استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آتلیه های عکاسی درنارمک

آتلیه های عکاسی درنارمک
آتلیه های عکاسی درنارمک : تا حالا با خودتون فکر کردین که چرا ماها همش دوست داریم عکس بگیریم حتی وقتی بیکار هستیم و فعالیت جالبی نداریم این یعنی ما خود شیفته ایم؟  یعنی از خودمان خوشمان می آید؟ نمیدانم شاید دلیلش این ها هم باشد اما به غیر از این انسان دوست دارد همه ی خاطراتش را همیشه در ذهنش و خاطرش داشته باشد و همیشه یادی از گذشته اش داشته باشد












 اگر این عکس ها را در شادی ها گرفته باشد که دیگر بحثی شیرین تر است چون تداعی کننده خاطرات شیرین گذشته میباشد تا همیشه در ذهنمان باشد و بماند که چقدر خوش بود و اکثر اوقات در حالی که داریم با لذت به آنها نگاه می کنیم با حسرت می گوییم حیف چه زود گذشت و خاطره ای که به این زودی میگذرد می شود بدون یادگاری گذشت؟ میشود درذهنمان خاک بخورد ؟ معلوم است که نمی شود. هیچ شبی زیباتر از شب عروسی و در شب عروسی هیچ موجودی زیباتر و چشمگیر تر از عروس نیست و چه حسرت ها که اگر همچین حجمی از زیبایی را ثبت نکرد تا در ابد در خاطره ها باشد و زنده بماند .اصلا مگر میشود مگر امکان دارد ما که در همه حالت از خود عکس میگیریم و یادگاری میگداریم در شب پر ضیافت عروسیمان به فکر عکس و فیلم نباشیم آن هم شبی با این جلال و جبروت شبی که فرد آرزوهایت دست در دستت می باشد. بی شک همه ی ما قبل از هرکاری قبل از تدارک شام و ناهار و لباس و آرایشگاه و. ..به فیلم برداری و عکاسی می اندیشیم. چه بسیار اند عروس و داماد هایی که در انتخاب موضوع به این مهمی دچار شک و شبه و دودلی باشند و حتی روز ها صرف کرده و با ده ها نفر مشورت کرده اند اما بدون نتیجه.

آتلیه عکس عروس داماد نارمک هفت حوض


  سال پیش نیست که آتلیه نباشد هر ده قدمی یک آتلیه به چشم می 32 یا 22 شاید بگویید نه اکنون دیگر خورد اما هر آتلیه ای که در حد و شان شما نیست و هر آتلیه ای نیز قابل اعتماد نیست به فرض که نشناخته و ندانسته خود را به یک عکاس بسپارید بعد از اینکه عکس هایتان آماده شد ببینید که اصلا زمین تا آسمان با آن چیزی که مد نظر شما بوده فرق دارد چه می کنید آیا راه بازگشت دارید آیا حاضرید دوباره آن همه خرج کنید و دوباره آن مهمانی را بگیرید و دوباره باغ را اجاره کنید، لباس عروس بپوشید و دوباره عکس بگیرید اصلا گذشته از هزینه ها آیا اصلا چنین کاری درست است؟ اصلا امکان دارد؟ کافیست فقط بیان کنید تا مضحکه عام و خاص شوید پس در نتیجه انتخاب آتلیه یک ریسک غیر قابل بازگشت می باشد. بنابراین باید قبل از انتخاب شناخت کافی داشته باشیم تا پشیمانی در بر نداشته باشد. اما شناخت همه ی آتلیه های یک کشور و یا اصلا یک استان کاری بسی سخت و دشوار و یا غیر ممکن می باشد. پس در این مقاله ما به آتلیه های واقع در نارمک می پردازیم   و کسانی که در شرق تهران در منطقه نارمک ساکن می باشد می توانند از این مقاله برای شناخت هر چه بهتر آتلیه های اطرافشان استفاده کنند.
 
اگر شما جزءعروس خانم ها و آقا دامادهایی هستید که در محله نارمک درشرق تهران به دنبال اتلیه ی عروس خوب برای تصویر کشیدن رویایی ترین شب زندگیتان هستید در اینجا قصد داریم ویژگی ها، المان ها و مزیت های آتلیه های عروس درنارمک رابیان کنیم تاشما با آشنایی بیشتر و بهتر با اتلیه ها بتوانید انتخاب مناسب تری برای انتخاب اتلیه متناسب با سلیقه خود بیابید. همه ما می دانیم تمام شما عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیز خواهان ثبت مهمترین رخداد تمام عمرتان با بهترین متدها و امروزی  ترین سبک ها هستند تازیباترین و متفاوت ترین عکس هارا داشته باشند. بعضی از عروس خانم ها و آقا داماد های سخت پسند برای هرچه زیباترشدن فیلم ها و عکس هایشان حاضر هستند هزینه های زیادی بکنند و اما برخی آتلیه های باقیمت مناسب و منطقی را انتخاب می کنند.

