استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی والا

 عمارت باغ تالار تشریفاتی والا
باغ والا در شهریار با دکور منحصر به فرد و کیفیت غذای عالی و درجه یک ، سالن های بزرگ با نور پردازی و گل آرایی به سبک عروسی های اروپایی 2020 است . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام ، تلفن و قیمت باغ تالار و عمارت والا در سایت دوشیزه منتشر شده است
















باغ عروسی والا بزرگترین باغ در منطقه 21 تهران ( شهریار) است.این باغ تالار دارای فضایی لوکس و مدرن با برترین باغ آماده برگزاری مدرن ترین مجالس عروسی شما عزیزان می باشد. این باغ عروسی دارای 2 سالن بزرگ با ظرفیت 700 نفر می باشد. باغ عروسی والا ورودی بدون شکست و مستقیم از محل پارک خودروهای مهمان هاست. مهمان ها از ورودی طولانی و زیبای این باغ عروسی بصورت مستقیم به سالن اصلی عروسی هدایت می شوند. این باغ عروسی دارای امکاناتی نظیر سفره عقد، آلاچیق، باغ، گل آرایی، شمع آرایی و... شامل می شود. این باغ دارای 6 ستون و 5 لوستر بسیار زیباست و قسمت بزرگی از باغ تالار والا تبدیل به برکه ای کم عمق شده است.این برکه مجهز به چندین آبنما و درختان زیبای مجنون است که چیزی برای زیباتر کردن منظره پشت سفره عقد باقی نمی گذارند. اتاق عقد این باغ با ظرفیت 80 نفر است.

مشخصات باغ تالار عروسی والا
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت میهمانان : 700 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی والا
کیلومتر 11 واقع در سعید آباد
عکس ها و تصاویر باغ عروسی والا


باغ تالار والا تهران
یکی از مکان های زیبا جهت برپایی جشنی با شکوه باغ تالار والا تهران است.این باغ تالار با داشتن فضایی زیبا و دلنشین و چشم اندازی متفاوت از جمله باغ تالارهای حوب و مورد پسند عروس و دامادهاست.
باغ تالار والا متخصص در امر برگزاری لوکس ترین مراسم های عروسی، با دسترسی بسیار عالی و راحت برای مهمان های عزیزتان در خدمت شما می باشد. باغ تالار با با فضایی منحصر به فرد، خاص و کم نظیر در بین باغ های تهران برگزار کننده باشکوه ترین مراسم عروسی ، عقد و نامزدی با ديزاين هاى متفاوت و ژورنالى است.
خدمات باغ تالار والا تهران
    دارای 2 سالن بزرگ با ظرفیت 400 نفر در هر سمت خانم ها و آقایان
    دارای فضای باغ و سالن بسیار لوکس برای برگزاری مراسم عروسی
    دارای گروه ارکستر و موزیک زنده بسیار حرفه ای
    مجهز به ورودی بسیار مجلل و زیبا
    اجرای مراسم آتش بازی
    گل آرايى وشمع آرايى های لوكس و منحصربفرد
    استفاده از اكسسورى های خاص وارداتى
    مجهز به سرویس های ظرف لوکس و جدید برای پذیرایی و میز و صندلی های ژورنالی
    مجهز به آشپزخانه اختصاصى مدرن و صنعتى

آدرس باغ تالار والا تهران
معرفی باغ تالار والا
باغ تالار والا با فضایی لوکس و زیبا با ظرفیت 700 نفر با جایگاه ویژه بر روی استیج برای مراسم عقد است که این باغ تالار در منطقه شهریار واقع شده است.
در باغ تالار والا تمامی چیدمان با استفاده از المان های کلاسیک و مدرن روز دنیا توسط تخصصی ترین طراحان انجام شده است.
آبنما و برکه در کنار درختان مجنون فضایی شکیل و رمانتیک ایجاد نموده که شبی خاطره انگیز و به یاد ماندنی برای عروس و داماد و همه مهمانان در باغ تالار والا می باشد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار والا
1- سیستم صوتی حرفه ای
2- طراحی و دیزاین مدرن
3- آلاچیق
4- پارکینگ مستقیم
5- سفره عقد vip

