استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

بهترین آتلیه های عقد و عروسی تهران کدامند؟

بهترین آتلیه های عقد و عروسی تهران کدامند؟
بهترین آتلیه های عقد و عروسی تهران کدامند؟
بهترین آتلیه های عروس تهران کدامند؟ بسیاری از عروس و دامادها به دنبال ثبت  خاطره های شیرین در شروع دفتر زندگی شان هستند. انتخاب بهترین آتلیه عروس در واقع می تواند یک تجربه عکاسی و فیلمبرداری فوق العاده قبل از عروسی برای زوجین به ارمغان آورد.  ما در اینجا به بررسی بهترین آتلیه های عروس در تهران می پردازیم، اما قبل از آن در این مقاله مطرح می کنیم که یک آتلیه فنی و حرفه ای عروس باید دارای چه ویژگی هایی باشد، با ما همراه باشید.













ویژگی های آتلیه های حرفه ای عروس
●    دانش و تخصص کافی
●    تجربه
●    تجهیزات حرفه ای و بروز
●    کادر فنی حرفه ای
●    رعایت اخلاق حرفه ای
●    مدیریت کارآمد
●    توانایی برقراری ارتباط دوستانه و با احترام
●    خلاقیت


چندی از بهترین آتلیه های عروس در تهران

۱- آتلیه عکس و فیلم رویای طلایی : همانطور که میدانید سابقه و داشتن تجربه های زیاد برای آتلیه هایی که خدمات عروسی ارائه می دهند بسیار مهم است، تجربه داشتن باعث ایجاد حس امنیت برای عروس دامادهایی است که می خواهند اولین خاطرات زندگی شان را ثبت کنند. آتلیه عکس و فیلم رویای طلایی با تجربه ی ۲۰ ساله و کاردی از آقا و خانم متخصص و حرفه ای می تواند این اعتماد و حس امنیت را در شما به وجود آورد. شما در این آتلیه با ۵ تیم با سابقه آشنا می شوید و می توانید عکاس و فیلمبردار تیم های مختلف را از نزدیک ملاقات کنید و البته تصمیم بگیرید که با کدام تیم مایل هستید مراسم عروسی خود را سپری کنید. خیالتان راحت باشد این آتلیه مجهز به جدیدترین دکورهای آتلیه تخصصی عروس و بروزترین تجهیزات عکاسی وفیلمبرداری است که به اینصورت می تواند تصویرگر رویای شما با دانش نوین و به روز باشد. یکی از بهترین کارهایی که این آتلیه انجام میدهد برای آن دسته از مشتریانی که توان مالی مناسب ندارند طبق وسع مالی  شان با آنها قرارداد به صورت توافقی نوشته می شود، تا این دسته از زوجین هم بتوانند از خدمات این آتلیه به آسانی استفاده کنند.
در صفحه اینستاگرام این مجموعه نام مدیریت ، آدرس و شماره تماس منتشر شده است.

۲- آتلیه هنر سوم : این آتلیه یکی از بهترین آتلیه ها در غرب تهران می باشد، و خیلی ها از آن به عنوان بهترین آتلیه یاد میکنند، این مجموعه با کادری حرفه ای و متخصص توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند. شما با خیال راحت می توانید در این آتلیه روز مهم زندگی تان را به یک روز خاص تبدیل کنید و بهترین خاطرات خوش زندگی تان را رقم بزنید. این مجموعه با تجهیزات حرفه ای و کادری با تجربه می تواند حس اعتماد و امنیت شما را جلب کند، آتلیه هنر سوم یکی از بهترین ها در اکباتان می باشد. بنابراین با خیال راحت می توانید آن را در لیست انتخاب خود داشته باشید.
در صفحه اینستاگرام و سایت نام مدیریت ، آدرس و شماره تماس این مجموعه منتشر شده است.

۳- آتلیه عروس آریل : اگر به دنبال عکس های خاص و سبک فیلمبرداری متفاوت هستید آتلیه عروس آریل می تواند گزینه خوبی برای شما باشد ، این آتلیه با کادری مجرب و مهربان می تواند لحظات شما را به زیبایی تمام ثبت کند تا همواره با یادآوریشان حال دلتان خوش شود و لبخند بر صورت شما نقش ببندد. در این آتلیه از به روزترین امکانات و طراحی ها با ایده های مدرن و خاص توسط این مجموعه حرفه ای استفاده می شود. و البته نا گفته نماند که می توانید یکی از شیک ترین باغ ها و عمارتها را در این آتلیه جهت عکس برداری و ساخت کلیپ عروسی تان با عقد قرارداد و تخفیف ۲۰ درصد داشته باشید.
آدرس و شماره تماس و البته مدیریت این مجموعه در سایت و صفحه اینستاگرام منتشر شده است

۴- آتلیه تقی زاده : یکی از آتلیه هایی است که خیلی ها با آن خاطره دارند و رضایتمندی مشتریانش را به نحو احسن جلب کرده است، شاید یکی از دلایل خوب بودن آن داشتن باغ و عمارت های مجلل و البته سبک و ایده های خاص در عکاسی دو نفره عاشقانه و اسپرت است. این آتلیه با کادری مجرب و هم چنین لوکیشن های خاص  می تواند لحظات زندگی شما را به بهترین شکل به نمایش بگذارد، شما می توانید در کنار این تیم حرفه ای و تخصصی روز مهم زندگی تان را با خیال آسوده به آنان بسپارید تا خاطراتی به زیبایی تمام به یادگار بگذارید.
آدرس ، نام مدیریت و شماره تماس این آتلیه در سایت و صفحه اینستاگرام منتشر شده است.

۵- آتلیه تارخ : این آتلیه به نوعی یک استودیو تمام و کمال است شاید هر چه لازم داشته باشید می توانید اینجا در آتلیه تارخ پیدا کنید. چندی از هنرمندان از جمله مرتضی پاشایی، مهدی احمدوند، محمد علیزاده نیز در این آتلیه عکاسی و فیلمبرداری شده اند.
اگر می خواهید کلیپ لاکچری و خاصی داشته باشید این آتلیه قطعا می تواند انتخاب درستی برایتان باشد، عکاسی و فیلمبرداری فوق حرفه ای و پیشرفته حتی در خارج از کشور از ویژگی های خاص و جذاب این آتلیه می باشد.
آدرس و شماره تماس ، نام مدیریت در صفحه اینستاگرام و سایت این مجموعه منتشر شده است .

۶- آتلیه نوین : این آتلیه به عنوان بهترین آتلیه عروس تهران طبق نظر سنجی مجمع خدمات عروسی در ایران انتخاب شده است. و البته بر اساس انتخاب وب سایت عروسکو که به صورت سالیانه به انتخاب بهترین برند و آتلیه در حوزه خدمات عروسی می پردازد انتخاب شده است. یکی از افتخارات این آتلیه  سالها فعالیت در بیش از ۱۵ کشور جهان مانند آمریکا، انگلستان، فرانسه، ایتالیا، آفریقای جنوبی، ترکیه، امارات و … که با تلاشهای بی وقفه علمی، آکادمیک و هنری خود در طی سالها ی اخیر موفق به کسب مدارج بین المللی و داخلی شده است. بنابراین شما عروس داماد ها با یک کادر حرفه ای و تخصصی رودرو هستید، و قطعا با هنری نوین با آتلیه نوین مهمان های شما از دیدن کلیپ عروس تان انگشت به دهان خواهند ماند.
آدرس و شماره تماس و نام مدیریت این مجموعه در صفحه اینستاگرام و سایت منتشر شده است.

