استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

باغ عروسی احمد آباد مستوفی ، گرمدره ، شهریار و غرب تهران

باغ عروسی احمد آباد مستوفی ، گرمدره ، شهریار و غرب تهران
باغ عروسی احمد آباد مستوفی ، گرمدره ، شهریار و غرب تهران : باغ تالار رویال پارک ، باغ تالار گلهای زندگی ، باغ تالار تشریفاتی فلامینگو ، باغ تالار سجاد ، باغ تالار پرنیا ، باغ تالار احسان ، باغ تالار سمیعی ، باغ تالار مهرداد ، باغ تالار پذیرایی دشت شقایق ، باغ تالار فانوس ، باغ تالار پذیرایی شایان















------------------------------
باغ تالار رویال پارک
باغ تالار رویال پارک به مدیریت خطاط ، با طراحی محیطی لوکس و زیبا در محدوده غرب تهران ، توجه بسیاری را به خود جلب نموده است. استفاده از ابزار ها و لوازم مدرن ، هم در سالن ها و هم در آشپزخانه باعث افزایش کیفیت خدمات به ویژه غذای آن شده که در نوع خود قابل توجه می باشد. اگر در شهر تهران به دنبال یک باغ تالار لاکچری هستید ، باغ تالار رویال پارک می تواند انتخاب مناسبی برای شما عزیزان باشد تا با اطمینان و بدون نگرانی مراسم خود را با آن بسپارید.
------------------------------
باغ تالار گلهای زندگی
باغ تالار گلهای زندگی به مدیریت آقای محمود خانی ، مفتخر است با بیش 20 سال فعالیت حرفه ای و درخشان در محدوده غرب تهران و در مجاورت پارک چیتگر ، جهت برگزاری جشن ها و میهمانی ها ، و مراسم های شما عزیزان با مدیریت جدید با آخرین متدهای تشریفاتی با مشاوره کارشناسان خبره هتل داری و متخصصین تغذیه ، با امکانات بی نظیر و تجهیزات پیشرفته ، دکوراسیون بروز شده ، طراحی مجلل و مدرن ، معماری باشکوه ، پرسنلی کوشا و مجرب ، فضای سبز منحصر به فرد با طراحی جدید بسیار زیبا ، اتاق عقد مجزا ، پارکینگ اختصاصی با فضای مناسب ، جایگاه سرو شام مخصوص عروس و داماد ، این مجموعه با گنجایش حداکثر 500 میهمان ، در خدمت شما عزیزان باشد.
------------------------------
باغ تالار تشریفاتی فلامینگو
باغ تالار تشریفاتی فلامینگو به مدیریت آقای توکلی ، باغی منحصر به فرد دارای فضای سبز با طراحی بسیار زیبا و دریاچه ای رویایی ، سالن هایی مجلل با امکانات مدرن و بروز قابل توجه ، بهره گیری از هنرمندان خوش سلیقه در طراحی فضا ها و دکوراسیون داخلی همراه با نورپردازی حرفه ای و سیستم صوتی بی نظیر ، استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و هنر سرآشپزان ماهر درکنار ویژگی های خاص دیگر این مجموعه را از دیگر مجموعه ها متمایز می کند.
------------------------------
باغ تالار سجاد
باغ تالار پذیرایی و عروسی سجاد به مدیریت آقای حصارکی ، با پرسنلی مجرب و آموزش دیده همراه با بهترین و بروزترین امکانات ، با بیش از بیست سال سابقه با طراحی مدرن و زیبا به مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع و با گنجایش 1200 میهمان در سالن باغ و 300 میهمان در سالن سرپوشیده همراه با پارکینگ اختصاصی آماده برگزاری مراسم های شما عزیزان است.
تالار سجاد با باغ اختصاصی عروس و داماد در جهت تهیه عکس و فیلم هایی بسیار زیبا از مراسم عروسیتان پیش قدم است.
------------------------------
باغ تالار پرنیا
باغ تالار پذیرایی پرنیا به مدیریت آقای حصارکی ، با دیزاین بروز و محیط زیبا و مجلل ، کادر مجرب و آموزش دیده با لباس فرم یکدست ، در محیط ۱۰۰٪ باغ با قابلیت مسقف شدن به همراه رودخانه جوی آب و آبنما ، آلاچیق ، پارکینگ اختصاصی ، نورپردازی ، اتاق عقد ، سفره خانه سنتی ، استخر و کیفیت غذای عالی ، زیباترین باغ در شمال غرب تهران ، افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. این تالار دارای گنجایش 550 میهمان در غرب تهران واقع شده است.
------------------------------
باغ تالار احسان
باغ تالار پذیرایی و عروسی احسان به مدیریت آقای حصارکی همراه با مجرب ترین پرسنل و بروزترین امکانات به گنجایش  350 میهمان می باشد.
تالار احسان دارای باغ اختصاصی و بیظیر جهت تهیه عکس و فیلم هایی بسیار زیبا از مراسم عروسیتان می باشد.
