استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

آموزش گل آرایی تضمینی

آموزش گل آرایی تضمینی
آموزش گل آرایی تضمینی : بهترین آموزشگاه گل آرایی و هنرهای تزیینی در تهران به شرط استخدام بعد از آموزش از هر شهر و استانی که باشید می توانید در مدت زمان کوتاه با آموزش حرفه ای گل آرایی خودتان صاحب کسب و کار گل فروشی شوید








    
آموزش مراحل راه اندازی یک گل فروشی
مراحل آموزش راه اندازی گل فروشی  

آموزش راه اندازی یک گل فروشی شامل دو مرحله می باشد:یادگیری درباره ی حرفه ی گل فروشی گسترش یک طرح کسب و کاردر زمینه ی گل فروشی

اگر علاقه مند به  راه اندازی گل فروشی هستید، اولین قدم، یادگیری بیشتر در مورد حرفه ی گل فروشی است. اگر شما مهارت گل آرایی ، مهارت های شخصی بهینه در زمینه ی گل فروشی و یا حس خوب راه اندازی یک کسب و کار را دارید، افتتاح یک گل فروشی می تواند آینده ی کاری بسیار خوبی داشته باشد. برای افتتاح گل فروشی خود، باید برنامه ریزی کرده و اهداف و ساختار کار خود را مشخص نمایید.

بخش 1
یادگیری درباره ی حرفه ی گل فروشی



    برای راه اندازی یک گل فروشی شما نیازمند کسب مهارت های طبیعی  یک گل فروش  را خواهید داشت. گلفروش نه تنها عاشق کار با گل و گیاهان است، بلکه باید توجه ویژه ای به جزئیات کار خود نیز داشته باشد و همچنین خلاق بوده و دارای قوای جسمانی خوبی باشد.
        موارد فوق به گل فروش کمک خواهد کرد که مهارت های اجتماعی خوبی در ارتباط با دیگران داشته باشد. این قسمت از مهارت های فرد، به این معنی است که شما باید در ارتباط با مشتریانی که به قصد خرید گل به گل فروشی شما می آیند به نحو صحیحی برخورد نمایید.
        تدارکات لازم جهت گل آرایی مراسم عروسی و مراسم تشییع جنازه، اغلب در زمان استرس زیاد انجام می گیرد، در واقع زمانی که احساسات  در سطح بالایی می باشند. بنابراین شما باید بتوانید در شرایط سخت دیپلماتیک و عملی، مفید واقع شوید.



    تجارت  حرفه ی گل فروشی را یاد بگیرید. برای یادگیری تجارت گل فروشی، می توانید از طریق  آموزشهای دانشگاهی  و یا با حضور در یک گل فروشی، آموزش های لازم را فرا بگیرید. تعدادی از دانشکده ها، گواهینامه نیز در زمینه ی، گل آرایی ارائه می دهند، البته برای کار در یک گلفروشی نیازی به مدرک دانشگاهی نیست.
        البته کار در یک گل فروشی در حالی که  مدرک دانشگاهی دارید، راه خوبی برای استفاده بیشتر از آموزش هایی که کسب کرده اید، می باشد.
        اگر گلفروش هیچ سابقه ای یا دوره ی کارورزی برای گل آرایی، نگذرانده باشد، باید کار تمیز کردن مغازه یا سایر کارهای غیرتخصصی را  بصورت نیمه وقت در نظر بگیرد تا بتواند با این کار آشنا شود.

 

    نحوه ی آموزش گل و گیاه را در محل کار در نظر بگیرید. کار کردن برای یک گل فروشی، مؤثر ترین راه برای کسب مهارتهای مورد نیاز می باشد، زیرا مستقیماً سختی های کار را خواهید دید. علاوه بر این، شما به احتمال زیاد معیارهای صرفه جویی در هزینه و رمز و رازهای گل آرایی را خواهید آموخت، که در دروس دانشگاهی به هیچ عنوان به این مقوله ها پرداخته نمی شود.
        کسی که مستقیماً در گل فروشی و در زمینه ی گل آرایی کار می کند، معمولاً بیشتر بر آخرین مدل های طراحی  گل  در مقایسه با کسی که  طراحی گل را بصورت آکادمیک یاد گرفته است، آگاه می باشد.
        اگر قصد راه اندازی یک گل فروشی  در شهر، شهرستان یا استان را دارید، در ابتدا بایستی درباره جواز کسب اطلاعات لازم را کسب کنید.

 

    به سود و زیان راه اندازی گل فروشی فکر کنید.  انتظار می رود کسی که یک گل فروشی باز می کند،  از اول صبح(4:30 صبح) تا پایان روز کاری 5 الی 5 و نیم  و یا بیشتر کار کند. گل فروشی  حداقل 6 روز در هفته باید باز باشد.
        برای فصل های شلوغ (بطور کلی روز ولنتاین و روز مادر) و فصل های خلوت، باید برنامه ریزی داشته باشید.
        اگر به فکر استخدام کارمند هستید، باید مطمئن شوید که  آن فرد بخوبی آموزش دیده است.  زیرا مشتری مداری برای داشتن یک  گل فروشی موفق، ضروری است.

بخش 2
 گسترش یک طرح کسب و کاردر زمینه ی گل فروشی



    طرح کسب و کارتان را برای راه اندازی گل فروشی مشخص کنید. اکثر افراد برای شروع یک طرح کسب و کار از گرفتن وام  می نویسند. حتی اگر قصد درخواست وام را نیز نداشته باشید، یک طرح کسب و کار می تواند مفید باشد. هر چه بیشتر در موردطرح کسب و کارتان آگاهی داشته باشید، با دقت بیشتری می توانیدمقوله های بازاریابی، نوشتن فهرست کالا و امور طراحی  را مورد هدف قرار دهید.



    تصمیم بگیرید که چه نوع ساختار کسب و کاری می تواند بهترین باشد. بیشتر مغازه های جدید گل فروشی یک ساختار کسب و کار انفرادی (sole-proprietorship) را انتخاب می کنند، زیرا این نوع شرکت ها، ساده ترین ساختار را دارند. ساختار کسب و کار انفرادی بدین معنی است که تمام تصمیمات و مسئولیت ها بر عهده یک شخص می باشد . (واحدهای تک مالکی یا انفرادی، مالکیت این واحدها متعلق به یک نفر است، که معمولاً مدیر واحد تجاری نیز می‌باشد. فروشگاه‌های خرده‌فروشی، تعمیرگاه‌ها و مؤسسات حرفه‌ای فردی، مانند: وکلا و حسابرسان، به‌صورت تک مالکی اداره می‌شوند). گزینه های دیگر عبارتند از:
        شرکت با مسئولیت محدود (LLC): یک شرکت با مسئولیت محدود، توسط یک یا چند شرکای تجاری اداره می شود که هر یک از آنها مسئولیت و وظایف کسب و کار  محدود دارند، در واقع در شرکت با مسئولیت محدود  هریک از شرکاء بدون اینکه سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت است . در اسم شرکت باید عبارت (با مسئولیت محدود) قید شود و همچنین اسم شرکت نباید متضمن نام هیچ یک از شرکاء باشد و الا شریکی که اسم او در اسم شرکت قید شده و در مقابل اشخاص ثالث حکم شریک ضامن را در شرکت تضامنی خواهد داشت. این ساختار کسب و کار، انعطاف پذیرتر از هر شرکت یا سازمان‌های ناسودبَر یا سازمان‌های غیرانتفاعی (nonprofit) است (سازمان‌های قانونیِ رسمی‌ای هستند که هدف اصلی آنها پشتیبانی از یک مورد یا موضوع خصوصی یا همگانی، بدون داشتن مقاصد تجاری در کنار آن است). مزایای یک شرکت LLC این است که مانع از بروز خطرات احتمالی مالی از طرف هر عضو یا مالک می شود. معایب این شرکت ها این است که در بسیاری از کشورها، زمانی که هر یک از اعضا شرکت را ترک کنند، شرکت LLC،  نیز منحل می شود.
         شرکت corporation: شرکتی، که گاهاً بنام c-corporation نیز خوانده می شود، یک نهاد تجاری کسب و کار است که جدا و متمایز از فردی است که مالک و مدیر کسب و کار است. این یک ساختار تجاری پیچیده است که برای یک کسب و کار بزرگ و با کارکنان متعدد مناسب است. شرکت ها دارای مزایای مالیاتی هستند و کارکنان بالقوه می توانند برای ساختار شرکت ها مفید باشند. با این حال، برای کسی که فقط یک  گل فروشی باز می کند، تشریفات ادرای برای راه اندازی یک شرکت c-corporation هزینه بر و وقت گیر است.
        شرکت S-Corp: برای ثبت نام شرکت تان تحت عنوان S-corp، ابتدا باید  یک شرکت واجد شرایط شوید. هنگامی که یک شرکت S-Corp تأسیس می کنید ، ممکن است تصمیم بگیرید که ساختار خود را به S-corp انتقال دهید. این ساختار تجاری برای کسی که یک گل فروشی  راه اندازی می کند، توصیه نمی شود، اگرچه یک شرکت بزرگ گل و گیاه می تواند از این ساختار استفاده کند.