برای اطلاع از آفرهای باغ تالار والا بر روی درخواست قیمت کلیک کنید.
باغ تالار والا یکی از بهترین و مجلل ترین باغ تالار های عروسی در تهران است که با دسترسی مناسب  عالی از تهران و غرب در مسیر کاملا آسفالته تا درب باغ می تواند یک انتخاب مناسب برای خاص پسندان به شمار آید.
شما با تنها 15 دقیقه رانندگی از حوالی میدان آزادی به این مجموعه خواهید رسید و بدون مشکلات ترافیکی می توانید میجموعه باغ تالار والا را بررسی نمایید و از امکانات و خدمات تشریفات این باغ به دقت دیدن نمایید.

باغ تالار والا بهترین باغ تالار تهران
مراسم عروسی باغ تالار والا / مجلل ترین باغ تالار تهران

باغ تالار عروسی والا دارای ۲ سالن بسیار مجلل با سقف بلند، جایگاه ویژه و اختصاصی جهت برگزاری جشن عقد در جزیره، فضاسازی های مدرن و نماهای رومی در ورودی و کلیه مکان های باغ، وجود پارکینگی اختصاصی با ظرفیت بالا در داخل مجموعه و همچنین پرسنل کارآزموده، تحصیلکرده و بسیار توانمند با برگزاری بهترین خدمات و تشریفات در این باغ جهتر برگزاری مجلل ترین و بهترین مراسم عروسی در خدمت شما عزیزان می باشد.

باغ تالار والا بهترین باغ تالار تهران

برخی از شاخصه های باغ تالار والا

    دسترسی آسان و بدون ترافیک
    فضای سرسبز و بسیار دیدنی
    محوطه سازی و فضاسازی های مدرن
    سالن های با سقف بلند
    مراسم عقد در داخل جزیره ای زیبا در وسط باغ
    بهترین خدمات تشریفات عروسی و خدمات مجالس
    پرسنل توانمند و کارآزموده



باغ تالار والا در سال 1397 در خارج شهر تهران و حاشیه غربی تهران در محدوده سعیدآباد (باغستان شهریار) افتتاح شد. باغ تالار عروسی والا دارای زمینی به وسعت 22 هزار مترمربع است که شامل باغی زیبا با درختان بید مجنون و نورپردازی کلاسیک و حرفه ای، برکه مجهز به آبنمای لاکچری به وسعت 1000 متر و 2 سالن مجلل با سقف بلند گل آرایی شده و 3 ستونه به وسعت 2000 مترمربع به ظرفیت 1000 نفر با نورپردازی متغیر است. تالار عروسی والا دارای خدماتی نظیر اتاق عقد مجزا به ظرفیت 80 نفر، پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 400 خودرو مجهز به پارکبان و دوربین مداربسته، اتاق کودک با مربیان حرفه ای مهدکودک، چایخانه سنتی خارج از باغ و ماساژور حرفه ای است.
توضیحات: باغ عروسی والا بزرگترین باغ در شهریار است.این باغ تالار دارای فضایی لوکس و مدرن با برترین باغ آماده برگزاری مدرن ترین مجالس عروسی است. این باغ عروسی دارای 2 سالن بزرگ و مهمان ها از ورودی طولانی و زیبای این باغ عروسی بصورت مستقیم به سالن اصلی عروسی هدایت می شوند. این باغ عروسی دارای امکاناتی نظیر سفره عقد، آلاچیق، باغ، گل آرایی، شمع آرایی و... است. قسمت بزرگی از باغ تالار والا تبدیل به برکه ای کم عمق شده است این برکه مجهز به چندین آبنما و درختان زیبای مجنون است که چیزی برای زیباتر کردن منظره پشت سفره عقد باقی نمی گذارند. اتاق عقد این باغ با ظرفیت 80 نفر است.
باغ تالار والا یکی از شیک ترین تالار های عروسی واقع در شهریار و نزدیک به تهران می باشد . باغ تالار والا در سال 1397 افتتاح شده است ، علاوه بر این باغ تالار والا دارای 10 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی خدمات عروسی می باشد . این باغ تالار لوکس فاصله ی کمی از مرکز تهران دارد و به سمت اتوبان فتح واقع شده است .
باغ تالار والا
باغ تالار والا علاوه بر داشتن عمارت بزرگ و بسیار مجلل ، دارای یک باغ وسیع و بسیار زیبا می باشد که شما می توانید مراسم جذابی را در فضای باز اجرا کنید . به خصوص در تابستان و بهار شما می توانید علاوه بر سالن از فضای باز نیز استفاده کنید . باغ تالار والا یکی از کامل ترین مجموعه های عروسی می باشد .
مراسم های قابل اجرا در باغ تالار والا


در تالار والا علاوه بر برگزاری جشن عروسی ، مراسم هایی از قبیل جشن عقد ، جشن نامزدی ، همایش ها و افتتاحیه ها نیز برگزار می شود . این تالار بسیار بزرگ است و برای برگزاری مراسم های بزرگ خیلی مناسب است .
اگر شما به دنبال برگزاری یک مراسم شیک و بسیار با کیفیت در فضای لوکس با بهترین تشریفات هستید ، باغ تالار والا بهترین انتخاب ممکن برای شما می باشد .
خدمات تالار  بسیار حرفه ای و تخصصی می باشد ، و تالار   دارای کادری مجرب و آموزش دیده است . انتخاب تالار والا باعث می شود که تمام استرس های شما در رابطه به جشن عروسی به حداقل برسد .

 
ظرفیت باغ تالار
ظرفیت این باغ تالار 1200 نفر می باشد . دارای 2 سالن بزرگ می باشد .
قیمت منو ها
منوی غذا های موجود در این باغ تالار بسیار متنوع می باشد . همچنین سلیقه ها متفاوتند ، بنابراین برای انتخاب منو و اطلاع از قیمت منو ها بهتر است تا به صورت حضوری تشریف ببرید و یا با شماره های تماس ، تماس بگیرید .
ابعاد باغ تالار والا
باغ تالار والا دارای مساحت 22000 متر مربع می باشد . باغ تالار دارای فضای اختصاصای برای عقد می باشد که اتاق عقد دارای 80 نفر ظرفیت است ، دارای برکه 1000 متری و ابهاد سالن 2000 متر مربع می باشد ، همچنین آشپزخانه در فضای باغ می باشد و جزء سالن محسوب نمی شود .
ورودی  تالار  ، به صورت مستقیم و بدون شکست می باشد و به سمت سالن هدایت می شود . میهمانان از یک ورودی طولانی و بسیار زیبا وارد تالار می شوند . سر تا سر محیط باغ گل آرایی و شمع آرایی شده است
تنوع غذایی و آشپزخانه تالار
آشپزخانه تالار در فضای باز می باشد ، به این خاطر که هنگام پخت غذا ، بوی غذا های در سالن پخش نشود . همچنین آشپزخانه دارای تهویه بسیار قوی می باشد .
تنوع غذایی در تالار بسیار زیاد می باشد ، و مطابق با هر سلیقه ای در این آشپزخانه غذا پخت و سرو می شود . در آشپزخانه علاوه بر غذا های ایرانی انواع غذا های فرنگی و فینگر فودی نیز سرو می شود .
شما می توانید با توجه به هر بودجه و سلیقه ای که دارید منوی مورد نظرتان را انتخاب کنید .
مشخصات سالن والا
عمارت باغ تالار والا بسیار زیبا و شیک و بزرگ می باشد ، سالن در مجموع دارای 3 ستون می باشد ، همچنین جایگاه عروس و داماد در ارتفای بالاتری می باشد ، داخل سالن دارای نور پردازی حرفه ای می باشد ، همچنین سالن دارای جایگاه ویژه ای برای گروه موسیقی می باشد ، صندلی میهمانان جدا از هم چیده نشده .
مشخصات باغ والا
باغ دارای فضای باز بسیار زیبایی می باشد . نور پردازی باغ به صورت کلاسیک می باشد ، آب نما ها به سبک مدرن و اروپایی هستند . دیزاین باغ با استفاده از گل آرایی خاص تزیین شده است .
داخل باغ تالار ، فضای سبز بسیار زیبا و درختان میوه وجود دارند ، همچنین وجود برکه و آلاچیق ها زیبایی خاصی به محیط بخشیده اند .
کادری که در باغ تالار والا کار می کنند ، کاملا حرفه ای و آموزش دیده می باشند ، و تمام سعی خود را می کنند که بالاترین خدمات ممکن را به میهمانان ارائه دهند .
استفاده از ویلا های مجلل باغ تالار والا
تالار دارای ویلاهای فول امکانات برای عروس و داماد ها می باشد که این ویلا ها دارای امکانات خدماتی ویژه و آشپز و ماساژور حرفه ای می باشد که عروس و داماد ها می توانند قبل از برگزاری مراسم از این امکانات استفاده کنند و به آرامش برسند .
امکانات باغ تالار والا
نور پردازی حرفه ای ، آب نما های فوق العاده شیک ، پارکینگ اختصاصی و بزرگ ، پارکینگ مجهز به دوربین مدار بسته می باشد ، همچنین پارکینگ دارای نگهبان است ، دارای ورودی خاص و بسیار شیک ، اتاق کودک ، دارای فضای اختصاصی برای عقد ، این باغ تالار دارای چایخانه سنتی در فضای باغ می باشد ، دارای رختکن ، طروف خاص و ویژه و …
اتاق کودک باغ تالار
باغ تالار والا دارای اتاق خاصی برای نگهداری کودکان می باشد ، برای نگهداری و مراقبت از کودکان افراد آموزش دیده اند و کاملا در رابطه با سرگرم کردن بچه ها تخصص دارند ، بنابراین شما می توانید با خیال راحت کودکانتان را به آن ها بسپارید و از جشن لذت ببرید .
سفره خانه سنتی باغ تالار
باغ تالار والا یکی از باغ تالارهای مدرن و مجلل تهران است که در منطقه شهریار (باغستان) واقع شده است. باغ تالار والا با ظرفیت پذیرایی حداکثر ۱۰۰۰ نفر آماده میزبانی از کلیه مراسمات شما و کلیه جشن های عقد و عروسی می باشد.
باغ تالار والا مرتب ترین باغ تالار عروسی
این باغ تالار با سبک و شیوه های خاص و منحصر به فرد مراسمات و جشن های شما را میزبانی میکند. فضای باز مجموعه از قسمت های مختلفی تشکیل شده و به شکل های مختلفی فضاسازی و دیزاین شده است. مراسم عقد در فضایی زیبا و رویایی در وسط باغ و در عمارتی زیبا برگزار می شود که باعث زیبایی بیشتر مراسم شما می شود.
سفره خانه سنتی زیبا با سبک های مختلف عربی، مصری و مراکشی از دیگر امکانات این باغ زیبا به شمار می آید.
سفره خانه ی باغ تالار والا دارای سبک خاصی می باشد ، این سفره خانه زیبا با سبک های مختلف عربی ، مصری و مراکشی ساخته شده است . و باعث زیبایی ببیشتر باغ تالار شده است .

