استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ تالارهای عروسی جاجرود

باغ تالارهای عروسی جاجرود
باغ تالارهای عروسی جاجرود : باغ تالار آنیت ، باغ تالار هزارو یک شب( مهرشاد ) ، باغ تالار آراس ، باغ الیسا ، باغ تالار کلاسیک ، باغ تالار پدیده ، باغ تالار رویاها ، باغ تالار قصر پارسیان ، باغ تالار عمارت عصر نوین ،  سالن پذیرایی شب های طلایی ،  باغ تالار مهرشاد

















باغ تالارهای شرق تهران عمدتا در محدوده جاجرود ،‌کرشت و لواسان قرار دارند. برخی از این باغ تالارها به دلیل برخورداری از فضای سبز طبیعی از زیبایی چشمگیری برخوردارند.


----------------------------------------------
باغ تالار آنیت یکی از زیباترین و به روزترین باغ تالارهای شرق تهران می باشد که در محدوده جاجرود (کرشت/ پردیس) واقع شده است. سبک طراحی و دیزاین این باغ و عمارت به سبک فرانسوی است و با فضای باز و سرسبز و درخت کاری شده محیطی زیبا و منحصر به فردی را بوجود آورده است.
ظرفیت این باغ تالار در ایام پاییز و زمستان 200 نفر و در ایام بهار  و تابستان تا 400 نفر می باشد.
از ویژگی های بارز این باغ می‌توان به پذیرایی در ظروف استیل و همچنین مبملان رستیک لهستان اشاره نمود.
فضاهای زیبا و همچنین آتلیه اختصاصی این باغ باعث شده تا بسیاری از مزون‌ها و آتلیه های عروس نیز جهت عکاسی به این مجموعه وارد شوند. همچنین این باغ دارای فضای آتلیه بسیار زیبا می باشد که شما می توانید از صبح مراسم خود در این مجموعه حاضر شوید و علاوه بر ثبت عکس های بسیار زیبا مهمانان شما نیز در این لوکیشن های خاص تصاویر به یادماندنی ثبت نمایند.
از بهترین تالارها و زیباترین آنها در محدوده شرق تهران می توان باغ تالار  آنیت را نام برد که این باغ زیبا در منطقه ی جاجرود قرار گرفته است.طراحی و معماری و دکوراسیون این عمارت شیک به شیوه ی فرانسوی می باشد و همچنین این باغ تالار زیبا با ظرفیت حداکثر 200 نفر در فصل های پاییز و زمستان و 400 نفر در فصل های بهار و تابستان با محوطه ی سرسبز و دلنشین و زیبا و  فضایی متنوع آماده پذیرایی از شما عزیزان در جشن ها و مهمانی ها و مجالس عقد و عروسیتان است.
ویژگی های منحصر به فرد این باغ عبارتند از پذیرایی در ظروف استیل و همچنین مبلمان رستیک لهستان سخن گفت.
بسیاری از مزون ها و آتلیه های عروس جهت عکاسی به دلیل فضای منحصر به فرد و آتلیه ی اختصاصی به این مجموعه وارد میشوند.بنابراین این باغ برای عکاسی شما نیز میتواند محیط مناسبی باشد.شما می توانید از صبح مراسم خود در این مجموعه حاضر شوید و علاوه بر ثبت عکس های بسیار زیبا مهمانان شما نیز در این لوکیشن های خاص تصاویر به یادماندنی ثبت نمایند.
----------------------------------------------
باغ تالار هزارو یک شب( مهرشاد ) :این باغ تالار دارای 2 سالن مجلل و زیبا با گنجایش 400 نفر است. از جمله مشخصات این باغ تالار می توان به موارد ذیل اشاره نمود :
نورپردازی حرفه ای و مدرن سالن پذیرایی ، نورپردازی حرفه ای موزیک ، فضای باز همراه با چمن مصنوعی به وسعت 1500 متر ،‌ورودی عروس و داماد و جایگاه عروس و داماد شیک و مدرن ،‌آلاچیق ،‌آبنما ،‌استخر ،‌سفره خانه سنتی ،‌ظروف پلیمری شیک همراه با تجهیزات روی میز زیبا و شیک ،‌برخورداری از پارکینگ اختصاصی
----------------------------------------------
 سالن پذیرایی شب های طلایی : سالن پذیرایی شب های طلایی با دیزاین جدید و بسیار شیک در خدمت شما عروس و دامادهای عزیز می باشد. این سالن دارای یک سالن پذیرایی با ظرفیت 250نفر می باشد. از دیگر مشخصه های این سالن می توان به حریرآرایی فضای سالن ،‌نورپردازی حرفه ای سالن ،‌ظروف پلیمری شیک همراه با تجهیزات مدرن روی میز و سفره خانه سنتی اشاره نمود.
----------------------------------------------
 باغ تالار مهرشاد
 باغ تالار مهرشاد در شرق تهران با مساحتی بیش1500 فضای باز آماده برگزاری کلیه مراسم شامل جشن عقد، عروسی، نامزدی و... می باشد .