------------------------------
باغ تالار سمیعی
باغ تالار سمیعی به مدیریت آقای سمیعی ، با وسعت بیش از ۱۶۰۰۰ متر مربع (بزرگترین باغ تهران) و ظرفیتی بالغ بر ۱۲۰۰ نفر و مجموعه ای از حرفه ای ترین و کارآمدترین پرسنل ، آماده برگزاری مراسم ها و جشنهای نامزدی ، عقد و عروسی و پذیرایی از مهمانهای شما عزیزان می باشد. همواره برمبنای مشتری مداری و رضایت آن ها گام برداشته و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند. فضای سبز و محوطه بی نظیر که تلفیقی از مدرنیته و سنتگرایی را به همراه داشته و با برخورداری از لوکیشنهای خاص و منحصر بفرد محیطی متفاوت را فراهم آورده است.
------------------------------
باغ تالار مهرداد
باغ تالار مهرداد به مدیریت آقای رحمتی ، دارای فضای سبز بسیار زیبا ، آلاچیق ، استخر با فواره ، آبنما و سفره خانه سنتی ، طراحی مدرن سالن ، کادری مجرب و حرفه ای ، کیفیت غذایی بی نظیر می باشد.
ویژگی خاص باغ مهرداد سرویس میز و صندلی های پذیرایی خارجی و بسیار زیبا در سالن های تالار است. این تالار با حداکثر گنجایش 350 میهمان پذیرای میهمانان شما عزیزان است.
------------------------------
باغ تالار سعادت به مدیریت آقای خلیل زاده ، با معماری زیبا ، فضای سبز بی نظیر ، طراحی مجلل و باشکوه به همراه خدمات و امکانات منحصر به فرد و فریبنده در زمره بهترین و زیباترین باغ تالار های تهران بوده و با بهره گیری از پرسنلی کارآزموده و دوره دیده در کنار تجهیزات پشرفته و برنامه ریزی مدون و دقیق برای برگزاری هرچه منظم تر و خاطره انگیزتر شدن مراسم های شما عزیزان تلاش خواهد نمود ، از نکات قابل توجه و خصوصیات این مجموعه می توان به استخر و سفره خانه بسیار زیبا  تعبیه شده در مجموعه اشاره کرد ، همچنین این باغ تالار با همکاری سرآشپزان متخصص و ماهر و مواد اولیه مرغوب کیفیت غذایی که ایده آل شما است را ارائه می دهد ، تیم حرفه ای باغ تالار سعادت با سالها تجربه حرفه ای شما را در ارائه بهترین خدمات در باشکوه ترین روز زندگی تان همراهی می کند ، ما از شما دعوت می کنیم تا با دیدن باغ سعادت و مشاهده خدمات عالی سرویس دهی به مهمانان و همچنین گروه برنامه ریزی و طراحی تالار بیشتر آشنا شوید.همه اینها گرد هم آمده اند تا شما بهترین روز را در زندگی خود تجربه کنید.
------------------------------
باغ تالار پذیرایی دشت شقایق با مدیریت خانم رهبر ، با بیش از چهار دهه سابقه درخشان ، طراح ، مشاور و مجری شما در برگزاری انواع مراسم ها ، جشن ها و سمینارها می باشد.
دشت شقایق با به کارگیری کادری مجرب و متعهد ، با فضای وسیع شامل سالن های مجلل با طراحی و دیزاین بسیار زیبا و مدرن و نیز فضای سبز بی نظیر و رویایی ، مناسب جهت تصویر برداری و فلیم برداری ، همچنین آشپزخانه صنعتی با بالاترین استانداردهای بروز بهداشتی ، سالن بازی کودکان در فضای اختصاصی ، مناسب ترین و کامل ترین امکانات را برای برگزاری مراسم با بالاترین سطح کمی و کیفی فراهم می نماید.این مجموعه با حداکثر گجایش 1500 میهمان مشتاق برگزاری مراسم های شما است.
مدیریت مجموعه با گرمی پذیرای پیشنهادات و انتقادات شما در جهت بهره وری و ارائه کیفیتی برتر می باشد.
------------------------------
باغ تالار تشریفاتی آریل به مدیریت خانم توکلی ، یکی از زیباترین باغ تالار های منطقه احمد آباد مستوفی با طراحی شیک و مجلل ، دیزاین با شکوه ، فضای سبز بی نظیر ، با دو سالن مجزا با فضای بزرگ با معماری مدرن و طراحی بدون ستون سالن ها همچنین سقفی شش متری زیبا ، بهره گیری از پرسنلی کوشا و حرفه ای ، استفاده از بهترین و تازه ترین مواد غذایی ، کیفیت غذایی بی نظیر ، امکانات ویژه ، خدمات منحصر به فرد ، به ظرفیت 1200 میهمان ، شایسته میزبانی مراسم های شما عزیزان برای برگزاری هرچه به یادماندنی تر شدن آن است.
