استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

گلفروشی زعیم ( پاستور )


اطلاعات گل و ماشین

به گزارش سایت دوشیزه از گلفروشی زعیم:امروز می خوام یکی از بزرگ ترین و مشهورترین گلفروشی های تهران و بهتون معرفی کنم. برای دیدن کارهاشون باید به میدان پاستوربرید. گل فروشی زعیم دو قسمت داره یک قسمتش مخصوص گل های شاخه ای و کارهای گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس و یه قسمت هم گلخانه که انواع گل ها و درختچه ها وخیلی چیزهای دیگه برای فروش هستش و میشه گفت یه نمایشگاه همیشگی گل و گیاه دارند.
ما وقتی وارد شدیم نمی دونستیم باید برای دیدن آلبوم های زعیم از کجا شروع کنیم. از بس که نمونه کارها زیاد و قشنگی داشتن ،همه مدل های جدید و متفاوت بودند قیمت ها بستگی به گل و مدل هایی داره که عروس و داماد انتخاب می کنند.برای دسته گل عروس بشتر رز،ارکیده،شیپوری والان هم که گلهای ترکیبی استفاده میشه ،که انتخاب این گلها بستگی به نظرشما و البته هزینه ای که برای این کار در نظر گرفتید داره.
قیمت گل آرایی ماشین عروس در موسسه گل زعیم خیلی متفاوته برای اینکه , علاوه بر متفاوت بودن گل ها مدل گل آرایی و نوع ماشین هم متفاوت است. پس قیمت اصلی برای هر کسی متناسب با انتخابی که داره محاسبه میشه. یعنی این گروه متناسب با هر بودجه ای می تونن ماشین عروس رو دیزاین کنند. برای قرارداد با گل فروشی زعیم بعد از انتخاب دسته گل عروس و تزئین ماشین مقداری از هزینه های کلی رو باید بابت بیعانه پرداخت کنید تا نوبت شما رو رزرو کنندو مابقی هماهنگی ها برای زمان آماده شدن دسته گل و ماشین باید از طرف عروس و داماد نسبت به شرایط خودشون انجام بشه, شما حتی میتونید برای گل آرایی جهیزیه و یا سفره عقد و خیلی چیزهای دیگه ای که با گل دیزاین میشوند به این گل فرو شی سفارش بدید.
اگه فکر میکنید به راهنمایی های بیشتری احتیاج دارید متونید از گل فروشی که انتخاب میکنید یه مشاوره بگیرید .در دسته بندی های سایت دوشیزه بر مبنای قیمت ها این گل فروشی در کلاس متوسط قرار داره. پیشنهاد میکنم به زعیم در منطقه پاستور هم سری بزنید، شاید مدل هایی رو که توی ذهنتون دارید اینجا پیدا کنید، تازه اگر هم به دنبال کارهای خیلی خاصی هستین یا عکسی نظرتون هست , پرسنل این مرکز میتوند اون رو برای شما انجام بدند.

گل فروشی زعیم
سایت گل فروشی انلاین zaeemflowers.com متعلق به موسسه کشاورزی زعیم می باشد
سایت فروش ان لاین زعیم در تاریخ سوم خرداد 1390 مصادف با ولادت با سعادت حضرت فاطمه (ع) راه اندازی گردید