۷- آتلیه مذهبی فیروزه : زوج هایی که دغدغه هایی عارفانه دارند که از جنس خداست، باید بگوییم که باورهایتان برای ما مقدس است و بسیار قابل احترام. به همین منظور آتلیه های مذهبی بستری فراهم کرده تا دیدگاه عارفانه ی شما را به خاطره هایی دل انگیز با عطر خدا آراسته کند. آتلیه مذهبی فیروزه با کادری بسیار حرفه ای که همه آنها خانم هستند، و تجهیزات پیشرفته برای ثبت بهترین شب زندگی تان در کنار شما می باشند ، فیروزه با مجوز از اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران فعالیت میکند؛ و همانطور که در بالا گفته شد تمام کادر این آتلیه از عکاس و فیلمبردار، تدوینگر و طراح آلبوم و حتی چاپ عکس های شما توسط خانم های محترم و با انرژی این مجموعه انجام خواهد شد.

آدرس و شماره تماس ، نام مدیریت در صفحه اینستاگرام و سایت این مجموعه منتشر شده است .

۸- آتلیه تک شات : یکی از خصوصیات خوب این آتلیه ثبت تصاویر منحصر بفرد است، کادر حرفه ای و مجرب این آتلیه با ارائه ایده های نوین و مدرن و همچنین با تشکیل اتاق فکر با حضور عروس و داماد فیلم نامه ی زندگی شما را براساس  رویای خود شما تنظیم می کند تا شبی به یادماندنی را رقم بزنید. این آتلیه کادر مجرب تماما خانم نیز برای عروس خانم های محجبه دارا می باشد تا شما با خیال راحت و آسوده بتوانید روز مهم زندگیت تان را به آنها بسپارید.

آدرس و شماره تماس ، نام مدیریت در صفحه اینستاگرام و سایت این مجموعه منتشر شده است .

۹- آتلیه رامکا : این آتلیه با سابقه ی بیش از ۲۰ سال سابقه، یکی از آتلیه های خوب در تهران می باشد که چشم بسته می توان به آن اعتماد کرد و می تواند گزینه بسیار خوب و معتمدی برای عروس دامادها باشد ، نورپردازی خارق العاده و جلوه های خاص و ایده های  نوین از ویژگی های خوبی است که این آتلیه مجرب دارد.
آدرس : تهران - شهرک غرب- روبه روی اریکه ایرانیان

آدرس و شماره تماس ، نام مدیریت در صفحه اینستاگرام و سایت این مجموعه منتشر شده است .

۱۰ آتلیه یونیک : این آتلیه در شمار موفق ترین و مدرن ترین و جز بهترین آتلیه های عروس در تهران می باشد، یکی از ویژگی های آن داشتن ایده و خلاقیت فراوان در فیلمبرداری و عکاسی است ، هیچگاه در این آتلیه از نمونه های سناریوی خارج از کشور کپی برداری نمی شود ، بنابراین اگر واقعا به دنبال کارهای تک فقط به نام خودتان باشید این آتلیه بسیار گزینه ی خوبی است. یکی از مزیت هایی که این اتلیه دارد این است که تمامی کارد حرفه ای آن توانایی ایده پردازی دارند و همین امر باعث شده است که شاهکارهای زیبا خلق کنند.

آدرس و شماره تماس ، نام مدیریت در صفحه اینستاگرام و سایت این مجموعه منتشر شده است .

در پایان باید بگوییم که روز عروسی مهم ترین و زیباترین روز در طول زندگی مشترک هر انسانی است، اما این روز نیز مانند همه ی روزها میگذرد و تنها چیزی که از آن می ماند عکس ها و فیلم هایی است که می تواند خاطرات شیرین این روز را جاودانه کند. بنابراین سپردن این روز مهم به بهترین آتلیه عروس که بتواند به بهترین شکل لحظاتش را ترسیم کند بسیار مهم است. با داشتن اطلاعات و شناخت کافی بر روی آتلیه های عروس می توان انتخاب درستی داشت. موفق و پیروز باشید.


تاریخ درج: 1400/05/01
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله بهترین آتلیه های عقد و عروسی تهران کدامند؟ از مجموع 0 امتیاز