استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آرایشگاه های داماد با بهترین گریمورها

آرایشگاه های داماد با بهترین گریمورها
آرایشگاه های داماد با بهترین گریمورها : معروف ترین گریمورهای دامادی در بهترین سالن های تخصصی پیرایش و آرایش مردانه ویژه آقایان در شرف ازدواج ازدواج تهران در سایت دوشیزه معرفی شدند
به آرایشگاه طوطیا تهران خوش آمدید، که یکی از بهترین و معتبرترین آرایشگاه های شرق تهران می باشد و در خدمت دامادان و عروس های شهرستان قرار دارد. این آرایشگاه با بهره گیری از تکنولوژی های روز و با استفاده از محصولات با کیفیت، خدمات گریم مو و صورت دامادی به صورت کامل ارائه می دهد.

خدمات گریم مو دامادی:
در آرایشگاه طوطیا تهران، خدمات گریم مو دامادی به صورت کامل و با کیفیت بالا ارائه می شود. این خدمات شامل شستشوی مو، صاف کردن مو، بالابردن حجم مو، تراش مو، پر کردن مو و استفاده از انواع موهای مصنوعی برای پوشاندن کاستی های مو می باشد. با توجه به نوع مو، نوع چهره و سلیقه داماد، تیم آرایشگران در آرایشگاه طوطیا توانایی دارند تا مدل مویی شیک و جذاب را برای دامادان ایجاد کنند. همچنین این آرایشگاه، خدمات رنگ کردن مو با بهره گیری از رنگ های طبیعی و بدون آمونیاک، هایلایت و لایت آپ نیز ارائه می دهد.

خدمات گریم صورت دامادی:
خدمات گریم صورت دامادی نیز در آرایشگاه طوطیا بهترین شکل ارائه می شود. آرایشگران این آرایشگاه توانایی دارند تا با اعمال ماسک های مخصوص، پوست صورت دامادان را زیباتر کنند و لکه‌های پوست را پوشش دهند. خدمات این بخش شامل استفاده از رژلب، ایجاد چشم سایه، پنهان کردن خطوط صورت، سافت ژل و ماسک صورت می باشد. با استفاده از این خدمات، دامادان می توانند با صورتی خوشرنگ، ظاهری جذاب و جذاب داشته باشند.

در آرایشگاه طوطیا تهران، خدمات مشاوره ای قبل از مراسم نیز به صورت رایگان ارائه می شود تا دامادان با توجه به سلیقه و نظر خود، بهترین مدل مو و صورت را برای مراسم انتخاب کنند. با ارائه خدمات با کیفیت و با استفاده از محصولات معتبر، آرایشگاه طوطیا تهران را به دامادان و عروس های شهرستان پیشنهاد می کنیم.












