استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

پذیرایی های خاص از مهمان های عروسی

 پذیرایی های خاص از مهمان های عروسی
به گزارش دوشیزه به نقل از خبرنگار ایرنا، خدیجه مرتعشی بانوی اهل انزلی این روزها علاوه بر سفارش کیک های لواشکی برای عروس و دامادهای شهرش از نقاط مختلف کشور سفارش دریافت می کند .







او درخصوص چگونگی آغاز به کار و ایده این کار روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : کارم را با تهیه خمس یا همان ذغال اخته و آلوچه پخته و له شده شروع کردم و بعد با درست کردن لواشک های رولتی با استقبال فراوان خریداران مواجه شده و الان حدود سه سال است کیک های لواشکی تولید می کنم .
او که تمام این تولیداتش را در کارگاه کوچکی با سه کارگر انجام می دهد می گوید: بعد از گذشت 10سال از آغاز کار ، درحال حاضر پنج مغازه دارم و با گسترش این کار برای حدود 30نفر بصورت مستقیم و بیش از 80نفر بصورت غیرمستقیم اشتغالزایی کرده ام .
وی حمایت های همسرش را درتمامی مراحل تولید و فروش و همچنین تامین مواد اولیه از مهمترین عوامل موفقیتش می داند و می گوید: مواد اولیه به کار رفته در این کیک های لواشکی مطابق سفارشات همسرم از کارخانه های مختلف تولید لواشک تامین می شود چرا که به دلیل شکننده بودن لواشک های موجود در بازار، نمی توان از آنها این نوع کیک را تهیه کرد و از سوی دیگر داخل کیک ها اصلا از آرد یا خامه ای استفاده نشده بلکه تنها مواد تشکیل دهنده آن ها از هفت نوع میوه ترش اعم از برگه زردآلو، زغال اخته، آلبالو و آلوچه است.
مرتعشی که درصدد برند سازی برای کیک های لواشکی اش است، افزود : تولید کیک های لواشکی منحصر به فرد و با استفاده از ابتکار و ایده شخصی من است.
شهرستان انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.


تاریخ درج: 1395/01/08
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله پذیرایی های خاص از مهمان های عروسی از مجموع 0 امتیاز