استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی هانا

 عمارت باغ تالار تشریفاتی هانا
باغ هانا در لیست باغ تالارها و عمارت های عروسی در سعادتیه گرمدره می باشد . باغ عروسی هانا با سالن پذیرایی با سقف بلند ، نمای خارجی و فضای سبز بسیار بزرگ ، تشریفات غذای عالی است . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام و قیمت عمارت هانا در سایت دوشیزه منتشر شده است















 باغ تالار عروسی گرمدره ، باغ تالار هانا برگزار کننده مراسم عروسی مجلل و با شکوه با بهترین کیفیت می باشد. بهترین خاطرات را در این باغ رویایی ثبت نمایید.
باغ هانا دارای دو سالن 800 متری و 600 متری به همراه سالن های شام مجزا در دو طبقه می باشد.
باغ و تالار عروسی هانا با برگزاری مراسم عروسی، عقد، حنا بندان و نامزدی شما، بهترین خاطرات را برای شما ثبت خواهد نمود.
برای انتخاب سفره عقد و تزیین آن میتوانید با مشاوره با ما از سفره عقد ایرانی اصیل ومدرن بهره مند شوید.
باغ تالار عروسی هانا یکی از لوکس ترین و زیباترین باغ تالار ها در منطقه گرم دره می باشد.
این مجموعه دارای ۲ سالن با ظرفیت ۶۰۰ و ۸۰۰ و سالن مجزا شام می باشد.
حضور مشاوران و طراحان مجموعه هانا به شما در برگذاری یک مراسم فوق العاده و خاطره انگیز کمک می کند.
مجموعه هانا با داشتن یک تیم فیلم برداری و عکاسی حرفه ای به شما در ثبت لحظات زیبایتان یاری می دهد.
ورودی زیبا، گل آرایی و لوستر آرایی فوق العاده زیبا،سفره عقد روی دریاچه، نور پردازی حرفه ای، آتش بازی حرفه ای، موسیقی زنده و …. از امکانات باغ تالار هانا می باشد.
کیفیت بالای خدمات و رضایت مشتریان مجموعه هانا سبب پیشنهاد این مجموعه شد.
 عمارت هانا
منطقه باغ : گرمدره
ظرفیت باغ : 400 نفر
ظرفیت پارکینگ : 300
توضیحات :
عمارت هانا با مساحت 10000 متر واقع در بهترین منطقه گرمدره دارای امکاناتی از قبیل:
سالن عمارت هانا با سقف بلند  و به ظرفیت 400 نفر فضایی بسیار زیبا جهت پذیرائی از میهمانان فراهم نموده است استفاده از نقاشیهای زیبا و نورپزدازیهای لوکس بر روی سقف سالن زیبایی دوچندانی به محل پذیرائی از میهمانان بخشیده است
سالن شام عمارت هانا دارای دکور بسیار شیک و مجزا از سالن اصلی
پارکینگ عمارت هانا به ظرفیت 300 ماشین
فضای باز عمارت هانا بسیار زیبا است استفاده از استخرهای متعدد و استفاده از متریال لوکس زیبایی خاصی یه این عمارت داده است امکان استفاده ار درشکه عروس نیز برای عمارت هانا در نظر گرفته شده است
نمای عمارت هانا بسیار زیبا و منحصر به فرد است ، استفاده از آجر و سنگ به همراه چنجره های بلند جذابیت خاصی به عمارت هانا داده است
محل برگزاری سفره عقد عمارت هانا اتاق شیشه ای بسیار لوکسی است که در میان استخر بزرگ و زیبایی بصورت جزیزه ای واقه گردیده است
پیست رقص عمارت هانا دارای نورپردازی رباطی از سقف است
استیج موزیک عمارت هانا زیبا  و وسیع ،در بهترین قسمت سالن واقع شده است و امکان استفاده از بندهای موزیک حرفه ای را فراهم نموده است
شهری با ابعادی عالی از دیگر امکانات عمارت هانا میباشد که امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ مراسم را فرهم نموده استTv
نورپردازی فوق حرفه ای از دیگران امکانات عمارت هانا میباشد
عمارت هانا کلیه امکانات دیگر از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش ، ژنراتور برق ، رختکن ، آتلیه و .... را دارا میباشد .
معرفی باغ تالار هانا
باغ تالار هانا با ظرفیت بالغ بر 500 نفر مناسب برای مراسم های نامزدی و عروسی باشکوه در منطقه گرمدره می باشد.
باغ تالار هانا دارای دو سالن مجزا در دو طبقه جداگانه به همراه سالن شام اختصاصی طراحی شده است.
 چیدمان مدرن و زیبا و نمای نو ساز و مجلل باغ تالار هانا یکی از مزیت های این مجموعه می باشد که در سال 1396 افتتاح گردیده است.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار هانا
1- آشپزخانه صنعتی
2- اجرای مراسم عقد در فضای باز
3- چیدمان مبله در باغ عروسی هانا
4- سفره عقد روی دریاچه
5- استفاده از ظروف شیک
باغ عروسی هانا در منطقه گرمدره قرار دارد، این باغ زیبا دارای ورودی مناسب و محوطه زیبا می باشد. انجام مراسم عقد در فضای باز این تالار باغ صورت می گیرد. این باغ عروسی از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است. باغ تالار هانا دارای امکاناتی نظیر سالن مبله، ظروف هتلی، نورپردازی حرفه ای، سفره عقد روی دریاچه، شمع آرایی، آتش بازی، گل آرایی و... در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.
مشخصات باغ تالار عروسی هانا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی هانا
کرج، گرمدره، سعادتیه
ورودی باغ تالار عروسی هانا
12 تا 35 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ تالار هانا
باغ تازه تأسیس با طراحی و دیزاین بسیار زیبا، ورودی آرک، طاق مخصوص سفره عقد روی دریاچه، ورودی بسیار زیبا روی دریاچه، محوطه سازی زیبا، دارای سالن های مجزا با نورپردازی حرفه ای، دیزاین روستیک در محوطه و مبلمان استیل در سالن ها، فضای کافی شاپی زیبا و مدرن….
این باغ در سال 1397 افتتاح شده است و برای عروس دامادهایی که به دنبال یک مراسم خاص و یونیک هستند بسیار مناسب می باشد.
باغ تالار عروسی هانا واقع در منطقه گرمدره،دارای ورودی زیبا و محوطه‌ای چشم‌نواز می‌باشد.
برگزاری مراسم عقد در فضای باز و محوطه درختکاری شده باغ تالار هانا بر زیبایی مراسم شما می‌افزاید.
موقعیت مکانی این مجموعه ایاب و ذهاب میهمانان شمارا تسهیل می‌نماید.
سفره عقد بر روی دریاچه از خدمات خاص باغ تالار هانا می‌باشد.
تشریفات لوکس شهر افتخار دارد تا با ارائه بهترین خدمات تشریفاتی خود زینت‌بخش مراسم شما عزیزان در این باغ عروسی  باشد.
باغ تالار هانا در بهمن 1396 در گرمدره استان البرز افتتاح شد. این باغ تالار شیک در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع دارای باغی باشکوه و بزرگ و دو سالن مجلل به ظرفیت 800 و 600 نفر در دو طبقه است. باغ تالار عروسی هانا دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی، سفره عقد روی دریاچه، دو سالن شام در دو طبقه مجزا و نمای روستیک است.
باغ تالار هانا در منطقه سرسبز و زیبای گرمدره واقع شده است و دارای دو سالن اختصاصی به ابعاد 600 و 800 متر و همچنین سالن شام اختصاصی می باشد. باغ عروسی هانا می تواند میزبان کلیه جشن های عقد و عروسی و دیگر مراسمات شما باشد با بتواند بهترین و شرین ترین لحظات را برای شما رقم زند.
باغ تالار هانا با ارائه سفره عقد های زیبا و اصیل ایرانی همراه با طراحی و دیزانی متفاوت در خدمت شما عزیزان است و این امکان برای شما وجود دارد که سفره عقد را با سلیقه خود چیدمان نمایید.

باغ هانا در بیست هزار متر فضا با معماری بسیار زیبا و خاص ساخته شده است . آیتم های شام (انواع غذاهای اصلی ، جوجه کباب ، میگو ، بره ، ماهی و …) آیتم های دسر (سالاد ، ژله ، دسرهای تک نفره و …) نوشیدنی ها آتش بازی آتش بازی مسیر ورود عروس و داماد آتش بازی پیست رقص تانگو موسیقی دی جی گروه موزیک و تجهیزات (تمپو ، کیبورد و …) نورپردازی دود گل آرایی و تزئینات گل آرایی جایگاه عروس و داماد گل آرایی روی هر میز گل آرایی بیرون سالن شمع آرایی پذیرایی میوه (شامل میوه روی میز و کاکتیل میوه (cocktail) و اینکه چه میوه هایی و به چه میزان سرو خواهد شد) آب میوه (طبیعی یا سن ایچ) شیرینی فینگر فود (سرد یا گرم) تشریفات خدمات مجالس ، باغ عروسی ، تالار عروسی ، باغ تالار تعداد خدمه به ازای مهمان ها (مثلا برای هر دو میز یک خدمتکار ثابت) نوع صندلی ها نوع میزها تزئینات میزها نوع ظروف نوع لیوان ها (لیوان ، گیلاس و …) خدمات خارج از سالن سفره خانه سنتی سفره عقد
معرفی باغ تالار عروسی گرمدره ، معرفی باغ تالار هانا
این باغ تالار زیبا برگزار کننده مراسم عروسی مجلل و با شکوه با بهترین کیفیت می باشد.
فیلم برداری و عکاسی از مراسم عروسی، با کیفیت عالی توسط گروه حرفه ای فیم و عکس تشریفات بلادی، همراه با نمونه کار
معمولا در منوها گل آرایی روی میزها و جایگاه عروس خانم و آقا داماد در نظر گرفته میشود و برای خاص تر شدن مراسم بهتر است برای فضاهای دیگر از قبیل گل آرایی پله ها، ستون ها، سقف ورودی عروس و داماد و … نیز تدبیری اندیشیده شود.
برای انتخاب سفره عقد و تزیین آن میتوانید با مشاوره با ما از سفره عقد ایرانی اصیل ومدرن بهره مند شوید و حتی توان این را خواهید داشت تا وسایل سفره عقد خود را به سلیقه خودتان چیدمان کنید.
برای انتخاب سفره عقد و تزیین آن میتوانید با مشاوره با ما از سفره عقد ایرانی اصیل ومدرن بهره مند شوید.
باغ و تالار عروسی هانا با برگزاری مراسم عروسی، عقد، حنا بندان و نامزدی شما، بهترین خاطرات را برای شما ثبت خواهد نمود.
باغ هانا دارای دو سالن 800 متری و 600 متری به همراه سالن های شام مجزا در 2 طبقه می باشد.


