استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

هتل المپیک ( منطقه22 )


اطلاعات تالار و باغ

به گزارش سایت دوشیزه از تالارهتل المپیک:وجود سالن های پذیرایی متفاوت با طراحی های خاص و منحصر به فرد و ظرفیت 1000 نفره به همراه فضایی زیبا و مدرن باعث شده که مجموعه پذیرایی المپیک درلیست اسامی بهترین هتل های غرب تهران برای مراسم عروسی باشد.
سالن های پذیرایی المپیک با ظرفیت های بالا و نورپردازی های جدید و گل آرایی های قشنگ فضای زیبایی برای میهمانی فراهم کرده.وجود کافی شاپ، چایخانه سنتی و اتاق عقد مجزا از دیگر ویژگی های این هتل می باشد. اتاق عقد علاوه بر ظرفیت بالایی که دارد، امکان انتخاب رنگ و نوع وسبک گل ارایی سفره هم در آن وجود دارد.
سالن سیحون این مرکز گنجایش300نفر را دارد ، میز شام این سالن بزرگ، میز و صندلی های پذیرایی آن دارای روکش سفید رنگ می باشد که در صورت تمایل روی میزها گل آرایی انجام خواهد شد.
تالار توسکا،با دکوری مشابه تالار سیحون و با محیطی روشن تر نسبت به رنگ سالن آن می باشد، اما مابقی امکانات مثل میز و صندلی ها و اتاق عقد و میزشام همانند سالن دیگر این مجموعه پذیرایی میباشد.دسترسی به این هتل پذیرایی بسیار راحت است.
مدیریت هتل المپیک که نزدیک سمت منطقه 22 تهران است .با بکارگیری پرسنل مجرب و کیفیت پذیرایی از میهمانان شما رو تضمین خواهند کرد.کیفیت و تنوع غذا در این هتل بسیار بالاست و شما می توانید قبل از انتخاب،با مدیریت هماهنگ کنید و برای تست غذا به محل هتل بروید.
بنابرهزینه های دریافتی از طرف هتل سایت دوشیزه،هتل المپیک را در فهرست کلاس متوسط فهرست هتل های عروسی تهران قرار داده است، تا امکان انتخاب درست واصولی برای شما فراهم شود. امیدوارم که تلاش های عوامل سایت دوشیزه به شما عزیزان در جهت بهترین انتخاب ها کمک کننده باشد.

هتل المپیک
سالنهای پذیرایی هتل با ظرفیت 600 نفر و رستوران غذاخوری و پذیرایی با ظرفیت 150 میهمان ، چایخانه سنتی ، سالن بدنسازی ، استخر و سونا ، زمین فوتبال ، فروشگاه ، بانک ، صرافی ، درمانگاه و ...از امکانات بیشماری است که می توان در هتل المپیک یافت .
سالنهای پذیرایی هتل المپیک با طراحی مختلف مناسب با مراسم و سلیقه شما با ظرفیت ۳۰۰ الی ۱۰۰۰ نفر در فضایی بسیار زیبا و مدرن آماده برگزاری عروسی ها، ضیافت ها، افطاری ها و مراسم های شما عزیزان با پرسنل مجرب و غذاهای متنوع به همراه اتاق عقد مجزا با سفره عقد در چندين طرح زیبا آماده است تا میهمانی شما را با بالاترین کیفیت برگزار نماید.
توضيحات تكميلي هتل المپيك تهران
هتل چهار ستاره المپيك در شمال غرب تهران، مشرف به پارك جنگلي چيتگر با چشم اندازي زيبا از دماوند بلندترين قله ايران و رشته كوه البرز، بهره مند از فضاي دلپذير درياچه بين المللي آزادي با دسترسي آسان و بدون ترافيك به فرودگاه بين المللي امام خميني و فرودگاه مهر آباد و همچنين بزرگ راه هاي اصلي تهران توانسته است با ارائه خدمات استاندارد و عالي، جايگاه ممتازي را براي خود در صنعت هتلداري ايجاد نمايد.
سالن پذیرایی سیحون با ظرفیت ۳۰۰ نفر در طبقه همکف جهت برگزاری مراسم عروسی و ضیافتها محیطی زیبا و متفاوت را به ارمغان می آورد.
سالن پذیرایی توسکا با ظرفیت ۳۰۰ نفر در طبقه همکف با دو ورودی جداگانه (محوطه و لابی) جهت برگزاری مراسم عروسی و ضیافتها.
ما در تلاشیم با محیا نمودن زیباترین و جدیدترین سفره های عقد در فضایی گرم و صمیمی جشن عقدتان را در خاطر، ماندگار کنیم.
در آذر ماه 1380 آماده بهره برداری گردید و نام هتل المپیک را برخود نهاد...اين هتل چهار ستاره داراي 100 اتاق دوبلكس و سوئیت رویال می باشد (97 اتاق دوبلکس و 3 سوئیت) . سالن آمفي تئاتر با گنجايش 600 نفر ، يك سالن كنفرانس با ظرفیت 250نفر و سالنهاي متعدد جهت برگزاري كلاسهاي آموزشي و سخنراني از دیگر امکانات هتل می باشد.


اطلاعات کاملتری از هتل پذیرایی المپیک دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش تالار عروسی المپیک: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه

معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس هتل المپیک ( منطقه22 )

جهت دریافت آدرس و تلفن تالارپذیرایی هتل المپیک در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات تالارعروسی هتل المپیک برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به هتل المپیک ( منطقه22 )؟ از مجموع 1 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
0%
دسترسی و جای پارک
0%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد