استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه عروس در ظفر

آرایشگاه عروس در ظفر
آرایشگاه عروس در ظفر : معرفی تعدادی از سالن هاس زیبایی در خیابان ظفر ( خیابان دستگردی ) درظفر آرایشگاه های به نام ومطرح بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام به نوبه ی خود بسیار حرفه ای عمل میکنند هر کدام به شیوه ی خود عمل میکند وهمه درصدد رضایت مشتری هستن وسعی میکنند بهترین آرایش عروس راانجام دهندشما با مراجعه به سالن های آرایشی میتوانید نمونه کارهای آنها راببینید ویکی رابرای آرایش میکام وشنیون خود برای مهم ترین شب زندگیتان برگزینید. همراه با باشید تا چند مورد از آرایشگاه های ظفر رامعرفی کنیم  











 
زیبایی و زیباطلبی از خصلت های ذاتی هر انسانی است. و اینکه همیشه راهی را انتخاب کنی که در آن زیبایی بیشتری باشد منطقی است . حال وقتی به ماجرای قشنگی مثل عروسی فکر میکنی طبیعی است که دلت بخواهد برای زیبا سازی و میکاپ چهره ات در بهترین شب زندگی ات به دنبال یافتن یک آرایشگاه نمونه باشی تا توقعات شما را بعنوان عروس برآورده کن. همگی خوب می دانیم که پوست و چهره نقطه ای حساس و فوق العاده مهم در زیبایی هر شخص مخصوصا خانم ها است و به راحتی نمی شود خدمات مربوط به آن را به هر آرایشگاه و کادری سپرد. خصوصا وقتی پای عروسی در میان باشد باید در این زمینه سخت گیر تر از همیشه عمل کرد. بنابراین برای انتخاب آرایشگاه عروس ملزمید تحقیقاتی انجام دهید که همه ی مهمان ها از نتیجه ی آن تعریف کنند. ظفر محله ای در تهران که شما آرایشگاه مورد نظرتان را در آنجا پیدا می کنید فقط کافی است راجب ویژگی های واقعی یک سالن آرایشگاه عروس و یک آرایشگر کار درست اطلاعات داشته باشید . قیمت آرایشگاه های ظفر ابتدا باید بدانید که آرایشگاه های عروس در ظفر از نظر قیمت در دسته ی آرایشگاه های فرست کلاس هستند ولی باید این را هم در نظر گرفت که نباید کیفیت را بخاطر قیمت نادیده گرفت آن هم در شب عروسی تان. بعلاوه بعضی از عروس ها روز بعد از عروسی شان دچار حساسیت می شوند صرفا بخاطر استفاده ی آرایشگر از مواد آرایشی نامرغوب که این مورد به هیچ وجه در عروس های آرایشگاه های ظفر دیده نمی شود.
 
آرایشگاه زنانه خیابان ظفر

هر وقت در پی تحقیق در مورد یک محیطی بودید که به سلامتی شما مربوط می شد در مرحله اول  به کارت سلامت و مدرک تخصصی شخص متخصص نگاه کنید. دوره های بسیار حرفه ای برای گریم و میکاپ عروس در سراسر دنیا وجود دارد که اکثر متخصصان این عرصه دارای مدرک از این دوره ها هستند. و این خود یک نشانه برای شماست که به حرفه ای بودن آرایشگرتان پی ببرید. و در مورد کارت سلامت که سلامتی محیط آرایشگاه و شخص آرایشگر را به منظور حفظ سلامتی شما تضمین می کند.
 
آرایشگاه های عروس در ظفر هر کدام یک آرایشگاه ایده آل محسوب می شوند از آن جا که همگی  دارای تیم های حرفه ای و متخصص هستند که هم به سلامت شما اهمیت می دهند و هم به زیبایی شما.  
 
 
آرایشگاه ایده آل ؟
آرایشگاهی ایده آل است که از چند روز قبل عروسی شما مراقب هایش را شروع کند و همه ی کار ها برای روز عروسی نگذارد چون در غیر این صورت شما در روز عروسی خود خسته می شوید. اموری مثل اصلاح، رنگ کردن یا کوتاهی مو، بخور، ماسک و ماساژ صورت، انتخاب رنگ لاک و رنگ سایه.  یک آرایشگاه ایده آل کار های مربوط به اپلاسیون ، مانیکور، پدیکور و . . .  را به جایی دیگر ارجاع نمی دهد بلکه در سالن زیباییش برای این امور امکانات لازم و به روز را همراه با متخصصان آن زمینه داراست.
 
 کار یک متخصص گریم و زیبایی این است که قبل از شروع کارش بر روی چهره تان به فرم و استخوان  بندی چهره ی شما توجه کند و آرایشی متناسب با صورتتان انجام دهد. و رنگ هایی را در آرایشتان استفاده کند که به رنگ پوستان بیاید. و مهم تر از همه باید با توجه به جدیدترین الگو های کل دنیا باشد نه الگو برداری از مدل هایی که از رده خارج شده اند. مدل مو در آرایشگاه ظفر یکی از جذاب ترین تخصص آرایشگاه های عروس در منطقه ی ظفر ، مدل های مویی که برای عروس ها انجام می دهند و در دسته های پیچش مو و شنیون به نوبت خود قابل تعریف هستند . این آرایشگاه ها در مکان آرایشگاه خود انواع تاج سر هایی که مناسب عروس باشند را دارند که در صورت نیاز متناسب با لباس عروس و تور سر شما روس سرتان قرار می دهند.
 
 آرایشگاه لوکس از تمام کارها و مدل هایش تصویرو نمونه دارد تا به شما نشان دهد و سلیقه شما  را بشناسد تا بتواند آرایشی که برایتان انجام می دهد مورد پسندتان باشد. که خوشبختانه آرایشگاه های عروسی که در ظفر هستند همگی این امکان را به شما می دهند. تست آرایشی بزرگترین اتفاق مثبتی که حتما نظر شما و دیگر عروس ها را جلب می کند و اکثر آرایشگاه های ظفر این گزینه را ارائه می دهند این است که برای تست آرایش انتخابی چند روز قبل از روز عروسی به صورت آزمایشی میکاپ می شوید و در صورت رضایت روز عروسی همان آرایش انجام می شود. و اگر شما آرایشتان را نپسندیدید یا آرایش به چهره ی شما نمی آمد ، آرایش دیگری برایتان در نظر گرفته شود.  
 
معرفی برخی از خدمات سالن های زیبایی خیابان ظفر این عروس سراها زمینه خدماتی بسیار متنوع و با کیفیت توسط کادری فوق حرفه ای و آموزش دیده را مهیا کرده است. تمام امکانات برای ارائه خدمات مربوط به مو مثل، پرپشت کردن مو به روش های سه بعدی زیبا، فر، صافی، کراتینه ، ویتامینه، ترمیم مو های آسیب دیده ، کاشت مو و مژه توسط مو های کاملا طبیعی ، حل مشکلات مربوط به موخره بدون نیاز به کوتاه کردن مو با کمک دستگاه میکروکات، کوتاهی مو با جدید ترین شکل ها و مدل ها، رنگ و لایت تخصصی با بهترین و با کیفیت ترین مواد به صورت تضمینی و با ماندگاری بسیار بالا، ارائه انواع بافت های مو و در نهایت با کمک مشاوران مجرب این سالن می توان مشاوره و راهنمایی های زیادی در این مورد کسب نمود. خدمات مربوط به ناخن همانند گریم و طراحی ناخن با مواد متنوع به صورت دائم و معمولی توسط گروه تخصصی مانیکور و پدیکور و سوهان کشی حرفه ای ناخن به شکل های متنوع و شیک انجام می گیرد. گریم و میکاپ فوق حرفه ای و شنیون مدرن در این سالن برای عروس خانم ها مهیا گردیده است. تمیز کاری ابرو، قرینه سازی آن، اصلاح صورت و وکس با مرغوب ترین مواد موجود، میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ، پاک کردن ابرو حتی جای خالکوبی ها بدون ایجاد زخم، طراحی های متنوع و ماندگاری بالا با حنا، خدمات تخصصی مربوط به مراقبت های پوست، رفع خشکی و زبری کف پا و رطوبت رسانی از دیگر خدمات بسیار متنوع این سالن زیبایی می باشد.  این آرایشگاه ها اغلب اتاق هایی برای پوشیدن لباس بعد از آرایش دارند که اتاق بسیار تمیز است و لباستان تحت هیچ شرایطی کثیف نمی شود.
 
 سرویس دهی در این سالن های زیبایی به شکلی است که کادری حرفه ای بعنوان دست یار در کنار  آرایشگرحضور دارند تا بتوانند همزمان چندین عروس را آماده کنند . این توانایی برای انجام امور مربوط  به همراهان عروس ها و دیگر افرادی که مراجعه می کنند نیز قابل استفاده است. وسایل و تجهیزات آرایشگاه در انتخاب آرایشگاه به این مورد حتما توجه کنید که از وسایلی برای شما استفاده کنند که همگی درجه یک و اصل باشند . چون ماندگار بودن یا نبودن آرایشتان به این موضوع بر می گردد که لوازم آرایشی استفاده شده چقدر با کیفیت بوده اند. در غیر این صورت وسط عروسی تان آرایشتان خراب می شود.  مهمترین چیزی که آرایشگاه های ظفر را از سایر آرایشگاه ها متمایز میکند این نیست که عروس یک  شبه عوض شود بلکه همه می کوشند تا نقص ها و نازیبای های چهره را پوشش دهند و با رنگ ها به چهره شادابی ببخشند.  
 
معرفی تعدادی از سالن هاس زیبایی در خیابان ظفر ( خیابان دستگردی ) درظفر آرایشگاه های به نام ومطرح بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام به نوبه ی خود بسیار حرفه ای عمل میکنند هر کدام به شیوه ی خود عمل میکند وهمه درصدد رضایت مشتری هستن وسعی میکنند بهترین آرایش عروس راانجام دهندشما با مراجعه به سالن های آرایشی میتوانید نمونه کارهای آنها راببینید ویکی رابرای آرایش میکام وشنیون خود برای مهم ترین شب زندگیتان برگزینید. همراه با باشید تا چند مورد از آرایشگاه های ظفر رامعرفی کنیم :
 
عروس سرای بهاره رضایی:  این عروس سرا که در ظفر واقع شده با مدیریت خانم بهاره رضایی و داشتن کادری با تجربه، متخصص و حرفه ای در حال خدمت رسانی به عروس خانم ها می باشد. همانند سایر عروس سراهای واقع در منطقه ظفر، امکان خدماتی متنوع برای بانوان فراهم گردیده است که توسط مشاوران و پرسنل متخصص و با کمک از جدید ترین روش های موجود در اروپا و به سبک حرفه ای به بانوان ارائه می گردد. از جمله خدمات این عروس سرا، گریم و شنیون عروس به صورت فوق تخصصی توسط تیم و کادر حرفه ای، انواع خدمات مربوط به مو مثل هایلایت، دکلره، آمبره، کراتینه و بوتاکس، خدمات ناخن، اپیلاسیون، اکستنشن و لمینیت مژه می باشد که تلاش می شود در بالاتریت سطح و بهترین کیفیت ارائه شود.  
 
سالن زیبایی گل بانو:  این سالن در منطقه ظفر تهران واقع شده است. یکی از معروف ترین و پر عروس ترین آرایشگاه های تهران می باشد. ویژگی های بارز این سالن زیبایی داشتن تنوع فوق العاده زیاد در کارها و داشتن میکاپ آرتیست های حرفه ای و زیاد است که دست عروس خانم ها را باز می گذارد تا با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب  تا 4 عروس دارد . مدت زمانی که هر عروس آماده می شود تقریبا 4 تا 3نمایند. این سالن تقریبا در هر روز  ساعت طول می کشد و دانستن این موضوع برای کنترل زمان و برنامه ریزی کردن برای سایر اقدامات حائز 5 اهمیت می باشد.  
 
