استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی همای

 عمارت باغ تالار تشریفاتی همای
باغ تالار همای فیروز بهرام و گرمدره به آدرس آزادگان ، شمس آباد در نزدیکی احمد آباد که عکس و فیلم آن در سایت دوشیزه منتشر شده است . ظرفیت باغ و عمارت همای و مسیر دسترسی آن نیز در این مقاله توضیح داده شده است













باغ تالار همای آماده برگزاری مجالس، مهمانی ها، مراسمات و همایش های سازمانی، قبول سفارشات سازمان ها و شرکت ها می باشد. ای… بیشتر بخوانید
باغ عمارت مجلل همای از معدود سازه های لوکس منحصر به فرد می باشد که شکوه مراسم جشن شما را هزاران برابر می کند. عمارت همای با گنجایش بیش از هزار نفر و با دسترسی آسان و نزدیک به تهران انتخاب اول و آخر زوج های عزیزی می باشد که در جستجوی بهترین هستند. فضای داخلی آراسته به تزیینات داخلی و چیدمان خاص این مجموعه بهترین لوکیشن را جهت برگزاری مراسم و تصویربرداری فراهم آورده است.
امکان برگزاری مراسم ویژه عقد هم در فضای باز و هم داخل سالن از دیگر مزیت های باغ عمارت همای می باشد. فضای وسیع بیرونی این باغ عروسی امکان اجرای انواع دیزاین ها و گل آرایی های ژورنالی و به روز را جهت تکمیل شکوه جشن پیوند شما عزیزان فراهم آورده است.
فضای داخلی با بهره گیری از امکانات به روز سرمایشی و گرمایشی و همچنین استیج رقص و نورپردازی حرفه ای مناسب ترین منظره را جهت تصویربرداری پروفشنال و رفاه تمام و کمال میهمانان گرامی شما فراهم آورده است.
باغ تالار همای آماده برگزاری مجالس، مهمانی ها، مراسمات و همایش های سازمانی، قبول سفارشات سازمان ها و شرکت ها می باشد. این باغ تالار عروسی دارای امکاناتی نظیر آتش بازی، شعل آرایی، اتاق عقد، سفره خانه سنتی، گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، جایگاه عروس و داماد، آلاچیق، کترینگ، کافی شاپ، فضای سبز و طبیعت زیبا باغ عروسی آرزوها همراه با آبنماها هر بیننده ای را به خود جلب می کند.
 عمارت تازه تأسیس عروسی در غرب تهران . سالن بسیار شیک با سقف بلند. محوطه سازی و ورودی بسیار زیبا با حوضچه ها و آبنماهای زیبا. سفره عقد مجزا روی برکه. برش کیک روی ایوان بزرگ ورودی تالار. سالن شام مجزا پشت ساختمان. نمونه عکس ها و فیلم های معرفی این باغ عروسی زیبا را برایتان پایین صفحه قرار داده ایم.
باغ تالار عروسی همای این باغ تالار عروسی دارای امکاناتی نظیر آتش بازی، شعل آرایی، اتاق عقد، سفره خانه سنتی، گل آرایی، بادکنک آرایی، شمع آرایی، جایگاه عروس و داماد، آلاچیق، کترینگ، کافی شاپ، فضای سبز و طبیعت زیبا باغ عروسی آرزوها همراه با آبنماها هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

مشخصات باغ عمارت همای
سال ساخت :1397
ظرفیت مهمانان :بیس تر از 1000 نفر
ظرفیت پارکینگ : بالای 1500
آدرس عمارت مجلل همای
    ظرفیت باغ در تابستان: تا 500 نفر
    ظرفیت سالن: تا 400 نفر
    داراری پارکینگ اختصاصی
    آدرس باغ: آزادگان


امکانات باغ تالار همای بسیار عالی و کامل می باشد . این باغ تالار زیبا تمام خواسته های شما از یک باغ تالار فول امکانات را بر طرف می کند . این عمارت بسیار لوکس و منحصر به فرد می باشد . زیبایی و امکانات باغ تالار همای شکوه مراسم شما را هزاران برابر می کند .
امکانات باغ تالار همای

امکانات باغ تالار همای شامل پارکینگ اختصاصی داخل محوطه می باشد که پارکینگ باغ تالار همای در ابتدای مسیر ورودی قرار گرفته است . باغ تالار همای دارای جزیره عقد لوکس می باشد . بهترین فضای مکمن برای برگزاری مراسم عقد در باغ تالار همای در نظر گرفته شده است . فضای باز باغ تالار دارای چمن مصنوعی می باشد تا چیدمان در فضای باز مراسم به خوبی انجام شود .آتش بازی حرفه ای و خاص در داخل سالن و در فضای باغ تالار هنگام ورود عروس و داماد ، شمع آرایی و گل آرایی در داخل و در خارج سالن ، جایگاه اختصاصی عروس و داماد ، اجاره ی ماشین عروس ، تزیینات ماشین عروس آلاچیق و …
ویژگی های مثبت عمارت باغ تالار همای