از این پس می توانید از منزل یا محل کار خود گل مورد نظر جهت مناسبت های مختلف را سفارش
داده و مطمئن باشید همکاران ما با نهایت دقت و ظرافت گل انتخابی شما را در بهترین شرایط
محیطی حمل و تحویل خواهند داد .
مزایای خرید گل از سایت آن لاین گل فروشی :
صرفه جویی مظاعف در وقت :
شما یکبار جهت انتخاب گل به گلفروشی مراجعه می نمائید و باردیگر مجبور هستید گل خریداری شده را خودتان تا محل گیرنده گل حمل نمائید .
صرفه جویی در هزینه بنزین .
صرفه جویی در وقت گرانبهای خود ( مدیریت زمان )
انتخابی آسوده و بدون در نظر گرفتن استرس های مرسوم ( جای پارک – دیر شدن و ....)
قابلیت پرداخت هزینه گل انتخاب شده توسط تمامی کارت های بانکی عضو سیستم شتاب .
تعهد و تضمین ما جهت تحویل بهترین کیفیت و در سریع ترین زمان .
با این که ۴۰ سال از تاسیس این گل فروشی می گذره، هنوزم گل فروشی زعیم یکی از بزرگترین گل فروشی‌های ایرانه. وقتی که وارد این گل فروشی می‌شین با کلی درختچه‌های فوق العاده و گل‌های خاص صادراتی مواجه میشین که نمی دونین از بینشون کدوم رو باید انتخاب کنین. اونقدر کار گروه زعیم حرفه ایه که توی هر نمایشگاه گل و گیاهی که شرکت کردن به عنوان بهترین ارائه کننده گل شاخه ای، گل زینتی و بهترین غرفه آرایی شناخته شدن.
وقتی صحبت از گل و گل فروشی می شود و تهرانیان قدیم همه یکجا را می شناسند؛ گل فروشی زعیم در میدان پاستور.
در دل این میدان در نزدیکی کاخ مرمر، اطراف خانه های سلطنت نشین و اعیان در دوران تهران قدیم شما با بزرگ ترین و باقدمت ترین موسسه کشاورزی و فروشگاه گل فروشی زعیم آشنا می شوید که یک راسته در میدان را به خود اختصاص داده است. این فروشگاه که در چند سال گذشته، دکوراسیون و نمای آن توسط معماران برجسته مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است اما باز هم، برای تهرانیان قدیم، شناسنامه ای تاریخی دارد.
نام و نام خانوادگی مدیر:
ابراهیم زعیم
درخصوص تاریخچه موسسه کشاورزی زعیم، برخود لازم می دانیم خلاصه ای از زندگینامه مرحوم سید حسن زعیم(1375-1299 هجری شمسی) بنیانگذار این موسسه را از بدو تولد به اطلاع خوانندگان عزیز برسانم.
مرحوم سید حسن زعیم در سال 1299 در شهر کاشان در خانواده ای متوسط پا به عرصه وجود نهاد. ایشان فرزند پنجم و در واقع آخرین فرزند مرحوم آمیرابوالقاسم زعیم و جواهر خانم بود. چهار برادر مرحوم سید حسن زعیم در رشته های مختلف تجارت فعالیت داشتند.
مرحوم زعیم در شهر کاشان در مکتب خانه ای به تحصیل علوم پایه فارسی و همچنین قرائت قرآن کریم پرداخت. تا اینکه در سال 1310 در سن 11 سالگی به دلیل مشکلات خانواده از جمله شرایط بد مالی به اتفاق پدر،مادر و برادران به تهران مهاجرت کرده و ابتدا در دبستان توفیقی و پس از آن در دبیرستان شرف به تحصیل پرداخت.
ایشان به دلیل علاقه وافر به کشاورزی و عدم علاقه به کارهای روزمره بازار،علیرغم میل باطنی خانواده به خصوص برادران که در آن زمان، دارای وضعیت مناسب تجاری بودند؛ به صورت غیرحرفه ای در باغچه کوچکی کار کشاورزی را با تولید سبزیجات و تعداد معدودی گل آغاز نمود.
به طوری که در سال 1319 شمسی پس از دریافت دیپلم رسماً وارد عرصه تولید گل و درختچه های مثمر و غیر مثمر گردید و در چهار راه خاکباز سابق(بزرگراه نواب فعلی) حوالی سه راه اکبرآباد (خیابان بابائیان) باغچه ای را اجاره نمود و با متد بسیار ابتدایی شروع به تولید گل و گیاه نمود.
لازم به ذکر است در آن زمان تعداد انگشت شماری گل فروش در شهر تهران فعالیت داشتند؛ مرحوم لئوپلدپروتیوا (اولین باغبان که از طرف امپراطور اتریش به مظفرالدین شاه قاجار اهداء شده بود.) از آن جمله بود.
با توجه به وجود فقر عمومی در جامعه آن روز ایران و بحبوحه جنگ جهانی دوم ، شروع حرفه کشاورزی ، به خصوص تولید گل و گیاه ،امری مشکل و حتی غیر ممکن و بعضاً غیر منطقی می نمود.
ولیکن ذوق و علاقه سرشار مرحوم سید حسن زعیم به کشاورزی سبب شد که هر روز فعالیت خود را توسعه بخشد؛به نحوی که پس از گذشت زمان اندکی، اقدام به اجاره زمین دیگری در خیابان رودکی (سلسبیل سابق) حد فاصل چهارراه وثوق و چهارراه مرتضوی نمود و در آن محل به تولید گل های شاخه ای پرداخت.
و این، زمان آغاز فعالیت حرفه ای مرحوم سید حسن زعیم بود.
