استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات عروس در تهرانپارس

تشریفات عروس در تهرانپارس
تشریفات عروس در تهرانپارس : در این مقاله قصدداریم تا بهترین تشریفات عروس در تهران پارس را به شما معرفی کنیم اول بیایید توضیح کوتاهی راجع به تشریفات داشته باشیم.
 












تشریفات و خدمات یعنی چه ؟؟؟ تشریفات عروس سازمان هایی هستند که از صفر تا صد خدمات عروسی را برای شما معرفی،برنامه ریزی،اجرا میکنند و دیگر نیاز نیست که شما بخواهید خودتان زحمتی را متقبل شوید و به دنبال هریک از خدمات باشید. فقط کافی است که به یک مرکز تشریفات عروسی بروید و قراردارد ببندید تا همه خدمات را برای شما اجرا کنند . خدمات تشریفات عروس شامل تهیه لباس عروس و معرفی مزون عروس،معرفی ارایشگاه عروس و پیرایشگاه داماد،معرفی خدمات دسته گل عروس،کرایه ماشین عروس،گل زدن ماشین،کلیه خدمات باغ و تالار ومیزو صندلی،دی جی و موزیک،شام و پذیرایی،دیزان سفره عقد و اتاق عقد،تهیه گیفت و هدیه ها،عکاس،اتلیه،فیلمبردارعروسی و.... پس خیالتان را راحت کنیم که با سپردن کلیه کارها به یک تشریفات خوب که مطابق با سلیقه شما و بودجه تان و برنامه ریزی و خواسته تان از مجلس عروسی میتوانید بهترین و رویایی ترین شب را برایتان رقم بزند. پس بدون استرس صفر تا صد برگزاری مجلستان را به یک تشریفات خوب بسپارید و خودتان اسوده در جشن حاضر شوید واصلا نگران هماهنگی ها نباشید! تشریفات و صرفه جویی در زمان مهم ترین پوین کمک گرفتن از تشریفات عروسی این است که شما زمانتان را برای خودتان نگه میدارید. فکر کنید اگر نیازباشد به دنبال تک تک کارهای عروسی باشید و از لباس تا شام و ماشین عروس را بخواهید  روز وقت اختصاص دهید و 4یا 3خودتان پیگیری کنید باید برای پیدا کردن هر ایتم مورد نیازتان حداقل بصورت فشرده دنبال مرتب کردن کارها باشید.

باغ و تشریفات مجالس عروسی تهرانپارس

 برای مثال به ارایشگاه های عروس سر بزنید و تا بتوانید بین صدها سالنی که دیده اید بهترین هارا براساس سلیقه و بودجه تان پیدا کنید. البته تا اینجای کار تمام نشد بلکه حالا باید به دنبال مزون لباس عروس،ارایشگاه داماد،پذیرایی،تالار و باغ،فیلمبرداری و... باشید و حدودا بی اغراق باید چندماه وقت بگذارید تا موارد مناسب را پیدا کنید و با هریک قرارداد بنویسید و اگر وقتتان برایتان مهم است ما پیشنهاد میکنیم که حتما به سراغ تشریفات عروس بروید و با استفاده از خدمات تشریفات کلیه کارها را با خیال راحت رقم بزنید!  فقط تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که قبل از مراجعه به آفیس های تشریفات ابتدا  خواسته ی خود را از برگزاری مراسم مشخص کنید تا بتوانید راحت تصمیم بگیرید و دچار سردر گمی نشوید. البته دراینجا مواردی را که باید قبل از مراجعه به افیس های تشریفات به خاطر داشته باشید برایتان می اوریم.


ایده ها و سلایق تان در کنار در نظر گرفتن مدل های موجود اول ببینید که مایل هستید چقدر برای مراسمتان هزینه کنید و ترجیح میدهید این هزینه بیشتر صرف چه چیز هایی شود، تعداد میهمان هارا مشخص کنید، منوی شام و پذیرایی را حتما بررسی کنید و اگر میخواهید برحسب سلیقه تان کم و زیاد کنید، نحوه ی دیزاین و ایده های طراحی و دکور سالن یا باغ عروسی را درنظر بگیرید. برای پیدا کردن مدل ها میتوانید به اینترنت رجوع کنید، نوع سالن ارایش و خدمات پکیجی ارایش را حتما حتما از قبل بررسی کنید. چون شما ان شب عروس مجلس و مهم ترین فرد این مجلس هستید پس لیاقت بهترین هارا دارید، دوست دارید از خود روی شخصیتان به عنوان ماشین عروس استفاده کنید یا میخواهید اتومبیل دیگری را اجاره کنید و گل بزنید، مدل گل ارایی ماشین عروس ودسته گل عروس و اگر که میخواهید در سالن از گل ارایی استفاده کنید مایل هستیدکه چه مدلی باشد،  درضمن از دیگر مزایای خدمات تشریفات عروس این است که شما میتوانید به راحتی هزینه هارا  مدیریت کنید و بودجه تان را برای کل موارد لازم براحتی تقسیم بندی کنید و اگر بخواهید خودتان تک به تک به دنبال کارها بروید احتمالا مدیریت هزینه ها از دستتان خارج خواهد شد.


 
نوع تالار و یا باغ متناسب با وضعیت اب و هوایی یکی از مهم ترین نکات عروسی مکان برگزاری عروسی است که میتوانید از باغ یا تالار استفاده کنید انتخاب بین باغ و تالار کاملا به سلیقه شما مربوط میشود و امروزه باغ و تالارهای بسیار شیک که با دیزاین روز دنیا طراحی شده اند وجود دارد اما باید وضعیت اب و هوایی را هم درنظر بگیرید. معمولا باغ سرباز مناسب برگزاری مراسم در فصل های گرم و معتدل است و در شب هایی که هوا سرد باشد نمیتوان مراسم را در باغ برگزار کرد. البته اگر قصد برگزاری مراسم در فصل های تابستان و بخش هایی از اواخر بهار و ابتدای پاییز را دارید میتوانید مراسمتان را در فضای باغ برگزارکنید که برگزاری مراسم در باغ سرسبز و خوش آب و هوا جذابیتی دو چندان دارد و حتما به میهمانان خیلی خوش خواهد گذشت. پس برای انتخاب بین باغ یا سالن سرپوشیده محدودیت های اب و هوا را در نظر بگیرید.
 
بودجه و پذیرایی برای منوی پذیرایی میتوانید از میوه،شیرینی،شربت و نوشیدنی،شام،کیک،ومیز سالادواردوو.....استفاده کنید که بر اساس بودجه تان تنوع های مختلف را ببینید و هرکدام را که مایل بودید کم و یا اضافه کنید. بودجه و دیزاین های مربوطه برای تزیینات سالن و استفاده از دکور میتوانید تغییرات جزیی را اعمال کنیدمثل چیدمان سفره عقد و اتاق عقد وگل ارایی و ... تا سالن بتواند برایتان اجرا کند. ولی اگر به طور کلی سالن عروسی به دلتان ننشست و خوشتان نیامد از انتخاب ان منصرف شوید چون معمولا تغییر درخدمات سالن ها به آسانی تغییر خدمات دیگر نیست و هم امکان یکسری تغییرات کلی وجود ندارد مثل عوض کردن صندلی ها و میزها و هم ممکن است مجبور به صرف هزینه ی بالایی شوید. پس بهتراست سالنی را انتخاب کنید که ازنظر دیزاین به سلیقه و بودجه تان شباهت داشته باشد و در ضمن در موقعیت مکانی و ادرس قابل دسترسی برای شما و میهمانانتان باشد. مثلا اگر تالار در فاصله ی بسیار زیادی از ارایشگاه و اتلیه باشد شما مجبور میشوید که تایم زیادی را برای رسیدن به مجلس ازدست بدهید. پس سعی کنید به نزدیک بودن ادرس ها تاحد امکان توجه فرمایید.
 

انتخاب لباسی مناسب و داخواه اول اینکه مدل دلخواهتان را پیدا کنید که بیشتر از همه به سلیقه خود شما نزدیک باشد. چون ان شب شما عروس و ستاره ی مجلس هستید و باید اعتماد بنفس و حس خوبی به خودتان و لباس و ارایش تان داشته باشید. پس خواسته هایتان را درنظر بگیرید و با ارایشگر درمیان بگذارید و باتوجه به مشاوره ی میکاپ ارتیست میتوانید برحسب سلیقه تان بهترین مدل هارا انتخاب کنید. برای تهیه لباس عروس میتوانید به سه حالت انتخاب کنید یکی اینکه لباس را بخرید و یا از مدل های مختلف برند ها سفارش دهید و یا.اینکه لباس را اجاره کنید و حتی اگر مدل خاصی مد نظرتان هست خیاط لباس را برایتان بدوزد.   مورد بعدی دی جی و سیستم موزیک است که میتوانید بر حسب سلیقه و عقایدتان انتخاب کنید.


 به طور کلی در بالا به طور کلی مهم ترین نکات عروسی را توضیح دادی تشریفات عروسی از مهم ترین بخش برگزاری یک مراسم عروسی می باشد که برای انتخاب یک باغ یا یک تالار برای برگزاری مراسم عروسی باید حتما به نکات مهمی توجه کرد اگر شما قصد دارید که عروسی خود را در فصل تابستان برگزار کنید باید باغ عروسی را برای مراسم خود در نظر بگیرید و اگر عروسی شما در فصل زمستان می باشد باید تالار مجالس را انتخاب کنید که از سیستم گرمایشی خوبی استفاده کنند انتخاب باغ یا تالار قدم اول برای شروع تشریفات می باشد. پس از انتخاب باغ یا تالار باید نوع خدماتی که مدیریت باغ یا تالار ارائه می دهند توجه کنید. امروزه اکثر باغ ها و تالار ها دارای خدماتی نوین و به روز می باشند و هم چنین دارای پکیج هایی با خدمات عالی و قیمت مناسب هستند.


کیفیت و قیمت تشریفات مجالس عروس بستگی به نوع باغ و تالاری که انتخاب می کنید دارد به طور مثال اگر باغ مراسم شما در یکی از بهترین منطقه های شهر باشد قطعا قیمت پکیج تشریفات بیشتر خواهد شد بسیاری از تشریفات مجالس عروس وابسته به باغ یا تالار خاصی هستند و بسیاری به صورت مستقل کار می کنند. شما می توانید تمام وسایلی که برای یک عروسی لازم دارید را از تشریفات منتخب خود خریداری و یا اجاره کنید این وسایل از قبیل بشقاب میز و صندلی سبد گل و غیره می باشد. امروزه تشریفات مجالس امکانات بسیار زیادی را برای مشتریان خود دارند مانند آتش بازی و گل آرایی ورودی باغ و تالار که هرکدام قیمت متفاوتی دارد اگر شما خواهان یک مراسم لاکچری و لوکس می باشید می بایست بیشتر خدمات را انتخاب کنید و درقبال آن ها هزینه بسیاری را پرداخت کنید و اما اگر عروسی ساده و خودمانی را انتخاب می کنید باید از انتخاب آپشن های خاص خود داری کنید.  
 
معرفی تشریفات مجالس تهرانپارس ما در اینجا به بررسی برخی از تشریفات مجالس محدوده تهران پارس می پردازیم:
 
تشریفات مجالس گل سرخ  این گروه تشریفاتی در تهران پارس به مدیریت سعید نادری و میترا کامرانی می باشد. هر نوع جشن و مراسمس دارید برای برگزاری آن می توانید به این گروه مراجعه کنید. منوی متنوع غذایی و انوع پذیرایی به همراه خدمات حرفه ای آن، دکوراسیون های شیک و مجلل و دارا بودن انواع باغ و تالار تنها گوشه ای از خدمات این گروه می باشد.
 