    درباره ی بازار گل فروشی تحقیق کنید. مشتریان احتمالی شما چه کسانی هستند ؟ رسم و رسوم خرید گل چیست؟ و بیشتر افراد احتمال دارد چه چیزی خریداری کنند؟  اطلاعاتی  در رابطه با مشتریان (بازار) بدست آورید.
        چیزهایی که باید درباره ی آنها بدانید عبارتند از : آگاهی از نقش گلها در زندگی مشتریان چیست. احتمالاً  بیشتر افراد، گل را  برای افرادی که بیمار هستند یا فوت می کنند، خریداری می کنند؟ یا اینکه گل ها بخش مهمی از رویدادهای اجتماعی / جشن ها / تولدها هستند؟
        در مورد کسب و کارهای جامعه یتان اطلاعات لازم را کسب کنید  و اینکه گل ها در جامعه شما چه نقش و جایگاهی دارند؟ بعنوان مثال، آیا  مدیران صنعت در جامعه، بطور مرتب  در حال تهیه تدارک گل برای  مناسبت ها یا کنفرانس های خود هستند؟ آیا منطقه شما  جزء مناطقی است که در آن مراسم "عروسی" اتفاق می افتد؟ آیا رهبران شرکت های شهرتان به کارکنان خود گل می دهند؟
        بدانید چه مقدار بودجه های کسب و کار  شرکت ها برای خرید گل در نظر گرفته می شود، و احتمالاً چه مقدار بودجه برای گل آرایی صرف می شود.



    رقبای خود را در زمینه ی فروش گل شناسایی کنید. رقبای شما برای گل فروشی تان عبارتند از تمام مؤسسات خرده فروشی گل در منطقه یتان می باشد، از جمله گل فروشی های محلی، گلخانه، فروشگاه های خرده فروشی بزرگ، فروشگاه های (big box)، مراکز خانه و باغ، خوار و بار فروشی ها و غیره.
        فروش گل از گذشته تا حال، توسط مؤسسات آنلاین، بصورت بزرگ و کوچک انجام می شود. فروش آنلاین گل را در برنامه ی خود نیز قرار دهید.
        راه و روش هایی که رقباهایتان می توانند به بازارهای هدف خود دسترسی پیدا کنند، را در نظر بگیرید و در مورد راه هایی که از آن طریق بتوانید به مشتریان مختلف  و یا فروشگاه های موجود دسترسی پیدا کنید فکر کنید.



    درباره ی نمای گل فروشی خود تصمیم بگیرید. اگر تحقیقاتی که انجام داده اید نشان داد که افراد منطقه شما، احتمالا بصورت آنلاین گل می خرند، در این صورت نیازی به سرمایه گذاری برای نمای فروشگاه ندارید. مزیت خرید و فروش آنلاین  این است که شما مجبور به پرداخت هزینه خرید ملک و مالیات در مناطق معروف شهرتان  و یا استخدام یک مدیر فروشگاه تمام وقت نیستید. در واقع با این روش می توانید تحویل رایگان، انتخاب گل و غیره داشته باشید.
        معایب خرید و فروش آنلاین گل، این است که شما باید یک محل برای نگهداری و مدیریت گل هایتان داشته باشید، حتی اگر  فقط فروش آنلاین داشته باشید.
        ممكن است  جذب مشتریان در گل فروشی آنلاین نسبت به فروش حضوری، سخت تر باشد.
        اگر شما می خواهید گل فروشی اجاره کنید، باید بهترین موقعیت و  دید عالی، پارکینگ را نیز در نظر داشته باشید. که ممکن است اجاره ی مغازه برای شما گران بشود.



