استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی سعادت

عمارت باغ تالار تشریفاتی سعادت
باغ عمارت سعادت از معروف ترین باغ تالارهای گرمدره است که از لحاظ سابقه هم جزو درخشان ترین سالن های پذیرایی در حومه تهران است . باغ سعادت با ظرفیت بالا مناسب برگزاری مجالس عقد ، نامزدی و عروسی حتی با تعداد مهمانان خیلی کم و یا خیلی زیاد می باشد . آدرس ، تلفن ، اینستاگرام ، قیمت باغ سعادت در سایت دوشیزه منتشر شده است













باغ تالار سعادت گرمدره در محدوده گرمدره استان البرز واقع شده است. باغ تالار عروسی سعادت با وسعت 5 هزار مترمربع شامل باغی زیبا با آبنمای زیبا و 2 سالن پذیرایی با سقف بلند با نقاش های مینیاتوری به ظرفیت 450 نفر است. این باغ عروسی دارای خدماتی نظیر پارکینگ اختصاصی به ظرفیت 250 خودرو، سالن عقد مجزا در فضای باغ و یا سالن و سالن شام مجزا است.

 باغ تالار سعادت
منطقه باغ : گرمدره
ظرفیت باغ : 400 نفر
ظرفیت پارکینگ : 300
توضیحات :

باغ سعادت با مساحت 5000متر واقع در بهترین منطقه گرمدره دارای امکاناتی از قبیل:
سالن باغ سعادت با دیزاین لوکس و سقف بلند و طراحی منحصر به فرد به ارتفاع 6 متر و نقاشیهای زیبا و نورپردازی لوکس بر روی سقف به ظرفیت 400 نفر فضایی بسیار لوکس جهت پذیرائی از میهمانان فراهم نموده است
سفره خانه باغ سعادت با دیزاین مراکشی و سقف عربی بسیار زیبا و خاص میباشد
سالن شام باغ سعادت دارای دکور شیک و مجزا با طراحی منحصر به فرد و مجزا از سالن اصلی
پارکینگ باغ سعادت با مساحت 5000متر به ظرفیت 300 ماشین
فضای باز باغ سعادت بسیا زیبا با درختانی بلند و چمن طبیعی دارای نورپردازی زیبا و امکان چیدمان برای پذیرائی را دارد و دارای آبنما و برکه
نمای عمارت باغ سعادت بسیار زیبا و منحصر به فرد است این نما در سال 2018 طراحی و اجرا گردید و به جرات میتوان گفت یکی از زیباترین نماهای کار شده در باغهای برگزارکننده مراسم را دارد
محل برگزاری سفره عقد باغ سعادت برای تابستان آلاچیقی بزرگ و بسیار زیبا و منحصر به فرد که برای پاییز و زمستان با شیشه محصورمیگردد  چشم اندازی بسیار زیبا به  باغ عمارت سعادت دارد
پیست رقص باغ سعادت بسیار وسیع تدارک دیده شده است که با رباطهای سقفی نورپردازی میگردد
استیج موزیک باغ سعادت در بهترین قسمت سالن واقع شده است و امکان استفاده از بندهای موزیک حرفه ای را فراهم نموده است
 شهری با ابعادی عالی از دیگر امکانات باغ سعادت میباشد که امکان پخش زنده مراسم و پخش کلیپ مراسم را فرهم نموده استTv
نورپردازی فوق حرفه ای از دیگران امکانات باغ عمارت سعادت میباشد
باغ سعادت کلیه امکانات دیگر از قبیل سیستم سرمایش و گرمایش ، ژنراتور برق ، رختکن ، آتلیه و .... را دارا میباشد

آدرس باغ سعادت : گرمدره
ظرفیت سالن باغ سعادت : 500 نفر
ظرفیت پارکینگ باغ سعادت : نا مشخص
باغ عروسی سعادت

باغ عروسی سعادت با ورودی بسیار شیک و با محوطه زیبا و دارای دو سالن مجزا می باشد.
مزایای باغ عروسی سعادت