- باغ بسیار زیبا در شرق تهران شامل 2 سالن لاکچری
- برگزاری کلیه مراسمات و جشن های عروسی، نامزدی و ....
- سرو انواع غذا، نوشیدنی سرد و گرم، انواع دسر و پیش غذا
اجرای کلیه خدمات با دیزاین خاص وجدید طبق بودجه ‎و سلیقه شما
----------------------------------------------
باغ تالار آراس - تهران
یکی از تالارهای زیبا در محدوده شرق تهران باغ تالار ارس (آراس)  واقع در پردیس می باشد.
این باغ زیبا با 2 سالن مجزا برای برگذاری مراسم های شما می تواند انتخاب مناسبی باشد.
باغ تالار ارس (آراس) دارای ۲ سالن مجزا,سالن پذیرایی,سالن سلف شام,دارای رودخانه مصنوعی,آبنما,روف گاردن,سفره خانه سنتی,۲ ورودیپارکینگ اختصاصی,آشپز خانه اختصاصی و همچنین چشم اندازی منحصر به فرد آماده میزبانی از کلیه مراسم ها و مجالس عقد و عروسی شما می باشد.
باغ-تالار در تهران : اطراف-تهران : جاجرود کد : 777
باغ-تالار، ظرفیت اتاق عقد: 550 نفر ، تعداد مهمان: 550 نفر ، تعداد پارکینگ: 300
----------------------------------------------
باغ الیسا از مجموعه باغ های جاجرود آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار الیسا در شرق تهران و در فضایی دنج و زیبا قرار گرفته است. باغ تالار الیسا با فضایی به وسعت 3000 متر مربع و ظرفیت 700 نفر در محدوده جاجرود واقع شده و آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. این باغ تالار با توجه به قرارگرفتن در محدوده سد لتیان آب و هوای خوب و چشم انداز زیبایی دارد. وجود این باغ تالار جاجرود در حومه و شرق تهران خیال شما و مهمانان شما را از ترافیک آسوده ساخته است. پرسنل مجرب و کار آزموده ، بهترین کیفیت غذای ایرانی و فرنگی و مدیریت حرفه ای با بیش از ۳۰ سال تجربه در امور برگزاری مجالس افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه الیسا ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " جاجرود، ورودی سد لتیان، بعد از سفره خانه سنتی آنا، پلاک ۱۲۱- باغ الیسا " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.
باغ تالار الیسا دارای فضای به وسعت 3000 متر در شرق تهران با ظرفیت  700 نفر در محدوده جاجرود با بهره مندی از کادر مجرب و کار آزموده با افتخار آماده پذیرایی از تمامی مجالس و مراسم شما میهمانان عزیز میباشد.
باغ تالار الیسا دارای مزایایی مانند دیزاین جدید به روز و دکوراسیون شیک و طراحی ایتالیایی با آبنمای زیبا، آلاچیق های رویایی،  ، پارکینگ اختصاصی،نور پردازی و سیستم صوتی پیشرفته، استیج رقص و نمای بسیار زیبا و فضای سرسبز و دلنشین و سفره خانه سنتی در فضای سبز  می باشد که تمامی این امکانات میتواند شب بسیار عالی و خاطره انگیز برای عروس و داماد و میهمانان عزیز را بسازد
این باغ تالار با  قرارگرفتن در محدوده شهر و  سد لتیان دارای  آب و هوای مطبوع وخوب ومنظره و چشم انداز زیبایی دارد.
از ویژگی  منحصر به فرد باغ تالار پذیرایی الیسا کیفیت بالا و عالی  غذا  میتوان اشاره کرد.
اقای حمزه با سابقه درخشان در صنف خود مدیریت این تالار را بر عهده دارد و این امر باعث جلب اعتماد شما برای برگزاری هر چه بهتر  مراسم خوب و با کیفیت می شود
۵۰% تخفیف به مناسبت افتتاحیه و برای مدت محدود
----------------------------------------------
باغ تالار کلاسیک با فضایی به وسعت  ۳۰۰۰ متر مربع یکی از بهترین و زیباترین باغ تالارهای شرق تهران به شمار می آید   باغ تالار کلاسیک با تغییرات جدید, بامدیریت و کادر مجرب ,  آمادگی کامل  پذیرایی از کلیه مراسم ، جشن های عقد و عروسی شما می باشد٫
از شاخصه ویژه  باغ تالار کلاسیک می توان به فضای سر  سبز زیبا با دکوراسیون وطراحی فوق العاده و نورپردازی خاص، سفره خانه سنتی شیک ، اتاق عقد مجزا و با دیزاین متفاوت و  اختصاصی در فضایی زیبا و صندلی های مبله و راحت اشاره نمود٫
باغ تالار کلاسیک با  دسترسی آسان از اتوبان های شرق تهران و شمال شرق تهران ، می تواند بهترین  انتخاب برای اهالی شرق تهران و منطقه تهرانپارس باشد٫
بازدید حضوری عروس و داماد های عزیز از باغ تالار کلاسیک مقدور می باشد
طراحی و دیزاین جدید باغ تالار کلاسیک
----------------------------------------------
باغ تالار پدیده یکی از باغ های زیبا و منحصر به فرد تهران است که در شرق تهران و جاجرود واقع شده است. باغ و عمارت پدیده با دیزاین و طراحی جدید و منحصر به فرد خود در محدوده شرق تهران توانسته علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص دهد .