------------------------------
باغ تالار پذیرایی تهران به مدیریت آقای پاشا پور ، با امکانات بروز و مدرن همراه با پرسنلی آموزش دیده درفضایی به مساحت 8000 مترمربع  در چیتگر تهران واقع شده است این تالار یکی از بزرگترین باغ تالارهای تهران می باشد. از ویژگی های منحصر به فرد این باغ تالار تهران آب نمای زیبا ، برگزاری مراسم بدون محدودیت زمانی ، تهیه مواد اولیه به روز و با کیفیت در طبخ غذاهای تالار ، امکان برگزاری مراسم در سالن سرپوشیده و فضای آزاد را می توان نام برد.
شما عزیزان می توانید از طبیعت باغ برای زیباتر شدن عکس ها و فیلم  عروسیتان بهرمند شوید. این باغ تالار گنجاش 700 میهمان را دارا می باشد.
------------------------------
باغ تالار آنیت به مدیریت آقای واحدی ، واقع در محیطی کاملا لوکس با سالن های نوساز و مدرن می باشد. این مجموعه در مساحت 2000 متر مربع احداث شده که شامل دو سالن مسقف با طراحی لاکچری ، فضای سبز با طراحی رستیک ( لهستانی ) و عمارت مخصوص فیلمبرداری است. پرسنل با تجربه و آموزش دیده باغ تالار آنیت با افتخار از میهمانان شما پذیرایی به عمل می آورند.
------------------------------
باغ تالار رز شهریار به مدیریت فاضلی ، در محیط آرام با طراحی مدرن و لوکس در محدوده شهریار واقع شده است. کادر حرفه ای این مجموعه با اصول میهمان داری آشنا بوده که این امر موجب پذیرایی به صورت مناسب از میهمانان شما عزیزان می شود. استفاده از ابزار مدرن در آشپزخانه باعث کیفیت بالا در پخت غذا ها و در نتیجه آن ، رضایت مشتری های محترم می شود.
------------------------------
باغ تالار بنانیه برگزارکننده مراسمات عروسی ، عقد ، نامزدی و تولد می باشد. این مجموعه که در شمال شرق استان تهران واقع گردیده است ، دارای سالن هایی بدون ستون و ارتفاع سقف 7 متر می باشد. بنابراین همین امر یک امتیاز برای برگزاری مراسم ها در آن است. همچنین استفاده از لوازم لوکس در آن باعث چشم نوازی مضاعف می شود.
------------------------------
باغ تالار آفتاب به مدیریت آقای کوه افکن ، با طراحی فضای سبز و معماری بسیار شکیل در جنوب تهران واقع شده است. همچنین محیط باز وسیع و آرام این مجموعه نیز می تواند برای برگزاری مراسم های شما عزیزان مناسب باشد. استفاده از ابزار و وسایل به روز و مدرن ، چه در مطبخ و چه در سالن ها ، خدمات رسانی را در حد مطلوب رسانده است.
------------------------------
باغ تالار چهارباغ به مدیریت اشک زری ، دارای ۱۵ هزار متر مربع فضای زیبا و با طراحی لنداسکیپ حرفه ای ، سفره خانه سنتی ، کافی شاپ ، سالن فست فود و پارکینگ های بسیار بزرگ افتخار برگزاری انواع مراسم های شما عزیزان را دارد. این مجموعه با ارائه خدمات نوین و منحصر بفرد با کیفیت مطلوب به یک انتخاب مناسب تبدیل شده است.
------------------------------
باغ تالار فانوس به مدیریت اسداللهی و صفری ، دارای ورودی های بسیار لوکس و فضای سبز شیک می باشد که آماده میزبانی از کلیه مراسم ها و جشن های عقد و عروسی شما عزیزان است. پارکینگ اختصاصی ، اتاق عقد مجزا ، سفره خانه سنتی ، فضای کودک ، کافی شاپ و ... از ویژگی های این مجموعه می باشد که در نوع خود قابل توجه است. تالار پذیرایی فانوس با طراحی و دیزاین بروز و همچنین بکارگیری خدمه بسیار مجرب باعث رضایت مشتری های محترم گردیده است. مجموعه مذکور با افتخار آماده عقد قرارداد با شما می باشد.
------------------------------
باغ تالار عمارت بزرگمهر دارای فضای دلنشین و آرام ، در محدوده احمد آباد مستوفی واقع شده است. این مجموعه در مساحتی حدود 7000 مترمربع بنا شده که طراحی مدرن و زیبای سالن ها ، طراحی لنداسکبپ منحصر بفرد و حرفه ای و استفاده از ابزار و لوازم بروز باعث تمایز آن با باغ تالار های اطراف گشته است. این باغ تالار دارای سالن های لوکس ، بدون ستون و با سقف هایی به ارتفاع 6 متر در طبقه همکف می باشد که هر سالن آن در حدود 600 مترمربع می باشد. پارکینگ اختصاصی و سرپوشیده ، لابی شیک ، اتاق عقد به ظرفیت 100 نفر ، آبنمای بسیار زیبا و ... از ویژگی های آن می باشد.
------------------------------
باغ تالار قصر لنا به مدیریت عسگری ، در محدوده شهر بومهن واقع شده که خدمات با کیفیت و خلاقیت در ارائه ی آن ها باعث شده تا این مجموعه از سایر باغ تالار های اطراف متمایز گردد. همچنین استفاده از مواد اولیه مرغوب و طبخ آن توسط سرآشپز مجرب سبب پخت غذای درجه یک گشته است که همین امر رضایت بسیاری از میهمانان محترم را جلب نموده است. باغ تالار قصر لنا با طراحی شیک و زیبا مفتخر به پذیرایی از شما و میهمانانتان است.
------------------------------
باغ تالار ویان به مدیریت جعفری ، برگزار كننده جشن های عروسی و نامزدی در باغ رويايی و كاملا اختصاصی ، در محدوده غرب تهران واقع شده است. دکوراسیون مجلل و معماری باشکوه ، فضای سبز طراحی شده بی نظیر و منحصر به فرد ، این مجموعه را به یکی از لوکس ترین باغ تالار های تهران بدل نموده است. باغ تالار ویان با بهره گیری از مجرب ترین پرسنل دوره دیده درکنار تجهیزاتی لوکس و پیشرفته ، سرآشپزان ماهر و استفاده از مرغوب ترین و تازه ترین مواد اولیه در طبخ غذا ، رضایت مشتری های محترم را جلب کرده است. مجموعه مذکور با افتخار آماده عقد قرارداد با شما عزیزان می باشد.
------------------------------
باغ تالار مجلل نیکان به مدیریت گمرک چی و ساسانی ، با طراحی کلاسیک در محیطی به وسعت 10000 مترمربع و ظرفیت 1500 نفر باعث شده تا برگزاری بزرگ ترین مراسم های شما عزیزان ، امکان پذیر باشد. فضای سبز چشم نواز و محیط باز آن و همچنین کیفیت بالای خدمات ، به ویژه غذا ها ، رضایت مشتری های محترم را جلب کرده است. این مجموعه برای عقد قرارداد آمادگی خود را اعلام می دارد.
------------------------------
باغ تالار سیکاس - بومهن به مدیریت آقای کریمی ، در فاصله بیست دقیقه ای از شهر تهران قرار دارد. طراحی فضای سبز و عمارت این مجموعه حرفه ای و توسط مهندسین مجرب صورت گرفته است. تنوع و کیفیت در خدمات ارائه شده توسط باغ تالار سیکاس باعث تمایز آن با سایر باغ تالار های اطراف شده است. مدیریت این باغ تالار با افتخار آماده عقد قرارداد با شما عزیزان می باشد.
------------------------------
باغ تالار ملکه به مدیریت صمدی ، با طراحی مدرن و لوکس ، سالن های مجلل و ارتفاع سقف بیش از 5 متر و فضای بیش از 4000 متر مربع مفتخر به میزبانی از شما عزیزان می باشد. این مجموعه انواع مراسم ها را با خدمات متفاوت و متنوع و همچنین مناسب ترین قیمت ها برگزار می کند. شما می توانید صفر تا صد مراسم های خود را با اطمینان خاطر به کادر مجرب آن بسپارید و از شب به یاد ماندنی خود نهایت لذت را ببرید.
------------------------------
باغ تالار نارنج به مدیریت رئوفی ، دارای ویژگی های منحصر به فرد ، در شرق تهران واقع شده است. این مجموعه با طراحی شیک و زیبا ، پارکینگ اختصاصی ، اتاق عقد مجزا و پرسنل مجرب با افتخار میزبان شما می باشد. باغ تالار نارنج با طبخ غذا های درجه یک ، پذیرایی مناسب و درخور را از میهمانان محترمتان به عمل می آورد. این مجموعه آمادگی خود را برای برگزاری انواع مراسم های شما عزیزان اعلام می دارد.
------------------------------
باغ تالار سیب با ارائه محیطی زیبا و آرام در جنوب شهر تهران و به دور از ترافیک با افتخار در خدمت شماست. این مجموعه با تالار های لوکس و فضای سبز منحصر به فرد باعث ایجاد تفاوت با سایر باغ تالار های اطراف گشته است. خدمات ارائه شده توسط باغ تالار سیب متنوع و با کیفیت بوده که مشتری های محترم می توانند متناسب با سلیقه و بودجه خود از میان آن ها برگزینند. مجموعه مذکور با افتخار آماده عقد قرارداد با شما عزیزان می باشد.
------------------------------
باغ تالار مهر و ماه به مدیریت اسماعیلی ، در منطقه خوش آب و هوای احمد آباد مستوفی واقع شده که محیط آرام و به دور از ترافیک آن قابل توجه می باشد. این مجموعه دارای سالن های بدون ستون است که به شما امکان برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم هایتان را می دهد. از فضای سبز باغ تالار مهر و ماه نیز نباید غافل شد. مجموعه مذکور دارای 3500 مترمربع فضای سبز زیبا با طراحی حرفه می باشد که بسیار چشم نواز است. این باغ تالار با افتخار آماده عقد قرارداد با شما عزیزان می باشد.
------------------------------
باغ تالار پذیرایی مهران به مدیریت آقای اصغری ، با معماری باشکوه و مجلل ، دارای فضای سبز وسیع و بی نظیر ، طراحی داخلی بسیار زیبا به همراه نورپردازی چشم نواز ، سالن های مبله با دکور منحصر به فرد مجهز به پیشرفته ترین امکانات ، ارائه خدمات میزبانی با بالاترین کیفیت ، میزبانی شایسته برای برگزاری مراسم های شما عزیزان خواهد بود.
------------------------------
باغ تالار پذیرایی شایان به مدیریت آقای مجید بابایی ، از مجلل ترین و زیباترین باغ تالارهای استان تهران با معماری اروپایی باشکوه و طراحی حیرت انگیر با استفاده از دکوراسیون لوکس و دیزاین فوق العاده ، فضای سبز فریبنده ، جلال و شکوه این مجموعه را دو چندان کرده است همچنین نیز با کسب تجربیات ارزشمند و بی نظیر در برگزاری انواع مراسمها طی سالها فعالیت و ارائه بهترین خدمات میزبانی در تشریفات مجالس آراد لوکس ترین و رویایی ترین مراسم ها را با افتخار مدیریت و میزبانی می نماید.این مجموعه با امکانات خاص و هوشمند ، ملزومات شیک ، دکوراسیون منحصر به فرد ، تیم پذیرایی آراسته و موقر ، گروه حرفه ای و هنرمند گل آرایی ، شمع آرایی و... ؛ بدون شک میزبانی شایسته در به یادماندنی ترین شب زندگی شما عزیزان با خاطره ای ماندگار و رویایی خواهد بود.
------------------------------
باغ تالار هفت ( سون ) به مدیریت مرادی ، با فضای سبز چشم نواز و طراحی مدرن بنا که حاصل تلاش مهندسین مجرب است ، با افتخار آماده میزبانی از شما عزیزان و میهمانان محترمتان می باشد. پارکینگ اختصاصی ، اتاق عقد مجزا ، برق اضطراری و ... از ویژگی های این مجموعه می باشد. همچنین نورپردازی حرفه ای آن نیز بر زیبایی آن افزوده است. خدمات متنوع و با کیفیت باغ تالار هفت ( سون ) باعث تمایز آن با باغ تالار های اطراف گشده است.
------------------------------
باغ تالار عمارت عصر نوین به مدیریت آقای مهام ، لوکس ترین باغ در شرق تهران ، یکی از لاکچری‌ترین ، زیباترین و مدرن ترین باغ تالارهای تهران که از فضایی کاملا متفاوت برخوردار بوده و با فضای سبز بسیار زیبا و طراحی متحیر کننده ، با بهترین تجهیزات رفاهی و خدماتی مراسم عروسی ایده آلی را برای شما به ارمغان می آورد. باغ تالار عصر نوین ارائه دهنده با کیفیت ترین و جدیدترین خدمات عروسی ، با امکان برگزاری عقد و نامزدی در روف گاردن ، بهره گیری از کادری حرفه ای ، دارای دو سالن مجزا با سقف‌های بلند و باشکوه در کنار طراحی زیبا و چشم‌نواز به گنجایش ۷۰۰ میهمان و دو پارکینگ اختصاصی با ظرفیت مناسب ، پرسنلی آراسته و متحدالشکل ، طراحی فضاهای داخلی و دکوراسیون با الهام از هنر اصیل ایرانی ، این مجموعه اطمینان لازم را به شما عزیزان می دهد که آنچه می خواهید تحقق می یابد و خاطره فراموش نشدنی را در ذهن خود و عزیزانتان ثبت خواهید کرد.
------------------------------
باغ عمارت تک درخت جزو اولین باغ تالارها در منطقه احمدآباد مستوفی است که با بیش از 10 سال تجربه کاری درخشان و بهترین تیم تشریفاتی کاری کرده تا استرس شما عزیزان به حداقل برسد. باغ عمارت تک درخت با جدیدترین معماری و طراحی و دیزاینی متفاوت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد. به جرات میتوان گفت باغ عمارت تک درخت یکی از مجلل ترین و خاص ترین باغ تالارهای منطقه احمدآباد مستوفی به شمار می آید که در مساحت 6 هزار متر مربع و دارای 2 سالن مجزا و پارکینگ اختصاصی و 3 هزار متر مربع فضای سبز ایده آل که دارای لوکیشن های خاص و زیبا برای عکاسی میباشد. در فصل زمستان این مکان زیبایی و سرسبزی خود را حفظ خواهد نمود. به طور کل امکاناتی را فراهم کرده ایم تا ارزش دوری راه را داشته باشد تا وقتی میهمانان جلوی درب ورودی میرسند دیگر صحبتی از خستگی و شکایت نکنند و در یک کلام مبهوت و شیفته شکوه عمارت تک درخت خواهند شد.