    اطمینان حاصل کنید که راه های کنترل دما در گل فروشی شما وجود دارد. مهم نیست که گل فروشی تان کجاست، بلکه فقط باید برای گل های خود دما را ثابت نگه دارید. اگر دمای گل فروشی بیش از حد بالا یا پایین باشد، گل ها ممکن است از بین بروند و دیگر نمی توان آنها را بفروش رساند.
        دمای مطلوب برای نگهداری گلها،  34 تا 36 درجه فارنهایت (1.1 تا 2.2 درجه سانتیگراد) و حداکثر 40 درجه می باشد.
        بعضی گل ها در دمای 30 درجه فارنهایت (-1.1 درجه سانتیگراد) بهتر نگهداری می شوند و در این دماها از بین نمی روند و یخ نمی زنند.
        گل ها در رطوبت بالا بهتر نگهداری می شوند. رطوبت نسبی نباید کمتر از 80٪ باشد و بهترین رطوبت 90-95٪ می باشد.
        گل گرمسیری باید در دمای 12 الی 15درجه سانتی گراد نگهداری شوند. دمای سردتر به آنها آسیب می رساند.



    در صورت نیاز، برای گل فروشی تان وام بگیرید. هزینه های راه اندازی بطور قابل توجهی بسته به عوامل مختلفی مانند اجاره محل، خرید سردخانه، فهرست کالاهای موردنیاز، هزینه های بازاریابی، بیمه و غیره متفاوت است. شما همچنین نیاز به جعبه، ابزار هرس، روبان و ... خواهید داشت.
        کارشناسان توصیه می کنند در سال اول گل فروشی، حداقل دو  الی سه بار در ارتباط با قیمت های خرید بودجه بندی های لازم را انجام دهید.
        با افراد با تجربه در زمینه ی کسب و کار و گل فروشی صحبت کنید.


    تصمیم بگیرید که برای گل فروشی تان عضو یک سرویس مخابراتی شوید. اکثر  گل فروشی ها تصمیم به پرداخت هزینه ماهانه برای دریافت سفارشات گل دارند، مانند FTD، Teleflora و BloomNet. در این صورت سفارشات گل می تواند از هر جای دنیا و حتی ممکن است به صورت بین المللی صادر شود. بعنوان مثال، یک مشتری می تواند به یک گل فروشی برود و سفارش گل را در جای دیگری تحویل بگیرد. هر یک از صاحبان گل فروشی (کسی که سفارش اولیه را می گیرد و کسی که گل را تحویل می دهد) بخشی از سود فروش را دریافت می کنند.
        این روش ممکن است  فروش اضافی را به ارمغان بیاورد، درصد هر فروش با روش سرویس های مخابراتی (تا 27٪) پرداخت شده که به معنای سود کمتر برای صاحب مغازه های کوچک است.
        ممکن است یک هزینه شروع اولیه، بسته به نوع خدماتی  که انتخاب می کنید، داشته باشید.



    برای جواز کسب گل فروشی اقدام کنید. مغازه های گلفروشی نیاز به مجوز کسب و کار دارند. همچنین ممکن است  نیاز به مجوز فروش مجدد یا حراج مجدد داشته باشید.
        گل فروشی نیاز به داشتن مجوز از  وزارت کشاورزی می باشد.