تشریفات مجالس یاکند  سال است که تاسیس شده و در برگزاری با کیفیت لیست متنوعی از 29برادران پاکزاد نزدیک به حدود میهمانی ها و جشن های مختلف به خصوص مراسم عروسی فعالیت دارد. با اطمینان می توانید صفر تا صد برگزاری مراسم های خود را به این گروه بسپارید. دو شهبه یکی در تهران پارس و دیگری در میر داماد است.
 
تالار تشریفاتی داریوش  ابن تالار تشریفاتی در تهران پارس می باشد که هم مدیری متعهد و هم کادری خوش ذوق و هم اینکه گروه میزبانی ویژه و متخصص دارد. خدماتی بسیار متنوع در بخش های مختلف مراسم توسط آنان ارائه می شود.  گروه موزیک و فیلم برداری، گروه طراحی و دکوراسیون تالار بخشی از خدمات این گروه می باشد. دیزاین خاص و مجلل آن زیبا و چشم نواز است. امکاناتی بسیار متنوع و کامل دارد و به جزیی ترین مسائل توج دارند. تالاری تشریفاتی بی نظیر است.
 
تشریفات ژست  آقای بهرامی مدیری زبده که مجموعه ای با خدمات متناسب با بودجه های مشتریان خود در تهران پارس تاسیس کردند. در زمینه های مختلف و جشن های متفاوت قادر به ارائه خدمات خود می باشند اما برگزاری مراسم عروسی با داشتن پکیچ هایی ویژه را مد نظر خود قرار داده اند. در کنار خدمات معمول آرایشگاه و داشتن گروه های موزیک به خدمات این گروه اضافه شده است.
 
تشریفات مجالس رویال نایت گروه تشریفاتی خوب در تهران پارس شرقی البته یک شعبه دیگر ان در غرب تهران می باشد. گروهی مبتکر در طراحی و برگزاری مراسم ها و جشن ها با ارائه انواع خدمات غذایی، دیزاین، فعالیت هایی سرگرم کننده برای میهمانان و خدمات پذیرایی می باشد. سالن های متفاوت با طرفیت های نا هم گون دارد.
 
خدمات مجالس فلورستا  این گروه خدماتی در تهران پارس واقع شده است. برای عروس ها و داماد ها خدماتی متنوع و ویژه در نظر گرفته اند. آن چه در این تشریفات ویژه می باشد خدمات ارائه شده ان در رابطه با موسیقی و موزیک میهمانی می باشد. که تیاز های شما را مرتفع می کند.
 
تشریفات مجالس شکوه آریا  واقع در تهران پارس است که دارای چندین شعبه در غرب و شمال و شمال غربی تهران می باشد. تشریفات مجالس عروس شکوه آریا از متد های به روز اروپا برای عروس و داماد های عزیز استفاده می کند و دارای خدمات فراوانی مانند گل آرایی تالار و باغ منتخب شما و شمع آرایی میز مهمان ها و میز خاطره مخصوص عکس های دوران نامزدی تا عروسی عروس و داماد که تمام چیدمان این میز ها توسط طراح های بسیار حرفه ای و با دیزاین های لاکچری انجام می شود و تمام پرسنل با لباس های فرم مخصوص در تالار یا باغ حضور پیدا می کنند.
 
تشریفات مجالس ایما  گروه تشریفاتی ایما با کادر متخصص و مدیریتی بسیار متعهد برنامه ریزی و برگزاری مراسم ها و جشن های عروسی یا میهمانی را بر عهده می گیرند. تنوع وعده غذا و موارد لازم برای پذیرایی در کنار دیزاین های جالب و دیدنی از ویژگی های این گروه می باشد. لبای مناسب عروس و سفره عقد برای جشن ها جهت تخفیف در نظر گرفته شده است.
 

 
تاریخ درج: 1399/07/12
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تشریفات عروس در تهرانپارس از مجموع 0 امتیاز