 
سخن آخر در رابطه با انتخاب باغ تالار عروسی
برای انتخاب باغ تالار عروسی دقت بسیار زیادی داشته باشد و سعی کنید یک شب خاطره انگیز را برای خود و بستگانتان رقم بزنید . باغ تالار والا همه ی نیاز ها و خواسته های شما را برای به وجود آوردن یک جشن عروسی خاص برآورده می کند . و آسایش شما را در روز عروسی مهیا می سازد . باغ تالار والا بدون شک یکی از کامل ترین باغ تالار های ایران می باشد .

 
خدمات باغ
دارای گروه ارکستر و موزیک زنده حرفه ای
دارای دو سالن مجزا برای خانم ها و آقایان .

 
آدرس باغ
استان تهران ، شهر تهران ، باغستان ، زرنان ، پلاک 8
باغ عروسی والا بزرگترین باغ عروسی در بین باغ تالار های نزدیک به تهران است. باغ تالار والا دارای مجوز بهره برداری از ۲ سالن بزرگ با ظرفیت ۴۰۰ نفر در هر سمت خانم ها و آقایان بوده و از دسترسی بسیار رند و سر راست از جنوب غربی تهران در بیست دقیقه ای میدان آزادی برخوردار می باشد.
باغ تالار والا در منطقه باغستان ( سه راه شهریار ) واقع شده است. باغ عروسی والا با ظرفیت حداکثر 1200 میهمان در تابستان و 800 مهمان در زمستان آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد.
باغ تالار والا یکی از بزرگترین و زیباترین باغ تالارهای اطراف تهران بوده و با سالن های مجزا و فضای سبز رویایی که دارد می تواند انتخابی مناسب برای شما باشد.

