استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تشریفات عروسی اینستا

تشریفات عروسی اینستا
تشریفات عروسی اینستا : خدمات تشريفات مجالس آریا ، تشریفات مجالس خوشبختی ، تشریفات مجالس رویای طلایی ، تشريفات بدروديان ، تشریفات مجالس عروسی مشیری ، تشریفات امپایر ، تشریفات باغ عروسی پرنسس ، تشریفات عروسی رضوان ، تشریفات و خدمات مجالس کیمیا ، تشریفات عروسی ماژه ، تشريفات مجالس ونیز ، تشریفات عروسی خدمات مجالس منزا
























tashrifat_khoshbakhti
تشریفات مجالس خوشبختی
با آرزوی خوشبختی برای همه زوج های جوان
ساعت تماس
۱۰ صبح الی ۲ صبح
تهران اندرزگو
گرمدره
--------------------------------------
tashrifat_royayetalaei
⚜تشریفات مجالس رویای طلایی⚜
(عالی )
جهت دریافت منوها در واتس اپ
با شماره با ما در ارتباط باشید🙏
#tashrifat #باغ_عروسی #تشریفات
--------------------------------------
tashrifat_bedrodian
تشريفات بدروديان
مجالس عروسی ،همایش های دولتی و خصوصی، سمینارهاو...
باکادر تخصصی مهمانداران کارآزموده
گل آرایی و...
بدرودیان
--------------------------------------
moshiriws
تشریفات مجالس عروسی مشیری
#تشریفات عروسی لوکس مشیری
،#تشریفات_عروسی و#تشریفات_تولد
برگزاری #عروسی_لوکس در #باغ_تالار اختصاصی و یا منزل شما

--------------------------------------
tashrifat.empire
تشریفات امپایر
طراحی و برگزاری حرفه اي مراسم عروسی و نامزدي متناسب با بودجه و سلیقه شما
#تشريفات
#عروسی
#امپایر
پورمحمد
--------------------------------------
tashrifat_princess
تشریفات باغ عروسی پرنسس
تخصص ما برگزاری مراسم #عروسی است.
معرفی بهترین های #باغ_عروسی #آتلیه #موزیک_عروسی
💥۱۸ سال سابقه درخشان💥
#عروسی_لوکس در #عمارت_عروسی
مهندس مقدم نژاد
--------------------------------------
tashrifatmajeh
تشریفات عروسی ماژه
حرفه ای ترین برگزار کننده تشریفات عروسی در ایران
باغ عمارت اختصاصی تهران و گرمدره
#تشریفات#تشریفات_عروسی#تشریفات_مجالس#باغ_عروسی
--------------------------------------
tashrifateiranian
تشریفات عروسی و مجالس ایرانیان
خدمات مجالس و مراسم لوکس و اشرافی نامزدی، عقد، عروسی و جشنهای خانوادگی در سالن و باغهای اختصاصی
#تشریفات_مجالس
--------------------------------------
tashrifat_rahimi
تشريفات مجالس ونیز
(رحیمی سابق)
venice wedding planer
برای اطلاع از قيمت منو ها و باغ ، 👆تماس بگيريد .
--------------------------------------
tashrifat_monza
تشریفات عروسی خدمات مجالس منزا
‌‌تشریفات لوکس منزا MONZA
مدیریت:شهاب رجبی
جهت دریافت منو ها با واتس اپ یا تلگرام به پیام دهید
#تشریفات #تشریفات_مجالس #تشریفات_عروسی
--------------------------------------
tashrifatelize
تشریفات و خدمات مجالس الیزه
#تشریفات و #خدمات_مجالس الیزه بهترین در تهران
لوکسترین #باغتالار #عروسی
#باغتالار_عروسی #تشریفات_عروسی #عمارت#خدمات_عروسی
www..com
--------------------------------------
tashrifatkimia
تشریفات و خدمات مجالس کیمیا
جهت دریافت کامل آفرها و منو ها با شماره های ما در واتس آپ در تماس باشید.
‎مدیریت:میلاد فنونی

مسئول امنیت:
--------------------------------------
tashrifat_arosi_rezvan
تشریفات عروسی رضوان
انجام کلیه خدمات مجالس(فیلمبرداری،عکاسی،آتلیه،باغ،کویر-گل آرایی،سفره عقد،دیزاین ورودی،لباس عروس-ماشین عروس،گلدست عروس-سبد،پایه،تاج گل و...)