------------------------------
باغ تالار تشریفاتی گردو به مدیریت آقای مرتضی زاده با سالها تجربه حرفه ای انواع تشریفات ، با طراحی مجلل و فضایی با شکوه ، فضای سبز با دیزاینی منحصر به فرد 20000 متری ، و 1000 متر سالن با طراحی ایتالیایی مناسب جهت پذیرایی و برگزاری مراسم عروسی ، استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه جهت طبخ غذا ، بهره گیری از مجرب ترین سرآشپز ها ، پرسنلی حرفه ای و آموزش دیده ، امکانات پیشرفته ، تجهیزات مدرن ، شایسته برگزاری مراسم های شما عزیزان به بهترین نحوه خواهد بود.
------------------------------
باغ تالار عمارت صفاجو ، به مدیریت آقای صفاجو ، با دکوراسیون مجلل و معماری باشکوه ، فضای سبز طراحی شده بی نظیر و منحصر به فرد ، استخر مجلل و آبنمایی زیبا ، سالن های لوکس با سقف بلند ، سالن شام با طراحی خاص ، اتاق عقد مجزا با دیزاین منحصر به فرد و ظرفیت بالا ، بهره گیری از مجرب ترین پرسنل دوره دیده درکنار تجهیزاتی لوکس و پیشرفته ، سرآشپزان ماهر و استفاده از مرغوب ترین و تازه ترین مواد اولیه طبخ غذا ، فضای باز چشمگیر همراه با آلاچیق های بسیار زیبا ، پارکینگ اختصاصی با فضای کافی ، بهره مندی از هنر طراحان حرفه ای در تزئین شیک و بروز محوطه و سالن ها ، این مجموعه با گنجایش 1000 میهمان ، افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان به شایسته ترین صورت را خواهد داشت.
------------------------------
باغ تالار کوروش کبیر به مدیریت آقای حسن پور ، برگزار کننده کلیه مراسم ها و جشن ها می باشد. این مجموعه با بهره گیری از متد های برتر و استاندارد های روز ، توانسته کیفیت خدمات و امکانات ارائه شده را تا حد زیادی افزایش دهد و با برآورده کردن انتظارات میهمانان محترم ، رضایت آنان را جلب نماید. طراحی سالن ها و همچنین فضای سبز این باغ تالار منحصر به فرد بوده و زیبایی خاص خود را دارا می باشد. غذا های درجه یک ، خدمات با کیفیت ، پارکینگ اختصاصی و ... از ویژگی های آن می باشد.

------------------------------


باغ تالار احمد آباد مستوفی قیمت
باغ تالار احمد آباد مستوفی تهران
باغ تالار احمد آباد مستوفی آدرس
باغ تالار ملودی احمد آباد مستوفی
باغ تالار کسری احمد آباد مستوفی
باغ تالار ترانه احمد آباد مستوفی
باغ تالار ایرانی احمد آباد مستوفی
باغ تالار پارسا احمد آباد مستوفی
باغ تالار اریل احمد آباد مستوفی
باغ تالار اناهل احمد آباد مستوفی
باغ تالار ادریان احمد آباد مستوفی
باغ تالار ارزان در احمدآباد مستوفی
باغ تالار جزیره ابی احمد آباد مستوفی
ادرس باغ تالار میزبان احمد آباد مستوفی
ادرس باغ تالار گردو احمد آباد مستوفی
بهترین باغ تالار احمد آباد مستوفی
باغ تالار بزرگمهر احمد آباد مستوفی
باغ تالار بید مجنون احمد آباد مستوفی
باغ تالار باغ ايراني احمد آباد مستوفي
تالار باغ بهشت احمد آباد مستوفی
باغ تالار باران مهر احمد آباد مستوفی
باغ تالار بهشت مهدی احمد آباد مستوفی
باغ تالار احمدآباد مستوفی فیروز بهرام
باغ تالار احمدآباد مستوفی
باغ تالار احمدآباد مستوفی تهران
باغ تالار احمدآباد مستوفی عقیق
باغ تالار مجنون احمدآباد مستوفی
باغ تالار چوبی احمدآباد مستوفی
باغ تالار رویا احمدآباد مستوفی
باغ تالار ترانه در احمدآباد مستوفی
باغ تالار پاشا احمد آباد مستوفی
باغ تالارهای پذیرایی احمد آباد مستوفی
باغ تالار پذیرایی پارسا احمد آباد مستوفی
باغ تالار پذیرایی ترانه در احمد آباد مستوفی
باغ تالار تو احمد اباد مستوفی
باغ تالار تک درخت احمد اباد مستوفی
باغ تالار تخت جمشید احمد آباد مستوفی
