استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

چینی زرین


اطلاعات جهیزیه و دکور

به گزارش سایت دوشیزه از فروشگاه چینی زرین:ظروف چینی از دیرباز از جمله ظروفی بوده است که مورد توجه قرار داشته است. حتی امروزه با وجود تنوع ظروف غذا خوری و پذیرایی باز هم ظروف چینی مورد استفاده قرار میگیرند. ظروف چینی از سالم ترین ظروف غذا خوری مورد استفاده بشر است. ظروف چینی نمونه ای از ظروف سرامیکی است که برای مصارف غذا خوری مورد استفاده قرار میگیرد. با پیشرفت صنعت تولید چینی هر روزه سرویس چینی های با کیفیت تری وارد بازار می شوند. در کشور عزیزمان ایران شرکت های تولید کننده های زیادی در صنعت چینی دارد. از جمله تولید کننده گان چینی در ایران میتوان به شرکت چینی زرین، چینی توس، چینی تقدیس، چینی اسپیدار، چینی نسترن، چینی مقصود، چینی سیلیکا، چینی پردیس کاشان و... اشاره کرد. سرویس های چینی در طرح های زیبا و با کیفیت های متفاوت تولید میشود یکی از با کیفیت ترین سرویس چینی ایرانی چینی زرین است. برخی از تولید کننده گان سرویس چینی علاوه بر محصولات خانگی چینی های هتلی نیز تولید میکنند. چینی نسترن یکی از تولید کننده گان سرویس چینی هتلی است. در همه ی دنیا در مراسم های رسمی و تشریفاتی از سرویس چینی و ظروف چینی استفاده میکنند. سرویس چینی درجه ها و انواع مختلفی دارند مثلا چینی های سنگین و ضخیم در هتل ها مورد استفاده قرار میگیرند. چینی های کاغذی که بسیار ظریف، نازک و براق هستند بسیار گران قیمت اند که در کشورهای انگلستان و کره مورد توجه و استفاده قرار میگیرند. در ایران نیز از نوعی چینی که ضخامت متوسطی دارد استفاده میکنیم این چینی را چینی پورسلن میگویند. برای شستن ظروف چینی بهتراست که از مواد سفید کننده و اجسام تیز مانند سیم ظرف شویی استفاده نکنیم زیرا لعاب چینی را از بین میبرد. سرویس چینی های موجود نمونه هایی از تولید کننده گان مختلف است که هرکدام دارای کیفیت متفاوتی هستند. سرویس چینی های فروشگاه ما محصولات هتلی را نیز شامل میشوند. برخی از تولید کنندگان مثل چینی زرین سرویس هایی با کیفیت عالی نیز تولید میکند. ما در سایت دوشیزه برای همه ی سلیقه ها با هر توان مالی سرویس چینی را برای خریدارن عزیز ارائه کرده ایم.

محصولات شرکت چینی زرین ایران در دو سری خانگی و هتلی و در 5 دسته رویه آرایی وینچی،کواترو،آسترو،آلگرو و ایتالیا اف طبقه بندی می شوند که تفاوت در شکل و قالب هندسی،وجه تمایز محصولات موجود در هر دسته از رویه آرایی هاست.
از مهم ترین قابلیت های کیفی مورد اشاره در محصولات ظروف چینی زرین،بحث لعاب به کار رفته در آنهاست.همانگونه که می دانیم آسیب پذیری بدنه ظروف چینی و طرح های کار شده بر روی آنها،یکی از اساسی ترین ملاحظاتی است که در ساخت ظروف چینی مد نظر قرار می گیرد.در این زمینه،شرکت زرین دو فرایند دکور داخل لعاب و لعاب بدنه با طلای ناب را به کار می گیرد.دکور شدن بدنه با طلای ناب یا همان پلاتین،جلوه و انسجام بیشتری به ظروف بخشیده،حال آنکه دکور داخل لعاب،ماندگاری دائمی طرح های کار شده بر بدنه ظروف چینی را تضمین می کند.بنابراین ظروفی که هر دو ویژگی مذکور را توامان دارا باشند،طبیعتا از بالاترین حد مقاومت و دوام برخوردارند.
تنوع در زیبایی،موضوع مهم دیگری می باشد که شرکت چینی زرین در ساخت و ارائه محصولاتش به آن توجهی ویژه معطوف داشته است.به طوری که ده ها طرح و گُل آرایی شیک و متمایز به همراه ترکیب های رنگی بدیع و چشم نواز را ،در محصولات خود به کار برده است تا دست مشتری را در انتخاب مدل یا طرح مد نظر وی،هر چه بیشتر باز بگذارد.
در کنار موارد ذکر شده،کارایی و قابلیت های کارکردی ظروف چینی زرین ایران نیز بسیار شاخص و زبانزد است.به طوریکه در ساخت کلیه محصولات،ضروری ترین فاکتور ها و عوامل انسانی لحاظ شده تا محصول ارائه شده،ارگونومیک و به سادگی قابل استفاده باشد.
مقاومت در برابر خَش و خراش،شفافیت،دوام و استحکام برابر ضربات فیزیکی و نوسان های حرارتی،قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی و ... از دیگر معیارهای عمومی کلیه محصولات ظروف چینی زرین ایران به شمار می روند.
برآیند نکات ذکر شده،محصولات ظروف چینی را به یکی از مناسب ترین گزینه ها جهت انتخاب بهترین ظروف چینی تبدیل می کند و بواسطه تنوع در مدل ها و ترکیب های ظروف چینی زرین،ما شما را از به روز ترین لیست قیمت انواع این محصولات آگاه می سازیم.



معرفی مدیریت

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس چینی زرین

جهت دریافت آدرس و تلفن فروشگاه های چینی زرین در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات خانه زرین برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به چینی زرین؟ از مجموع 3 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
10%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد