استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

رازهای شیک شدن مجالس عروسی

رازهای شیک شدن مجالس عروسی
رازهای شیک شدن مجالس عروسی : زمانی که وارد مجلس عروسی می شوید اگر هارمونی رنگ سالن هماهنگ نباشد قطعا به محض ورود ذوق شما کور خواهد شد. در نتیجه یکی از ویژگی های چیدمان مجالس به صورت حرفه ای توجه به انتخاب رنگ میز و صندلی، رومیزی ها، گل ها و ... می باشد.


چیدمان مجالس به صورت حرفه ای می تواند شبی فوق العاده را برای شما رقم بزند. تمامی فاکتور هایی که در بالا به آن ها اشاره شد هر یک به تنهایی از اهمیت ویژه ای برخور دارند و حالا نوبت به نحوه چیدمان مجالس می رسد.






در یک سالن باید چیدمان میز ها و صندلی ها با توجه به محل قرارگیری جایگاه عروس و داماد و محل قرار گرفتن گروه موسیقی صورت گیرد. دقت کنید که مهمانان حاضر در مجلس تمایل دارند تا به هر دو بخش سالن که به آن ها اشاره شد مشرف باشند در نتیجه میز و صندلی ها باید به نحوه صحیحی چیده شوند از طرفی نوع قرار گیری میز ها باید به گونه ای باشد که فضای کافی برای رقص مهمانان وجود داشته باشد و راه عبور و مرور افراد مسدود نشود. میزها نباید به صورتی قرار گیرند که دید مهمانان میز دیگر را مختل کنند. نکات مرتبط با چیدمان مجالس به صورت حرفه ای بسیار گسترده می باشد که سعی نمودیم تا هر چند به اختصار اما جامع برای شما توضیحاتی را در این زمینه ارائه دهیم امیدواریم که مفید بوده باشد.


معمولا برای انتخاب رنگ وسایل موجود در سالن سعی کنید تا از رنگ های روشن مانند سفید بیشتر استفاده نمایید. همه افراد از سالن عروسی، فضای رویایی را مد نظر دارند به همین منظور استفاده از رنگ های تند مانند قرمز، نارنجی و ... جالب نخواهد بود پس در کنار سفید از رنگ های ملایم مثل صورتی سرکه ای، آبی کمرنگ و ... استفاده نمایید تا در کنار نور پردازی های سالن، فضا رویایی و زیبا شود. در بالا به گل آرایی اشاره کردیم، انتخاب رنگ گل ها متناسب با رنگ وسایل موجود در سالن جلوه ی بیشتری را به فضا خواهد بخشید. دقت کنید که تمامی این موارد نیازمند انتخاب کترینگ مناسب می باشد که آشنایی کامل با روانشناسی رنگ ها، دیزاین سالن و گل آرایی و ... را داشته باشدکه در این موارد می توانید با موسسه خدمات مجالس برگزار کننده مراسم عروسیتان مشورت کنید.

تاثیر گل آرایی در چیدمان مجلس
به منظور جلوه بخشیدن به فضای تالار و یا باغ از گل آرایی استفاده می شود. در واقع گل آرایی یکی از مهم ترین بخش های مربوط به چیدمان مجالس می باشد. ایده های بسیاری برای دیزاین مجلس توسط گل ها وجود دارد که برای مثال می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
1_ پوشیده شدن سقف جایگاه عروس و داماد با گل های مناسب
2_ قرار دادن گلدان هایی با گل های زیبا بر روی هر یک از میز های مهمانان
3_ در باغ تالار ها مسیر ورود عروس و داماد را نیز به منظور شکوه و جلوه ی بیشتر گل آرایی می کنند.
4_ گل آرایی لوستر ها و ستون های موجود در سالن و یا باغ


چنان چه قصد دارید تا از گل آرایی برای چیدمان مجالس استفاده کنید، گل هایی متناسب با فصل را انتخاب نمایید، توجه داشته باشید که سلیقه ی عروس خانم و آقا داماد و هزینه ی مدنظر آن ها نیز باید در نظر گرفته شود. برای دیزاین وگل آرایی در تالار یا باغ عروسی سعی نمایید از گل هایی با ماندگاری بالا استفاده کنید که تا انتهای مجلس شاداب باقی بمانند و زیبایی خود را حفظ نمایند.



از مهم ترین مجالس زندگی هر فرد، مجلس عروسی او می باشد که مایل است تا به بهترین شکل ممکن برپا شود. قصد داریم تا شما را با ویژگی های چیدمان مجالس به صورت صحیح و حرفه ای بیشتر آشنا کنیم تا فضای باغ و یا تالار عروسی خود را به بهترین و زیبا ترین شکل ممکن دیزاین نمایید.
تاریخ درج: 1398/01/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله رازهای شیک شدن مجالس عروسی از مجموع 0 امتیاز