استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالار موگه شهریار

باغ تالار موگه شهریار
باغ تالار موگه شهریار :  باغ موگه شهريار اینستاگرام ،  باغ موگه قیمت  ،  باغ موگه مجیدیان ،  باغ تشريفات موگه ،  باغ عمارت موگه ،  ادرس باغ موگه  ،  اجاره باغ موگه ، عکس باغ تالار موگه  ،  لوکیشن باغ تالار موگه  ،  ظرفیت باغ موگه


















    ظرفیت باغ  در تابستان: تا 300 نفر
    ظرفیت سالن: 150 تا 180 نفر
    داراری پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 150-200 خودرو
    سال تأسیس: بهار 1397
    آدرس باغ: شهریار
    توضیحات: خاص ترین باغ عروسی به سبک مدیترانه ای در شهریار مخصوص عروس دامادهایی که به دنبال برگزاری یک مراسم متفاوت هستند. دارای دو سالن مجزا و زیبا. یک سالن برای صرف شام با دیزاینی متفاوت، دکوراسیون لوکس و خاص نسبت به طراحی سالن اصلی. دارای درختان نخل زیبا و بلند در محوطه و برکه ای متفاوت که زیبایی دو چندانی به این باغ بخشیده. نمونه عکس ها و فیلم های معرفی این باغ عروسی زیبا را برایتان پایین صفحه قرار داده ایم.


باغ تالار موگه یک باغ تالار زیبا و مدرن است که در منطقه شهریار واقع شده است. باغ تالار موگه (مجیدیان) دارای ظرفیت حداکثر 300 نفر بوده می باشد طراحی و دیزاین این باغ تالار به سبک میترانه ای می باشد و می تواند مورد توجه بسیاری از عروس دامادهای جوان قرار گیرد.

باغ عروسی موگه شهریار دارای دو سالن مجزا که یک سالن جهت صرف شام با دیزاینی متفاوت دکوراسیون لوکس و مجلل است و سالن دیگر سالن اصلی است که دیزاینی متفاوت دارد.
محوطه باغ تالار موگه شهریار دارای درختان نخل زیبا و بلند و همچنین برکه ای زیبا که باعث زیبایی و خاص بودن این باغ می شود.

باغ موگه یکی از مجلل ترین باغ های منطقه شهریار است که به دلیل طراحی بی نظیر به سبک مدیترانه ای از محبوبیت بالایی برخوردار است. باغ موگه از ظرفیت 150 تا 300 نفر برخوردار است و دارای اتاق بازی کودک، اتاق عقد و سالن مجلل و شیک است.

باغ موگه یکی از بهترین باغ عروسی منطقه شهریار است که تشریفات پل خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه می دهد. برای مشاهده سایر باغ های شهریار به اجاره باغ عروسی شهریار  مراجعه کنید.

از خدمات تشریفات پل در باغ عروسی موگه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    گل آرائی و شمع آرائی
    کترینگ عروسی
    ارائه خدمات پذیرایی
    دیزاین میز مهمان ها
    خدمات دیزاین سفره عقد


باغ تالار موگه در شهریار تهران یکی از تالار های به روز و مدرن برگزاری مراسم ها و جشن هاست . این تالار دارای پارکینگ با پذیرش بالاست که به راحتی میهمانان بتوانند بدون دردسر ماشین خود را در محوطه مخصوص پارک کرده و وارد میهمانی شوند . این باغ با داشتن نیروهای مجرب امکانات و خدمات مختلفی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد . تالار موگه شهریار دارای خدمات : گل آرایی ، شمع آرایی ، آتش بازی ، نورپردازی ، موسیقی زنده ، پروژکتور ، اتاق بازی کودکان و... می باشد . شما عزیزان با توجه به شرایط خود می توانید منوها با غذاهای اصیل ایرانی و اروپایی را انتخاب کنید . این تالار جز مجموعه های تشریفات عروسی در سطح بالاست پس می تواند گزینه خوبی برای اجرای مراسم شما عزیزان باشد . دی جی و موزیک خوب باغ موگه هیجان و شور زیادی را در مراسم شما ایجاد می کند چرا که موزیک خوب می تواند همه میهمانان را سرگرم کرده تا از پذیرایی شما لذت ببرند . تالار موگه برای افرادی که در ساعات زیاد نیاز به استراحت دارند مکانی مانند کافی شاپ و سفره خانه نیز تدارک دیده تا در صورت نیاز میهمانان از این خدمات نیز بهره ببرند .

 
مشخصات باغ تالار موگه

سال ساخت : مشخص نمی باشد

میهمانان : 500 نفر

پارکینگ : 500 ماشین
آدرس باغ تالار عروسی موگه

شهریار -
تصاویر باغ عروسی موگه



باغ موگه شهريار
باغ موگه شهريار اینستاگرام
باغ موگه قیمت
باغ موگه مجیدیان
باغ تالار موگه اینستاگرام
باغ تشريفات موگه
باغ عمارت موگه
ادرس باغ موگه
اجاره باغ موگه
باغ تالار موگه باغستان، استان تهران
باغستان باغ موگه
باغ موگه تهران
باغ تالار موگه (مجیدیان)
قیمت باغ تالار موگه
عکس باغ تالار موگه
لوکیشن باغ تالار موگه
شماره باغ تالار موگه
باغ موگه در شهریار
ظرفیت باغ موگه
باغ تالار عروسی موگه
باغ ویلای عروسی موگه
باغ موگه کجاست
باغ موگه کرج
کروکی باغ موگه
باغ موگه گرمدره
باغ تالار گل موگه
لوکیشن باغ موگه
منو باغ موگه
ورودی باغ موگه
باغ و تالار موگه
تاریخ درج: 1399/07/13
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ تالار موگه شهریار از مجموع 0 امتیاز