استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

به دنبال راه های تزئین وسایل عروس و داماد با گل هستید

به دنبال راه های تزئین وسایل عروس و داماد با گل هستید
به دنبال راه های تزئین وسایل عروس و داماد با گل هستید؟ تزئین عروسی شامل روز نامزدی، شب چله، چهارشنبه سوری، نوروز، روزعقد، حنابندان، پاتختی و... می شود.  تزئین وسایل و کادوهای عروس و داماد نیز برای احترام بیشتر طرفین و ادای عشق و علاقه به همدیگر است؛ که سال ها جزئی از رسوم ما ایرانی ها بوده و خواهد بود. به علاوه وقتی خانواده ها کادوهایی با تزئین گل برای هم هدیه می برند موجب ایجاد حس آرامش و دوستی بیشتر بین آنها و شور و شوق میان تازه عروس و داماد خواهد شد که این کارهمیشه در خانواده های ایرانی وجود داشته است.
 








نگاهی به اطرافتان بیاندازید. آیا در خانه خود گل پرورش می دهید؟ کمتر کسی را می توان یافت که به گل علاقه ای نداشته و جذب زیبایی آن نشود. از همین روست که بسیاری از مردم حتما از گل و المان های آن در خانه و حتی محل کارشان استفاده می کنند. گل ها با تنوع رنگ و بو احساس زندگی بخشی به ما می دهند. حال تصور کنید وقتی این حس را چاشنی بهترین لحظه های زندگی خود کنیم چقدر در زیباتر کردن خاطراتمان تاثیر خواهد گذاشت. به همین خاطر است که یکی از پرطرفدارترین اکسسوری های تزئین دکوراسیون گل ها هستند. دکوراسیون تنها شامل منزل نمی شود؛ بلکه دکوراسیون تالار، محضرهای عقد و ازدواج، آتلیه ها و... را نیز در بر می گیرند. گل ها چشمگیر هستند و چه چیزی بهتر از گل می توان برای تزئین و زیباتر کردن به کار برد؟! بدون شک هیچ چیز. هیچکس نمی تواند نقش گل ها را در زیبا دیده شدن دکوراسیون و البته تاثیر فراوانی که در تزئین وسایل عروس و داماد دارد نادیده بگیرد. گفتیم تزئین وسایل عروس و داماد با گل! پس بهتر است کمی به این موضوع مهم نیز که یکی از رسوم اصیل ما ایرانی هاست بپردازیم تا اگر در شرف برگزاری یک مراسم زیبا و بی کم و کاست هستید با خواندن این مقاله بهترین باشید؛ پس با ما همراه باشید.
هدف از تزئین وسایل عروس و داماد با گل چیست؟

خوب این سوال قطعا در ذهن خیلی از ما شکل گرفته که تزئین عروسی شامل چه چیزهایی می باشد؟! اگر در حال برنامه ریزی برای عروسی خود یا اطرافیانتان هستید باید این نکته را گوشزد کنیم که حتما جزئیات را در نظر داشته باشید. این جزئیات است که زیبایی مراسم شما را دوچندان خواهد کرد. تنها دقت به تالار، کارت عروسی، گل عروس و... مهم نیست، بلکه دقت به جزئیات می تواند منجر به رضایت عروس و داماد و خانواده های آنها شود. حال چرا تزئین؟ خیلی ها می پرسند چرا باید وسایل عروسی و کادوها را تزئین کرد. بهترین جواب ادای احترام به طرف مقابل است. ما وقتی کسی را دوس داریم به مناسبت تولد یا موفقیتش به او کادو می دهیم و هیچکس منکر این کار زیبا نیست. حال تزئین عروسی شامل روز نامزدی، شب چله، چهارشنبه سوری، نوروز، روزعقد، حنابندان، پاتختی و... می شود.  تزئین وسایل و کادوهای عروس و داماد نیز برای احترام بیشتر طرفین و ادای عشق و علاقه به همدیگر است؛ که سال ها جزئی از رسوم ما ایرانی ها بوده و خواهد بود. به علاوه وقتی خانواده ها کادوهایی با تزئین گل برای هم هدیه می برند موجب ایجاد حس آرامش و دوستی بیشتر بین آنها و شور و شوق میان تازه عروس و داماد خواهد شد که این کارهمیشه در خانواده های ایرانی وجود داشته است.
می خواهم کادوهایی که گرفته ام را تزئین کنم، اما چطور؟
 
