استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

رتبه بندی بهترین گل فروشی ها درتهران

رتبه بندی بهترین گل فروشی ها درتهران
رتبه بندی بهترین گل فروشی ها درتهران : گل فروشی زعیم ، گل فروشی باختر ، گل آرایی ژلی فلاور، گل‌آرایی والاتبار ، گل فروشی پوژان  ، گل فروشی بهرام ، گلفروشی هوشنگ ، گلفروشی کلاسیک ، گلفروشی کلاسیک ، گلفروشی خوشه ، گل فروشی ترنج







 دسته گل عروس یکی از مهمترین اکسسوریهای عروس محسوب میشود که نقش مهمی در عکسهای عروس خانم دارد. یک دسته گل عروس زیبا، تکمیل کننده زیبایی و جلوه عروس خانم است. گل آرایی ماشین عروس و داماد و گل آرایی و تزئین جایگاه عروس نیز از جمله کارهایی است که تا ابد تصویری ماندگار در اذهان ایجاد می کنند. از این رو انتخاب یک گل فروشی با سلیقه یا دیزاینر معتبر برای گل آرایی مراسم جشن از اهمیت بالایی برخوردار است. پلتفرم آنلاین بزمینه در کنار شماست تا با معرفی بهترین گل فروشی ها و معتبرترین دیزاینرهای گل به شما کمک کند بهترین انتخاب را برای بهترین شب زندگی خود داشته باشید.



- گل فروشی زعیم
گل فروشی زعیم واقع در میدان پاستور یکی از با سابقه‌ترین، معتبر‌ترین و محبوب‌ترین گل فروشی‌های تهران است. بنیانگذار آن، مرحوم سید حسن زعیم در سال 1319 هجری شمسی وارد عرصه تولید گل و گیاه شد و با متد بسیار ابتدایی شروع به تولید نمود. پس از گذشت زمان اندکی، با تولید گل‌های شاخه ای در باغچه ای کوچک فعالیت حرفه ای توسعه یافت. در دهه 40 محصولات تولید شده توسط کشاورزی زعیم گستره وسیعی از گیاهان، مانند 300 نوع گیاه آپارتمانی و انواع مختلف ارکیده را پوشش داد. پس از مدتی توانست یک گل فروشی بزرگ در مرکز شهر تهران دایر نماید که تاکنون در زمره بزرگ‌ترین، مجهزترین و قدیمی‌ترین گلفروشی‌های ایران است. ادامه فعالیت‌ها و گام‌های نوآورانه بنیانگذار زعیم توسط فرزندان پسر ایشان دنبال می‌گردد. در سایت مربوط به گل فروشی زعیم می‌توانید نمونه کار‌های این گل فروشی را مشاهده کنید و در قسمت راهنمایی خرید گل از راهنمایی این گروه مجرب بهره مند شوید.
2- گل فروشی باختر
گل باختر با بیش از بیست سال سابقه در زمینه گل و گیاه در دو فروشگاه بزرگ با بیش از 450 متر مربع فضا در تهران و ده‌ها نمایندگی معتبر در سرتاسر ایران و جهان مشغول به کار می‌باشد. شعب تهران گل باختر در محدوده سعادت آباد و اشرفی اصفهانی قرار دارد. سایت مربوط به گل باختر دارای امکاناتی چون خرید اینترنتی و گالری تصاویر است. با مراجعه به این سایت با کار‌های گروه باختر بیشتر آشنا خواهید شد.
3- گل‌آرایی والاتبار
اگر به دنبال استایل خاص برای جشن عروسی تان هستید و فکر می کنید که پیدا کردن یک استایل به خصوص برایتان کار دشواری است، یکی از بهترین مکان ها برای تهیه دسته گل و گل‌آرایی، گل‌آرایی والاتبار است. خواهران والاتبار با تخصص ویژه خود آماده اند تا با جدیدترین تکنیک های گل آرایی بهترین خدمات را به همه مشتریان ارائه دهند. گروه گل آرایی والاتبار کارگاه های آموزشی تکنیک های مدرن گل آرایی را نیز ارائه می دهند.
4- گل آرایی ژلی فلاور
گل فروشی و بوتیک گل آنلاین ژلی فلاور با بیش از 5 سال سابقه کاری در عرضه تزیین و آرایش گل ها به صورت متفاوت و به سبکی مدرن آماده ارائه خدماتی از قبیل ماشین عروس،دسته گل های مدرن عروس،حلقه و تل سر،دستبند گل عروس،گل آرایی مراسم تولد ،سبد گل،تاج گل،گل آرایی منزل ومیزکار،مهمانی و ایونت ها و مراسم انتخابی شما عزیزان می باشد.
بوتیک گل ژلی فلاور قصد دارد تا با سبکی مدرن و متفاوت گل آرایی خاص شما را در زیباترین روزهای زندگیتان به شما عزیزان ارائه دهد. این گل فروشی آنلاین توسط سرکار خانم مهسا سادات مدنی مدیریت می شود که دارای مداراک بین المللی گل آرایی از کشور اسپانیا و مدرک فنی حرفه ای از آموزشگاه های داخل ایران می باشد.