از مزایا و ویژگی های باغ تالار عروسی سعادت می توان به کیفیت بسیار عالی غذا، سرو غذای آقایان کنار استخر، سرو غذای بانوان در سالن مجزا، چایخانه سنتی در فضای باز، ریسه فضای سبز و محوطه، گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروسی نام برد. باغ تالار سعادت دارای امکاناتی نظیر ورود ماشین عروس داخل محوطه باغ، 20 مدل سفره عقد، آتش بازی، شمع آرایی و... اشاره نمود. باغ تالار سعادت با در اختیار داشتن دو سالن مجزا و سرپوشیده، در فصل های پاییز و زمستان آماده پذیرایی از زوج های جوان می باشد.
امکانات باغ عروسی سعادت

1- استفاده از ظروف لوکس
2- تنوع منو با کیفیت بالا
3- گل آرایی و دیزاین
4- دسترسی آسان
5- شمع آرایی و نورپردازی به سبک اروپایی

تالار باغ سعادت یکی از انتخاب های ایده آل برای جشن ها، عروسی ها و مراسم های شما است. از ویژگی های بارز این تالار زرق و برق زیبا و فریبنده آن است. ظرفیت تالار باغ سعادت ۵۰ تا ۶۰۰ می باشد و امکان برگزاری مراسم جهت ناهار و شام می باشد.
در کلیه مراسمات تالار همه این امکانات کاملا در دسترس می باشد.به عنوان مثال حیاط باغ که در آن استخر و سفره خانه تعبیه شده است.
تیم حرفه ای باغ تالار سعادت شما را در ارائه بهترین خدمات در باشکوه ترین روز زندگی تان همراهی می کند. آشپزهای باغ سعادت بهترین کیفیت غذا را با بهترین مزه هایی که ایده آل شما است به شما و مهمانانتان ارائه می نماید.
تجربه سالیانه ما رضایت مندی مشتریانی را که به ما اعتماد کرده اند و فرصت میزبانی از مهمانانشان را به ما داده اند به همراه داشته است.هدفه ما برای کمک به شما در برنامه ریزی بهترین رخداد زندگی تان است که خانواده و دوستان شما به زودی فراموشش نخواهند کرد.
ما از شما دعوت می کنیم تا با دیدن باغ سعادت و مشاهده خدمات عالی سرویس دهی به مهمانان و همچنین گروه برنامه ریزی و طراحی تالار بیشتر آشنا شوید .
همه اینها گرد هم آمده اند تا شما بهترین روز را در زندگی خود تجربه کنید.

باغ سعادت با مدیریت دانیال زمانی یکی از بهترین و شکیل ترین باغ های عروسی واقع در منطفه گرمدره است که جزو باغ تالارهای لاکچری می توان از آن نام برد که با وجود مدیری با تجربه امکانات کافی در این باغ به صورت کامل مهیاست. تشریفات ملل با همکاری این مجموعه بهترین خدمات مجالس را در کنار زیباترین دیزاین، گل آرایی سفره عقد را در نظر گرفته است تا شبی به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان آورد.


باغ تالار سعادت یکی از باغ تالار های لوکس و زیبا ، واقع در گرمدره می باشد . کیفیت غذا ها و زیبایی فوق العاده ی سالن بسیار بالا می باشد . این باغ تالار در سال 1397 دیزاین و بازسازی شد .
باغ تالار سعادت قابلیت برگزاری مراسم ها در تمامی فصول را دارد و به عبارتی 4 فصل می باشد . باغ تالار سعادت دارای یک مدیریت مهربان و خوش برخورد و دارای کادری آموزش دیده و فوق العاده حرفه ای ، آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشند .
این باغ تالار زیبا دارای محبوبیت بالایی می باشد . این باغ تالار هم در صبح و هم در شب دارای فضای بسیار زیبایی می باشد .

ظرفیت باغ تالار سعادت
وسعت باغ تالار سعادت 5000 متر مربع می باشد . این باغ تالار دارای ظرفیت 450 نفر می باشد ، این باغ تالار دارای سه سالن مجزا می باشد ، که دو سالن برای پذیرایی و یک سالن برای سرو شام می باشد و این سالن ها سرپوشیده هستند و قابلیت برگزاری جشن ها در پاییز و زمستان را دارند . ظرفیت پارکینگ ماشین ها 250 عدد ماشین می باشد .
سالن باغ تالار سعادت

سالن سعادت دارای سقف های بلند می باشد و دیزاین روی سقف سالن سعادت ، دارای نقاشی های مینیاتوری شده در میان گنبد می باشد . داخل محوطه دارای آبنما های بسیار زیبایی می باشد .
امکانات باغ تالار سعادت

این باغ تالار لوکس دارای استخر بسیار زیبایی می باشد که آقایان می توانند غذای خود را کنار استخر سرو کنند ، این تالار دارای دو سالن سرو غذای مجزا برای آقایان و بانوان می باشد ، چایخانه سنتی در فضای باز ، ریسه فضای سبز و محوطه ، گل آرایی ویژه سالن ، ماشین عروش ، تزیین ماشین عروس ، اتاق عقد ، سفره عقد خاص ، دی جی مخصوص تالار ، اتاق بازی کودکان ، آتش بازی و نور افشانی ، پروژکتور و امکان پخش کلیپ ، نور پردازی و افکت دود ، امکان دسترسی با ویلچر و … از امکانات این باغ تالار می باشد .

تنوع غذایی بالا ی باغ تالار سعادت
در باغ تالار سعادت تنوع غذایی بسیار بالا می باشد و بیش از 50 مدل غذا در منوی این باغ تالار وجود دارد ، شما با توجه به سلیقه و ذائقه تان می توانید غذا ها و منوی مورد نظرتان را انتخاب کنید . منوی غذا ها در این باغ تالار شامل غذا های ایرانی و فرنگی می باشد . همچنین در سالن با آب میوه های طبیعی نیز پذیرایی می شود .
 
جشن های قابل برگزاری در باغ تالار سعادت
در باغ تالار انواع جشن عروسی ، جشن عقد ، مهمانی ها ، تولد ،
ولیمه برگزار می شود و می تواند یک خاطره ی خوب را برای شما و اطرافیانتان ثبت کند .
ویژگی های فوق العاده ی باغ تالار سعادت
امکان ورود ماشین عروس به باغ وجود دارد ، تنوع مدل های سفره عقد بسیار بالا می باشد ، بیش از 20 مدل تنوع در سفره عقد وجود دارد ، آتش بازی ورودی و اطراف استخر ، نور پردازی LED سالن ها ، جوی آب روان در محوطه ی باغ ، شمع آرایی لوکس داخل باغ ، ورودی شیک و زیبا با نور پردازی خاص ، فضای باز و سرسبز .

قیمت باغ تالار سعادت
قیمت این باغ تالار  به نسبت بالا می باشد . و به روز برگزاری جشن ،
تعداد مهمان ها ، برگزاری جشن در روز های خاص مثل اعیاد و … بستگی دارد .


معرفی عمارت عروسی سعادت

عمارت عروسی سعادت در غرب تهران و گرمدره  یکی از باغ تالار های شیک عروسی است و تا 550 نفر ظرفیت دارد.

اگر به دنبال باغ عروسی برای برگزاری مراسم تان هستید پیشنهاد می کنیم حتما سری به باغ سعادت بزنید.
امکانات و سرویس های ویژه عمارت عروسی سعادت
1- اجرای سفره عقد در فضای باز و سالن
2- موزیک سنتی زنده
3- تونل نور ورودی
4- آبنما و فضای سبز بسیار زیبا
5- پرسنل مجرب و حرفه ای

برای اطلاعات بیشتر باغ تالار سعادت تماس بگیرید و یا درخواست قیمت بدهید.

