استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی باران

 عمارت باغ تالار تشریفاتی باران
باغ باران گرمدره با برج ایفل خود همیشه یکی از بهترین باغ های عروسی نزدیک تهران است . باغ باران که یکی از معروف ترین سالن های عروسی در تهران و کرج است تا حالا میزبان هزاران مراسم ، مجالس جشن و شادی بوده است . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام باغ تالار باران در سایت دوشیزه منتشر شده است


















باغ عروسی باران
منطقه باغ : گرمدره
ظرفیت باغ : 400 نفر
ظرفیت پارکینگ : 300
توضیحات :
باغ باران با مساحت 12000 متر واقع در بهترین منطقه گرمدره دارای امکاناتی از قبیل:
سالن باغ باران با دیزاین زیبا و سقف بلند و ظرفیت 400 نفر
سالن شام باغ باران دارای دکور شیک و مجزا از سالن اصلی
پارکینگ باغ باران به ظرفیت 300 ماشین
فضای باز باغ باران بسیار زیبا و منحصر به فرد و جنگلی است ، ورودی ماشینها به شکلی بسار زیبا تزیین شده است ، نقطه تمایز باغ بارا وجود ماکتی زیبا و بزرگ از برج ایفل در محوطه باغ است ، میتوان گفت باغ باران از نظر زیبایی در فضای باز هیچ چیزی کم ندارد
نمای سالن باغ باران بسیار زیباست که تماما با سنگ زیبا طراحی و نورپردازی شده است
محل برگزاری سفره عقد باغ باران برای تابستان فضایی بسیار زیبا جلوی ماکت برج ایفل است  و برای پاییز و زمستان داخل سالن میباشد
پیست رقص باغ باران بسیار مدرن و وسیع بصورت ال ای دی میباشد
استیج موزیک باغ باران در بهترین قسمت سالن واقع شده است و امکان استفاده از بندهای موزیک حرفه ای را فراهم نموده است
شهری با ابعادی عالی از دیگر امکانات باغ باران میباشد که امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ مراسم را فرهم نموده استTv
نورپردازی حرفه ای از دیگران امکانات باغ باران میباشد
باغ باران کلیه امکانات دیگر از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش ، ژنراتور برق ، رختکن ، آتلیه و .... را دارا میباشد .

باغ عروسی باران از باغ های با قدمت و در عین حال سبک جدید و مدرن می باشد که در منطقه گرمدره واقع شده است. باغ عروسی باران در فضایی به وسعت 10,000 مترمربع احداث شده است و دارای سالن پذیرایی عروسی قابل قبولی برای استقبال از میهمانان مراسم عروسی می باشد. سقف سالن پذیرایی باغ باران حدود 6 متر بوده و تجهیزات و امکانات به روز این باغ عروسی تمام ابزار مورد نیاز برای خدمات مجالس و تشریفات عروسی ایده آل را فراهم می سازد. فضای سبز و طبیعت زیبا باغ عروسی باران همراه با آبنماها هر بیننده ای را به خود جلب می کند. باغ عروسی باران از نظر دسترسی هم دارای موقعیت مناسب بوده و میهمانان با خیال راحت می توانند به مراسم عزیمت کنند.
مشخصات باغ تالار عروسی باران
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 300 الی 450 نفر
ظرفیت پارکینگ : 200 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی باران
کرج، گرمدره، کوچه سعادتیه
عکس ها و تصاویر باغ عروسی باران

معرفی باغ تالار باران
باغ تالار باران یکی از باغ های استانداردی است با سقف های بلند حدود 6 متر که در محدوده گرمدره این باغ تالار بسیار شناخته شده است.
سفره خانه سنتی در باغ تالار باران با اجرای موسیقی زنده برای مهمانان شبی خاطره انگیز به جا خواهد گذاشت.
سالن شام مراسم مجزاست و می تواند به صورت سلف سرویس سرو شود، همچنین سالن شام در باغ تالار باران دارای دو درب ورودی و خروجی جداگانه است.
امکانات و سرویس دهی باغ تالار باران
1- فضای سبز وسیع
2- آتش بازی
3- برکه و آبنما
4- نورپردازی حرفه ای
5- سفره خانه سنتی

برای اطلاع از آفرها با باغ تالار باران بر روی درخواست قیمت کلیک کنید.
باغ تالار عروسی باران با بهره‌مندی از ویژگی‌های معماری مدرن و به‌ روز می‌باشد. سالن پذیرایی مطلوب در فضایی به مساحت 10000مترمربع، باغ تالار باران را گزینه‌ای مطلوب جهت انتخاب خاص پسندان نموده است. ارتفاع سقف در حدود 6 متر بوده و تمامی تمهیدات موردنیاز فصول سرد و گرم موردتوجه قرارگرفته است. به کمک امکانات و تجهیزات مدرن این مجموعه، بستر مناسب جهت برگزاری یک مراسم با تشریفات عالی یک عروسی ایده آل فراهم آمده است. طبیعت منحصربه‌فرد به همراه آب‌نماهای زیبا توجه هر میهمانی را به خود معطوف می‌دارد و زمینه‌ای مناسب برای فیلم‌برداری و عکاسی زیبا فراهم آورده است. دسترسی آسان به موقعیت مکانی باغ جهت ایاب و ذهاب میهمانان  از محاسن دیگر باغ تالار باران می‌باشد. تشریفات لوکس شهر افتخار دارد تا بهترین خدمات خود را در فراهم آوردن رضایت شما درماندگارترین لحظات زندگی‌تان، ارائه نماید.
مشخصات کلی باغ تالارعروسی
مشخصات باغ تالار عروسی باران