5- گل فروشی پوژان
گل فروشی پوژان در چهار راه فرمانیه واقع شده است. این گل فروشی یکی از لوکس‌ترین و بهترین گل فروشی‌های تهران است. پوژان در تنوع و زیبایی کارها زبانزد است. از پوژان می‌توانید برای ‌گل‌آرایی ماشین عروس و مجالس نیز استفاده کنید. اگر از آن دسته افراد هستید که حساسیت بالایی نسبت به دسته گل عروسی خود دارید، پوژان می‌تواند دقیقا عکسی که نشان می‌دهید را در قالب دسته گل عروس تحویل دهد.
6- گل فروشی بهرام
موسسه گل و گیاه بهرام واقع در جردن در سال 1345 توسط بهرام جعفری پایه گذاری شده است و در حال حاضر یکی از قدیمی‌ترین و خوشنام‌ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان گل و گیاه در سطح کشور می‌باشد. این گل فروشی دارای یک وب سایت خوب و جامع است که می‌توانید در آن نمونه کارهای این موسسه را ببینید و یا حتی به صورت غیر حضوری سفارش دهید.
7- موسسه گل دی
یکی از دغدغه‌های عروس و داماد‌ها در روز عروسی زمان است. معمولا کارهای روز عروسی زیاد است و تک تک دقایق برای عروس و دامادها با ارزش است. رساندن ماشین عروس به گل فروشی و تزئین آن یکی از کارهای وقت گیر در صبح روز عروسی است که داماد باید آن را انجام دهد. موسسه گل دی این کار را برای آقا دامادها راحت کرده است. به این ‌ترتیب که برای تزئین ماشین عروس نیازی به بردن ماشین به گل فروشی نیست. بلکه گروه موسسه گل دی در محل قرار گیری اتومبیل شما حاضر می‌شوند و به ‌گل‌آرایی ماشین عروس می‌پردازند و دسته گل عروس را تحویل می‌دهند.


گل فروشی

معرفی بهترین گل فروشی‌های تهران با عکس و آدرس
معرفی بهترین گل فروشی‌های تهران با عکس و آدرس

حتما برای شما هم مهم است که بهترین گل فروشی‌های تهران را از نظر کیفیت و سرعت ارسال و قیمت بشناسید تا بتوانید برای ارسال گل در تهران تصمیم بگیرید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام گل ستان، یکی از مهمترین نکات، هنگام سفارش گل آن است که به یک گل فروشی معتبر و خوش نام که بهترین خدمات و زیباترین گل‌ها را عرضه می‌کند، مراجعه کنید.

بهترین گلفروشی‌های تهران

از این رو در این مطلب شما را با بهترین گل فروشی‌های تهران و انواع خدماتی که ارایه می‌کنند، آشنا کنیم.

گلفروشی زعیم

گلفروشی زعیم یکی از قدیمی‌ترین گلفروشی‌های تهران است و در مدت بیش از نیم قرن، افتخارات متعددی در زمینه پرورش و فروش انواع گل و گیاه در سطح داخلی و بین‌المللی کسب کرده است. یکی از ویژگی‌های اصلی مجموعه گل زعیم که زبانزد خاص و عام است، کیفیت بسیار بالای گل‌ها و گیاهان آن و خدمات بسیار تخصصی در زمینه انواع گل‌آرایی‌هاست. در مجموعه گل و گیاه زعیم، می‌توانید هر نوع گل و گیاهی را که می‌خواهید پیدا کنید.  بعلاوه، می‌توانید محصولات و خدمات آنها را به صورت اینترنتی نیز سفارش دهید.

گلفروشی هوشنگ

گلفروشی هوشنگ یکی از قدیمی‌ترین و لوکس‌ترین گلفروشی های خیابان جردن است. اگر می‌خواهید دسته گلی لاکچری سفارش دهید و یا ماشین عروس یا مجلس و مراسم خود را به زیباترین و خاص‌ترین شکل ممکن بیارایید، گلفروشی هوشنگ بهترین پیشنهاد برای شماست. بعلاوه این گلفروشی، خدمات مختلف مرتبط با مراسم عروسی را نیز به مشتریان خود ارایه می‌کند از جمله اجاره و تزئین ماشین عروس، راهنمایی در مورد انتخاب و دیزاین گل‌ها و مانند آن. این گلفروشی در خیابان جردن قرار دارد و خدمات خود را بصورت حضوری ارایه می‌نماید.

گل فروشی گُل‌سِتان

یکی از به روزترین گل فروشی‌های تهران که به صورت یک شرکت سهامی خاص مشغول به فعالیت است گُل سِتان می‌باشد. تنوع گیاهان و گل‌های خاص در این مجموعه بسیار زیاد است و طراحی انواع سبد گل، باکس گل، دسته گل، تراریوم و سایر پکیج‌های گل و گیاه لاکچری را با تیمی متخصص ارائه می‌دهد. یکی از مزیت‌های اصلی گُل سِتان در مقایسه با سایر گلفروشی‌های مهم تهران این است که گُل‌سِتان محصولات خود را در تهران به صورت رایگان در مدت زمانی در کمتر از سه ساعت با قیمت‌های بسیار مناسب تحویل می‌دهد. شما می‌تواند هدایای فانتزی و متنوعی مانند شکلات، عروسک را به سفارش خود اضافه نماید. پس از انتخاب و خرید گیاه ، گل و یا هدیه می توانید متن دلخواه خود را در قسمت کارت پستال وارد کنید تا یک کارت پستال رایگان با متن دلخواه شما همراه هدیه ارسال شود. حتی شما می تواند یک عکس خاطره‌انگیر را آپلود کنید تا عکس روی کارت پستال شما چاپ شود.
عنوان یکی از معتبرترین گل فروشی‌های اینترنتی، پایگاهی برای خرید گل و گیاه در تهران و حتی ارسال گل به ایران از خارج از کشور می‌باشد. هموطنان ساکن کشورهای دیگر نیز با استفاده از کارتهای ارزی می توانند برای ایران گل ارسال نماید.

نشانی آدرس گل فروشی گل ستان : www.GolSetan.com خیابان کریم‌خان‌زند، ایرانشهر، بهشهر (خانه هنرمندان)، پلاک ۳۷

گلفروشی ترنج

یکی از معروفترین گلفروشی‌های تهران که سابقه ای طولانی در ارایه خدمات مرتبط با گل و گیاه دارد، گلفروشی ترنج است. این گلفروشی، خدمات مختلفی از جمله گل‌آرایی مجالس و مراسم های مختلف، تهیه انواع سبد گل، تاج گل، دسته و جعبه گل و تزئین انواع تل عروس، سینی حلقه، سبد میوه، سبد حنابندان، ست بله برون و سایر خدمات مرتبط با مجالس جشن و عروسی را ارایه می‌نماید. بطور کلی، این گلفروشی، به عنوان بهترین گلفروشی در منطقه غرب تهران شناخته می‌شود و به دلیل کیفیت و تنوع بالای محصولات، تزئینات و خدماتی که ارایه می‌دهد برای انجام کلیه خدمات گل‌آرایی مرتبط با عروسی به شدت پیشنهاد می‌شود.

گلفروشی خوشه

یکی از معروفترین گلفروشی‌های شمال تهران، گلفروشی خوشه است. این گلفروشی کار خود را از سال ۱۳۵۸ در خیابان جردن آغاز کرد و از همان آغاز به یکی از ارایه‌کنندگان با کیفیت‌ترین گل‌ها و تزئین کننده زیباترین گل‎آرایی ها به ویژه در مورد دسته گل و ماشین عروس و گل‌آرایی‌های مراسم‌های مختلف تبدیل شد. این گل فروشی در حال حاضر در خیابان الهیه قرار دارد و می‌توانید با اطمینان کامل تمام سفارش‌های گل‌آرایی خود را به آنها بسپارید و از زیبایی و منحصر به فرد بودن گل آرایی‌های آنها مطمئن باشید. این مجموعه با مدیریتی منحصر به فرد می‌تواند تجربه خوبی را را برای شما فراهم آورد.

گلفروشی کلاسیک

یکی دیگر از گلفروشی‌های مدرن در خیابان پاسداران تهران، گلفروشی کلاسیک است که خدمات مختلفی را در زمینه گل‌آرایی انواع سبدگل، دسته‌گل و جعبه گل برای انواع مراسم از مراسم عروسی و شادی گرفته تا مراسم ترحیم ارایه می‌کند. این گلفروشی که یکی از بهترین گلفروشی‌های شهر تهران است همچنین خدمات تزئیناتی مختلف از جمله تزئین ماشین عروس، سبد میوه و سینی حلقه را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

ناگفته نماند که گل فروشی‌های خوب دیگری در شهر تهران وجود دارد که با کمی جستجو می‌تواند آنها را پیدا کنید ما در این متن به معرفی بهترین گل فروشی تهران پرداختیم. اگر شما هم تجربه‌ای از سفارش گل و گیاه از این گل فروشی‌ها دارید در قسمت نظرات با ما درمیان بگذارید.

گل فروشی دل
تاریخ درج: 1399/12/26
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله رتبه بندی بهترین گل فروشی ها درتهران از مجموع 0 امتیاز