استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

موسسه آیین مهر و وفا


اطلاعات دفتر ازدواج

به گزارش دوشیزه از موسسه آئین مهر و وفا : در بین دفترخانه های ازدواج و سالن های عقد که در شهر تهران فعالیت میکنند . امروز به منطقه غرب تهران آمدیم تا یکی از زیباترین سالن های عقد و ازدواج سعادت آباد را به شما معرفی کنیم .


موسسه آئین مهر و وفا که آدرس آن  سعادت اباد  میباشد ، یکی از شیک ترین برگزارکنندگان حرفه ای مجالس عقد در منطقه 2 تهران است . این سالن عقد مجلل با امکان دسترسی آسان از اتوبان های اصلی شهر مانند نیایش ، یادگار و چمران میتواند انتخابی خوبی برای زوج های جوان در تمام نقاط تهران باشد

موسسه آئین مهر و وفا با سفره عقد جدید و مدرن همراه با دکوراسیونی شیک و ساده یکی از زیباترین مکان ها برای برگزاری مراسم عقد رسمی شماست . این مجموعه با ظرفیت 50 نفر که از بزرگترین سالن های زیبای عقد در غرب تهران است ، توانسته نظر سخت پسندترین عروس دامادها را به سمت خود جلب کند

موسسه آیین مهر و وفا تمامی امکانات را برای برگزاری باشکوه مراسم در فضای کاملا لاکچری فراهم کرده است . این محضرعقد و ازدواج شیک در غرب تهران با تخفیف ویژه و قیمت مناسب ، بهترین انتخاب برای برپایی یک مجلس آبرومند برای زوج های در شرف ازدواج تهرانی به شمار میرود

برگزاری عقد آریایی :
خوانندن متن کامل خطبه عقد آریایی در کنار سفره عقد ایرانی با صدا گذاری سینمایی
فیلم برداری و عکاسی :
به تصویر کشیدن مراسم عقد و لحظات فراموش نشدنی با تیم حرفه ای از عکاسان تهران به همراه هدایای ویژه
گل آرایی :
گل آرایی سالن و سفره عقد با گلهای رنگانگ طبق سلیقه نوعروس و تازه داماد
بادکنک آرایی :
بادکنک های فانتزی با تزئین و چیدمانی زیبا ، به شاد شدن جشن عقد شما کمک میکند
نور پردازی و مه مصنوعی :
نورپردازی رومانتیک و مه مصنوعی یک فضای کاملا رویایی را برای برگزاری مراسم عقد فراهم میسازد
سرویس پذیرایی :
پذیرایی از مهمانان با تشریفات عالی و تنوع بی نظیر با قیمت هایی کاملا مناسب
موسیقی :
اجرای موسیقی زنده  سنتی و ایرانی و یا آهنگ های انتخابی عروس داماد
گیفت :
گیفت و هدایای زیبا با مدل های جدید و شیک ویژه مدعوین

در لیست شیک ترین دفترخانه های ازدواج سعادت آباد سایت دوشیزه تصاویر ویدیویی از سفره عقد مجلل مجموعه آئین مهر و وفا گردآوری کرده است تا راهنمای خوبی برای عروس و دامادها سخت پسند تهرانی باشد.  ((((((جهت دیدن ویدیو ها به کلیک کنید.)))))))


تازه عروس و شاه داماد عزیز که بدنبال زیباترین دفتر ازدواج در تهران هستید . دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا  با سفره عقد شیک به همراه گل آرایی و نورپردازی ، هزینه ارزان ، مسیر دسترسی خوب ، ظرفیت بالا و امکان پذیرایی از مهمانان ، شایسته ترین انتخاب در استان تهران بویژه منطقه شهرک غرب و سعادت آباد تهران میباشد

((( تخفیف ویژه این مجموعه به بازدیدکنندگان سایت دوشیزه )))
مرزداران ٣٥ متري لاله بوستان پنجم شرقي پلاك ٣٦ طبقه سوم
شماره تماس
02191002250



تهیه و انتشار اختصاصی دوشیزه




قابلیت دفتر ازدواج

از جمله خدماتی که در این مجموعه انجام می‌شود می‌توان به ثبت عقد رسمی، اجرای عقد آریایی پس از عقد رسمی، شمع‌آرایی، گل‌آرایی، موسیقی  و …، پذیرایی میوه و شیرینی بصورت کوکتل و دیس با بهترین کیفیت، پذیرایی شربت و آب‌میوه طبیعی، نوشیدنی‌های گرم از جمله چای، دم نوش، نسکافه و … و شام و نهار و عصرانه حتی صبحانه در محیطی باز و فضای سبز دکوراتیو مجموعه‌ی مهر و وفا اشاره کرد.