 آتلیه های عروس واقع در نارمک اکثرا پکیج هایی با قیمت های ارزان منطقی و متوسط دارند و اما بهترین کارها را ارائه می دهند. نکات قابل توجه بسیار زیادی وجود دارد تا به انها توجه کنیم و اتلیه مورد نظر خود را انتخاب کنیم یکی از نکات برای یافتن اتلیه مورد نظر ما در نارمک اخلاق حرفه ای عوامل آتلیه می باشد که با رفتن به  آتلیه و صحبت کردن با تیم آتلیه میتوان خوش اخلاقی و صمیمیت آن ها را متوجه شد هنراخلاق درکنار هنر عکاسی و فیلم برداری باعث میشود پرسنل آتلیه به خوبی بتوانند با عروی و دامادهای عزیز رابطه ی صمیمی ایجاد کرده و راهنماهای خوبی برای انداختن بهترین عکس ها با بهترین ژست ها باشند. و عامل موثری درکاهش استرس و نگرانی عروس خانم ها وآقا دامادهای گرامی درخطیر ترین و مهم ترین شب زندگیشان باشند.


 نکته ی دیگری که برای انتخاب اتلیه ی مورد نظر در نارمک نیاز هست به آن توجه کنیم مهارت عکاسان و فیلم برداران در حرفه ی خود باشند که با تسلط تمام و دانش و هنرمندی خود قشنگ ترین عکس ها را ثبت کنند و این را می توان با دیدن نمونه کارها فهمید. نمونه کارهای هر اتلیه گواه هنر، خلاقیت، مهارت و توانایی آن مجموعه می باشد شاید با دیدن نمونه کارها ی آتلیه های عروس درنارمک به این پی ببریم که اتلیه های ضعیف وجود ندارند وآتلیه های با کیفیت کارمتوسط وآتلیه های کیفیت تصویرگری بالا دسته بندی می شوند با دیدن نمونه کار میتوان به سبک کادی تیم اتلیه پی بردالبته قابل ذکر است که همه اتلیه های عروس در نارمک ازسبک امروزی و اروپایی استفاده می کنند چون جوانان امروزی به دنبال به روز ترین و جدیدترین کارها هستند و خواهان کارهای متفاوت که در هر آتلیه ای نتوان نظیر ان را پیداکرد.  نکته ی دیگری که حائز اهمیت است قیمت پکیج های پیشنهادی اتلیه های نارمک می باشد که بیشتر عروس دامادهای عزیز شرق تهران به دنبال قیمت های منطقی و متوسط هستند اما هستند عروس دامادهایی که پکیج های باقیمت بالا رابرای هرچه زیباترشدن عکس هایشان انتخاب می کنند. و در عکاسی و فیلم برداری بهترین رامی خواهند وسواس بیشتری دراین زمینه دارند پس پول بیشتری هم خرج می کنند تا آتلیه با تجهیزات به روز تر و بیشتر با تعداد پرسنل حرفه ای تر و تایم زمانی بیشتر درخدمت عزیران باشند.



 یکی دیگر از نکته هایی که اتلیه هارا ازهم متمایز می کند دکورهای لوکس وشیک آتلیه هاست که نشانگر ذوق هنری و سبک کاری آتلیه می باشد و همینطور باغ ها و عمارت های متنوع و زیبا که بیشتر آتلیه های نارمک این را فراهم کرده اند و عروس خانم ها و آقا دامادهای گرامی باتوجه به بودجه ی خود و ورودی های عمارت ها می توانند درآنجا عکس بگیرند.  سابقه کار و تجربه آتلیه ها هم یکی از نکات مهم برای انتخاب بهترین آتلیه می باشد تجربه پرسنل یک آتلیه درکنار استفاده از سبک های به روز و امروزی می تواند مهم ترین ویژگی یک آتلیه باشد افراد با تجربه در مواقع اتفاقات پیش بینی نشده خیلی راحت می توانند وقایع را کنترل کنند و طبق قرار داد خود بهترین عکس ها و فیلم ها را بگیرند افراد با تجربه راهنمایی های خیلی بهتری می توانند به نوعروس ها و آقا دامادهای عزیز بکنند و مانند مشاوران حرفه ای درکنار عروس و دامادها باشند. در اینجا چند مورد ازآتلیه های نارمک رامورد بررسی قرار میدهیم.




آتلیه یکی یه دونه یکی از آتلیه های با تجربه و متخصص واقع درنارمک شرق تهران می باشد. و در زمینه  های  عکاسی عروسی، عکاسی خانوادکی و عکاسی اسپرت تخصص دارند عوامل هنرمند و مجرب آتلیه عکاسی یکی یه دونه با لوکیشن های متفاوت و زیبا درخدمت نوعروس ها و آقا دامادهای گرامی نارمک می باشد.در ساله ی خود یکی از آتلیه این اتلیه کارهای متفاوت و متنوع ارائه می شود.آتلیه یکی یه دونه با سابقه ی های با کادرخانم میباشد واگر می خواهید عکاسی فرمالیته هم داشته باشید آتلیه یکی یه دونه آماده ی ارائه  بهترین خدمات میباشد.


آتلیه سهیلی یکی ازآتلیه های مجهز و معروف واقع در نارمک، میدان امامت ،خیابان جدیدی،خیابان تیموری می باشد.از آتلیه های دارای مجوز از اتحادیه عکاسان و فیلم برداران می باشد که امکانات این مجموعه شامل کرین، هلی شات ارائه فایل اصلی رونین عکاسی تخصصی عروس عکاسی کودک نوزاد وبارداری ،عکاسی اسپرت، آتلیه مذهبی، عکاسی صنعتی، کلیپ خارج ازشهر، کلیپ خارج از کشور وعکاسی در فضای باز می باشند که بسیارحرفه ای و مجرب برای همیشگی کردن بهترین شب زندگیتان آماده هستند


آتلیه تسنیم یکی ازاتلیه های حرفه ای محدوده نارمک می باشد دارای باغ عمارت و لوکیشن های خاص و  متفاوت آلبوم ژورنالی،پارتیشن، عکس پی وی آی پی عروس برخی از امکانات اتلیه تسنیم می باشد با به روز ترین تجهیزات سینمایی وانواع کلیپ ها را بامتنوع ترین لوکیشن ها تحویل عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیزمی دهد وکار عکاسی و فیلم برداری داخل وخارج از تهران و هر جایی که عروس و دامادها بخواهند انجام می دهند.


آتلیه نازلی یکی از آتلیه های خوب  است که در محدوده نارمک واقع شده است و تخصص های این آتلیه  در زمینه عکاسی عروسی، عکاسی پرسنلی، عکاسی کودک می باشد. خدمات بسیار متنوعی با بهترین متدها و روش ها ارائه می دهند و با کادرحرفه ای و هنرمند خود بهترین کارها را تقدیم نگاه عروس خانم ها وآقا دامادهای عزیز می کنند.


اتلیه عکاسی ایرانیان در لیست با سابقه ترین و حرفه ای ترین آتلیه های واقع در محدوده ی نارمک می  باشد. دارای دکورهای شیک وبه روز میباشد آتلیه عکاسی ایرانیان دارای مجوز رسمی از اتحادیه عکاسان وفیلم برداران می باشد با سابقه و تجربه ی خود توانسته است عکس ها و فیلم ها ی خاص و متفاوت ارائه دهد و نظر بسیاری از عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیز را جلب کرده است.

آتلیه مهران یکی از آتلیه های مجهز و بزرگ محدوده ی نارمک می باشد.با کادر متخصص و حرفه ای خود  می تواند مراسم عروسی شما را بسیارخاص و متفاوت ثبت کند و یک خاطره ی خوش را با تیم مهران پشت سرخواهید گذاشت در زمینه های عکاسی عروسی، عکاسی کودک، عکاسی اسپرت و عکاسی خانوادگی تخصص دارد. همچنین کارهای بسیار ارزشمند و هنرمندانه تقدیم عروس خانم ها و آقا دامادهایی خواهد کرد که آتلیه مهران رابرای ماندگار کردن زیباترین لحظات زندگی خود انتخاب میکنند.


