی در محدوده سعادت‌آباد، میدان کاج واقع شده است. این مجموعه طراحی و دوخت جدیدترین لباس‌های عروسی و نامزدی و همچنین لباس و مانتوی مجلسی را با متد ایتالیایی انجام می‌دهد و همچنین مجموعه کاملی از لباس‌های آماده را موجود دارد.
کلیه کارها، طراحی و دوخت مزون فابرا هستند و متریال مورد استفاده ترک، فرانسه، ژاپن و ایتالیا هستند.
خانم ابراهیمی که مدیر مزون فابرا هستند دوره‌های شخصیت‌شناسی، اندام شناسی، روانشناسی رنگ، دوره MBA و DBA
متد طراحی، متد خاص تلفیقی از 7 متد روز دنیا را گذرانده‌اند و می‌توانند به شما در انتخاب مدل لباس عروسی کمک نمایند.
نام سابق مزون لباس عروس فابرا، دی تو دی (day to day) بوده است ولی همواره مدیریت این مزون و این برند با سرکار خانم ابراهیمی بوده است. سرکار خانم ابراهیمی به همراه همسرشان جناب آقای ثقفی و دخترانشان این مجموعه را مدیریت می‌کنند.
شما می‌توانید از پایین همین قسمت، بن تخفیف مزون فابرا (هم برای لباس مجلسی و هم برای لباس عروس) را استفاده کنید. همچنین فضای مزون و تور مجازی سالن فابرا را هم در پایین صفحه مشاهده کنید.
* مزون فابرا برای راحتی مراجعین عزیز، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته‌اند. حتما قبل از مراجعه تماس بگیرید


برند فابرا با فضایی کاملا متفاوت با مدیریت خانم ابراهیمی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد
خانم ابراهیمی طراح برتر،مدرس صداوسیما و بانوی برتر کارآفرین کشور نیز میباشند که بیشتر از 25 سال در این زمینه فعالیت تجاری دارند.
علاوه بر فروش لباس های آماده ی فروش که همگی طراحی و دوخته شده توسط تیم حرفه ای و خلاق فابرا میباشد، امکان دوخت سفارشی طبق سلیقه ، رنگ پوست، فرم اندام و مناسب مراسمی که قصد شرکت در آن را دارید،نیز وجود دارد.
برای دیدن نمونه دوخت های فابرا میتوانید به صورت حضوری مراجعه فرمایید یا به صفحه ی اختصاصی ما در اینستاگرام مراجعه فرمایید. در وبسایت فابرا نیز اطلاعات کاملی در مورد انتخاب لباسی مناسب با فرم اندامتون و نکات استایلیستی وجود دارد به علاوه ی چندین نمونه از دوخت های فابرا

آدرس اینستاگرام فابرا:
زمینه های فعالیت فابرا:
لباس های عروس
لباس های نامزدی
مجلسی و شب
کوتاه و بلند
مانتو های مجلسی
سرهمی
کت و شلوار مجلسی
کت و سارافون مجلسی
انواع دامن
و دوخت انواع لباس های استراکچر و حرفه ای
کت و دامن

خانم فاطمه ابراهیمی در سال 1353 در تهران متولد شد،وی به دلیل علاقه ی بسیار زیاد به طراحی و دوخت اولین دوره ی آموزشی خود را در سال 1365 پشت سر گذاشت.خانم ابراهیمی با حمایت پدر و مادر خود دوره های دوخت را به صورت خصوصی زیر نظر اساتید مجرب و برجسته گذراند.
وی در سال های 1372 دوره ی شخصیت شناسی،1378 اندام شناسی و اشکالات اندامی،1384 رنگ شناسی پوست و سال 1385 نیز دوره ی فوق تخصصی عروس را زیر نظر مربی ایتالیایی کامل کردند.وی همچنین بر7 روش رایج الگوسازی کاملا مسلط می باشد.
خانم ابراهیمی در این مجموعه به همراه همسر خود آقای ثقفی و دخترهای خود خانم عاطفه و زهرا ثقفی با پشتکار روز به روز برای هرچه بهتر نمودن این مجموعه گام بر میدارند.ایشان همچنین افتخارات زیادی در زمینه ی مدیریت MBA و DBA را کسب کرده اند.
مزون دی تو دی با افتخار در سال 1390 موفق به دریافت گواهینامه بین المللیiso 9001 شده است.
خانم ابراهیمی در سال 1391 به عنوان بانوی برتر کارآفرین مدال افتخار را از آن خود کرد.
مزون فابرا هم اکنون با متخصص ترین و مجرب ترین همکاران آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.


مــدرس و کارشناس بــرنامه های تلویزیونی در زمــینـه دوخـت و طراحی لباس عــروس و شب
مجموعه ی کاملی از جدیدترین و زیباترین لباس های عروس،لباس نامزدی و لباس مجلسی
و اینک....تافته جدا بافته با مزون فابرا با به کارگیری از دانش روز دنیا
مدرس و کارشناس برنامه های تلویزیونی در زمینه دوخت و طراحی لباس عروس و شب***
بزرگترین مزون در غرب تهران و اولین مزون دارنده ی گواهینامه ی بین المللی iso ۹۰۰۱

مزون لباس عروس فابرا در سعادت آباد تهران واقع شده است. این مزون لباس عروس با مدیریت خوب و توانا خانم فاطمه ابراهیمی در حال فعالیت می باشد. مزون عروس فابرا یکی از بهترین مزون های لباس عروس در سعادت آباد می باشد. سایت تالار پلاس به شما پیشنهاد میکند تا اگر به دنبال یک مزون عالی و با کیفیت با جدیدترین مدل های لباس عروس میگردید ، از مزون لباس عروس فابرا دیدن نمایید.

مزون عروس فابرا (مزون عروس دی تو دی سابق) در زمینه طراحی، دوخت و اجاره لباس عروس، لباس نامزدی و لباس مجلسی با متد ایتالیایی فعال می باشد. مزون عروس فابرا در سال 1390 موفق به دریافت گواهینامه بین المللی ایزو 9001 شد. خانم فاطمه ابراهیمی (مدیریت مزون فابرا) علاوه بر گذراندن دوره های متنوع اندام شناسی، رنگ شناسی و ... ، حائز مقام بانوی برتر کارآفرین نیز شده اند.مزون عروس فابرا، دوره های آموزشی کاربردی در زمینه های طراحی آناتومی بدن خانم، طراحی لباس، پارچه شناسی، شومیزها و ... نیز برگزار می کند.

مزون لباس عروس فابرا بواسطه کیفیت کار بالا و برخورد مناسب خانم فاطمه ابراهیمی (مدیریت مزون فابرا)، دارای شهرت و حسن سابقه خوبی می باشد. مزایای مزون عروس فابرا شامل قیمت مناسب، دوخت عالی لباس عروس با طرح اروپایی و آمریکایی، اجاره لباس عروس، پاسخگویی مناسب درخصوص نحوه انتخاب مدل لباس عروس می باشد.

مزون عروس فابرا به مدیریت خانم ابراهیمی با سال ها تجربه فراوان با طراحی منحصر به فرد و بروز ، طراحی دوخت و مجموعه کاملی از لباس های عروس ، مجلسی ، فضای مناسب ، رعایت اصول استاندارد کاری و حرفه ای ، با به کار بردن روش های خلاقانه در طراحی لباس خاص تبحر دارد.


مزون فابرا (دی تو دی سابق) از بهترین مزون ها به شمار می رود.
این مزون با استفاده از جدیدترین و به روزترین دانش, پارچه ها و سنگ های اصل و با کیفیت برای زیبایی و همچنین رضایت شما بیشتر شما تلاش میکند.
مزون فابرا یک مجموعه ای کامل از جدیدترین, شیک ترین و زیبا ترین لباس های عروس و نامزدی و … است.
این مزون در محدوده غرب تهران واقع شده است و همچنینن اولین دارنده گواهینامه بین المللی می باشد.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس مزون فابرا ( سعادت آباد )

جهت دریافت آدرس و تلفن مزون لباس نامزدی و عروس فابرا-دی تو دی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات مزون لباس فابرا-دی تودی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مزون فابرا ( سعادت آباد )؟ از مجموع 14 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد