استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

سبد گل برای تبریک عروسی

سبد گل برای تبریک عروسی
سبد گل برای تبریک عروسی : خرید و سفارش گل لاکچری برای مهمان و مسافر خارجی و داخلی برای ارسال به داخل بیمارستان ، هتل ، سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی ، ارسال دسته گل ، سبد گل ، تاج گل ،





گل فروشی مهدی
گل فروشی مهدی در محله پرستار تهران و در کنارگذر پیروزی،خیابان شعرا واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند سی متری نیروی هوایی و نیکوتن پوش شعبه چهارراه کوکاکولا و پمپ بنزین 151 قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو نیروی هوایی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سوم نیروهوایی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گلفروشی ازالیا
گلفروشی ازالیا در محله جوادیه تهران و در خیابان بیست متری جوادیه واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بازار انبار نفت و پمپ بنزین میدان بهمن و ایستگاه راه آهن تهران و داروخانه شبانه‌روزی امید نو و بیمارستان بهارلو قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو جوادیه و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس نو بهار می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی فرگل
گل فروشی فرگل در محله دربند تهران و در خیابان دکتر شریعتی،خیابان شهرداری واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان شهدای تجریش و پمپ بنزین ۱۳۹ باغ فردوس و مجتمع تجاری ارگ و بازار تجریش و امامزاده صالح قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۲ مترو تجریش و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مترو تجریش می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی
گل فروشی در محله باغ فردوس تهران و در خیابان ولیعصر،خیابان کاشانچی واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند باغ فردوس و بیمارستان شهدای تجریش و مجتمع تجاری ارگ و کاخ موزه سعدآباد و امامزاده صالح قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۲ مترو تجریش و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس کاظمی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی
گل فروشی در محله قائم تهران و در بلوار امیرکبیر،بلوار هاشم زاده واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند اسانسور شهرک گلستان و درمانگاه گلستان غرب و استخر بزرگ پردیسان نور و مجتمع تجاری اداری مال مون و اتوبار شهرک گلستان منطقه۲۲ قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سروستان هشتم می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گلکده سحر
درباره‌ی این مکان

گلکده سحر در محله افسریه شمالی تهران و در خیابان پانزده متری دوم بین خیابان خسروی و خیابان بازدار واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مسجد جامع افسریه و گیم نت و خدمات کامپیوتری آرمین و سوپرمارکت اتوبان و رستوران ته دیگ و بازار بزرگ افسریه قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس خیابان سی و سه می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گلفروشی
گلفروشی در محله افسریه شمالی تهران و در خیابان پانزده متری اول،خیابان جابری واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مسجد جامع افسریه و زبان سرای افسریه و سوپرمارکت اتوبان و بازار بزرگ افسریه و امورمشترکین تلفن همراه افسریه قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس پانزده متری دوم می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


سوپر گل
سوپر گل در محله افسریه شمالی تهران و در خیابان پانزده متری سوم واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند فروشگاه اتکا قصر فیروزه و گیم نت و خدمات کامپیوتری آرمین و سوپرمارکت اتوبان و شهرک قصر فیروزه ۲ و بازار بزرگ افسریه قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو بسیج و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس نیکو عمل می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد


گل فروشی میلاد
گل فروشی میلاد در محله فردوس تهران و در ب. آیت الله کاشانی،خیابان اعتمادیان واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین آیت الله کاشانی و بیمارستان تخصصی ابن‌سینا و دادسرای ناحیه ۳۱ و تاکسی فردوس شرق قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی شمالی ایستگاه مترو صادقیه و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس مدرسه پورسینا می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.