باغ تالار هانا یکی از باغ تالار های بسیار شیک تهران می باشد که در گرمدره واقع شده می باشد . این باغ تالار زیبا دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که در ادامه بیشتر به بررسی آن ها می پردازیم .
باغ تالار هانا برگزار کننده ی مراسم عروسی شیک و مجلل می باشد ، که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا است . معماری باغ تالار هانا بسیار شگفت انگیز است ، استخر ها و آب فشان های متمادی و سقف ها و دیوار های بسیار زیبا در این تالار وجود دارد .
باغ تالار هانا دارای پارکینگ با ظرفیت بالا می باشد . منوی غذا در این باغ تالار بسیار متنوع می باشد و همه ی غذا ها با مواد اولیه با کیفیت و تازه تهیه می شوند . مسیر ورود و خروج عروس و داماد ها بسیار زیبا و لوکس می باشد و انواع گل آرایی ها در این مسیر و در فضای داخل و خارج سالن انجام شده است .

قیمت ورودی باغ تالار هانا
قیمت ورودی باغ برای تعداد افراد مختلف متفاوت می باشد ، و به طور کلی قیمت ورودی به تعداد میهمانان و روز و تاریخ جشن بستگی دارد . برای اطلاعات بیشتر از بابت قیمت ورودی  و سایر اطلاعات دیگر ، بهتر است تا با شماره تماس های باغ تالار هانا تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه بفرمایید .
منوی غذایی باغ تالار
انواع غذا های برنجی مانند باقالی پلو با گوشت گوسفندی ، آلبالو پلو با مرغ ، زرشک پلو با مرغ ، ته چین زعفرانی ، مرصع پلو با مرغ ، انواع کباب ها مانند جوجه کباب ، انواع خورشت ها مانند فسنجان ، انواع سالاد ها مانند سالاد فصل ، اندونزی ، ماکارونی ، فصل ، کاردینال ، انواع دسر ها مثل پلمبیر ، شارلوت ، ژله ، کرم کارامل ، تیرامیسو ، و انواع نوشیدنی ها مثل انواع نوشابه ، آب معدنی ، دوغ ، دلستر و سایر غذا های دیگر که بنا به درخواست میزبان می تواند متفاوت باشد ، انجام می شود .

مراسم های قابل اجرا در باغ تالار هانا
در باغ تالار هانا مراسم عروسی ، جشن عقد ، جشن نامردی و جشن حنابندان انجام می شود . سالن مورد نظر بر اساس تعداد مهمانان شما انتخاب می شود . برای رفاه حال عروس داماد ها ، باغ تالار هانا به طور مجزا و بدون تشریفات اجاره داده می شود .

ظرفیت باغ تالار هانا
این باغ تالار دارای ظرفیت 500 نفر تا 4000 نفر می باشد ، این باغ تالار در سال 1396 افتتاح شده و جزء باغ تالار های مدرن می باشد .  تالار هانا دارای دو سالن مجزا می باشد ، که یکی از سالن ها 800 متری و دیگری 600 متری می باشند . سالن های شام نیز در دو طبقه می باشد .

مساحت باغ
مساحت باغ تالار  20000 هزار متر مربع می باشد . باغ تالار  دارای معماری بسیار شیک و زیبا می باشد .
عمارت با استفاده از تابلو ها و نقاشی های
زیبا در دیوار و سقف ها ، یک فضای بسیار شیک و لوکس را ایجاد کرده است .

امکانات باغ تالار هانا
سفره عقد ایرانی و اصیل و یا مدرن یا بر اساس سلیقه ی عروس خانم ،
سفره خانه سنتی ، کافی شاپ ، گل آرایی داخل سالن ، گل آرایی بیرون سالن
، شمع آرایی ، موزیک ، فیلم و عکس عروسی ، آتش بازی ، پیست رقص تانگو ،
موسیقی ، پذیرایی عصرانه و انواع نوشیدنی و شربت و تنقلات ،
دی جی ، انواع فینگر فود سرد و گرم ، تعداد خدمه مناسب با تعداد میهمانان ،
استفاده از ظروف بسیار زیبا ، آتلیه عکاسی ، آشپزخانه صنعتی ، اجرای
مراسم عقد در فضای باز ، سفره عقد روی دریاچه ف چیدمان مبله در باغ عروسی و …

موقعیت مکانی باغ
این باغ تالار واقع در گرمدره ، سعادتیه ، خیابان واعظی می باشد .
باغ هانا دارای دو سالن 800 متری و 600 متری به همراه سالن های شام مجزا در دو طبقه می باشد. باغ تالار هانا با مساحت ۲۰۰۰۰ هزار متر در منطقه گرمدره از اول بهمن ماه سال جاری افتتاح گردیده است. تشریفات مجالس رامیلا بهترین باغ های عروسی با قیمت های مناسب را به شما معرفی می نماید.
این باغ عروسی در منطقه کرج گرمدره واقع گردیده و جهت هماهنگی و رزرو باغ می توانید با ما در تماس باشید

باغ تالار هانا تهران
حال که در پی تدارکات برگزاری جشن عروسی هستید و برای اینکار بودجه مشخصی را کنار گذاشته اید بهتر است بهترین مکان را برای اینکار در نظر بگیرید. محوطه بزرگ با دیزاین های زیبا یکی از معیارهای محل برگزاری مراسم عروسی ست که باید به آنها دقت کنید. باغ تالار هانا در تهران با باغ زیبا و ورودی مهمان های عروسی بسیار خاص خود مراسم شما را به گونه ای متفاوت رقم می زند تا در انتهای مراسم عروسی از انتخاب خود راضی باشید. علاوه بر فضای زیبا، محل قرارگیری و دسترسی آسان به باغ تالار هانا تهران یکی دیگر از مزایای آن به ویژه در تهران محسوب می شود.
خدمات باغ تالار هانا در تهران
    دارای تشریفات حرفه ای برای انجام خدمات
    اجرای انواع سفره عقد در مراسم عروسی و دارای متنوع ترین و به روزترین طرح های سفره عقد
    گل آرایی مراسم عروسی بصورت کاملا تخصصی که کیفیت و نوع گل های بکار رفته بسته به زمان برگزاری مراسم عروسی (تابستان ، زمستان) می باشد
    دارای صندلی های مدرن و مبله و ظروف پذیرایی جدید
    ارائه شمع آرایی و آتش بازی
    انجام نورپردازی های حرفه ای و دادن جلوه خاص به عروسی

آدرس باغ تالار هانا تهران
باغ عروسی هانا
باغ عروسی هانا در منطقه گرمدره قرار دارد، این باغ زیبا دارای ورودی مناسب و محوطه زیبا می باشد. انجام مراسم عقد در فضای باز این تالار باغ صورت می گیرد. این باغ عروسی از نظر موقعیت دارای دسترسی مناسبی است. باغ تالار هانا دارای امکاناتی نظیر سالن مبله، ظروف هتلی، نورپردازی حرفه ای، سفره عقد روی دریاچه، شمع آرایی، آتش بازی، گل آرایی و… در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.
مشخصات باغ تالار عروسی هانا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : ۵۰۰ نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی هانا
کرج، گرمدره، سعادتیه
 


تاریخ درج: 1399/01/29
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی هانا از مجموع 0 امتیاز