--------------------------------------


شما برای برگزاری مراسم عروسی خود ماه ها زمان می‌گذارید و تلاش زیادی می‌کنید تا در روز عروسی، همه چیز همان طوری که دوست دارید پیش برود. اما مهمان های شما تنها همان یک روز را می‌بینند و مهمترین چیزی که باعث می‌شود مراسم عروسی شما شیک و مجلل باشد، انتخاب یک تشریفات عروسی خوب است.

در اینجا ویژگی های یک تشریفات عروسی خوب را برایتان می‌نویسیم تا تمام نکاتی که ممکن است از دیدتان پنهان بماند را به شما یادآوری کنیم.

 
تشریفات عروسی خوب، به تزیینات تالار توجه زیادی دارد

اگر می‌خواهید مراسم عروسی شما شیک و مجلل باشد و مهمان هایتان فردای عروسی در مورد با شکوه بودن جشنتان صحبت کنند، باید به تزیین و دکوراسیون تالار یا باغ عروسی خود توجه ویژه ای داشته باشید. در بیشتر مراسم های عروسی، تنها مقداری گل برای جایگاه عروس و داماد استفاده می‌شود، اما اگر می‌خواهید مراسم شما از سایر جشن ها با شکوه تر باشد، مقالات ما در مورد گل آرایی مراسم عروسی را بخوانید و از تشریفات عروسی خود بخواهید تا علاوه بر گل آرایی جایگاه عروس و داماد از شمع، بادکنک، و تزیینات دیگر هم برای دکوراسیون تالار استفاده کند.

 

گل ارایی جایگاه عروس داماد
تشریفات عروسی خوب، میداند جایگاه ورود مهم است

یک موسسه تشریفات عروسی خوب، توجه زیادی ورودی باغ و تالار می‌کند. زیرا این قسمت اولین چیزی است که مهمان هایتان از مرسم شما می‌بینند و به راحتی می‌توانید آنها را تحت تاثیر قرار دهید. در صورتی تالار انتخابی شما پارکینگ اختصاصی دارد ولی از فضای ورودی فاصله دارد، یک نفر باید به مهمان ها خوش آمد بگوید و ماشین آنها را به سمت پارکینگ هدایت کند.

گل آرایی ورودی تالار هم تاثیر زیادی در چشمگیر کردن مراسم شما دارد. از تشریفات عروسی خود بخواهید تا طاقی از گل یا بادکنک آماده کند و مهمان های شما از درون آن وارد تالار شوند. جدای آن می‌توانید از یک استند ایستاده استفاده کنید و روی آن یک دفتر شیک قرار دهید تا مهمان ها برایتان آرزوی خوشبختی کنند و آن را به عنوان یادگاری روز عروسی تان برای همیشه نگه دارید.

 

آهنگ رقص عروس داماد
تشریفات عروسی خوب سلیقه موسیقی شما را میداند

مهمان های شما به گروه موسیقی و موزیک هایی که در روز عروسی پخش می‌کنید، توجه زیادی می‌کنند. باید مطمئن شوید که تشریفات عروسی شما یک گروه موسیقی خوب برای شما فراهم می‌کند و آهنگ هایی که متناسب با سلیقه‌ی شماست را برایتان انتخاب می‌کند. اگر سبک موسیقی خاصی را دوست دارید و یا اگر نمیخواهید بعضی از آهنگ هایی که در همه‌ی عروسی ها پخش می‌شود برای مراسم شما پخش شود، حتما این موضوع را با تشریفات عروسی خود در میان بگذارید.

علاوه بر آن لیستی از آهنگ هایی که دوست دارید برایتان اجرا شود را در اختیار آنها قرار دهید و در مورد آهنگ رقص دو نفره‌ی عروس و داماد هم حتما با آنها مشورت کنید که از پس اجرای زنده‌ی آن بر می‌آیند یا بهتر است که از آهنگ ضبط شده استفاده کنید.