قابل ذکر است در آن زمان افراد معدودی خریدار گل بودند؛که اغلب ازافراد سلطنتی و خانواده های خارجی های مقیم ایران به شمار می آمدند .
پس از اتمام جنگ جهانی دوم ، در مردم گرایش بیشتری نسبت به خرید گل پدید آمد. به نحوی که در سال 1332 مرحوم زعیم در محله هفت چنار تهران، در خیابان حسام السلطنه (حسام الدین فعلی)
در قطعه زمینی به وسعت یک هکتار اقدام به احداث یک باغ نمود. از آن پس ایشان با ابتکاری نوین اقدام به ارائه رزهای پیوندی با شناسنامه هر گیاه نمود؛ که در ایران و حتی در منطقه خاورمیانه فعالیت بسیار نو و چشمگیر بود.
به طوری که در چهاردهم آذرماه 1334 در محل باغ مرحوم زعیم در تهران ، اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان گل، رسماً شروع به کار کرد.
در این زمان بود که به دلیل گرایش نسبی مردم (خصوصاً طبقه اشراف) به اهدای گل به یکدیگر، زمینه تولید گل به شکل تخصصی و حرفه ای رواج یافت.
در دهه 40 با ورود تعدادی قلمه گیاهان آپارتمانی و نیز بوته های پایه مادری ارکیده اقدام به تولید و پرورش بیش از 300 نوع گیاه آپارتمانی و انواع ارکیده نمودو هم زمان برای اولین بار از سیستم آب گرم و شوفاژ به جای بخاری های نفتی قدیمی در گلخانه ها استفاده گردید.
در سال 1337 شمسی (1958 میلادی) اقدام به خرید زمینی در منطقه شریف آباد ورامین نمود و با جدیت و پشتکاربسیار، این زمین را برای تولید گل های شاخه ای از قبیل رز،گلایل،داوودی،میخک و... مهیا ساخت و پس از زمان اندکی این زمین تبدیل به باغ گلکاری گردید.
در سال 1347 هجری شمسی اقدام به احداث یک گلفروشی بزرگ در میدان پاستور تهران نمود ؛
امروزه پس از گذشت بیش از 40سال از تأسیس آن، همچنان در زمره بزرگترین گلفروشی های ایران محسوب می گردد.
شایان ذکر است این مؤسسه در طی فعالیت های خود، بعضاً در برخی از نمایشگاه های گل و گیاه شرکت نموده و هر بار نیز با افتخاراتی روبرو بوده است.
• اردیبهشت 1346 (نمایشگاه گل در کاخ مرکزی جوانان) به عنوان بهترین ارائه کننده گل گلایل، میخک، جربرا
• بهمن 1369 (نمایشگاه میدان بیهقی(آرژانتین)) به عنوان بهترین ارائه دهنده گیاهان زینتی
• اردیبهشت 1371 (نمایشگاه بین المللی گل و گیاه) به عنوان بهترین غرفه آرایی و بهترین ارائه دهنده گل های شاخه ای
• اردیبهشت 1372 (نمایشگاه بین المللی گل و گیاه) به عنوان بهترین غرفه آرایی و بهترین ارائه دهنده گل های شاخه ای
• اردیبهشت 1373 (استادیوم دوازده هزار نفری آزادی) به عنوان بهترین غرفه آرایی و بهترین ارائه دهنده گل های شاخه ای
• اردیبهشت 1387 (نمایشگاه بوستان گفتگو) به عنوان بهترین غرفه آرایی و بهترین ارائه دهنده گل های شاخه ای
مرحوم سید حسن زعیم، در راستای توسعه شغل حرفه ای خود، با مطالعه و پشتکار فراوان اقدام به احداث بیمارستان خیریه زعیم در کنار باغ خود نمود؛ که تا به امروز افراد بیشماری از خدمات درمانی این بیمارستان بهره مند گردیده اند.
پس از انقلاب اسلامی ایران،در روستاهای ورامین مساجد مختلف و چندین باب حمام احداث نمود.
در سال 1368شمسی نیز اقدام به ساخت یک باب مدرسه مدرن در همان منطقه شریف آباد نمود.
متأسفانه در سال 1375 هجری شمسی سید حسن زعیم دیده از جهان فرو بست و تنها اعمال خیر آن نیکمرد بزرگ در یادها و اذهان ما ، به یادگار باقی ماند.
باشد که از تلاش ها و سخت کوشی های آن بزرگوار نسل های بعد از او درس گیرند...
فرزندان ایشان:
علی،ابراهیم و عبدا... زعیم فعالیت پدر را با همان جدیت و پشتکار ادامه می دهند.
مؤسسه کشاورزی زعیم ،در راستای بهینه سازی تولید و پیشرفت در فعالیت حرفه ای خود، جهت شکوفایی ایران،در هر برهه ای از زمان بنا بر احتیاجات عمومی اقدام به ساخت ابنیه عام المنفعه نموده است. از آن جمله تأسیس دبستان زعیم وآغازاحداث فاز دوم بیمارستان زعیم پس از درگذشت مرحوم سید حسن زعیم می باشد.
در سال های اخیر مؤسسه کشاورزی زعیم با تیمی مجرب اقدام به بازسازی و نوسازی سیستم های تولید خود نموده است. در این مؤسسه فصل جدیدی گشوده شده که علاوه بر تولید گلهای شاخه بریده اقدام به تولید گلهای فصلی با سیستم کاملاً مکانیزه و پیشرفته می نماید.
امید است به یاری پروردگار گام های ما همچنان در راه ترقی و تعالی باشد و همواره در جهت تحقق افکار و ایده های تحقق نیافته آن مرحوم قدم برداریم . انشاءا...