سالن زیبایی چهره ظفر:  این سالن زیبایی انواع خدمات مربوط به عروس خانم ها از جمله میکاپ و گریم به طور حرفه ای و تخصصی انجام می دهند. کلیه خدمات آرایشی و زیبایی در کنار اموزش این خدمات به هنر جویان در این مرکز ارائه می گردد.
 
سالن زیبایی میترا:  کلیه خدمات مورد نیاز عروس توسط میکاپ آرتیست این سالن زیبایی با تخصص صورت می گیرد. پکیچی از خدمات عروس ارائه می دهند. مشاوران برجسته این سالن به راهنمایی بانوان در مورد نوع آرایش و انتخاب ارایش مناسب می پردازند. متاسفانه فضای داخلی سالن بزرگ نیست و توانایی این را ندارد که عروس های زیادی را در یک روز راه بیاندازد.

 
سالن زیبایی سکه:  عروس خانم ها اگر به دنبال سالنی با میکاپ آرتیس حرفه ای می باشید که گریم و میکاپ شما به طور تخصصی انجام گیرد یکی از این سالن ها سالن زیبایی سکه می باشد. در کنار خدمات ارایشی و زیبایی متنوع این سالن زیبای، اپیلاسیون نیز انجام می گیرد ان هم با موادی کاملا بهداشتی و با وسایلی یکبار مصرف که مورد توجه خیلی از بانوان می باشد.
 
سالن زیبایی بیانکا:  یکی دیگر از سالن های زیبایی عروس در خیابان ظفر بیانکا می باشد. مدیریت این سالن را خانم بیانکا عهده دار می باشد که با مدیریت متخصص خود و کادر حرفه ای خود انجام کلیه خدمات مربوط به زیبایی را به بانوان ارائه می دهند.
 
سالن زیبایی موژانا:  این سالن زیبایی همین یک شعبه فقط هم در خیابان ظفر دارد. تخفیف و دادن کارت تخفیف در کنار کیفیت بالای خدمات خود به مشتریان امتیازاتی ویژه برای این سالن زیبایی می باشد. با احساس راحتی در محیط دلنشین این سالن می توانید خدمات متنوع آرایشی و زیبایی را دریافت نمایید. دوره های تخصصی مختلف با استادان آرایش نقاط مختلف جهان نیز برگزار می نمایند.
 
سالن زیبایی شهره دوستی:  خانم دوستی نه تنها مدیریت این سالن زیبایی را عهده دار است بلکه از لندن مدرک میکاپ ارتیستی حرفه ای خود را با بهترین مربی ها و طی دوره های حرفه ای دریافت نموده است. ایشان خود به آرایش حرفه ای عروس و هر ان چه عروس خانم ها برای زیبایی و درخشیدن به ان نیاز دارند می پردازند. البته علاوه بر خدمات عروس کلیه خدمات ارایشی نیز در این سالن ارائه می گردد.
 
سالن زیبایی پریسا بصام:  در نظر گرفته است که خدمات مربوط به عروس توسط خانم vip این سالن زیبایی برای عروس خانم ها سالن پریسا بصام به طور حرفه ای و با کمک بهترین، مرغوب ترین و مارک های برند مواد آرایشی انجام می گیرد. این سالن زیبایی در ابتدای خیابان ظفر واقع شده و در جهت زیبایی و آرایش بانوان گرامی به خصوص عروس خانم ها فعالیت دارد.
 
سالن زیبایی آزیتا:آخرین مورد از سالن های زیبای ظفر این سالن زیبایی می باشد. که در لاین های مختلف خدمات مربوط به عروس، هیرکات، خدمات متنوع ناخن و هر آن چه از رنگ مو و لایت می خواهید به فعالیت می پردازد. خدمات   عروس نیز در این جا ارائه می گردد.

 
 
 
 
 
 
 
تاریخ درج: 1399/07/12
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آرایشگاه عروس در ظفر از مجموع 0 امتیاز