باغ عروسی والا بزرگترین باغ در منطقه 21 تهران ( شهریار) است.این باغ تالار دارای فضایی لوکس و مدرن با برترین باغ آماده برگزاری مدرن ترین مجالس عروسی شما عزیزان می باشد. این باغ عروسی دارای 2 سالن بزرگ با ظرفیت 1200 نفر می باشد. باغ عروسی والا ورودی بدون شکست و مستقیم از محل پارک خودروهای مهمان هاست. مهمان ها از ورودی طولانی و زیبای این باغ عروسی بصورت مستقیم به سالن اصلی عروسی هدایت می شوند. این باغ عروسی دارای امکاناتی نظیر سفره عقد، آلاچیق، باغ، گل آرایی، شمع آرایی و… شامل می شود. این باغ دارای 6 ستون و 5 لوستر بسیار زیباست و قسمت بزرگی از باغ تالار والا تبدیل به برکه ای کم عمق شده است.این برکه مجهز به چندین آبنما و درختان زیبای مجنون است که چیزی برای زیباتر کردن منظره پشت سفره عقد باقی نمی گذارند. اتاق عقد این باغ با ظرفیت 80 نفر است.

باغ عروسی والا بزرگترین باغ عروسی در بین باغ تالار های نزدیک به تهران است. باغ تالار والا دارای مجوز بهره برداری از 2 سالن بزرگ با ظرفیت 700 نفر و از دسترسی بسیار رند و سر راست از جنوب غربی تهران در بیست دقیقه ای میدان آزادی برخوردار می باشد.
باغ تالار والا یکی کامل ترین مجموعه عروسی در تهران می‌باشد. این تالار با فاصله‌ی بسیار کمی از مرکزیت تهران، سمت اتوبان فتح واقع شده است.
این تالار علاوه بر عمارت بزرگ برای برگزاری مراسم، باغ بسیار بزرگ و جذابی برای برگزاری مراسم در فضای باز دارد. در فصل های گرم علاوه بر فضای داخل، میهمانان شما میتوانند از فضای باز با دکوراسیون مجلل نیز استفاده کنند.
آب نمای لاکچری، نورپردازی حرفه‌ای، اتاق کودک، پارکینگ اختصاصی و ده ها امکانات خاص و فوق العاده که تماما مختص باغ تالار والا می‌باشد. باغ تالار والا فعالیت خود تقریبا از 10 سال پیش را با سابقه‌ای درخشان در خدمات عروسی، تشریفات مراسم نامزدی، مهمانی‌ها و همایش¬ها آغاز نمود. تالار والا والا می کوشد با ارائه خدماتی بی نظیر و با کیفیت به مشتریان خود در جایگاه بهترین تشریفات عروسی قرارگیرد.

باغ تالار والا یکی از باغ تالارهای مدرن و مجلل تهران است که در منطقه شهریار (باغستان) واقع شده است. باغ تالار والا با ظرفیت پذیرایی حداکثر 1000 نفر آماده میزبانی از کلیه مراسمات شما و کلیه جشن های عقد و عروسی می باشد.
باغ تالار والا یکی کامل ترین مجموعه عروسی در تهران می‌باشد. این تالار با فاصله‌ی بسیار کمی از مرکزیت تهران، سمت اتوبان فتح واقع شده است. باغ تالار والا علاوه بر تشریفات مجالس عروسی، در زمینه برگزاری مجالس برای همایش‌ها و افتتاحیه‌ها نیز نامی ماندگار از خود به‌جای گذاشته است. این تالار علاوه بر عمارت بزرگ برای برگزاری مراسم، باغ بسیار بزرگ و جذابی برای برگزاری مراسم در فضای باز دارد. در فصل های گرم علاوه بر فضای داخل، میهمانان شما میتوانند از فضای باز با دکوراسیون مجلل نیز استفاده کنند. آب نمای لاکچری، نورپردازی حرفه‌ای، اتاق کودک، پارکینگ اختصاصی و ده ها امکانات خاص و فوق العاده که تماما مختص باغ تالار والا می‌باشد.
باغ تالار والا فعالیت خود تقریبا از 10 سال پیش را با سابقه‌ای درخشان در خدمات عروسی، تشریفات مراسم نامزدی، مهمانی‌ها و همایش¬ها آغاز نمود. تالار والا والا می کوشد با ارائه خدماتی بی نظیر و با کیفیت به مشتریان خود در جایگاه بهترین تشریفات عروسی قرارگیرد. این تالار با کنار هم گذاشتن بهترین فضا و بهترین تیم تشریفاتی، کاری کرده است تا استرس شما به حداقل برسد.
عروس و داماد های عزیز می‌توانند به همراه خانواده هایشان از چند روز قبل از مراسم، در ویلای مجلل که متعلق به باغ والا است مستقر شوند و در کمال آرامش برای مراسم خود آماده شوند. ویلای کاملا مجهز به همراه تیم خدماتی و آشپزی و همچنین ماساژور حرفه‌ای به شما کمک می‌کند تا با حداقل استرس در مراسم خود حضور داشته باشید.
یکی از مهمترین مسائل در مراسم عروسی، آرامش میهمانانی است که کودکان خردسال دارند و اکثر وقت خود را به نگهداری از آن‌ها باید سپری کنند، باغ والا با در نظر گرفتن این مشکل و در راستای آسایش و راحتی میهمانان، تیم حرفه‌ای از مربیان مهدکودک در اختیار دارد که هم کودکان سرگرم و شاد باشند و هم مادر پدران به راحتی از مراسم لذت ببرند.
و در آخر، هرچیزی که برای آسایش شما در روز عروسی نیاز باشد را می‌توانید در باغ والا به بهترین شکل پیدا کنید. باغ تالار والا مسلما متفاوت ترین و کامل ترین مجموعه حال حاضر در تهران و همچنین در ایران است.


باغ تالار والا مرتب ترین باغ تالار عروسی
این باغ تالار با سبک و شیوه های خاص و منحصر به فرد مراسمات و جشن های شما را میزبانی میکند. فضای باز مجموعه از قسمت های مختلفی تشکیل شده و به شکل های مختلفی فضاسازی و دیزاین شده است. مراسم عقد در فضایی زیبا و رویایی در وسط باغ و در عمارتی زیبا برگزار می شود که باعث زیبایی بیشتر مراسم شما می شود.
در باغ تالار والا رویایی ترین لحظات زندگی تان را رقم می زنید و با داشتن یک مراسم زیبا، لاکچری و منحصر به فرد خاطره ای به یادماندنی در دفتر زندگی خود ثبت نمایید. خاطره ای که نه تنها در ذهن شما بلکه در ذهن کلیه مهمانان شما در حال رقم خوردن است و شب رویایی شما را تکمیل می کند.
برخی از امکانات باغ عروسی والا

    سفره خانه سنتی به سبک های مختلف عربی، مراکشی و مصری
    اتاق عقد در داخل برکه ای طراحی شده
    محوطه ای سرسبز و وسیع و فضاسازی شده
    لوکیشن های متعدد
    بهترین پذیرایی و خدمات تشریفات
    اکسسوری و ضروت مجلل و منحصر به فرد
    دسترسی آسان از غرب تهران
یکی از مدرن ترین و بروزترین باغ تالارهای تهران بدون شک باغ تالار والاست. این باغ تالار علاوه بر فضای سبز زیبا و درختان میوه، در محوطه سبک های مختلفی از طراحی را مشاهده می کنید. برکه و آلاچیق زیبا با امکان برگزاری مراسم عقد در وسط آن یکی دیگر از زیبایی های این باغ به شما می رود. تعداد زیاد پرسنل جهت مدیریت و پذیرایی هم میتونه جالب توجه باشه که میتونه اطمینان شما را نسبت به کیفیت پذیرایی و رسیدگی کامل به مهمانان جلب نماید.






تاریخ درج: 1399/01/29
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی والا از مجموع 0 امتیاز