-----------------------
سالن آرایشگاه مردانه  و داماد نیوفیس
سالن تخصصی گریم داماد
مشاوره و انتخاب مدل مو
ترمیم موهای کم پشت
هیرکات و استایل مو مطابق چهره
با 4 شعبه در تهران
امکان اعزام آرایشگر به منزل
پاکسازی ، لایه برداری پوست
09123019243
-----------------------
سالن آرایش دیپلمات ویژه داماد
مجموعه دیپلمات با هدف ارائه سرویس ویژه فراتراز آرایشگاه های مردانه رایج پایه گذاری شده است.
سالن دیپلمات با محیطی زیبا و آرامش بخش دارای بخشهای پیرایش، پوست وزیبایی، کودک، ماساژ و اتاق مخصوص داماد می باشد.
مدیریت دیپلمات آقای شهرام هاشملو ، گریمور سینما ، دارای مدارک بین المللی: Wella professional Dessang Paris Loreal professional Skin care دیپلم سمینار آموزش پیرایش مرکز توسعه نوآوری و کارآفرینی و با بیش از بیست سال سابقه در حرفه آرایشگری میباشند.
با دیپلمات به اوج زیبایی چهره خود در مهمترین روز زندگی خود برسید.
کلیه خدمات ویژه داماد زیر نظر مستقیم آقای هاشملو انجام میگیرد.
-----------------------
 : پیرایش مستر کینگ باربر در شرق تهران و در محله تهرانپارس با اراعه بهترین خدمات اصلاح . ویتامینه و کراتینه . پاک سازی پوست . گیریم و... با بهترین مواد و ابزار در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز میباشد. یک بار مراجعه به ما یعنی یک عمر همراهی شما دوستان. کاره ما ضمانت کننده زیبایی شما عزیزان است....
-----------------------
آرایشگاه مردانه مهبد استایل در محدوده فرمانیه با مدیریت آقای مهبد مقدم ، یکی از بهترین سالن های پیرایش مردانه در تهران می باشد. ایشان با گذراندن دوره هایی زیر نظر اساتید برتر دنیا آقای جاش لامونکا و چارلی گری که پایه گذار سبک (men_spire) موفق به کسب مقام اول در مسابقات جهانی فستیوال جرج کات روسیه برای کشور شدند. آقای مهبد مقدم مدرس سبک british نیز می باشند.
کوتاهی مو در این سالن طبق اصول men_spire انجام می شود . آرایشگاه مردانه مهبد استایل دارای خدماتی در زمینه پیرایش وگریم آقا دامادها برای مراسم نامزدی و عروسی و...می باشد. پیرایش مو در این سالن به سبک مدرن ونچرال و گریم آقا دامادها به صورت کاملا نرمال و مردانه انجام می شود. یکی از خدمات متمایز سالن مهبد استایل همراهی با آقا دامادها در روز مراسم برای شارژ گریم می باشدتا در بهترین شب زندگی به بهترین شکل و ظاهر خود حضور یابند.
-----------------------
آرایشگاه موتک یکی از معروفترین آرایشگاه های تخصصی داماد در سطح شهر تهران می‌باشد. این آرایشگاه در خیابان شریعتی و پاساژ سهیل واقع است. محیط داخلی این آرایشگاه دارای دکوراسیون زیبا و تجهیزات مدرن و به روز آرایشگری است.اگر برای جشن عروسی خود به دنبال آرایشگاه تخصصی داماد هستید، نمونه کارهای آرایشگاه موتک را در سایت بزمینه مشاهده و بررسی نمایید تا در امر انتخاب آرایشگاه داماد مسیر راحتتر و آسوده تری بپیمایید.
-----------------------
به جرات می توان گفت روز ازدواج جزئی از مهمترین و خاصترین روزهای زندگی هر شخص می باشد. از این رو شایسته است آقا داماد بهترین ظاهر ممکن را در آن روز داشته باشد، زیرا که مهمترین چیزی که از مراسم ازدواج می ماند آلبوم عکس و فیلم است.
از عواملی که تاثیر زیادی در چهره ی داماد در تصاویر میگذارد، گریم متعادل سازی با کیفیت می باشد که حتما باید توسط نیروی متخصص و حرفه ای انجام شود.که پیشنهاد میکنیم این تفاوتها و در خشش را با هامیا تجربه کنید.
سالن زیبایی هامیا با محیطی زیبا، آرام،صمیمی و تیمی متشکل ازآرایشگران حرفه ای به مدیریت آقای کاوه علی نیا با آخرین و به روزترین خدمات و با کیفیت ترین متریالها و خدماتی چون ویتامینه ی مو، کراتینه ی مو، پاکسازی پوست، گریم و متعادل سازی، ماساژ سر وگردن و با استفاده از بهترین برندها پذیرای شما دوستان عزیز می باشد.
لیست برخی از خدمات سالن زیبایی هامیا (ویژه آقایان):
1-ویتامینه ی مو
2-کراتینه ی مو
3-پاک سازی پوست
4-گریم و متعادل سازی
5-ماساژ سروگردن
6-مانیکور و پدیکور(ویژه آقایان)
-----------------------
آرایشگاه مردانه آرمین روانبخش
آرمین روانبخش هیراستایلیست و‌ میکاپ‌ آرتیست
هیر استایلیست: متخصص کوتاهی مو و‌ استایل و میکاپ‌ آرتیست: مخصص میکاپ‌ و گریم
-----------------------
آرایشگاه مردانه آقای خاص الهیه
آرایشگاه مردانه آقای خاص الهیه سالن تخصصی داماد خدمات ماساژ خدمات پوست.
-----------------------
 آرایشگاه مردانه VIP
آرایشگاه مردانه VIP دامادی
تخصصی ترین مرکز پیرایش و گریم داماد تهران با ارائه خدمات ترمیم و کاشت موقت موی سر داماد
-----------------------
آرایشگاه مردانه آرتمیس
آرایشگاه آرتمیس خیال شما رو از همه بابت ها در زمینه مو راحت می کند. کافیست به این آرایشگاه برای یکبار اعتماد کنید.
-----------------------
آرایشگاه هنر VIP
اصلاح حرفه ای،،گریم سینمایی،خدمات ویژه داماد
تجربه ما خلق بهترینهاست
سالنی شیک مجهز به اتاق فیلمبرداری داماد  vip
-----------------------
آرایشگاه مردانه کاماتی از سال 1394 با مدیریت آقای مهدی ژاله‌پرور در منطقه فرمانیه شروع به فعالیت کرده است. کاماتی قبل از این دوران به مدت تقریبا 10 سال در منطقه میرداماد فعالیت میکرد.
این سالن دارای خدمات حرفه‌ای پوست و مو است و در زمینه‌ی پیرایش و گریم داماد از سالن‌های برجسته و مشهور تهران می‌باشد. آقای مهدی ژاله‌پرور با تجربه‌ای بیش از چهارده سال مشغول به فعالیت در این زمینه هستند و جزو شاخص ها و مشهورترین آرایشگران تهران می‌باشند.
خدماتی حرفه‌ای آرایش داماد، نظیر اصلاح مو (Hair Cut)، حالت دهی مو، ویتامینه مو، کراتینه مو، صافی مو، پاکسازی پوست، گریم و متعادل سازی پوست و ماساژ حرفه ای سر و گردن در این سالن انجام می‌شود.
از خدمات اختصاصی داماد در این سالن می‌‌توان به مانیکور و پدیکور اشاره کرد. باتوجه به این‌که یکی از سوژه‌های ثابت و زیبای عکاسی مراسم ازدواج، عکس از دست و حلقه عروس و داماد است، انجام این خدمات برای آراستگی شما از همه نظر توصیه می‌شود.
در سالن کاماتی کلیه خدمات با بهترین مواد روز دنیا انجام می‌شود. محصولاتی چون برند لوکس سوئیس لاین (Swiss Line)، محصولات گریم و میکاپ گریماس هلند (Grimas) و برند بهداشتی موی تی جی آمریکا (TIGI) از جمله محصولاتی هستند که در این سالن استفاده می‌شوند. پکیج داماد و مواد مصرفی نامبرده صرفا در این آرایشگاه استفاده می‌شود و کاملا تخصصی هستند. سایر وسایل و تجهیزات نیز تماما از بهترین برند های جهانی تهیه شده تا حرفه‌ای ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند.
یکی از قسمت‌های ویژه‌ی سالن کاماتی، اتاق VIP آن است که خدمات حرفه ای داماد در این مکان به صورت ویژه و در آرامش کامل انجام می‌شود. در این آرایشگاه پکیج‌های مختلفی از خدمات برای آقا دامادها وجود دارد. در پکیج VIP یک تست قبل از عروسی روی مو و صورت شما انجام می‎شود که در روز عروسیتان استرسی نداشته باشین.
-----------------------










آقایان نیز همچون خانم ‌ها در روز مراسم ازدواجشان می‌خواهند به آراسته ترین صورت ممکن بوده و برای آرایش صورت و موهایشان به آرایشگاه مراجعه می‌کنند. و همچنین آرایش داماد امروزه جزو پرطرفدارترین خدمات تخصصی آرایشگاه مردانه قرار گرفته است. در ادامه به اقدامات آرایشی زیبایی که روی داماد انجام می‌گیرد پرداخته‌ایم:



۱. ماساژ و پاکسازی پوست

برای طراوت بخشیدن به پوست به زمانی بیشتر از یک روز نیازمند هستید بنابراین بهتر است آرایشگرتان پوست دست و صورت شما را مدتی تحت نظر داشته باشید و با کمک کرم ها و ماسک های خاص پاکسازی و جوانسازی پوست و همچنین ماساژهای مناسب که باعث بهبود جریان خون در صورت و درنتیجه شفافیت آن می‌شود را انجام دهد.

آرایش داماد، از اصلاح مو تا گریم صورت


۲. اصلاح موهای صورت

برخی از آقایان روی گونه هایشان بیش از حد مو دارند و این موها باعث کاهش زیبایی چهره داماد می شود و بهتر است روز قبل از عروسی شما با کمک وکس یا بند موهای زائد در این بخش از صورتتان را از بین ببرید و اگر شما تمایل دارید در روز عروسی تان ریش داشته باشید بهتر است از مدل ریش زیبایی برای اصلاح و فرم دادن ریش های خود استفاده کنید.


آرایش داماد، از اصلاح مو تا گریم صورت

۳. فرم دهی و اصلاح موها

کوتاه کردن موی داماد اغلب در روز عروسی یا یک روز قبل از مراسم عروسی انجام می شود و بهتر است شما از آرایشگرتان بخواهید بعد از کوتاه کردن موهایتان از مدل آرایش موی داماد شیک و مناسبی برای فرم دادن به موهای شما استفاده کند.


آرایش داماد، از اصلاح مو تا گریم صورت

۴. گریم صورت داماد

در این مرحله شما می توانید در صورت تمایل قبل از انجام گریم صورت داماد از آرایشگرتان بخواهید از مدل ابرو مردانه مناسب برای اصلاح و مرتب کردن ابروهای شما استفاده کند. یکی از مهم ترین بخش های آرایش داماد گریم کردن صورت او است و گریم صورت داماد به معنای این نیست که صورت داماد مانند صورت عروس پر از رنگ و شکل دهی باشد بلکه فقط از مواد بی رنگ برای گریم کردن صورت داماد استفاده می شود



و بعد از اتمام کار گریم بهتر است از پودر فیکس برای ثابت نگه داشتن گریم صورت داماد استفاده کنید. برای گریم صورت داماد توجه به فرم صورت یکی از مهم ترین نکات است و آرایشگران و متخصصان آرایش و زیبایی ابتدا فرم صورت را تشخیص می دهند سپس عیب های موجود در صورت را با کمک تکنیک های گریم صورت از بین می برند و صورت شما بدون نقص و زیباتر از همیشه به نظر می رسد.



بدین ترتیب که معمولا یک رنگ اصلی و لایت برای صورت انتخاب میشود سپس با استفاده از تکنیک سایه های روشن و تیره نا متعادلی های چهره گرفته میشود. مثلا معمولا اکثر افراد از کبودی زیر چشم رنج میبرند که می‌توتن با گریم این سیاهی را پوشاند تا در تصاویر که در روز عروسیتان ثبت می‌شود بدون نقص باشید.

آرایش داماد، از اصلاح مو تا گریم صورت

راهکارهایی برای انتخاب آرایشگاه داماد

- انتخاب آرایشگاه مناسب: برای انتخاب آرایشگاه دامادیتان می‌توانید به جستجو در اینترنت بپردازید و با مراکز مختلف آشنا شوید همچنین از نظراتی که دیگران به اشتراک گذاشته‌اند بهره ببرید.



- قبل از روز موعود سری به مکان آرایشگاه داماد بزنید: قبل از مراسم عروسی حتما سری به مکان سالن آرایش مورد نظرتان زده و از بهداشت، برخورد پرسنل و دیگر فاکتورهای مدنظرتان آگاه شوید.



- کار آرایشگر را مورد ارزیابی قرار دهید: بهترین آرایشگاه داماد، آرایشگاهیست که آرایشگر آن بتواند استرس او را درک کرده و مطابق با چهره او هیرکات و استایلی را به او معرفی کند.



- آلبوم کاری آرایشگاه را مشاهده کنید: حتی می توانید قبل از انتخاب آرایشگاه یک بار هم شده صرفا با هدف استایل موها به آنجا مراجعه کرده و از نوع کیفیت خدمات آنها از نزدیک مطلع شوید.



- با آرایشگر خود صحبت کنید: قبل از شروع هر کاری با آرایشگر خود صحبت کرده و از او مشاوره بگیرید. یک آرایشگر داماد خوب به حرف ها و سلیقه های شما گوش داده و متناسب با چهره شما به نقد سلایق شما می پردازد. با گفتگو و رایزنی می توانید به بهترین مدل موی متناسب با چهره خود برسید.



- مدارک آرایشگاه را چک کنید: امروزه بسیاری از آرایشگاه ها تنها دارای گواهینامه فنی حرفه ای بوده و آن را بسیار بزرگ جلوه می دهند. حتی بعضی نیز در تبلیغات خود صحبت از مدارک خارجی می کنند. در مراجعه حضوری خود می توانید مدارک آرایشگر مورد نظر خود را چک کنید.



- هزینه آرایش مخصوص داماد را بپرسید: برخی از این آرایشگاه‌ها هزینه‌های گزاف و دور از تصوری برای این خدمات می‌گیرند پس بهتر است از قبل هزینه‌ی خدماتی که قرار است روی شما انجام شود را بپرسید تا ببینید معقول و مناسب است یا خیر و در روز مراسم اعصابتان از این بابت به هم نریزد.




امروزه دیگر آقا داماد ها نیز مانند عروس خانم ها دوست دارند که زیبا باشند تا در مجلس عروسی خوش بدرخشند و به همین دلیل هیرکات و استایل مو از اهمیت زیادی برخوردار است.

آمادگی...

از روز نامزدی صورت خود را با یک پاک کننده مطلوب ( نه آب و صابون ) بشورید ، حتی از یک لایه بردار ملایم استفاده کنید تا پوستی درخشنده تر داشته باشید.

زودتر از یک هفته با آرایشگر ما صحبت کنید ، روش کار او را بدانید و نمونه کارهای دامادی او را بررسی کنید در انتها قیمت نهایی را بر اساس مصوبه تیپ چین نهایی کنید.