گلفروشی
گلفروشی در محله ونک تهران و در خیابان پردیس،خیابان شهریار واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان بقیه الله الاعظم و هتل تاج‌محل و بیمارستان دندانپزشکی شهید شکری و اورژانس بیمارستان بقیه الله و گروه هتل هما قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان شهید شیرازی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی لاله
گل فروشی لاله در محله شریعتی شمال تهران و در خیابان زلفی،خیابان مولوی واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بازار منسوجات عبدل آباد و سرای محله شهرک شریعتی و جایگاه CNG شقایق و بازارچه احسانی عبدل آباد و نان شیرینی بالدی بال قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی 1 مترو شهرک شریعتی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس دارالقرآن می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی مهاجر
گل فروشی مهاجر در محله خلیج فارس شمالی تهران و در بلوار خلیج فارس خیابان فردی خیابان هادی مودب واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان فیاض بخش و سوپرمارکت خلیج فارس شهرک سینا و گروه صنعتی ویتانا و اردوگاه سلیمانخانی و هتل‌آپارتمان خلیج قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس بیمارستان می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی آیریس
گل فروشی آیریس در محله صادقیه تهران و در خیابان ستارخان،خیابان گلناز دهم واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند میدان میوه و تره‌ بار صادقیه و بیمارستان تخصصی ابن‌سینا و بازار سنتی ستارخان و پمپ بنزین 284 قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو طرشت و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس گلنار می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی غنچه گیشا
گل فروشی غنچه گیشا در کوی نصر تهران و در بزرگراه حکیم،خ گیشا بین چهاردهم و شانزدهم پلاک۱۲۵ واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند داروخانه شبانه‌روزی جلال آل احمد و کلینیک فوق تخصصی داخلی مسعود و پمپ بنزین گلابتون و سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران و بوستان گفتگو قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سوم مدرسه می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


دکه گل فروشی
دکه گل فروشی در محله تجریش تهران و در خیابان خزر شمالی،خیابان الهیه واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دادسرای ناحیه یک و مرکز خرید مدرن الهیه و بیمارستان اختر و پمپ بنزین پل صدر و نان سحر قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۲ مترو شهید صدر و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید صدر می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گلخانه و گل فروشی تهران رز
گلخانه و گل فروشی تهران رز در محله تجریش تهران و در ب. مدرس واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان اختر و دادسرای ناحیه یک و مرکز خرید مدرن الهیه و بوتیک مال ملل و بیمارستان تنديس قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس آفریقا می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی
گل فروشی در محله تجریش تهران و در خیابان شریفی منش،خیابان خزر شمالی واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دادسرای ناحیه یک و مرکز خرید مدرن الهیه و بیمارستان اختر و پمپ بنزین پل صدر و نان سحر قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۲ مترو شهید صدر و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید صدر می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


دکه گل فروشی آبان
دکه گل فروشی آبان در محله بهجت آباد تهران و در خیابان کریم خان زند،خیابان عضدی واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند داروخانه شبانه‌روزی 13 آبان و داروخانه هلال ‌احمر (ویژه‌ی کرونا) و بوستان هنرمندان و بیمارستان جامع محب یاس و بیمارستان فیروزگر قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۱ مترو میدان ولیعصر و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید عضدی می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گلفروشی لاله پاسداران
گلفروشی لاله پاسداران در محله فرمانیه تهران و در خیابان پاسداران واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مرکز خرید اقدسیه و اطلس مال و آوا سنتر و بیمارستان فرمانیه و پمپ بنزین اختصاصی 246 قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی 1 مترو نوبنیاد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سه راه پاسداران می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی
گل فروشی در محله ونک تهران و در ب. کردستان واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان شهید هاشمی نژاد و مجتمع کامپیوتر پایتخت و بیمارستان شهید مطهری و گروه هتل هما و بیمارستان محب مهر قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس کردستان می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گلفروشی ریرا
تهران، پاسداران، گیلان شرقی، پ ۸

گل فروشی مرجان
گل فروشی مرجان در محله پاسداران تهران و در خیابان پاسداران واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین سوخت 14 شمال و بیمارستان کودکان مفید و حسینیه ارشاد و کلینیک خانواده ایرانی شعبه پاسداران و بیمارستان چشم‌پزشکی نگاه قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ایستگاه مترو دکتر شریعتی و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس سه راه ضرابخانه می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


دکه گل فروشی
دکه گل فروشی در محله تجریش تهران و در خیابان خزر شمالی،خیابان الهیه واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند دادسرای ناحیه یک و مرکز خرید مدرن الهیه و بیمارستان اختر و پمپ بنزین پل صدر و نان سحر قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی ۲ مترو شهید صدر و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید صدر می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی ارکیده
گل فروشی ارکیده در محله زیبادشت تهران و در خیابان لاله واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان نیکان غرب و کلینیک خانواده ایرانی شعبه دهکده المپیک و جایگاه CNG سرچشمه و پمپ بنزین دهکده المپیک و دانشگاه علامه طباطبائی پردیس مرکزی قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس درمانگاه ارم می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.