اگر در هر مناسبتی کادویی جدید برای همسر یا خانواده او می گیرید، تزئین فراموش نشود. تزئین وسایل عروس و داماد با گل را حتما به شما پیشنهاد می کنیم. گل زیباست، بیشتر از آنچه که فکر می کنیم قدرت ایجاد احساسی خوب همراه با دوستی را در ذهن فرد ایجاد می کند. یکی از پیشنهادات ما این است که با گل های مورد علاق خود یا همسرتان کادوها را تزئین کنید. نه تنها دکوراسیون عروسی بلکه کادوها را نیز سعی کنید تا با گل های رنگی و زیبا تزئین کنید. گل های رز، یاس، عروس، آلاله، آماریلیس، آنمون قرمز و... بهترین انتخاب ها برای تزئین کادوهای عروسی هستند. در کنار گلها می توانید از مروارید، روبان های رنگی، تورهای رنگی، جعبه در سایزهای مختلف برای قرار دادن کادو در آنها، صدف و سنگ های دریایی، میوه درخت کاج که تنوع خاصی به تزئین شما خواهد دادو... استفاده کنید. فراموش نکنید که تزئین کردن تنها کمی خلاقیت و خوش سلیقگی شما را می طلبد تا بهترین در نوع خود باشید.
در تزئین وسایل عروس و داماد با گل از وسایل مختلف استفاده کنید
اگر تا به حال تجربه این کار را نداشته اید حتما باید به اینکه چه کادوهایی دارید و چگونه می خواهید آنها را به دست طرف مقابلتان برسانید دقت کنید. به چند ایده که در ادامه آمده دقت کرده تا بتوانید در تزئین و سلیقه خود از آنها نیز الهام گرفته و استفاده کنید:
1.از جعبه های کادویی استفاده کنید: می توانید جعبه های کادویی در سایزهای مختلف را تهیه و کادوها را در آنها بگذارید. مثلا ساعتی را در جعبه کوچک تر گذاشته و با قرار دادن یک یا چند گل روی آن را بپوشانید. اینگونه هم شیک و مرتب بوده و هم زیبایی گل ها را نیز بیشتر به نمایش گذاشته اید.
 
2.سینی های مسی را فراموش نکنید: اگر می خواهید وسایل بزرگ تر مثل کیف و کفش، لوازم آرایش، کله قند و... را در کنار شاخه های بلند و کوچک گل تزئین کنید حتما ظرفی بزرگ و باز را در اولویت قرار دهید و یکی از بهترین این ظروف سینی های مسی هستند. این سینی ها به خاطر رنگ و جنس خاصی که دارند همیشه مورد توجه هستند و تزئینات شما را نیز زیباتر نشان خواهند داد. قبل از استفاده حتما خوب تمیزش کنید. می توانید کف سینی را پارچه های مخمل، ترمه یا قلمکار انداخته تا هدایا ثابت مانده و لیز نخورند و اطراف سینی را با گل های رنگی تزئین نمایید. حتما امتحانش کنید.
 
3.قفسه یا فانوس های فلزی ایده خوبی هستند: کافیست از این دو نمونه استفاده کنید تا خوشحالی را در چهره همسرتان ببینید. اغلب خانم های امروزی تمایل به تزئین های به روز تر دارند مثل استفاده از جعبه ها یا همین فانوس های فلزی. می توانید در قسمت نوک فانوس، ورودی آن یا قسمتی از بدنه آن اسفنج زده و گل های خود را روی اسفنج کار بگذارید. حتی درون آن را می توان شمع و مروارید کار گذاشت و کادو را با گل تزئین کرده و درون فانوس قرار داد. این یک ایده خوب برای عروس های امروزی است. امتحانش ضرری ندارد.
 
4.صندوقچه ها انتخابی خاص هستند: از قدیم الایام استفاده از صندوقچه در جهیزیه عروس و تزئین عروسی وجود داشته است. امروزه نیز می توانید از صندوقچه های تزئین شده برای کادوهایتان استفاده کنید؛ تنها کافیست با پارچه های تزئینی آنها را پوشانده و اطراف یا روی صندوقچه را گل کاری کنید. اینکه کدام قسمت از صندوق را با تزئین گل زیباتر کنید به سلیقه خودتان بستگی دارد؛ اما تاثیر صندوقچه ها را در زیبایی طبق ها نادیده نگیرید.
 
5.شیشه ها را با گل تزئین کنید: یکی از بهترین ایده ها برای تزئین وسایل عروس و داماد با گل، استفاده از شیشه و یا محفظه های شیشه ای است. این روزها در بازار محفظه های استوایی که درونشان یک گل روز قرار گرفته و نمادی از عشق است بسیار دیده می شود. محفظه های شیشه ای در هر شکل هندسی را می توانید به عنوان بسته بندی کادوهای خود استفاده کنید و اطراف یا درون آنها را با گل های رنگی تزئین نمایید. ترکیب گل ها با شیشه منحصربه فرد بوده و زیبایی دوچندانی به طبث کادوهای شما می دهد.
 
6.سبدهای حصیری را نیز امتحان کنید: سبدهای حصیری در عین زیبا بودن، هزینه مناسبی نیز دارند و به راحتی در بازار پیدا خواهند شد. سبدهای حصیری به خاطر جنسی که دارند نیازی به پارچه خاصی در درون خود نداشته و کادوهای شما به راحتی درونشان قرار خواهند گرفت که یکی از بهترین وسایل برای تزئین وسایل عروس و داماد با گل نیز می باشد؛ شما می توانید اطراف آنها را با چسباندن اسفنج گلکاری کرده و یا حتی برگ های طبیعی به آن ها اضافه کنید تا زیبایی گل ها را بیشتر به نمایش بگذارند.
 
کدام یکی ها را با گل تزئین کنیم؟
ممکن است در طول دوره بله برون تا زمانیکه زندگی مشترک خود را آغاز می کنید در مراسم های مختلف کادوهای متفاوتی به همسرتان هدیه دهید. ساعت مچی، کیف و کمربند برای آقایان، کیف و کفش ست برای خانم ها، وسایل بهداشتی برای هر دو طرف، لباس زیر برای هر دوطرف، لباس و پارچه های مجلسی، چمدان، جهیزیه عروس و... از اصلی ترین نمونه ها برای تزئین هستند و چه تزئینی زیباتر از گل؟! تنها با بسته بندی مناسب آنها می توانید از انواع گل های مصنوعی یا طبیعی برای تزئین آنها استفاده کنید. با تزئین کادوها آنهم با گل خواهید دید که چقدر به زیبایی کادو خود می افزایید.
کلام آخر
گل ها زیبا و به یادماندنی هستند. در هر تزئینی می توانید روی آنها حساب کنید. اما در زیباترین لحظه ها که شامل مراسم های شادی و عروسی نیز هستند تاثیر به سزای آنها را نادیده نگیرید. حتی وقتی یک کادو کوچک به کسی می دهید با گل تزئینش کرده تا تاثیر شگرف آن را در طرف مقابلتان دیده و بیشتر خوشحالش کنید. تزئین وسایل عروس و داماد با گل یکی از بهترین ایده ها برای به یادماندنی تر و زیباتر دیده شدن کادوهای هر دو طرف برای یکدیگر است. تزئین گل و دکوراسیون عروسی با گل قطعا در ایجاد حس نزدیکی و احترام به دوطرف نیز تاثیر زیادی خواهد داشت. بنابراین گل ها را در اولویت تزئین خود قرار دهید تا تاثیرش را در ذهن و نگاه مخاطبتان به وضوح ببینید.

تزیین عروسی در خانه
تزیین عروسک
تزیین عروسی
تزیین عروسک باربی
تزیین عروسک باربی با گلبرگ
تزیین عروسک اتاق کودک
تزیین عروسی با بادکنک
تزیین عروس و داماد
تزیین عروس عید قربان
تزیین عروس شب یلدا
تزیین عروس برای شب یلدا
تزیین عروس ماشین
تزیین عروس خانه
تزیین عروس یخچال
تزیینات عروس اینستاگرام
تزیینات عروس اینستا
تزیین اتاق عروس
تزیین اتاق عروس و داماد
تزیین اشپزخانه عروس
تزیین اتاق عروس ساده
تزیین اتاق عروس با نمد
تزیین اتاق عروس با تور
تزیینات عروس برای شب یلدا
تزیینات عروس بله برون
تزیین بوفه عروس جدید
تزیین بوفه عروس
تزیین برنج عروس
تزیین بالش عروس
تزیین بادبزن عروس
تزیین خانه عروس به سبک ایرانی
تزیین چادر عروس به شکل گل
تزیین پتو عروس به شکل گل
تزیین چادر عروس به شکل پاپیون
تزیین حوله عروس به شکل گل
تزیین چادر عروس به شکل بادبزن
تزیین روسری عروس به شکل گل
تزیین پتو عروس به شکل قو
تزیین عروسک پلاستیکی
تزیین عروسک پارچه ای
تزیین پتو عروس
تزیین پذیرایی عروس
تزیین پارچه عروس
تزیین پتوهای عروس
تزیین پتو عروس به شکل گل رز
تزیین پول عروس
تزیین تخت عروس
تزیین توالت عروس
تزیین ترشی عروس
تزیین تور عروس
تزیین تخت عروس با گل
تزیین تشک عروس
تزیین تخت عروس با تور
تزیین تور عروس با مروارید
تزیینات عروس جهیزیه
تزیین جهیزیه عروس با روبان
تزیین جایگاه عروس و داماد با تور و بادکنک در خانه
تزیین جایگاه عروس و داماد
تزیین جایگاه عروس و داماد با وسایل ساده
تزیین جهیزیه عروس 97
تزیین جایگاه عروس با تور و ساتن
تزیین جهیزیه عروس با نمد
تزیین چادر عروس
تزیین چمدان عروس
تزیین چمدون عروس
تزیین چادر عروس به شکل گل با مقوا
تزیین چادر عروس به شکل گل رز
تزیین چمدان عروس و داماد
تزیین عروس حنا
تزیین حنای عروس
تزیین حمامهای عروس
تزیین حجله عروس
تزیین حلوای عروس
تزیین حوله عروس
تزیین حجله عروس با ساتن
تزیین حجله عروس بلوچی
تزیین خنچه عروس
تزیین خانه عروس و داماد
تزیین خرید عروس
تزیین خانه عروس با نمد
تزیین خانه عروس برای جهاز دیدن
تزیین خنچه عروس با سبد
تزیین دستشویی عروس
تزیین دستمال عروس
تزیین دستشویی عروس با شمع
تزیین دستشویی عروس جدید
تزیین دستشویی عروس ایرانی
تزیین دراور عروس
تزیین دلستر عروس
تزیین عروسک با نمد
تزیین عروسک روی دیوار
تزیین عروسک با تور
تزیین عروسک سفره حضرت رقیه
تزیین روسری عروس
تزیین رختخواب عروس
تزیین روتختی عروس
تزیین روغن عروس
تزیین رخت عروس
تزیین روشویی عروس
تزیین رختخواب عروس جدید
تزیین روتختی عروس با مروارید
تزیین ژله عروس
تزیین زیر لفظی عروس
تزیین زیره جوش عروس
تزیین زعفران عروس
تزیین ماشین عروس زانتیا
تزیین ماشین عروس زیبا
تزیین مرغ عروس زیبا
تزیین یخچال عروس زیبا
تزیین ژله عروس و داماد
تزیین ژله عروس جدید
تزیین ژله عروس داماد
تزیین ژله عروسی
تزیینات ژله عروس
تزیین یخچال عروس ژله
تزیین جام ژله عروس
تزیین عروسی ساده
تزیین سینی عروس
تزیین سبد عروس با مروارید
تزیین سبزه عروس
تزیین سبد عروس
تزیین ساعت عروس و داماد
تزیین سجاده عروس
تزیین سجاده عروس و داماد
تزیین عروس شب چله
تزیینات عروس شب یلدا
تزیینات عروس شب یلدایی
تزیین شاباش عروس
تزیین شاباش عروس اینستاگرام
تزیین شام عروس
تزیین شال عروس
تزیین صابون عروس
تزیین صبحانه عروس
تزیین صندوقچه عروس
تزیین صابون عروس با مروارید
تزیین صبحانه عروس اینستاگرام
تزیین صندلی عروس و داماد
تزیین صابون عروس با روبان
تزیین صندوق عروس
تزیین ظرفشویی عروس
تزیین ظروف عروس
تزیین ظرف عروس
تزیین ظرف عروس و داماد
تزیین سینک ظرفشویی عروس
تزیین مایع ظرفشویی عروس
تزیین دستکش ظرفشویی عروس
تزیین ماشین ظرفشویی عروس
تزیین عیدی عروس
تزیین عیدی عروس برای عید قربان
تزیین عیدانه عروس
تزیین عیدی عروس عید فطر
تزیین یخچال عروس+عکس
تزیین وسایل عروس عید قربان
تزیین گوشت عروس عید قربان
تزیین غذای عروس
تزیین غذای عروس و داماد
تزيين غرفة عروس
تزیین غذا عروس داماد
تزیین غذا عروس و داماد
تزیین غذاهای عروس
تزیین غذاخوری عروس
تزیین فریزر عروس
تزیین فرش عروس
تزیین فریزر عروس شیک
تزیین فریزر عروس 2016
تزیین فرنی عروس
تزیین فریزر عروس اینستاگرام
تزیین فنجان عروس
تزئینات فریزر عروس
تزیین قفس عروس هلندی
تزیین قند عروس
تزیین قرآن عروس
تزیین قابلمه عروس
تزیین قندان عروس
تزیین قیچی عروس
تزیین قباله عروس
تزیین قند عروس و داماد
گل تزیین عروسی
گل تزیین عروس
تزیین دسته گل عروس
تزیین چادر عروس گل رز
تزیین دسته گل عروس با پول
تزیین دست گل عروس
تزیین دسته گل عروس با تور
تزیین گل ماشین عروس
تزیین لباس عروس
تزیین لحاف عروس با مروارید
تزیین لحاف عروس
تزیین لحاف عروس با روبان
تزیین لحاف عروس و داماد
تزیین لیف عروس
تزیین لوازم عروس
تزیین لباس عروس با مروارید
تزیین مرغ عروس
تزیین ماشین عروس با بادکنک
تزیین ماهی عروس
تزیین منزل عروس
تزیین میوه عروس
تزیین ماشین عروس ساده
تزیین ماشین عروس پژو پارس
تزیین عروس نمدی
تزیینات عروس نمدی
تزیین روسری نامزدی
تزیین ناهار عروس
تزیین نبات عروس
تزیین نمک عروس
تزیین نوشابه عروس
تزیین نشون عروس
تزیین وسایل عروس
تزیین وسایل عروس برای بله برون
تزیین وسایل عروس با تور
تزیین ویترین عروس
تزیین وسایل عروس برای شب یلدا
تزیین وسایل عروس با روبان
تزیین وسایل عروس برای عید قربان
تزیین هدایای عروس
تزیین هندوانه عروس
تزیین هندوانه عروس شب یلدا
تزیین هندوانه عروس و داماد
تزیین هدیه عروس برای شب یلدا
تزیین هدیه عروس برای عید قربان
تزئین هدایای بله برون عروس
تزیین هدایای عروس اینستاگرام
تزیین عروسی در باغ
تزیین عروسی با تور
تزیین عروسی ترکمن
تزیین عروسی بختیاری
تزیین عروسی در منزل
نحوه ی تزیین چادر عروس
نحوه ی تزیین ماشین عروس
ایده ی تزیین یخچال عروس
طریقه ی تزیین ماشین عروس
نحوه ی تزیین یخچال عروس
تزیین ماشین عروس پراید 111
تزیین ماشین عروس پراید 141
تزیین 206 عروس
تزیین یخچال عروس 2018
تزیین یخچال عروس 2017
تزیین یخچال عروس 2019
تزیین یخچال عروس 2016
تزیین یخچال عروس 2020
تزیین ماشین عروس 206 سفید
تزیین ماشین عروس 206
تزیین ماشین عروس مزدا 3
تزیین ماشین عروس mvm 315
تزیین ماشین عروس 405
تزیین ماشین عروس پژو 405
تزیین ماشین عروس پژو 405 نقره ای
تزیین 7سین عروس
تزیین یخچال عروس 98
تزیین جهیزیه عروس 98
تزیین جهیزیه عروس 99
تزیین یخچال عروس 99
تزیین ماشین عروس 98
تزیین جهاز عروس 97
تزیین خانه عروس 98





 
تاریخ درج: 1399/07/20
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله به دنبال راه های تزئین وسایل عروس و داماد با گل هستید از مجموع 0 امتیاز