اطلاعات کاملتری ازگلفروشی زعیم دارید ؟ حتما در بخش ( گزارشات عروس ) ما را در جریان تجربیات ، دیده ها و شنیده هاتون بذارید


تهیه گزارش گل فروشی زعیم: انتشار اختصاصی در سایت دوشیزه
 

قابلیت گل و ماشین

معرفی مدیریت

دسته گل ترحیم ارزان دسته گل ترحیم کوچک دسته گل ترحیم خیریه دسته گل ترحیمی دسته گل ترحیم قیمت دسته گل ترحیم مشهد دسته گل ترحیم عکس دسته گل ترحیم انلاین دسته گل ترحیم اصفهان اجاره دسته گل ترحیم ارسال دسته گل ترحیم اموزش دسته گل ترحیم گل فاتحه دست مدل گل فاتحه دست دسته گل برای ترحیم قیمت دسته گل ترحیم بزرگ مدل دسته گل برای ترحیم قیمت دسته گل برای ترحیم عکس دسته گل برای ترحیم دسته گل کوچک برای ترحیم دسته گل مصنوعی برای ترحیم دسته گل شیک برای ترحیم گل ترحیم دسته گل برای تسلیت تزیین دسته گل ترحیم تصاویر دسته گل ترحیم دسته گل جهت تسلیت دسته گل ترحیم خرید خرید آنلاین دسته گل ترحیم دانلود دسته گل ترحیم دسته گل ترحیم رز متن روی دسته گل ترحیم دسته گل رومیزی مجالس ترحیم دسته گل زیبا برای مراسم ختم دسته گل ساده ترحیم دسته گل سفید ترحیم سفارش دسته گل ترحیم خرید دسته گل ترحیم فروش دسته گل مراسم ترحیم قیمت دسته گل ترحیم کوچک قیمت دسته گل ترحیم ارزان دسته گل ترحیم کرج دسته گل ترحيم محك دسته گل ترحیم میخک دسته گل مراسم ترحیم دسته گل مجلس ترحیم دسته گل مناسب ترحیم دسته گل مراسم ترحیم خیریه قیمت دسته گل مراسم ترحیم نمونه دسته گل ترحیم هزینه دسته گل ترحیم دسته گلهای مجلس ترحیم دسته گل تحفه دسته گل تازه

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

نقد و بررسی

شما هم می توانید این خدمات و تشریفات را مورد نقد و بررسی قرار دهید

کاربر گرامی! لطفاً دقت داشته باشید، نقدهای شما می بایست حاوی اطلاعاتی نظیر نقاط قوت، نقاط ضعف و نیز تجربه شخصی شما در استفاده ی عملی از این تشریفات باشد و چنانچه صرفاً قصد ثبت نظر خود را دارید، آن را در بخش نظرات درج نمایید. همچنین حداقل تعداد کاراکتر مطلوب می بایست بیش از 800 کاراکتر باشد

برای ثبت نقد، می بایست عضو سایت شوید

عنوان نقد:
نقد شما:
تاریخ استفاده از خدمات:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

ثبت

اطلاعات تماس

اطلاعات تماس گلفروشی زعیم ( پاستور )

جهت دریافت آدرس و تلفن فروشگاه گل زعیم در سایت ثبت نام کنید . سپس در کادر پایین شماره همراه خود را وارد کنید تا اطلاعات نمایشگاه گل زعیم برای شما بصورت پیامک ارسال شود

امتیازدهی

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به گلفروشی زعیم ( پاستور )؟ از مجموع 8 امتیاز

نحوه برخورد مدیریت و پرسنل
7.8%
ارزش قیمت نسبت به کیفیت و تنوع خدمات
10%
دسترسی و جای پارک
10%

به اشتراک بگذارید:

x عنوان ویدیو در این قسمت قرار میگیرد