 

تشریفات عروسی
تشریفات عروسی خوب، خوب پذیرایی می‌کند

نحوه‌ی پذیرایی از و سرو میوه و شیرینی، تا مدت ها در ذهن مهمان های شما می‌ماند. تشریفات عروسی خوب، هم به ظاهر و نحوه‌ی برخورد مهمانداران توجه ویژه ای دارد، هم به نحوه‌ی سرو میوه و شیرینی ها. تشریفات شما باید مطمئن شود به ازای تمام مهمان هایتان، نیرو کافی و کارآمد وجود دارد و بلافاصله پس از اینکه خوراکی های روی میز تمام شد، آن را دوباره با میوه و شیرینی جدید پر کنند. در ضمن برای انتخاب بهترین شیرینی عروسی این مقاله را از دست ندهید

 
تشریفات عروسی خوب، مراسم را با یک شام خوب تمام می‌کند

وعده‌ی شام، آخرین و مهمترین بخش عروسی شماست. کیفیت و دیزاین غذا مهم است و همه به آن نگاه می‌کنند، به خصوص افراد مسن تر فامیل که به آهنگ ها و دکوراسیون سالن زیاد دقت نمی‌کنند. اما نکات کوچک دیگری هم هستند که باعث می‌شود عروسی شما به یاد ماندنی و خاطره انگیز باشد.

یکی از این موارد، سرو به موقع غذا است. مطمئن شوید موسسه تشریفات عروسی شما غذا را به موقع آماده کند. برای اینکه خیالتان از بابت تعداد غذا ها هم راحت باشد، یک نفر را به عنوان نماینده خودتان به تشریفات معرفی کنید تا بر شمارش غذاها نظارت کند. فراموش نکنید که برای برگرداندن غذای اضافه، ظرف بزرگ هم به تشریفات تحویل دهید و در آخر یک نفر را مسئول انتقال آن به خانه بکنید.

 

تقریبا مهم ترین ویژگی های تشریفات عروسی خوب را گفتیم و با رعایت این نکات می‌توانید خیالتان را از بابت برگزاری شیک و مجلل مراسم عروس‌تان رعایت کنید. مقالات بعدی ما را هم دنبال کنید تا چیزی از قلم نیفتد.


تشریفات عروسی چیست؟
تشریفات عروسی چیست؟

به مجموعه کارهایی که برای یک جشن عروسی تدارک دیده می‌شود تا آن جشن با زیبایی و نظم بیشتری برگزار شود تشریفات عروسی می‌گویند.

بدون شک همه ما می خواهیم مراسم عروسیمان به بهترین شکل ممکن باشد و هماهنگی‌ها و تدارکات لازم برای برگزاری جشن بدون هیچ نقصی انجام شود. برخی زوج‌های جوان برای اینکه خیالشان راحت باشد که همه چیز مراسم عروسی تمام و کمال برنامه ریزی و انجام می‌شود، صفر تا صد برگزاری مجلس از پیدا کردن باغ یا تالار گرفته تا تهیه میوه و شیرینی و تمام جزئیات برگزاری جشن را به موسسات برگزارکننده تشریفات واگذار می‌کنند و این موسسات با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه عروس و داماد تدارک جشن عروسی آن ها را به عهده می‌گیرند.

موسسات برگزار کننده تشریفات چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

- خدماتی که موسسات برگزار کننده تشریفات ارائه می‌دهند شامل موارد زیر می‌شود:

- محل برگزاری مراسم (باغ، تالار و باغ تالار)

- تهیه غذا و هماهنگی کترینگ

- سفره عقد

- گل آرایی

- تهیه کیک، شیرینی و میوه

- طراحی و دیزاین محل برگزاری مراسم

- پذیرایی و سرویس دهی به مهمان‌ها

- هماهنگی با گروه موسیقی یا دی جی، عکاس و گروه فیلمبرداری

- معرفی مزون لباس عروس و آرایشگاه

- تزیین ماشین عروس

- دسته گل عروس

تشریفات

واگذار کردن مراسم به تشریفات خوب است یا بد؟

بدون شک زمانی که شما کارهای خود را به دیگران واگذار می‌کنید هم مزایایی دارد و هم معایب و مشکلاتی در هماهنگی کارها به وجود می‌آید. در مورد تشریفات عروسی نیز این موضوع صدق می‌کند.