ما با این خدمات همه آنچه برازنده آقا دامادهای سرزمین مان است را با قیمت بسیار مناسب ودر منزل یا محیطی که شما پسندیده اید در اختیارتان می گذاریم.

حال به بقیه کارهای عروسی و عروس خانم برسید، ما خدمت می رسیم.




















همه دامادها در شب عروسیشان میخواهند شیک و زیبا باشند اما رسیدن به این دو ویژگی نیاز به رعایت مواردی در هنگام انتخاب لباس دامادی دارد. از آنجا که عروس خانم ها قدرت انتخاب بیشتری در لباس عروس دارد ، بنابراین راحت تر از داماد میتوانند زیباییشان را به همه نشان دهند.

یکی از مشکلاتی که در سر راه دامادها قرار دارد ، نوع پوشش مردان دعوت شده به مراسم عروسی است قطعا اکثر مهمانان یا بهتره بگیم همه با کت و شلوار وارد مراسم عروسی خواهند شد بنابراین نحوه انتخاب کت و شلوار داماد بسیار حائز اهمیت است قطعا دوست ندارید شخصی در مراسم عروسی شما ، کت و شلوار زیباتری را انتخاب کرده باشد. برای اینکه بتوانید شیک تر و زیباتر از سایر مهمانان عروسی به نظر برسید با این مقاله از سایت عروسی ساز همراه ما باشید.

ویژگی های داماد در شب عروسی
ست کردن کت و شلوار داماد با لباس عروس

این مهم است که بین عروس و داماد هماهنگی در انتخاب لباس وجود داشته باشد برای مثال در بعضی موارد مشاهده می شود که عروس به سلیقه خودش و همچنین داماد به سلیقه خود نسبت به انتخاب لباس اقدام می کنند و در نهایت دو لباس متفاوت را در مراسم عروسی خواهید دید که هیچ هماهنگی با یکدیگر ندارند و در واقع ست نشده است.

یکی از راه های ست کردن مدل کت و شلوار داماد با لباس عروس ، انتخاب پیراهنی هم رنگ با رنگ مدل لباس عروس است. معمولا لباس عروس را به رنگ سفید تهیه می کنند بنابراین شما نیز باید رنگ پیراهن کت و شلوار را رنگ سفید در نظر بگیرید.

در این مدل ست کردن باعث می شود رنگ سفید بیشتر به چشم مهمانان عروسی بیاید و باعث جلب شدن چشم ها به سمت شما خواهد شد. قطعا دو نفر با یک رنگ لباس بیشتر به چشمان شما خواهد آمد. برای عروس و داماد نیز به همین شکل است.

انتخاب جلیقه داماد
انتخاب جلیقه داماد

به دنبال متفاوت بودن باشید کمتر مهمانی را در عروسی مشاهده میکنید که از جلیقه بر روی کت و شلوار استفاده کند بنابراین همین مورد باعث می شود با خرید جلیقه خود را در میان مهمانان متفاوت تر نشان دهید. البته اندام در انتخاب جلیقه تاثیر دارد فراموش نکنید اگر جلیقه بر روی بدن شما به خوبی نمی ایستد و یا احساس تنگ بودن یا ناراحتی دارید ، از پوشیدن آن صرف نظر کنید زیرا علاوه بر اینکه زیبایی به شما نمی دهد ، بلکه شیک بودن کت و شلوار را نیز از بین خواهد برد و استایلی بد فرم به شما می دهد.

همچنین مورد بعدی در انتخاب جلیقه فصل عروسی است. در فصل تابستان به هیچ عنوان از جلیقه در مراسم عروسیتان استفاده نکنید. حتی اگر با جلیقه زیباتر خواهید شد ! زیرا علاوه بر اینکه گرما باعث اذیت شدنتان خواهد شد ، مهمانان حاضر در عروسی نیز ممکن است به عنوان متلک چیزی را به شما بگویند !
رسیدن به اندام متناسب

چه بخواهید و چه نخواهید ، یکی از مهمترین مواردی که میتواند شما را حتی با بدترین لباس نیز زیبا نشان دهد، اندام شما است حتما نیازی نیست به اندام سیکس پک برسید همان قدر که چاق یا لاغر نباشید کافی است بنابراین برای رسیدن به اندام متناسب تلاش کنید یادتان نرود اینکار را باید چندین ماه قبل از مراسم عروسیتان انجام دهید و اگر از زمان آن گذشته است ، پس بهتر است به فکر مدل کت و شلوارتان باشید تا بتواند تا حد زیادی اندام چاق یا لاغر شما را بپوشاند.
نکات انتخاب کت و شلوار داماد

آستین کت با بالا و پایین بردن دست نباید کشیده شود در غیراینصورت این کت برای شما کوچک خواهد بود.

مدل کت و شلوار به روز و جدیدی را انتخاب کنید

اندازه پیراهن را با بستن دکمه یقه میتوانید تشخیص دهید. اگر دکمه به راحتی بسته شد و تنها جا برای یک انگشت وجود داشت ، این پیراهن برای شما مناسب است.

همیشه اندازه آستین پیراهن حداقل چند سانتی متر از آستین کت باید بیرون تر باشد دیده نشدن یا بسیار بلندتر از آستین کت بودن نیز مناسب نمی باشد.

هر فصل دارای جنس مختلفی برای کت و شلوار است برای مثال در فصل زمستان باید از کت و شلوار ضخیم و همچنین در فصل تابستان از جنس کت و شلوار نخی استفاده کنید.

اگر قد کوتاه هستید ، به دنبال مدل کت و شلوار تک دکمه باشید این مدل از کت و شلوار ها باعث می شود قد داماد را بلندتر نشان دهد.

تا جایی که امکان دارد ، وزنتان را ایده آل کنید این مورد تاثیر بسیار زیادی در انتخاب مدل کت و شلوار و همچنین زیبا و شیک شدن شما در شب عروسی دارد برای مثال اگر وزن زیادی داشته باشید ، انتخاب کت و شلوار حتی باعث چاق تر نشان دادن شما نیز می شود و همچنین اگر کت و شلوار تنگ و یا فیت بدن انتخاب کنید در این صورت نیز همه می گویند کت و شلوار برایش تنگ است ! پس به وزن خود اهمیت دهید.
استایل بدن

نوع راه رفتن و حفظ کردن استایل بدن در درست ایستادن کت و شلوار بسیار مهم است. این مورد حتی نیاز به تمرین دارد و سعی کنید قبل از شب عروسی ، چندین بار نوع راه رفتن در شب عروسی را تمرین کنید شاید در نگاه اول این مورد زیاد مهم نباشد اما یکی از راه های شیک و باکلاس بودن نوع راه رفتن است حتی پیشنهاد می شود در زمان نشستن نیز کمرتان زیاد خم نشود و صاف بنشینید.


از آنجاییکه شب عروسی یکی از مهمترین شب های زندگیتان خواهد بود، شیک بودن در این شب بسیار اهمیت دارد.

در عروسی مهمانان زیادی وجود دارد که داماد باید از همه آنها شیک تر و به قول معروف لاکچری تر باشد.

یکی از ویژگی های مهمی که یک داماد شیک دارد، مدل موی مناسب است.

انتخاب مدل موی داماد به اندازه موی عروس بسیار مهم است.

نحوه انتخاب مدل موی داماد
نحوه انتخاب مدل موی داماد در شب عروسی

از انتخاب موهای اسپرت و مدل موهای مد به شدت پرهیز کنید.

یادتان نرود قرار نیست در مراسم بهترین مدل های مو روز دنیا شرکت کنید ! بلکه شب عروسیتان است و باید رسمی باشید.

نیازی نیست حالت موهای خودتان را تبدیل مدلی کنید که تاکنون استفاده نکرده اید.

کافی است هر نوع مدل مویی که برای سرکار یا بیشتر استفاده میکرده اید را انتخاب کنید و بقیه کار به آرایشگر خود بسپارید.

حتما لزومی ندارد موهای شما بلند باشد. باید ابتدا ببینید کدام مدل مو بیشتر به شما می آید.
نحوه انتخاب آرایشگاه داماد

اگر آرایشگر خاصی دارید، بهتر است همان آرایشگاه را برای اصلاح موی سر خود انتخاب کنید.

زیرا جنس و مدل موی شما دستش آمده است و میداند چگونه موی شما را به بهترین شکل ممکن کوتاه و مرتب کند.

یک مورد را حتما در نظر بگیرید که اگر قرار است آرایشگاه دیگری را انتخاب کنید، باید تاکید کنید که شب عروسیتان است و دقت زیادی در اصلاح موی شما داشته باشد.

اگر نیاز است پول بیشتری بپردازید، زیرا مدل موی شما در عکسهای عروسیتان بسیار تاثیر گذار خواهد بود و در آینده بیشتر به چشم خواهد آمد.

البته اگر از خدمات عروسی استفاده میکنید ، آنها آرایشگاه های مناسبی برای اینکار سراغ دارند.
بهترین زمان اصلاح مو

بهترین فرصت برای اصلاح مو برای آقا دامادها، چند روز قبل از عروسی است. دقت کنید برای اصلاح مو باید چند روز قبل از عروسی به آرایشگاه بروید اما در روز عروسی باید مجدد برای مدل موی خود به همان آرایشگاه مراجعه کنید.