گل فروشی

آموزش گل آرایی میز
آموزش گل آرایی میز بله برون
آموزش گل آرایی روی حلقه
آموزش گل آرایی روی میز
آموزش گل آرایی مجالس
آموزش گل آرایی ماشین عروس
آموزش گل آرایی با پول
آموزش گل آرایی میز نامزدی
آموزش گل آرایی استند
آموزش گل آرایی اصفهان
آموزش گل آرایی اهواز
اموزش گل ارایی انلاین
اموزش گل ارایی اپارات
آموزش گل آرایی ایرانی
آموزش گل آرایی ارومیه
آموزش گل آرایی افقی
اموزش گل آرایی جایگاه عروس و داماد
اموزش گل آرایی با گل طبیعی
اموزش گل آرایی میز
اموزش گل آرایی با پول
آموزش گل آرایی با بادکنک
آموزش گل آرایی باکس
آموزش گل آرایی بله برون
آموزش گل آرایی با گل طبیعی
آموزش گل آرایی بوی گل
آموزش گل آرایی با شمع
آموزش گل آرایی با اسفنج
پکیج آموزش گل آرایی
پیج آموزش گل آرایی
آموزش گل آرایی تشریفات
آموزش گل آرایی تولد
آموزش گل آرایی تهران
آموزش گل آرایی تبریز
آموزش گل آرایی توپی
آموزش گل آرایی میز تولد
اموزش گل ارایی تاج گل
آموزش گل آرایی مجالس در تهران
آموزش گل آرایی جام
آموزش گل آرایی جهاد دانشگاهی
آموزش گل آرایی جدید
آموزش گل آرایی در جعبه
آموزش گل آرایی گل چینی
آموزش گل آرایی حرفه ای
آموزش گل آرایی فنی حرفه ای
آموزش گل آرایی فنی حرفه ای اصفهان
آموزش گل آرایی فنی حرفه ای مشهد
آموزش گل آرایی فنی حرفه ای تهران
آموزش گل آرایی فنی حرفه ای در کرج
آموزش گل آرایی فنی حرفه ای شیراز
آموزش گل آرایی خانم اعتصام
آموزش گل آرایی خانم اعتصام یزدانی
اموزش گل ارایی خانم اعتصامی
اموزش گل ارایی خطی
آموزش گل آرایی خانم موسوی
آموزش گل آرایی خانه
آموزش گل آرایی به خانه برمیگردیم
آموزش گل آرایی با خیار
آموزش گل آرایی در کرج
آموزش گل آرایی در اصفهان
آموزش گل آرایی در شیشه
آموزش گل آرایی در تهران
آموزش گل آرایی در سبد
آموزش گل آرایی در رشت
آموزش گل آرایی در باکس
آموزش گل آرایی در ساری
آموزش گل آرایی روی اسفنج
آموزش گل آرایی روی کیک
آموزش گل آرایی روی استند
آموزش گل آرایی روی هندوانه
اموزش گل ارایی روی طاق
آموزش گل آرایی رشت
آموزش میوه آرایی گل رز
آموزش گل آرایی با گل رز
آموزش گل آرایی گل رز
آموزش گل آرایی ژاپنی
آموزش گل آرایی سفره عقد
آموزش گل آرایی سنگ قبر
آموزش گل آرایی سبد
آموزش گل آرایی ساده
آموزش گل آرایی سینی
اموزش گل ارایی با سبزیجات
سایت آموزش گل آرایی
آموزش گل آرایی شب یلدا
آموزش گل آرایی شیراز
اموزش گل ارایی شمع
اموزش گل ارایی داخل شیشه
آموزش گل آرایی به شکل حیوانات
آموزش بادکنک آرایی شکل گل
آموزش گل آرایی با صدف
آموزش گل آرایی طبیعی
اموزش گل ارایی طاق
اموزش گل ارایی طبیعی در مشهد
آموزش گل آرایی با گل طبیعی در اصفهان
آموزش گل آرایی میز با گل طبیعی
طرز آموزش گل آرایی
آموزش بادکنک آرایی طرح گل
اموزش گل ارایی عروس
آموزش گل آرایی میز عروس
آموزش گل آرایی قاب عکس
آموزش گل آرایی میز عروس و داماد
آموزش گل آرایی دسته گل عروس
آموزش گل آرایی فنی حرفه ای در مشهد
آموزش گل آرایی فنی حرفه ای تبریز
فیلم آموزش گل آرایی
فیلم آموزش گل آرایی میز
فیلم آموزش گل آرایی ماشین عروس
فیلم آموزشی گل آرایی
دانلود فیلم آموزش گل آرایی
فیلم آموزش بادکنک آرایی گل
آموزش گل آرایی در قم
آموزش گل آرایی در قزوین
آموزش گل آرایی کرج
آموزش گل آرایی کرمانشاه
آموزش گل آرایی کیک
آموزش گل آرایی کریستالی
آموزش گل آرایی کاغذی
اموزش گل ارایی در کرمان
آموزش گل آرایی گلهای کریستالی
کلاس آموزش گل آرایی در تهران
کلاس آموزش گل آرایی در کرج
کتاب آموزش گل آرایی
کلاس آموزش گل آرایی در تبریز
آموزش گل آرایی گلدان
اموزش گل ارایی گلهای مصنوعی
آموزش گل آرایی گرد
آموزش گل آرایی در گرگان
اموزش گل ارایی گل طبیعی
آموزش گل آرایی لباس مجلسی
اموزش گل ارایی روی لباس
آموزش گل آرایی مشهد
آموزش گل آرایی میز یلدا
آموزش گل آرایی نامزدی
آموزش گل آرایی ولنتاین
اموزش گل ارایی در منزل
آموزش گل آرایی در مشهد
آموزش گل آرایی هندوانه
اموزش گل ارایی با هویج
اموزش گل ارایی در همدان
اموزش گل ارایی روی هندوانه
هزینه اموزش گل ارایی
آموزش گل آرایی یلدا
آموزش گل آرایی در یزد
اموزش گل ارایی میز یلدا
گل فروشی دل
تاریخ درج: 1399/12/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله آموزش گل آرایی تضمینی از مجموع 0 امتیاز