استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی مایا

 عمارت باغ تالار تشریفاتی مایا
باغ مایا در غرب تهران در لیست باغ تالارهای خوب با غذای درجه یک با مواد اولیه تازه است . باغ تالار مایا دارای آشپرخانه حرفه ای ، فضای باغی شکل و تم عروسی روستیک می باشد . آدرس ، تلفن ، قیمت و اینستاگرام باغ مایا در سایت دوشیزه منتشرشده است














باغ عروسی مایا برگزار کننده انواع مجالس نامزدی، عقد، عروسی، تولد و سمینار می باشد. این باغ عروسی دارای فضایی لوکس و مجلل، همکاری با برترین باغ های اطراف تهران آماده برگزاری مدرن ترین مجالس عروسی شما عزیزان می باشد.این باغ تالار دارای امکاناتی نظیر اتاق عقد، نورپردازی، گل آرایی، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، آتش بازی، شمع آرایی، آتلیه اختصاصی،  و... اشاره نمود.

 فضایی بسیار دلنشین و زیبا با بهره گیری از طراحی دکوراسیون با سبک روستیک یا بوهو در باغ تالار مایا مهیا شده است که با وجود آبنماها، المان های طبیعی بسیار زیبا، نورپردازی های جذاب، گل آرایی حرفه ای در انواع سبک ها و رنگ ها هر کسی را به برگزاری مراسم در این فضا تشویق می نماید.
آبشار شکلات، سفره خانه و کافی شاپ برای پذیرایی از میهمان ها از دیگر امکانات باغ تالار مایا است که آن را در نوع خود منحصر به فرد می سازد.
باغ تالار مایا برای عروس و دامادهای سخت پسند که در انتخاب مواردی مثل منوی غذایی و فینگرفودها و میز سالاد شیک، لاکچری و خوشمزه، خدمات دهی حرفه ای و بسیار محترمانه و عمارت های مجلل و زیبا بسیار سخت گیر هستند، مناسب می باشد.
دسترسی خوب و مناسب و پارکینگ های با ظرفیت بالا در باغ تالار مایا و فضاهای بسیار زیبای در نظر گرفته شده برای عکاسی فرمالیته و اسپرت، این باغ تالار را به یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری انواع مراسم عقد، نامزدی و عروسی تبدیل نموده است.
کف LED و بک LED و چیدمان میزهای شمع و یادبود از قسمتهای خاطره انگیز این باغ است.
از خصوصیات جالب این باغ تالار این است که هم سبک وینتیج و هم سبک لوکس را در زیباترین شکل پیاده می کنند.

باغ تالار مایا در شهرک دانش در محدوده غرب تهران واقع شده است. باغ تالار عروسی مایا شامل باغی زیبا با آبنما و فضای روستیک و سالن های پذیرایی لوکس به ظرفیت 350 نفر است. باغ عروسی مایا دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی و سفره خانه است.
تشریفات عروسی مایا واقع در منطقه پاسداران شهر تهران با ارائه خدمات متفاوت و متنوع باعث تمایز این مجموعه با سایر تشریفات های اطراف شده است. همچنین وجود ابزار و لوازم مدرن ، چه در آشپزخانه و چه در سالن های پذیرایی ، باعث کیفیت مطلوب غذا ها و خدمات گردیده است. پرسنل آن نیز به صورت کامل با امور میهمان داری آشنا بوده که نتیجه آن ، پذیرایی تمام و کمال از میهمانان محترم شما است.











تاریخ درج: 1399/02/04
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی مایا از مجموع 0 امتیاز