اینکار باعث می شود موی شما بهترین حالت را به خودش بگیرد و طبیعی تر به نظر برسد.


اکسسوری داماد

عروس و داماد در جشن عروسی، مرکز توجه همگان هستند. به دید عموم مردم همیشه عروس مهم تر از داماد است و لباس و جزییات مربوط به عروس خانم بیشتر از داماد به چشم می آید. این در حالیست که داماد نیز در کنار عروس باید بدرخشد. امروزه باور همگان نیز به این سو سوق پیدا کرده و به همین دلیل است که اخیرا داماد ها نیز زمان زیادی برای پیدا کردن و خرید لباس دامادی خود می گذارند و در روز مراسم عروسی به آرایشگاه می روند و خود را برای جشن عروسی آماده می کنند.

اکسسوری های داماد

شاید باورتان نشود ولی اکسسوری های داماد به اندازه کت شلوار دامادی مهم می باشد. اکسسوری ها همیشه کامل کننده زیبایی لباس هستند و بدون آنها شاید لباس زیبا باشد اما جلوه چندانی ندارد و داماد مانند سایر مردان حاضر در مراسم عروسی می شود. بعضی از اکسسوری ها تبدیل به اکسسوری های اصلی داماد شده که اکثر دامادها در عروسی خود از آنها استفاده می کنند و بعضی دیگر اکسسوری هایی هستند که بنا به سلیقه عروس و داماد ممکن است استفاده شوند که هرکدام زیبایی خاص خود را دارد. در این مطلب عروسی ساز تعدادی از مهم ترین و محبوب ترین اکسسوری های داماد در روز مراسم عروسی را بررسی می کنیم.
حلقه داماد

مهم ترین و اصلی ترین اکسسوری چه برای داماد چه برای عروس خانم، حلقه ازدواج است. برای خرید حلقه ازدواج به ویژه برای داماد دقت کنید مدلی را انتخاب کنید که راحت باشید و بتوانید بصورت روزانه از آن استفاده کنید. هرچند مدل های حلقه مردانه نسبت به حلقه عروس بسیار ساده تر و کم نگین تر هستند.

حلقه داماد
ساعت داماد

از دیگر اکسسوری های مهم و اصلی که در دست تمام دامادهای خوشتیپ می بینید، ساعت داماد است. ساعت داماد که علاوه بر کارایی اصلی خود جنبه تزیینی نیز پیدا کرده است. ساعت عروس و داماد یکی از خرید های اساسی عروس و داماد است و معمولا از برندهای معتبر انجام می شود تا جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد.

ساعت داماد
کفش و کمربند داماد

کفش و کمربند نه تنها برای دامادی بلکه برای هرجای دیگر نیز از اکسسوری های اصلی آقایان محسوب می شوند. برای مراسم عروسی خود باید رنگ و مدل رسمی تری را نسبت به استفاده روزانه خود انتخاب کنید. اگر در عروسی خود سبک کلاسیک و بسیار رسمی را برای خودتان انتخاب کرده اید که عموما دامادها همین کار را می کنند. رنگ مشکی از تمام رنگ ها رسمی تر و شکیل تر می باشد. کمر بند و کفش داماد بهتر است چرمی و رنگ ست داشته باشند.

کفش و کمربند داماد
پاپیون یا کراوات داماد

یکی از اکسسوری های اصلی و اساسی برای داماد، کراوات یا پاپیون می باشد. انتخاب بین پاپیون و کراوات برای داماد کاملا سلیقه ایست. هرچند پاپیون حالت رسمی تری به داماد می دهد و امروزه بیشتر برای داماد استفاده می شود. با این حال هیچ چیز مهم تر از سلیقه و راحتی شما نیست. اگر بین پاپیون یا کراوات برای داماد مردد هستید حتما نکات مربوط به هرکدام را بخوانید و نهایتا تصمیم گیری کنید. دقت کنید اگر کراوات را برای دامادی خود انتخاب می کنید، اکسسوری دیگری نیز به شما اضافه می شود و آن گیره یا سنجاق کراوات است.

پاپیون یا کراوات داماد
جلیقه داماد

جلیقه دامادی مدل های متنوعی دارد و از اکسسوری هایی ست که بازهم بنا به سلیقه داماد ممکن است استفاده شود یا نشود! جلیقه باعث می شود اندام داماد متناسب تر به نظر بیاید. اگر داماد گرمایی هستید و در عروسی کت خود را در می آوید پیشنهاد می کنیم با پوشیدن جلیقه استایل رسمی خود را حفظ کنید. استفاده از رنگ های مکمل و خنثی زیبایی بسیار زیادی به استایل داماد می دهد و برای رنگ جلیقه داماد بسیار مناسب است.

