استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

تصورات اشتباه درباره عروسی مختلط

تصورات اشتباه درباره عروسی مختلط
تصورات اشتباه درباره عروسی مختلط : البته این تصور اشتباه در ذهن همه وجود دارد که اگر عروسی در تالار برگزار شود مختلط نیست و اگر در باغ باشد حتماً مختلط است. شما می‌توانید یک باغ مناسب برای خود انتخاب کنید و مراسم خود را به طور جدا با حفظ شئونات اخلاقی برگزار کنید. باغ‌ها امکان استفاده از فضای باز و هوای آزاد، تزئینات متفاوت و زیبا، چایخانه سنتی، کافی شاپ، بازارچه سنتی را برای مهمانان به وجود می‌آورند که هرگز در تالارها چنین امکاناتی وجود نخواهد داشت.  



البته انتخاب باغ عروسی یا تالار عروسی به این که در چه فصلی از سال هستید هم بستگی دارد. به طور قطع برگزاری مراسم عروسی در باغ در فصل بهار عالی خواهد بود. باید در نظر داشت که با استفاده از چراغ‌های پرنور تمام سطح باغ باید روشن شود و ریسه‌ها تنها جنبه زیبایی دارند و نباید به عنوان منبع نور از آنها استفاده شود.

البته برگزاری مراسم در تالار هم مزایای خود را دارد که مهم‌ترین آنها در امان بودن از تغییرات آب و هوایی است. البته تالارها با گل آرایی و شمع‌ها و نورپردازی می‌توانند حتی از باغ‌ها جاذبه بیشتری هم داشته باشند.

بهترین کار این است که برای این که نگرانی‌ها بابت مراسم عروسی از شما دور شود، یک مؤسسه خدمات مجالس و تشریفات عروسی خوب و قابل اطمینان پیدا کنید و تمام امور را از صفر تا صد به آنها بسپارید.


بهتر است اصراری برای برگزاری عروسی خود به صورت مختلط نداشته باشید و برای احترام به قوانین کشور از خواست خود دست بردارید. بهترین کار این است که بیشتر انرژی خود را صرف پیدا کردن یک باغ عروسی یا تالار عروسی خوب بکنید و به این فکر بکنید که چه کار می‌توانید بکنید که در مهمانی شما به همه مهمانانتان خوش بگذرد. کارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید با آنها مهمانانتان را شگفت زده کنید و آنقدر به خودتان و آنها خوش بگذرد که دغدغه مختلط بودن مهمانی را از سرتان دور کند. برای این کار با یک مؤسسه  تشریفات عروسی  مشورت کنید.

برگزاری عروسی خود به صورت مختلط

تشریفات مجالس ملل می‌تواند بهترین باغ‌ها و تالارهای عروسی در اقصا نقاط شهر تهران و حاشیه آن را متناسب با هزینه، تعداد مهمانان و سلیقه شما در اختیارتان بگذارد. این باغ‌ها و تالارها بسیار شیک، مجلل و مجهز هستند و برقراری مراسم عروسی در آنها بسیار با شکوه خواهد بود. فضاسازی ویژه برگزاری مراسم عروسی و امکانات و تجهیزات بازی کودکان و پذیرایی در فضای باز برای خانم‌ها و آقایان به طور خاص شبی به یاد ماندنی و مثال زدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


برگزاری مهمانی و مراسم شب عروسی همیشه برای تمام عروس و دامادها مهم بوده است. بیشتر افراد یا ترجیح می‌دهند مراسم عروسی نگیرند و یا اگر قرار است عروسی بگیرند برای آن در حد توان خود سنگ تمام بگذارند.

یکی از مواردی که جامعه امروز به خاطر قوانین قابل احترام آن با آن دست و پنجه نرم می‌کند جدا بودن سالن عروسی است. برای خیلی‌ از دخترها قابل پذیرش نیست که در چنین شب با شکوهی جدا از پدر و برادرها و حتی خود داماد باشند. یعنی ترجیح می‌دهند خانواده‌شان همه در کنار هم این شب به یاد ماندنی را جشن بگیرند. اما به هر حال این یک قانون در کشور ما است و از سوی تمام افراد باید رعایت شود. البته هستند خانواده‌هایی که بنا به فرهنگ خود مراسم خود را در باغ‌ عروسی و به صورت مختلط برگزار می‌کنند.



تاریخ درج: 1398/01/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله تصورات اشتباه درباره عروسی مختلط از مجموع 0 امتیاز