استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

انتخاب کارت عروسی مناسب سن عروس داماد!

انتخاب کارت عروسی مناسب سن عروس داماد!

به گزارش دوشیزه به نقل از بانک تالار ؛ انتخاب کارت مراسم عروسی بسیار مهم است زیرا این کارت سلیقه ی زوج جدید را به نمایش می گذارد. پس در انتخاب کاغذ کارت، متن، شعر، فونت نوشته ها، رنگ ها و طرح های کارت دقت کنید و زمان کافی برای آن صرف کنید. زیرا این کارت می تواند نشانه ای برای معرفی شخصیت شما در مقابل میهمانان باشد.







هر آنچه باید درباره کارت دعوت عروسی بدانیم

در صورتی که سن عروس و داماد زیاد باشد باید از کارت های سنگین تر با متن ها و شعرهای ملیح تر استفاده شود. در حد امکان از خرید کارت هایی با رنگ های تند و یا طرح های بچه گانه پرهیز نمایید.
هم چنین از سرودن شعرهای بسیار عاشقانه و یا متن هایی که با زبان عامیانه نوشته شده اند دوری کنید.

در صورتی که سن عروس و داماد خیلی کم باشد ( مثلا هجده تا بیست و دو سال ) استفاده از کارت های فانتزی با طرح های رنگی و متن هایی ساده تر و عامیانه تر را پیشنهاد می کنیم.

اگر مراسم نامزدی ، عقد ، حنابندان و حتی پاتختی دارید ، می توانید برای آن ها نیز کارت تهیه کنید تا میهمان های تان را رسمی تر دعوت کرده باشید و خودتان نیز وقت کم تری برای نوشتن آدرس روی کاغذ صرف کنید. ضمنا جلوه ی کارت دعوت از یک تکه کاغذ پاره به مراتب بیشتر است.

اگر در تهران زندگی می کنید خیابان بهارستان بورس کارت های دعوت عروسی و ... است که شما می توانید با مراجعه به این مکان انتخاب راحت تری را با توجه به تنوع و قیمت کارت ها داشته باشید.

اگر تمایل داشته باشید می توانید با کمی خلاقیت کارت عروسی تان را خودتان طراحی کنید این کار مخصوصا برای زوج های هنرمند بسیار توصیه می شود و لازم به ذکر است که لزومی ندارد حتما ایده با طرح تان را خودتان اجرا کنید. برای اجرای ایده های تان می توانید از یک گرافیست، نقاش، کاریکاتوریست کمک بگیرید. مثلا می توانید یکی از عکس های تان را یه یک کاریکاتوریست دهید تا کاریکاتور زیبایی از شما تهیه کند و شما بتوانید آن را روی کارت عروسی تان چاپ کنید.

در انتخاب شعر و یا متن کارت ازدواج تان حوصله و دقت به خرج دهید چون گاهی شعر شما در ذهن میهمانان به یادگار می ماند. اگر متن های عاشقانه دوست ندارید و یا هیچ شعری برای کارت تان در نظر نگرفته اید می توانید با یک جمله ی رسمی کارت تان را پر کنید و میهمانان تان را مودبانه و محترمانه دعوت کنید.

برای افرادی که مطلقه هستند و یا همسرشان فوت کرده است و هم چنین افرادی که به طور مستقل زندگی می کنند بدون در نظر گرفتن جنسیت یا سن و سالشان کارت جداگانه ای بفرستید.

اگر میهمانی تان را در باغ یا منزل خودتان برگزار می کنید و یا محل برگزاری مراسم عروسی آدرس پیجیده ای دارد حتما نقشه یا کروکی محل مراسم را ضمیمه ی کارت عروسی تان کنید تا میهمانان تان دیر به مراسم نرسند.

اگر قرار است دوست یا فامیلی به همراه خودش میهمان به مراسم تان بیاورد ، یا شخصی را دعوت کرده اید که در مراسم کسی را نمی شناسند و می خواهید او با آوردن یکی از دوستانش در مراسم تنها نباشد می توانید در پشت کارت شان بعد از نام او عبارت "و میهمان محترم " را اضافه کنید.

..... یادتان باشد که توزیع کارت های عروسی از وظایف خود عروس و داماد است.....


تاریخ درج: 1395/04/23
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله انتخاب کارت عروسی مناسب سن عروس داماد! از مجموع 0 امتیاز