باغ تالار تشریفاتی گردو احمد آباد مستوفی
آدرس باغ تالار تک درخت احمد اباد مستوفی
باغ تالار جزیره آبی احمد آباد مستوفی
آدرس باغ تالار جزیره آبی احمد آباد مستوفی
باغ تالار چهارباغ احمدآباد مستوفی
خرید باغ تالار در احمد آباد مستوفی
باغ تالار در احمد آباد مستوفی
باغ تالار گردو در احمد آباد مستوفی
باغ تالار عقیق در احمد آباد مستوفی
باغ تالار هانیل در احمد اباد مستوفی
باغ تالار آریل در احمد آباد مستوفی
باغ تالار فانوس در احمد آباد مستوفی
باغ تالار میزبان در احمد آباد مستوفی
باغ تالار ترانه در احمد آباد مستوفی
باغ تالار رویا احمد آباد مستوفی
باغ تالار رویال احمدآباد مستوفی
باغ تالار شبهای روشن احمدآباد مستوفی
باغ تالار سیب احمد آباد مستوفی
باغ تالار ساقدوش احمد آباد مستوفی
باغ تالار سمیعی احمد آباد مستوفی
باغ تالار سمت احمد آباد مستوفی
باغ تالار سمیعی در احمد آباد مستوفی
باغ تالار سه گل احمد آباد مستوفی
باغ تالار ساقدوش در احمد آباد مستوفی
باغ تالار شکوفه احمد آباد مستوفی
باغ تالار صفاجو احمد آباد مستوفی
باغ تالار عقیق احمد آباد مستوفی
باغ تالار عمارت احمد آباد مستوفی
باغ تالار عروسی در احمد آباد مستوفی
عکس باغ تالار ملودی احمد آباد مستوفی
عکس باغ تالار میزبان احمد آباد مستوفی
عکس باغ تالار پارسا احمد آباد مستوفی
عکس باغ تالار عقیق احمد آباد مستوفی
باغ تالار فانوس احمد آباد مستوفی
باغ تالار فرهاد احمد آباد مستوفی
فروش باغ تالار احمد آباد مستوفی
باغ تالار فرهاد در احمد آباد مستوفی
باغ تالار فلامینگو احمدآباد مستوفی
باغ تالار قصر ملک احمد آباد مستوفی
باغ تالار قصر در احمد آباد مستوفی
قیمت باغ تالار در احمد آباد مستوفی
قیمت باغ تالار تک درخت احمد اباد مستوفی
باغ تالار کوروش احمد آباد مستوفی
باغ تالار کوروش کبیر در احمد اباد مستوفی
باغ تالار گردو احمد آباد مستوفی
لیست باغ تالارهای احمد آباد مستوفی
لیست باغ تالار احمدآباد مستوفی
باغ تالار لشکری احمدآباد مستوفی
باغ تالار لوکس لشکری احمدآباد مستوفی
باغ تالار میزبان احمد آباد مستوفی
باغ تالار مجنون احمد آباد مستوفی
باغ تالار منصوری احمد آباد مستوفی
باغ تالار مجنون در احمد آباد مستوفی
باغ تالار نیکان احمد آباد مستوفی
باغ تالار ونوس احمد آباد مستوفی
باغ و تالار احمد آباد مستوفی
باغ و تالارهای احمد آباد مستوفی
باغ تالار مهر و ماه احمد آباد مستوفی
باغ و تالار در احمد آباد مستوفی
باغ تالار های احمد آباد مستوفی
باغ تالار همسفر احمد آباد مستوفی
قیمت باغ تالار های احمد آباد مستوفی
تالار احمدآباد مستوفی
تالار احمدآباد مستوفی باغ مجنون
تالار احمدآباد مستوفی کرج
تالار احمدآباد مستوفی ادرس
تالار احمدآباد مستوفی تک درخت
تالار احمد آباد مستوفی آرتمیس
تالار بزرگمهر احمد آباد مستوفی
تالار پارسا احمد آباد مستوفی
تالار اریل احمد آباد مستوفی
تالار اناهل احمد آباد مستوفی
تالار الماس احمدآباد مستوفی
تالار ارین احمدآباد مستوفی
تالار ایران احمد آباد مستوفی
تالار ارین در احمد آباد مستوفی
تالار جزیره ابی احمد آباد مستوفی
باغ تالار احمد آباد مستوفی
باغ تالار احمد آباد مستوفی قیمت
بهترین تالار احمد آباد مستوفی
احمد آباد مستوفی باغ تالار گردو
احمد آباد مستوفی باغ تالار میزبان
احمد آباد مستوفی باغ تالار ترانه
تالار پاشا احمد آباد مستوفی
تالار پارسیان احمد اباد مستوفی
تالار پذیرایی احمد آباد مستوفی
تالارهای پذیرایی احمد آباد مستوفی
تالار پذیرایی میزبان احمد آباد مستوفی
تالار پذیرایی بزرگمهر احمد آباد مستوفی
تالار پذیرایی در احمد آباد مستوفی
تالار احمدآباد مستوفی تهران
باغ تالار احمد آباد مستوفی تهران
تالار ترانه احمد آباد مستوفي
تالار تشریفات احمد آباد مستوفی
فروش تالار در احمد آباد مستوفی تهران
تالار تک درخت احمد آباد مستوفی
احمد آباد مستوفی باغ تالار تک درخت
تالار جزیره آبی احمد آباد مستوفی
تالار تخت جمشید احمدآباد مستوفی
آدرس باغ تالار جزیره آبی احمد آباد مستوفی
تالار صفاجو احمدآباد مستوفی
تالار خوب در احمد آباد مستوفی
خرید باغ تالار در احمد آباد مستوفی
تالار در احمد آباد مستوفی
تالار الماس در احمد آباد مستوفی
تالار ملودی در احمد آباد مستوفی
تالار آریل در احمد اباد مستوفی
تالار عقیق در احمد آباد مستوفی
تالار بزرگمهر در احمد آباد مستوفی
تالار ترانه در احمد آباد مستوفی
کار در تالار احمدآباد مستوفی
قیمت باغ تالار در احمد آباد مستوفی
باغ و تالار در احمد آباد مستوفی
ادرس تالار در احمدآباد مستوفي
تالار رویا احمدآباد مستوفی
تالار شبهای روشن احمد آباد مستوفی
تالار رویا در احمدآباد مستوفی
تالار شب های روشن در احمد آباد مستوفی
تالار رویال احمدآباد مستوفی
تالار ساقدوش احمد آباد مستوفی
تالار سمیعی احمد آباد مستوفی
تالار سیب احمد آباد مستوفی
تالار سه گل احمد آباد مستوفی
تالار پذیرایی سمیعی احمد آباد مستوفی
باغ تالار سمیعی احمد آباد مستوفی
باغ تالار سمت احمد آباد مستوفی
باغ تالار ساقدوش در احمد آباد مستوفی
باغ تالار شکوفه احمد آباد مستوفی
تالار الماس شهر در احمد آباد مستوفی
تالار صفاجو در احمد آباد مستوفی
باغ تالار صفاجو احمد آباد مستوفی
تالار عقیق احمد آباد مستوفی
تالار عروسی احمدآباد مستوفی
تالار های عروسی احمد آباد مستوفی
تالار پذیرایی عقیق احمدآباد مستوفی
باغ تالار عمارت احمد آباد مستوفی
عکس تالار بزرگمهر احمد آباد مستوفی
تالار های عروسی در احمد آباد مستوفی
عکس باغ تالار ملودی احمد آباد مستوفی
تالار فلامینگو احمدآباد مستوفی
تالار فرهاد احمد آباد مستوفی
تالار فانوس احمدآباد مستوفی
فروش باغ تالار احمد آباد مستوفی
تالار پذیرایی فرهاد احمد آباد مستوفی
باغ تالار فرهاد در احمد آباد مستوفی
تالار قصر احمد آباد مستوفی
تالار قصر ملک احمد اباد مستوفی
تالار قصر آرین احمد آباد مستوفی
قیمت تالار در احمد آباد مستوفی تهران
تالار قصر ملک در احمد آباد مستوفی
باغ تالار قصر ملک احمد آباد مستوفی
تالار پذیرایی قصر ملک در احمد اباد مستوفی
تالار کوروش کبیر احمد آباد مستوفی
باغ تالار کسری احمد آباد مستوفی
باغ تالار کوروش احمد آباد مستوفی
تالار کسری احمدآباد مستوفی
احمدآباد مستوفی تالار کوروش کبیر
تالار گردو احمد آباد مستوفی
لیست تالارهای احمدآباد مستوفی
تالار لوکس ونوس احمد آباد مستوفی
لیست باغ تالار احمدآباد مستوفی
لیست تالار احمدآباد مستوفی
تالار مجنون احمد آباد مستوفی
تالار ملودی احمد آباد مستوفی
تالار میزبان احمد آباد مستوفی
تالار منصوری احمد آباد مستوفی
تالار باغ مجنون احمد آباد مستوفی
تالار بهشت مهدی احمدآباد مستوفی
تالار نیکان احمد آباد مستوفی
تالار نارسیس احمدآباد مستوفی
نام تالار احمدآباد مستوفی
تالار ونوس احمد آباد مستوفی
باغ و تالار احمد آباد مستوفی
تالار مهروماه احمدآباد مستوفی
تالار های واقع در احمد آباد مستوفی
باغ و تالارهای احمد آباد مستوفی
تالار های احمد آباد مستوفی
تالار هانیل احمد اباد مستوفی
تالار پذیرایی های احمداباد مستوفی
باغ تالار همسفر احمد آباد مستوفی
تالار های پذیرایی در احمد آباد مستوفی
تالار آرین احمدآباد مستوفی
تالار ترانه احمدآباد مستوفی

تاریخ درج: 1399/07/14
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله باغ عروسی احمد آباد مستوفی ، گرمدره ، شهریار و غرب تهران از مجموع 0 امتیاز