استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تالارهای عروسی و آپشن های اضافه

تالارهای عروسی و آپشن های اضافه
تالارهای عروسی و آپشن های اضافه : با توجه به توسعه خدمات رسانی در امر خدمات و تشریفات مجالس عروسی تالارهای پذیرایی علاوه بر سرویس ها و خدمات ها معمول خود ، آپشن هایی رو به مشتریان خود ارائه می دهند که در بیشتر اوقات این آپشن ها به افزایش هزینه های تمام شده مراسم عروسی می انجامد









برگزاری جشن عروسی در تالارها به معنای واگذاری تمامی امور جشن به مسئولین تالار است که توسط خدمات مجالس انجام می شود. از جمله خدمات تالارها که باعث سبک تر شدن مسئولیت عروس و داماد می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-     چیدن سفره عقد

در جشن عروسی سفره عقد هم می تواند به شکوه بیشتر جشن کمک کند. چیدمان سفره عقد یکی از خدمات سالن های عروسی است که شیرینی، آینه و شمعدان، تنقلات، تزئینات و .... بر روی سفره قرار می گیرد. برای زیباتر شدن سفره عقد از نورپردازی هم استفاده می شود.

2-     فیلمبرداری و عکاسی

در گذشته عروس و داماد برای فیلمبرداری و عکاسی جشن خود، باید روزها برای انتخاب یک فیلمبردار و عکاس حرفه ای زمان صرف می کردند. در حالی که اکنون تالارهای عروسی همه مسئولیت فیلمبرداری و عکاسی از جشن را بر عهده می گیرند. عکاسی و فیلمبرداری توسط افراد حرفه ای و خبره انجام می شود. در پایان هم طبق سلیقه عروس و داماد تصاویر فتوشاپ و فیلم میکس می شود.

3-     کافی شاپ

برای پذیرایی بهتر از میهمانان قسمتی از سالن عروسی به کافی شاپ اختصاص دارد که در این قسمت با دسرهای متنوع و بهترین نوشیدنی های گرم و خنک از آنها پذیرایی می شود. در اغلب سالن های عروسی فضای داخلی کافی شاپ لوکس و مدرن است و سعی بر این است تا به بهترین شکل ممکن از میهمانان پذیرایی شود.

4-کترینگ عروسی

پذیرایی از میهمانان از زمانی که وارد سالن می شوند تا پایان جشن ادامه دارد. کترینگ عروسی یکی از خدمات تالارهای جشن است که به مشتریان ارائه می شود. کترینگ شامل انواع دسر، کیک، فینگر فود، سالاد، اردور  و چیدمان میز شام است که باعث شکوه بیشتر پذیرایی از میهمانان می شود.


5-موسیقی جشن

پخش موزیک در جشن از دیگر خدماتی است که توسط تالارهای عروسی یا تشریفات مجالس ارائه می شود. بهترین و حرفه ای ترین خواننده ها، موزیسین ها و ارکسترها به کار گرفته می شوند که در طول جشن، تمامی موزیک های مورد علاقه میهمانان نواخته شود. در برخی از سالن های مجلل نورپردازی همزمان با موسیقی تنظیم می شود که هیجان جشن را بیشتر می کند.

6-ماشین عروسی

در حال حاضر نیازی نیست تا عروس و داماد زمان زیادی را برای اجاره ماشین عروسی صرف کنند. بلکه سالن مجالس بهترین و مدرن ترین ماشین ها را در اختیار آنها قرار می دهد. عروس و داماد می توانند از بین تعداد زیادی خودروی لوکس یکی را انتخاب کنند و در عین حال طراحی و تزئین آن را هم سفارش دهند.

7-دسته گل

دسته گل از ابتدا تا پایان جشن همراه عروس است که زیبایی آن اهمیت زیادی دارد. بنابراین انتخاب آن کمی دشوار می شود. در سالن های عروسی دسته گل های زیبایی در اختیار عروس قرار می گیرد که عروس می تواند قبل از برگزاری جشن یکی را انتخاب کند.

8-کارت عروسی

پخش کارت عروسی قبل از جشن انجام می شود. درست زمانی که عروس و داماد برای رزرو سالن عروسی تصمیم می گیرند، می توانند به تالار هم چاپ کارت عروسی را هم سفارش دهند. نحوه چاپ و متنی که بر روی کارت چاپ می شود، مطابق با سلیقه عروس و داماد است.
تاریخ درج: 1398/01/25
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تالارهای عروسی و آپشن های اضافه از مجموع 0 امتیاز