باغ تالار پذیرایی سعادت دارای ۵۰۰ نفر ظرفیت در گرمدره واقع گردیده است.
باغ تالار سعادت با امکان اجرای سفره عقد در فضای باز و سالن، موزیک سنتی زنده، تونل نور ورودی، آبنما و فضای سبز بسیار زیبا، پرسنل مجرب و حرفه ای افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
 
موقعیت مکانی تالار سعادت
آدرس باغ تالار  : تهران ، جاده مخصوص تهران کرج ، گرمدره ،
خیابان سعادتیه ، خیابان واعظی ، پلاک 5 ، باغ سعادت می باشد .

سایر امکانات باغ تالار
فیلمبرداری و عکس برداری ، چای خانه سنتی ، کیک سفارشی برای مراسم عروسی و نامزدی
، میوه آرایی ، دارای بار میوه در سالن ، آتش بازی یک مرحله ( ورودی یا خروجی ) ،
آتش بازی دو مرحله (ورودی یا خروجی ، دور استخر ) ، شمع آرایی ( محوطه ، پله ها و
دور استخر ) ، نور پردازی LED داخل سالن ، ماشین عروس کلاسیک خاص و …

امکانات چای خانه سنتی
در چای خانه سنتی  انواع خوراکی ها مثل چای و تنقلات ، تی بگ و کافی میت ،
بستنی یا نسکافه ، آش رشته ، دل و جگر ، باقالی و … سرو می شود .
فاکتور های مثبت این باغ
کیفیت غذای بالا ، دسترسی آسان به باغ تالار ،
بلند بودن سقف تالار عروسی که یکی از آپشن های خوب محسوب می شود ، وجود آسانسور ، دکوراسیون اتاق عقد

باغ عروسی سعادت در گرمدره کرج واقع شده است.این باغ تالار لوکس ورودی مناسب دارای محوطه زیبا و دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 550 نفر می باشد. از ویژگی های باغ سعادت می توان کیفیت بسیار عالی غذا، سرو غذای آقایان کنار استخر، سرو غذای بانوان در سالن مجزا، چایخانه سنتی در فضای باز، ریسه فضای سبز و محوطه، گل آرایی ویژه سالن ها و ماشین عروس نام برد.باغ تالار سعادت دارای امکاناتی نظیر ورود ماشین عروس داخل محوطه باغ، 20 مدل سفره عقد، آتش بازی، شمع آرایی و... اشاره نمود.
مشخصات باغ تالار عروسی سعادت

سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 550 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی سعادت
کرج، گرمدره، کوچه سعادتیه
ورودی باغ تالار عروسی سعادت
10 تا 20 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسی سعادت
باغ دارای سه سالن مجزا ، 2 سالن پذیرایی و 1 سالن شام. دیزاین داخل سالن سقف بلند با نقاشی های مینیاتوری شده در میان گنبد. نمای عمارت با دیزاین و طراحی عمارتی. دارای آبنماهای زیبا داخل محوطه. نمونه عکس ها و فیلم های معرفی این باغ عروسی زیبا را برایتان پایین صفحه قرار داده ایم.
باغ تالار سعادت با مدیریت و کادری مجرب مشتاقانه منتظر شما عزیزان می باشد تا آرزو بهترین شب شما را به واقعیت برسانند. تشریفات سعادت توانایی ارائه تمامی خدمات حرفه ای و لوکس را داراست و با توجه به سلیقه شما عزیزان خدمات را ارائه می دهند. این باغ تالار در منطقه سعادتیه گرمدره زبانزد خاص و عام می باشد. طراح این عمارت از تمامی المان های زیبا و لوکس استفاده کرده و هم در روز و هم در شب چشم ها را به خود خیره می کند. بزمینه با افتخار عمارت سعادت را به شما پیشنهاد می نماید.



تاریخ درج: 1399/01/28
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:
 

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی سعادت از مجموع 0 امتیاز