جلیقه داماد
دکمه سرآستین داماد

دکمه سراستین نیز تبدیل به یکی از اکسسوری های مهم برای داماد شده است. دکه سرآستین نیز حالت ویژه و رسمی به داماد می دهد که معمولا با پاپیون و پیراهن های مخصوص آن ست می شود. دکمه سر آستین بجای دکمه معمولی استفاده می شود و نباید بصورت همزمان استفاده شوند. دکمه سرآستین را باید طوری ببندید که وقتی بازوهایتان در پهلو قرار گرفت بخش تزئینی دکمه به سمت بیرون باشد. گاهی دکمه سردست در دو طرف هر آستین جای می گیرد. نواع دکمه سردست های رنگی و استیل در بازار وجود دارند که انتخاب آنها به سلیقه شما بستگی دارد و باید آن را با رنگ حلقه، ساعت مچی و گیره کراوات خود هماهنگ کنید.

دکمه سرآستین داماد
دستمال جیبی یا پوشت داماد

پوشت داماد از دیگر اکسسوری های زیبا برای داماد می باشد. این دستمال جیبی اگر با رنگ و طرح کراوات‌ یا پاپیون داماد ست شود بدون شک زیبایی اش دو چندان می شود. انواع مختلفی برای تا زدن پوشت وجود دارد که می تواند داماد را متمایز کند.  اگر دقت کرده باشید اکثر دامادها یا از دستمال جیبی استفاده نمی‌کنند و یا طرح‌های بسیار ساده‌ای را انتخاب کرده‌اند.
دستمال جیبی یا پوشت داماد
گل سینه داماد

از اکسسوری هایی که شاید ضروری به نظر نرسد اما زیبایی فوق العاده ای دارد، گل سینه داماد است. گل سینه داماد به دلیل اینکه کمتر توسط داماد ها استفاده می شود، از شما دامادی خاص و متمایز می سازد. این اکسسوری زیبا لطافت ویژه ای به داماد می بخشد و هماهنگی آن با دسته گل عروس، جلوه زیبایی به عکس و فیلم هایتان می دهد. دقت کنید گل سینه داماد باید روی یقه سمت چپ کت داماد نصب شود.
آرایشگاه طراوت تهران، یکی از بهترین آرایشگاه های منطقه شرق تهران است که خدمات گریم مو و صورت دامادی را با بهترین کیفیت به دامادان عزیز ارائه می دهد. این آرایشگاه با استفاده از محصولات با کیفیت بالا، تجربه بالایی در زمینه گریم و آرایشگری دارد و می تواند با بهره گیری از آخرین فناوری ها، به مشتریان خود، خدماتی متفاوت و بی نظیر ارائه دهد.

1- خدمات گریم مو دامادی
یکی از اصلی ترین خدمات این آرایشگاه، گریم مو دامادی است. خدمات بسیاری همچون تجدید نظر در قیچی مو، رنگ مو، اصلاح مو، افزایش حجم مو و آرایش پشت سر به دامادان ارائه می شود. با استفاده از تکنولوژی های جدید و طراحی فوق العاده، این آرایشگاه به مشتریان خود مطمئنی و آرامش در لحظات میهمانی می دهد.

2- خدمات گریم صورت دامادی
آرایشگاه طراوت تهران، با بهره گیری از زیرساختی مجهز و خدمات با کیفیت بالا، تخصصی در ارائه خدمات گریم صورت دامادی است. طراحی مو، رنگ پوست، پوشش دادن لکه‌های روی پوست، رفع مشکلات پوست و کاهش چین و چروک های پوست، تنها یکی از دیگر خدمات ارائه شده توسط آرایشگاه طراوت در خصوص خدمات گریم صورت دامادی است.

3- خدمات گریم مودار دامادی
آرایشگاه طراوت تهران، با توجه به اینکه مراسم عروسی یکی از مهم ترین رویدادهای زندگی است، خدمات گریم مودار را هم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. خدماتی همچون گریم مو، گریم صورت و پیرایش را به دامادان ارائه می دهد. این خدمات، با مشورت کارشناسان متخصص و با بهره گیری از فنون پیشرفته آرایشگری و آخرین تکنولوژی های موجود، ارائه می شود.

با توجه به تجربیات و تخصص این آرایشگاه، می توانید با آرامش کامل و با بهترین حس سوار شدن به مراسم عروسی خود، را تجربه کنید.
تاریخ درج: 1399/07/13
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آرایشگاه های داماد با بهترین گریمورها از مجموع 0 امتیاز