گل فروشی پوژان
درباره‌ی این مکان

گل فروشی پوژان در محله فرمانیه تهران و در خیابان نارنجستان هفتم خیابان نارنجستان یکم خیابان نارنجستان سوم پلاک 21 واقع شده است.
 از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین و بیمارستان چمران و آوا سنتر و بیمارستان فرمانیه و پمپ بنزین اختصاصی 246 قرار گرفته است.
نزدیکترین ایستگاه مترو به این مکان، ورودی 1 مترو نوبنیاد و نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس پایانه دستواره می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.
گل فروشی

گل تبریکی
گل تبریک تولد
گل تبریک نوزاد
گل تبریک ازدواج
گل تبریک سالگرد ازدواج
گل تبریکی نامزدی
گل تبریکی تولد
گل تبریک روز زن
گل تبریک روز مادر
گل تبریک شب یلدا
گل تبریک روز مرد
دسته گل تبریک ازدواج
تاج گل تبریک افتتاحیه
گل برای تبریک انتصاب
عکس گل برای تبریک ازدواج
سبد گل برای تبریک افتتاحیه
دسته گل تبریک فارغ التحصیلی
گل برای تبریک تولد
گل برای تبریک
گل برای تبریک تولد نوزاد
گل برای تبریک روز معلم
گل برای تبریک عروسی
گل برای تبریک موفقیت
گل برای تبریک سال نو
گل برای تبریک روز مرد
گل تبریک روز پدر
متن تبریک گل پسر
دسته گل تبریک روز پدر
دسته گل تبریک روز پزشک
پایه گل تبریک
دسته گل تبریک روز پرستار
گل برای تبریک روز پدر
عکس گل تبریک روز پدر
گل تبریک تولد متحرک
گل تبریک تولد نوزاد
گل تبریک تولد دوست
گل تبریک تولد خواهر
گل تبریک تولد همسر
عکس گل تبریک تولد
گل جهت تبریک
دسته گل جهت تبریک
سبد گل جهت تبریک
عکس گل جهت تبریک
دسته گل تبریک تولد خواهر
گل تبریک روز دختر
دسته گل تبریک
دسته گل تبریک تولد
دسته گل تبریک سالگرد ازدواج
دسته گل تبریک روز زن
دسته گل تبریک نوزاد
گل تبریک روز معلم
گل تبریک روز مهندس
گل تبریک روز تولد
گل تبریک زایمان
گل زیبا تبریک
گل زیبا برای تبریک
گل زیبا برای تبریک تولد
گل برای تبریک زایمان
مدل دسته گل تبریک زایمان
دسته گل زیبا تبریک
عکس گل زیبا تبریک تولد
گل تبریک سال نو
گل برای تبریک سالگرد ازدواج
دسته گل تبریک سال نو
دسته گل تبریک سالگرد عقد
سبد گل تبریک
سبد گل تبریک تولد
شاخه گل تبریک
شاخه گل تبریک تولد
تبریک شکفتنت گل خردادی
گل تبریک عید
گل تبریک عید قربان
گل تبریک عروسی
گل تبریک عقد
گل تبریک عید نوروز
گل عرض تبریک
گل برای تبریک عقد
تبریک گل غلتان
دسته گل تبریک قدم نو رسیده
گل برای تبریک عید قربان
گل تبریک کریسمس
گل کارت تبریک
گل برای تبریک گفتن
تبریک گل و گیاه
کارت تبریک گل گلی
عکس گل برای تبریک گفتن
کارت تبریک گل لاله
کارت تبریک گل لایه باز
کاردستی کارت تبریک گل لاله
گل تبریک مبعث
گل تبریک معلم
گل تبریک ماهگرد
گل مناسب تبریک
گل تبریک نامزدی
گل نوشته تبریک تولد
گل نوشته تبریک روز معلم
تبریک گل نرگس
گل و تبریک تولد
گل واسه تبریک تولد
گل و تبریک
دسته گل تبریک ولنتاین
عکس گل و تبریک تولد
عکس گل و تبریک
عکس گل واسه تبریک
عکس گل و تبریک عید
دسته گل و تبریک تولد
گل و کیک برای تبریک تولد
گل های تبریک تولد
گل های تبریک
گل های تبریک روز معلم
دسته گل تبریک تولد همسر
گل برای تبریک تولد همسر
گل تبریکی عروسی
عکس گل برای تبریک یلدا
گل های تبریکی
گل های تبریکی سال نو

تاریخ درج: 1400/01/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله سبد گل برای تبریک عروسی از مجموع 0 امتیاز