عمارت باغ تالار همای یک عمارت تازه تاسیس می باشد . عمارت این باغ تالار زیبا دارای سقف بسیار بلند می باشد . مراسم برش کیک بنا به سلیقهی عروس و داماد می تواند روی ایوان بزرگ ورودی تالار انجام شود . سالن شام به صورت مجزا می باشد و در پشت ساختمان عمارت می باشد . نور پردازی داخل عمارت بسیار زیبا و حرفه ای می باشد . داخل سالن محلی خاص به عنوان آتلیه اختصاصی وجود دارد که افراد می توانند در این مکان عکس بگیرند و عکسشان را تا انتهای مراسم تحویل بگیرند . همچنین گنجایش عمارت بسیار بالا می باشد و ظرفیت آن حدود هزار نفر است .
مهم ترین ویژگی های باغ تالار همای

این باغ تالار امکان برگزاری مراسم های مختلف مثل جشن عروسی ، جشن عقد ، میهمانی ها را دارد .
امکانات سرمایشی و گرمایشی سالن در تمام فصل ها کاملا عالی می باشد . فضای رقص سالن دارای نور پردازی حرفه ای می باشد .
این مجموعه بهترین لوکیشن را برای فیلم برداری و عکاسی دارا می باشد .
فضای وسیع بیرونی باغ امکان اجرای دیزاین ها و گل آرایی های ژورنالی و به روز را دارد .
غذایی که در باغ تالار همای پخت می شود ، بسیار با کیفیت و عالی می باشد و تنوع غذایی در این مجموعه بسیار بالا می باشد .
آشپز های این مجموعه دارای تحصیلات در این زمینه می باشند و بسیار با تجربه هستند .

باغ تالار همای یکی از باغ تالار های بزرگ واقع در گرمدره و در نزدیکی تهران می باشد . در باغ تالار همای علاوه بر جشن عروسی ، جشن های دیگری مثل مهمانی ها ، مراسمات ، همایش های سازمانی نیز انجام می شود . همچنین قبول سفارشات سازمان ها و شرکت ها را نیز انجام می دهد .

باغ تالار همای یکی از باغ تالار های تازه تاسیس می باشد که در غرب تهران واقع شده است . این باغ در سال 1397 تاسیس شده است . این باغ تالار  بسیار زیبا می باشد و سالن تالار دارای سقف بلند می باشد .
ویژگی های باغ تالار همای


باغ تالار همای دارای عمارت بزرگ و بسیار شیکی می باشد . سقف عمارت بسیار بلند است و مناسب عکس برداری و فیلم برداری می باشد . و بسیار دلباز است ، ورودی باغ تالار بسیار زیبا است و دارای گل آرایی و شمع آرایی می باشد داخل باغ آب نما های فوق العاده ای وجود دارد ، دارای سفره عقد مجزا می باشد ، سفره عقد روی برکه می باشد ، برش کیک روی ایوان بزرگ ورودی تالار می باشد ، دارای سالن مجزا در پشت ساختمان می باشد و …
امکانات باغ تالار همای


آتش بازی ، اتاق عقد روی برکه ، گل آرایی ، بادکنک آرایی ، شمع آرایی ، جایگاه عروس و داماد ، آلاچیق ، کافی شاپ ، کترینگ ، فضای سبز و طبیعت زیبا ، آب نما در باغ ، سیستم سرمایشی گرمایشی ، نور پردازی حرفه ای ، دارای استیج رقص ویژه ، سفره خانه سنتی و …

ظرفیت باغ تالار همای
ظرفیت باغ تالار همای بیش از 1000 نفر می باشد . دارای پارکینگ اختصاصی می باشد .

 
برگزاری جشن در باغ تالار همای
برگزاری مجالس در باغ تالار همای باعث می شود که شکوه مراسم جشن شما هزار برابر شود . اگر دنبال فضای بسیار بزرگ برا ی برگزاری جشن می گردید ، باغ تالار همای بهترین انتخاب می تواند باشد . فضای داخلی این باغ تالار بسیار آراسته می باشد و تزیینات داخلی و چیدمان خاصی دارد .
لوکیشن باغ برای عکاسی و فیلم برداری بسیار مناسب می باشد ، همچنین خیلی از مهمانان تمایل دارند که در این فضا عکس بگیرند .
مراسم عقد در فضای باز و هم در فضای داخل سالن انجام می شود . انتخاب آن نیز بنا به خواسته ی عروس و داماد ها می باشد .

 
دیزاین باغ تالار همای
دیزاین باغ می تواند بر اساس سلیقه ی عروس و داماد باشد ، انواع دیزاین ها و گل آرایی های ژورنالی و به روز جهت شکوه جشن شما در باغ تالار انجام می شود .

باغ تالار همای
موقعیت مکانی باغ تالار



تاریخ درج: 1399/01/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی همای از مجموع 0 امتیاز