سال ساخت : مشخص نیست
ظرفیت میهمانان : 300 الی 450 نفر
ظرفیت پارکینگ : 200 خودرو
آدرس باغ تالار عروسی باران
کرج، گرمدره، کوچه سعادتیه

باغ تالار باران یکی از بهترین باغ تالارهای گرمدره به شمار می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر از باغ تالارهای احمد آباد مستوفی  و باغ تالارهای گرمدره از منوی بالای سایت بر روی آیکون باغ تالار پذیرایی کیلک نمایید.
باغ تالار باران واقع  در منطقه گرمدره میباشد.این مجموعه با داشتن دیزاین بسیار شیک و زیبا و بهره مندی از پرسنل مجرب آماده برگزاری مراسم شما عزیزان می باشد.اگربرگزاری مراسم خودرا به کادری مجرب و کارآزموده واگذار نکنید مطمئنا خاطره خوبی از این شب برایتان به جا نخواهد ماند. پیشنهاد ما این است که اگر به دنبال برگزاری مراسمی به یاد ماندنی هستید حتمااین تالار را هم در لیست انتخابی خود قرار دهید و به آن سر بزنید.
تعداد مهمان: 650 ظرفیت پارکینگ: 200

باغ تالار باران گرمدره که در غرب تهران واقع شده است می توان به یقین گفت یکی از بهترین باغ تالارهای گرمدره حساب می شود. باغ باران دارای باغی زیبا و فضای سبز دلنشین با محیطی آرام می باشد که در فصول گرم تابستانی و بهار فضایی بسیار زیبا در محیط باغ را می توانید مشاهده نمایید. این باغ تالار همچنین دارای سالن های شیک و مبله با دکوراسیون بسیار شیک و بروز می باشد. باغ تالار عروسی بارن پذیرای میهمانی ها و جشن های شما عزیزان می باشد.

آدرس باغ عروسی باران : گرمدره
ظرفیت سالن باغ عروسی باران : 300 الی 450 نفر
ظرفیت پارکینگ باغ عروسی باران : 200 ماشین
باغ عروسی باران

باغ عروسی باران در فضایی به وسعت 10,000 متر مربع با قدمت چند ساله اما با سبک جدید و مدرن به همراه تالار پذیرایی عروسی قابل قبولی جهت استقبال و پذیرایی از میهمانان احداث شده است.
مزایای باغ عروسی باران
سقف سالن پذیرایی باغ عروسی باران حدود 6 متر به همراه تجهیزات و امکانات به روز این باغ عروسی تمام ابزار مورد نیاز برای خدمات مجالس و تشریفات عروسی با شکوه را فراهم می سازد. فضای سبز و طبیعت زیبای باغ عروسی باران به همراه آبنماهای زیبا، هر بیننده ای را به خود جذب می کند. از مزایای باغ عروسی باران سطح دسترسی و با موقعیت مناسب می باشد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ عروسی باران

1- پارکینگ اختصاصی
2- استفاده از ظروف لوکس
3- تنوع منو با کیفیت بالا
4- گل آرایی و دیزاین
5- دسترسی آسان
6- شمع آرایی و نورپردازی به سبک اروپایی

میتوان گفت یکی از تالار خیزترین مناطقی که در استان البرز و در نزدیکی تهران قرار دارد گرمدره است، که بسیاری از باغ تالارهای بزرگ و مطرح که برای برگزاری مراسم عروسی مورد توجه هستند در این ناحیه واقع شده اند.
شما در زیر میتوانید به لیست کاملی از باغ تالار گرمدره و اطلاعات آنها دسترسی داشته باشید.تا مهم ترین روز زندگی خود را با بهترین انتخاب رویایی کنید. سایت عروس دوماد در راستای کمک به شما عروس دوماد های خوشبخت تمام تلاش خود را کرده است تا لیست کاملی از باغ تالارهای  گرمدره را برای شما جمع آوری کرده و در اختیار شما قرار دهد.
باغ تالار باران در محدوده گرمدره استان البرز واقع شده است. باغ تالار عروسی باران با وسعت 10 هزار مترمربع شامل باغی زیبا با برکه و آبنما و سالن پذیرایی با سقف بلند 6 متری و ظرفیت 500 نفر است. این باغ عروسی دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 200 خودرو، سفره عقد داخل باغ و سالن، سالن شام مجزا با ورودی و خروجی جداگانه، سفره خانه سنتی و ماکت بزرگ برج ایفل است.




تاریخ درج: 1399/01/29
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی باران از مجموع 0 امتیاز