این باغ تالار دارای فضای سبز وسیع و زیبا، فضاسازی های بسیار شیک و لاکچری در محوطه، آبنما و آلاچیق و همچنین نماهای رومی در جای جای باغ و سالن ها می باشد.
سالن های باغ تالار عروسی پدیده جاجرود مبله و بسیار مجلل طراحی و دیزاین شده است. خدمات پذیرایی و تشریفات با بهترین متریال در بهترین ظروف و امکانات در شرایط مطلوب و ایده آل برگزار می شود.
----------------------------------------------
باغ تالار رویاها در منطقه خوش آب هوای لواسان یکی از باغ تالارهای زیبا و با شکوه تهران و محدوده شرق تهران به شمار می رود . باغ تالار عروسی رویاها با دسترسی آسان و مناسب بخصوص برای اهالی شرق تهران می تواند انتخابی مناسب و ایده آل باشد. باغ تالار رویاها لواسان با قرار گرفتن در فضایی به وسعت 4هزار متر مربع در کنار دریاچه های لواسان قرار گرفته که با چشم انداز و ویویی زیبا، محوطه سرسبز با فضاسازی های زیبا و اختصاصی آماده پذیرایی و میزبانی از کلیه مراسمات، جشن های عقد و عروسی، سمینارها و همایش ها با بهترین کیفیت غذا و پذیرایی باشد.
برخی از شاخصه ها و ویژگی های باغ تالار عروسی رویاها می توان به محوطه سرسبز و زیبا همراه با فضاسازی های مختلف و اختصاصی همراه با آلاچیق، برکه و آب‌نمای مختلف، سالن های مبله و مجلل با کف LED و همچنین، کیفیت خوب غذا و پذیرایی، دسترسی آسان و همچنین پارکینگ اختصاصی اشاره نمود٫
گالری تصاویر باغ تالار رویاها لواسان
----------------------------------------------
باغ تالار الینا در شرق تهران در محدوده ی جاجرود واقع شده است.این عمارت زیبا با فضایی دلنشین محیطی مناسب برای برگذاری مهمانی ها و مجالس عقد و عروسی شما میباشد.
----------------------------------------------
باغ تالار عمارت عصر نوین در شرق تهران (محدودی جاجرود، پردیس) قرار دارد که با دسترسی بسیار راحت از شمال شرقی و شرق تهران انتخاب خوبی برای برگزاری مجالس شما عزیزان باشد.
از شرق تهران تنها 15 دقیقه و از میدان نوبنیاد 25 دقیقه تا باغ فاصله دارید و دیگر نگران راه بندان و تاخیر شما و مهمانان نخواهید بود.
عمارت عصر نوین با دیزایین و دکوراسیون بروز و مجلل سالن های شیک و فضای باز بسیار زیبا و سرو و پذیرایی با جدیدترین ظروف و میزبانی توسط پرسنل مجرب و کارآزموده آمادگی کامل پذیرایی مجالس و جشنهای شما عزیزان را دارد.
----------------------------------------------
باغ تالار قصر پارسیان در شرق تهران منطقه تهرانپارس واقع در  خیابان استخر شمالی می باشد. باغ تالار عروسی قصر پارسیان با 1800 نفر ظرفیت وبا مدیریت مجرب  آمادگی  میزبانی از کلیه مجالس و جشن های عروسی  شما میهمانان می باشد٫
از امکانات و ویژگی های باغ تالار پذیرایی قصر پارسیان می توان به نورپردازی زیبا و ویژه و دارای سفره خانه سنتی  و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد
اطلاعات این باغ در درست تکمیل می باشد٫ باغ تالارهای شرق تهران
----------------------------------------------
از باغ های زیبا و سرسبز در محدوده ی شرق تهران میتوان به باغ تالار مهرداد اشاره کرد.
این باغ زیبا در تهرانپارس واقع شده است و دارای به روزترین و مدرن ترین متدهای معماری است.
باغ تالار تشریفاتی مهرداد آماده پذیرایی از شما در تمامی مراسم ها و مجالس عقد و عروسیتان می باشد.
از ویژگی های منحصر به فرد این باغ تالار میتوان به سبک متفاوت آن در تشریفات و دکوراسیون و چشم انداز زیبای آن اشاره نمود.
دیگر امکانات این باغ تالار عبارت است از:
سیستم های مدیریت کیفیت، استخری زیبا در محوطه و همچنین پارکینگ اختصاصی
در کنار تالار، اتاق عقد اختصاصی با ظرفیت ۱۰۰ نفر قرار دارد و امکان میزبانی از مراسمات شما را عهده دارد.
----------------------------------------------



تاریخ درج: 1399/07/13
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ تالارهای عروسی جاجرود از مجموع 0 امتیاز