موسسه عقد آیین مهر و وفا برگزار کننده مراسم عقد شما عزیزان در سالنی رویایی با کاملترین و بهترین امکانات ممکن نظیر انتخاب عاقد از میان دفاتر رسمی ازدواج طرف قرارداد مجموعه ، مراسم نمادین عقد آریایی ، انتخاب رنگ بندی سفره عقد و سالن مهمان ها ، شمع آرایی ، پذیرایی ، آتلیه به همراه عکاسی و فیلم برداری و… می باشد. اگر به دنبال یک دفتر ازدواج و محضر عقد زیبا و لاکچری در غرب تهران میگردید حتما سری به این مجموعه بزنید.

موسسه آئین مهر و وفا با سفره عقد جدید و مدرن همراه با دکوراسیونی شیک و ساده یکی از زیباترین مکان ها برای برگزاری مراسم عقد رسمی شماست . این مجموعه با ظرفیت ۵۰ نفر که از بزرگترین سالن های زیبای عقد در غرب تهران است ، توانسته نظر سخت پسندترین عروس دامادها را به سمت خود جلب کند

موسسه آیین مهر و وفا تمامی امکانات را برای برگزاری باشکوه مراسم در فضای کاملا لاکچری فراهم کرده است . این محضرعقد و ازدواج شیک در غرب تهران با تخفیف ویژه و قیمت مناسب ، بهترین انتخاب برای برپایی یک مجلس آبرومند برای زوج های در شرف ازدواج تهرانی به شمار میرود.

برگزاری عقد آریایی :
خوانندن متن کامل خطبه عقد آریایی در کنار سفره عقد ایرانی با صدا گذاری سینمایی
فیلم برداری و عکاسی :
به تصویر کشیدن مراسم عقد و لحظات فراموش نشدنی با تیم حرفه ای از عکاسان تهران به همراه هدایای ویژه
گل آرایی :
گل آرایی سالن و سفره عقد با گلهای رنگانگ طبق سلیقه نوعروس و تازه داماد
بادکنک آرایی :
بادکنک های فانتزی با تزئین و چیدمانی زیبا ، به شاد شدن جشن عقد شما کمک میکند
نور پردازی و مه مصنوعی :
نورپردازی رومانتیک و مه مصنوعی یک فضای کاملا رویایی را برای برگزاری مراسم عقد فراهم میسازد
سرویس پذیرایی :
پذیرایی از مهمانان با تشریفات عالی و تنوع بی نظیر با قیمت هایی کاملا مناسب
موسیقی :
اجرای موسیقی زنده  سنتی و ایرانی و یا آهنگ های انتخابی عروس داماد
گیفت :
گیفت و هدایای زیبا با مدل های جدید و شیک ویژه مدعوین


تقویم پر است از جشن ها و مناسبت های فرخنده و بازار عقد و ازدواج در این روز ها داغ است.
عقد و یا پیوند زناشویی توافقی پاک میان زن و مرد برای تشکیل زندگی مشترک است، که بنا به فرهنگ حاکم در ایران در مراسمی با نام مراسم عقد و ازدواج این پیمان بسته میشود.
مراسم عقد و ازدواج برای هر دختر و پسری رویایی شیرینی است، پر از ایده آل های ریز و درشت که هر زوجی دوست دارد به بهترین نحو و در فضایی رویایی به یاد ماندنی برگذار شود.