مزایایی که واگذار کردن مراسم به موسسات تشریفات عروسی دارد:

1- مدیریت بودجه

مدیریت بودجه عروسی یکی از آن مواردی است که اکثر زوج ها برای تدارک جشن عروسیشان با آن مشکل دارند و تمام این‌ها را می‌توانند درجلسات مشاوره ای که با تشریفات مورد نظر برگزار می‌کنند در میان بگذارند.

2- کاهش استرس

برگزاری یک مراسم عروسی دغدغه‌های خاص خودش را دارد و تدارک دیدن تمام موارد و جزئیات عروسی انرژی زیادی از شما خواهد گرفت و استرس زیادی هم به شما وارد می‌کند.

3- صرف وقت کمتر

اگر شما و همسرتان هر دو شاغل باشید یا به هر دلیلی وقت زیادی نداشته باشید که برای فراهم کردن مقدمات عروسی صرف  کنید، واگذار کردن مراسم به تشریفات بهترین کار برای صرفه جویی در زمان است، چرا که همه هماهنگی‌ها و زمان بندی‌ها را به عهده آن‌ها خواهید گذاشت و خیالتان ازاین بابت راحت خواهد شد.

4- در نظر گرفتن تمام جزئیات عروسی

بسیار اتفاق افتاده که افراد به دلیل مشغله و استرس روزهای عروسی و زیاد بودن کارها برخی موارد را فراموش می‌کنند و در روز عروسی متوجه می‌شوند که آن کار را انجام نداده‌اند. برگزارکنندکان تشریفات عروسی با توجه به تجربه ای که در این موارد دارند کمتر چیزی را از قلم می‌اندازند.

تشریفات مجالس

معایب و مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاید:

1- عدم مدیریت صحیح

ممکن است شما برای تشریفات عروسی خود هزینه زیادی متقبل شوید تا همه چیز به بهترین شکل تدارک دیده شود اما اگر تمام این ها با مدیریت صحیح صورت نگیرد نتیجه دلخواه به دست نمی‌آید و همیشه شاهد موارد زیادی از عدم مدیریت در برگزاری مراسم با وجود صرف هزینه زیاد بوده ایم.

2- غذای عروسی

یکی از مشکلاتی که معمولا اگر با هماهنگی خودتان انجام نگیرید و به تشریفات واگذار کنید ممکن است پیش بیاید مشکل غذا است. کم آمدن غذا، مطلوب نبودن کیفیت، سرد سرو شدن غذا، استفاده از مواد اولیه نامرغوب و بی کیفیت از جمله مشکلاتی است که  ممکن است به وجود بیاید.

 3- ناهماهنگی پرسنل پذیرایی

در برخی موارد ممکن است همه چیز مثل غذا، مدیریت، تدارکات و سایر مسایل جانبی به بهترین شکل چیده شده باشد اما استفاده از پرسنل بی تجربه و آموزش ندیده، برخورد ناصحیح پرسنل و عدم هماهنگی بین آن ها باعث ناراحتی و نارضایتی مهمان‌ها شود و به خاطر داشته باشید اولین و مهم ترین هدفی که شما در برگزاری جشن عروسیتان دارید رضایت مهمان ها و احترام به آن‌هاست.

یادتان نرود کیفیت کار برگزار کننده تشریفات را بررسی کنید!

قبل از اینکه قرار داد نهایی را با تشریفات مورد نظر امضا کنید از چند طریق کیفیت خدمات این موسسه را بررسی کنید:

- در یکی از مجالس آن‌ها حضور یابید

- سابقه کاری آن ها را بررسی کرده و از با تجربه بودن مدیریت و پرسنل آگاه شوید

- اگر امکانش هست از تعداد مراسم برگزار شده و رضایت عروس و دامادهای آن مراسم جویا شوید

 



















تشریفات عروس اینستا
تشریفات مجالس اینستاگرام
تشریفات مجالس اینستا
تشریفات عروسی در اینستا
پیج اینستاگرام تشریفات عروسی
پیج اینستا تشریفات عروسی
تشریفات مجالس شیراز اینستاگرام
تاریخ درج: 1398/11/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تشریفات عروسی اینستا از مجموع 0 امتیاز