آتلیه عکاسی امیر عرشیا جزء آتلیه های ارزان  وبا کیفیت محدوده نارمک می باشد که در میدان نبوت  (هفت حوض) خیابان گلبرگ غربی میدان هلال احمر خیابان گلستان واقع شده است خدمات آتلیه درزمینه های عکاسی عروسی، عکاسی اسپرت وعکاسی خانوادگی عکاسی کودک ،عکاسی صنعتی، عکاسی مدلینگ و عکاسی بارداری می باشد. با بهره گیری از بهترین و جدیدترین سبک ها و متدهای عکاسی قشنگ ترین ها را برایتان ثبت خواهند کرد.


اتلیه محسنی یکی از باسابقه ترین و مطرح ترین آتلیه ها در محدوده ی نارمک می باشد در زمینه های  عکاسی اسپرت عکاسی خانوادگی عکاسی کودک و عکاسی مدلینگ فعالیت دارد با سابقه ی زیاد که بیشتر از نیم قرن میباشد. نمونه ای درخشان و زیبا تقدیم نگاه های عروس خانم ها و آقا دامادهای شرق تهران کرده است با امکانات به روز و جدید با پرسنل خانم و آقا ی دانش آموخته وخلاق جزءبرترین های محدوده ی نارمک به حساب می آید و به جرات می توان گفت انتظارات عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیز رافراهم می کند.


آتلیه سرو یکی ازآتلیه های ارزان ولی باکیفیت کارخوب در نارمک واقع  درشرق تهران می باشد. آقای  مایان مدیر مجموعه سرو می باشد که ایشان کارشناس و مدرس عکاسی دردانشگاه و شبکه آموزش هستند.اگر به دنبال یک تیم حرفه ای از عکاسان و فیلم برداران با قیمت پکیج ارزان هستید آتلیه عکاسی سرو می تواند گزینه ی خوبی برایتان باشد.

آتلیه احساس خوب یکی از آتلیه های با قیمت ارزان می باشد که در نارمک گلبرگ غربی واقع شده است توسط آقای میثمیان سرپرستی می شود در رشته های عکاسی عروسی ،عکاسی صنعتی، عکاسی پرتره، عکاسی خانوادگی عکاسی پرسنلی و عکاسی اسپرت کودک و بارداری با دکورهای متنوع دکور نوروز ،دکور شب ،دکور کریسمس فعالیت دارد پرسنل کاربلد و هنرمند آتلیه احساس خوب بسیار خوش برخورد با تجربه وخلاق هستند اگر به دنبال آتلیه ی ارزان با تیم کاربلد هستید پیشنهاد ما به شما آتلیه احساس خوب می باشد.


آتلیه عکاسی نیک ناز یکی از آتلیه های با سابقه ارزان وکیفیت کارخوب می باشد که در نارمک از میدان هفت حوض مابین خیابان دل سیم هاشمی و آقایی واقع شده است با بیش از دو دهه سابقه ی درخشان در امر فیلمبرداری و عکاسی با کادر مجرب و حرفه ای خانم می تواند بهترین ها را برای شما در بهترین مراسمتان به ارمغان بیاورد.با دکورهای روز و عمارت های با لوکیشن های اروپایی درخدمت شما عزیزان می باشد.


آنلیه عکاسی الین جزء آتلیه های با سابقه و برتر محدوده نارمک به حساب می آید که در هفت حوض واقع شده است. این مجموعه توسط خانم جباری مدیریت می شود. زیباترین و به روزترین دکورهای عروس وکودک رادارد تخصص های آتلیه الین عکاسی عروس عکاسی کودک ونوزاد و بارداری می باشد.


استودیو اریکه در لیست آتلیه های با سبک کلاسیک محدوده ی نارمک ،میدان هفت حوض می باشد.دارای 13 تخصص های عکاسی عروسی، عکاسی مدلینگ، عکاسی کودک ،عکاسی نوزاد، بارداری و عکاسی تبلیغاتی فعالیت دارد با قیمت مناسب وکیفیت کارخوب در شرق تهران فعال می باشد اگر به دنبال آتلیه ای در نارمک با خلاقیت و پرسنل صمیمی وکلیپ های غیر تکراری هستید آتلیه اریکه انتخاب مناسبی خواهد بود.  نمی توان همه ی آتلیه های نارمک را در این مقاله برای عزیزان توصیف کرد و امیدواریم توضیحات مختصری که در مورد این چند تا آتلیه خدمت حضورتان رساندیم بتواند به شما کمک لازم رابکند. ما در تمام این آتلیه ها بی صبرانه منتظر  استقبال از شما می باشیم.

 
 
تاریخ درج: 1399/07/12
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آتلیه های عکاسی درنارمک از مجموع 0 امتیاز