دفتر ازدواج شیک در غرب تهران
دفتر ازدواج آیین مهر و وفا با شماره ثبت ۴۰۲۸۹، یکی از زیباترین و شیک ترین دفاتر ازدواج غرب تهران با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا برای تمامی افراد در هر سطحی از جامعه ارائه دهنده مراسمی بی نظیر و باشکوه برای شما زوجین عزیز میباشد و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۹ عصر آماده خدمت رسانی به شما هستند.
از جمله خدمات برجسته دفتر ازدواج مهر و وفا ظرفیت ۵۰ نفر، شمع آرایی، عکاسی و فیلم ورداری، گل آرایی طبیعی، پذیرایی، بادکنک آرایی، موسیقی زنده، گیفت و عقد آریایی میتوان نام برد.
البته که دفتر ازدواج مهر و وفا برای حفظ انواع سلیقه ها و نیاز های زوجین ۴ پکیج مختلف و متنوع ارائه کرده است که در زیر به شرح پکیج ها میپردازیم.

پکیج اول دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا
– ثبت عقد و خطبه عقد
– انتخاب عاقد، شما زوجین عزیز میتوانید عاقد روحانی، غیر روحانی، سید و…برای خواندن خطبه عقدتان در این دفتر ازدواج انتخاب کنید.
– انتخاب تم رنگی سفره عقد و سالن، شما میتوانید از بین رنگ های صورتی، بنفش، آبی، سفید و تم بسیار زیبای گل های بهاری تمی را که دوست دارید، برای مراسم عقدتان انتخاب کنید.
– مراسم کامل عقد آریایی نمادین، عقد آریایی یا عقد زرتشتی چند سالی است باب شده و افرادی اعتقاد دارند که عقد نیاکان و باستانی ایران میباشد، به صورت کاملا رویایی و خاطره انگیز در دفتر ازدواج مهر و وفا برگذار میشود.
– نورپردازی و سیستم دود
– موسیقی، دفتر ازدواج مهر و وفا برای شادی بخشیدن به مراسم عقد شما عزیزان با موسیقی زیبا و شاد، گرمی بخش مراسم شما هستند.
– مدت زمان یک ساعت، دفتر عقد مهر و وفا این اطمینان را به شما عزیزان میدهد که در ظرف مدت یک ساعت مراسم عقد شرعی، عقد آریایی و… شما برگذار شود.
– ظرفیت تا ۵۰ نفر

پکیج دوم دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا
در پکیج دوم دفتر ازدواج مهر و وفا تمامی مواردی که در پکیج اول نام بردیم به علاوه موارد زیر ارائه میشود.
– پذیرایی دمنوش یا چای، دفتر ازدواج مهر و وفا در پکیج دوم پذیرایی کامل چای یا دمنوش برای تمامی مهمانان شما را فراهم مینماید.
– موسیقی زنده (دف زنی)، موسیقی زنده به وسیله دف زن مجرب صورت میگیرد که محیطی شاد و دل انگیز را از ابتدای مراسم تا انتهای مراسم برای شما و عزیزانتان فراهم میسازد.
– شمع آرایی کامل، شمع آرایی کامل شامل روشن کردن شمع های داخل راه روی مسیر عروس و داماد، داخل سفره عقد و اطراف آن میشود که محیطی رویایی همانطور که آرزوی هر زوجی هست را فراهم میکند.

پکیج سوم دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا
در پکیج سوم علاوه بر تمامی موارد پکیج اول و دوم موارد زیر را نیز دفتر عقد مهر و وفا اضافه کرده و ارائه میدهد.
– پذیرایی کوکتل میوه یا شربت، در این پکیج تمامی مهمانان شما با کوکتل میوه یا شربت در جام هایی زیبا پذیرایی میشوند.
– گل آرایی طبیعی کامل سفره عقد

پکیج چهارم دفتر عقد و ازدواج مهر و وفا
این پکیج کامل ترین پکیج ارائه شده توسط دفتر عقد مهر و وفا است، که شامل تمامی موارد پکیج های قبلی به صورت ویژه تر و موارد زیر میباشد.

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس موسسه آیین مهر و وفا

جهت دریافت آدرس و تلفن محضرعقد خاطره ودفتر ازدواج مهرووفا در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات سالن عقد ایین مهرو وفا برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به موسسه آیین مهر و وفا؟ از مجموع 17 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
8.4%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد