استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون هستی ( امیراکرم )


اطلاعات مزون عروس

به گزارش دوشیزه از مزون هستی ؛ اگر بدنبال خرید لباس عروس مارکدار و اورجینال از برندهای معروف ترکیه ای و اروپایی هستید توصیه میکنم گزارش امروز را که به یکی از تاپ ترین مزون های عروس تهران اختصاص داره را مطالعه فرمایید
چند روزیه که فکرم درگیر انتخاب یه مدل زیبا برای لباس عروس هستش و به همین خاطر تصمیم گرفتم به یکی از پرعروس ترین مزون های تهران برم و جدیدترین مدل های لباس عروس خارجی رو ببینم تا زیباترین انتخاب برای لباس عروس و داشته باشم.
بعد از برخورد خوب پرسنل مزون هستی در خیابان جمهوری توضیح دادم که برای لباس عروس اومدم و آقای بسیار محترمی که اونجا بودن به من توضیح دادن که قیمت اجاره و فروش لباس های عروس با توجه به تنوع بالا و طرح های مختلف با هم فرق دارد اما کارشناسان سایت دوشیزه با بررسی قیمت های انواع لباس عروس با دوخت عالی در مزون هستی ، تصمیم گرفتند این مجموعه شیک را در کلاس قیمت لوکس دسته بندی خود قراردهند
مدیرمزون هستی در چهارراه امیراکرم توضیح دادن که سفارش دوخت هم می پذیرن و ژورنال هاشون را به من نشون دادن البته دو تا خانم هم اومده بودن که از مدیریت تشکر کنن اونا می گفتن لباسی که ما سفارش داده بودیم دقیقاً شبیه همونی که توی ژورنال بود، دوخته شده و ما خیلی راضی بودیم به همین خاطر هم اینجا رو انتخاب کردیم.
به هر حال اگه تصمیم دارید که به مزون هستی درخیابان امیراکرم سفارش لباس عروس بدید باید بگم که روز قرارداد بعد از گرفتن سایز و اندازه هاتون یک سوم از کل هزینه لباس رو از شما می گیرن و بعد از چند روز برای پرو خام لباس با شما تماس می گیرن بعد از رضایت کامل شما چند روز بعد با شما تماس می گیرن که برای پرو دوم و در صورت رضایت، تحویل لباس عروس برید، و همون روز هم تسویه کامل رو با شما انجام می دن.
مدیر مزون هستی مشاوره های بسیار خوبی در رابطه با نوع پارچه انتخابی و مدل متناسب با اندام من دادن. ایشون توصیه کردن که بهترین زمان برای سفارش لباس عروس یک و نیم ماه تا 2 ماه قبل از مراسم هستش که در این صورت همه چیز به طور مرتب و بدون استرس انجام می شه و خیال هر دو طرف هم راحت می شه. اگه که دوست دارید زیباترین لباس عروس راداشته باشید و دنبال یک مزون شیک با لباس عروس های عالی در تهران هستید حتما به مزون هستی در تهران هم مراجعه کنید


در ادامه مشاورین ما در بانک اطلاعات خیاطی ها و مزون ها قرار است به مزون صالح ، مزون صبا ، مزون صفا رشت ، مزون صدف ، مزون صفورا، مزون صفا در میرداماد ، مزون سی گل مشهد ، مزون سیب سرخ ، مزون سیندرلا ، مزون سیسیلی ، مزون عروس صبا ، مزون سمانه صبا ، مزون خاطره صادقیه ، مزون صنوبر ، مزون صنم ، مزون صمصامی ، مزون صداقت ، مزون ثیاب ، مزون ثمر ، مزون ثمین ، مزون ثمر و دوستان ، مزون تک ، مزون تکتم جیرفت ، مزون تکین ، مزون تک ستاره ، مراجعه کنند تا مراکز عرضه لباس شب ، مجلسی ، خواب ، زنانه ، عروس را به شما معرفی کنند


تهیه گزارش مزون لباس هستی: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

 

قابلیت مزون عروس

اگر به دنبال برند ها و مارک های خاصی از لباس عروس هستید حتما باید به مزون لباس عروس هستی سر بزنید. مزون لباس عروس هستی مناسب عروس خانم هایی است که به لباس های مارک علاقه دارند. این مزون که از شلوغ ترین و پرعروس ترین مزون های شهر تهران است لباس های بسیار متنوع با کیفیت عالی در مدل های مختلف را برای فروش و اجاره در اختیار عروس خانم ها قرار می دهد. علاوه بر لباس های آماده و مارک دار در این مزون سفارش دوخت نیز پذیرفته می شود و با بهترین کیفیت تحویل عروس خانم می شود.
مزون هستی از مزونهای قدیمی و معروف تهران است. این مزون با مدیریت سرکار خانم رهبر، روزانه پذیرای ده ها نفر از عروس خانم ها و خانواده های آنها است. شیک ترین و تمیزترین کارها را می توانید در کوتاهترین زمان ممکن دریافت کنید.
مزون لباس عروس، اجاره به شرط دوخت، اجاره به شرط خرید

مزون عروس هستی با سابقه ای طولانی در چهارراه امیراکرم مشغول به فعالیت می باشد. مزون لباس عروس کارولن واردکننده لباس عروس با برندهای ترکیه ای و اروپایی است. مزون هستی همچنین دارای خدمات طراحی و دوخت لباس عروس، لباس نامزدی، لباس مجلسی است.

مزون عروس هستی دارای کیفیت عالی دوخت لباس عروس است. مشتری مداری مزون لباس عروس هستی در حد مناسبی است. مزون هستی دارای فضایی بزرگ و پرمشتری بوده و سطح قیمتی این مزون در محدوده بالا می باشد.

چنانچه دنبال مارک ها برند خاصی لباس عروس هستید حتما باید از مزون لباس عروس هستی دیدن فرمایید. مزون لباس عروس هستی در جمهوری مناسب عروس خانم هایی است که به لباس های مارک علاقه دارند این مزون لباس عروس لباس های بسیار متنوع با کیفیت عالی در مدل های مختلف را برای فروش و اجاره در اختیار عروس خانم ها قرار می دهد. علاوه بر لباس های آماده و مارک دار در این مزون سفارش دوخت نیز پذیرفته می شود و با بهترین کیفیت تحویل عروس خانم می شود.

    استفاده از پارچه ترک و سنگ دوزی شده مناسب برای عقد و نامزدی و سفیدش واسه عروس خانم
    وارد کننده ی لباس های ترک تور و دانتل
    طراحی و دوخت طبق سفارش و سلیقه عروس
    قبول سفارش دوخت لباس عروس توسط کادری مجرب با بیش از 25 سال سابقه دوخت لباس عروس
    ارائه مشاوره در رابطه با نوع پارچه انتخابی و مدل متناسب با اندام
    ارائه انواع لباس های شب، نامزدی و...
مزون هستی جدیدترین و متنوع ترین مدل های لباس عروس، لباس نامزدی و ژورنال عروس را بر اساس سلیقه عروس خانوم ها و خانواده های گرامی ارائه می کند.




خدمات مزون لباس عروس هستی تهران
    استفاده از پارچه ترک و سنگ دوزی شده مناسب برای عقد و نامزدی و سفیدش واسه عروس خانم
    وارد کننده ی لباس های ترک تور و دانتل
    طراحی و دوخت طبق سفارش و سلیقه عروس
    قبول سفارش دوخت لباس عروس توسط کادری مجرب با بیش از 25 سال سابقه دوخت لباس عروس
    ارائه مشاوره در رابطه با نوع پارچه انتخابی و مدل متناسب با اندام
    ارائه انواع لباس های شب، نامزدی و...

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

مشاهده کامل نظرات »

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس مزون هستی ( امیراکرم )

جهت دریافت آدرس و تلفن مزون لباس نامزدی و عروس هستی در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات مزون لباس هستی برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مزون هستی ( امیراکرم )؟ از مجموع 52 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
8.3%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد