استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

عمارت باغ تالار تشریفاتی سیب

عمارت باغ تالار تشریفاتی سیب
باغ سیب فیروز بهرام احمد آباد مستوفی محدوده اتوبان آزادگان سمت جنوب غرب تهران است . باغ تالار سیب در لیست باغ های تشریفاتی شیک با قیمت و هزینه های مناسب است . آدرس ، تلفن ، قیمت و اینستاگرام باغ سیب در سایت دوشیزه منتشر شده است














باغ تالار سیب یکی از باغ تالارهای خوب و قدیمی منطقه احمدآباد مستوفی/ فیروز بهرام به شمار می رود. باغ تالار سیب با فضای سبز وسیع و بسیار زیبا، فضاسازی های محوطه، درختان سرسبز و درختان میوه، آلاچیق ها و آب نماهای زیبا یک فضای زیبا و رمانتیک را برای شما ایجاد کرده است. باغ تالار عروسی سیب دارای  ظرفیت پذیرایی حداکثر ۸۰۰ نفر بوده و افتخار میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما عزیزان را دارد٫ دسترسی آسان بخصوص اهالی غرب تهران از انتهای همت و اتوبان آزادگان و نزدیکی به تهران می تواند توجه بسیاری از زوج های جوان را به خود جلب نماید٫ باغ تالار سیب از باغ تالارهای خوب منطقه فیروز بهرام به شمار می رود٫
از نکات و ویژ گی های باغ تالار سیب می توان به محوطه وسیع و سرسبز همراه با دیزانی متفاوت، سالن های مجلل زیبا و طراحی جدید و مدرن اشاره نمود٫
مدیریت باغ تالار سیب بر عهده صاحبان باغ وبده و این موضوع می تواند آسودگی خیال را برای شما نسبت به برگزاری یک مراسم خوب و با کیفیت به ارمغان آورد.
باغ تالار سیب دارای 1000 نفر ظرفیت در فیروز بهرام واقع گردیده است.
باغ سیب دارای کف LED، موزیک حرفه ای، فضای سبز ۲ هکتاری بسیار زیبا با درختان سیب، دو سالن مجزا با ظرفیت ۸۰۰ نفر، سفره عقد مجلل، آشپزخانه صنعتی، کیفیت غذای عالی، tv شهری و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد. باغ سیب دارای دو پارکینگ اختصاصی داخل باغ به ظرفیت 100 خودرو می باشد.
معرفی باغ تالار تشریفاتی سیب
باغ تالار سیب با ظرفیت تا 1200 نفر باغ عروسی وسیع و بزرگی است که در منطقه فیروز بهرام واقع شده  است.
5 مورد هدیه و تخفیف برای شما
باغ تالارتشریفاتی سیب دارای آشپزخانه صنعتی و فضای سبز نزدیک به دو هکتاری است که میزبان زوج های جوان می باشد.
نمای بسیار زیبا، طراحی و دکوراسیون به روز و مدرن و همچنین داشتن پرسنل مجرب و تخصصی در برگزاری مراسم با شکوه عروسی از مزیت های مهم باغ تالار تشریفاتی سیب می باشد.
امکانات و سرویس های ویژه باغ تالار تشریفاتی سیب
1- ظرفیت بالا
2- کیفیت بالای غذا
3- سالن های مجهز به LCD
4- سفره عقد مجلل
5- گل آرایی
6- فضای بازی کودک
7- پارکینگ اختصاصی
8- کافی شاپ

باغ عروسی سیب در منطقه احمد آباد واقع شده است.این باغ تالار لوکس ورودی مناسب دارای محوطه زیبا و دارای دو سالن مجزا با ظرفیت 800  نفر می باشد. این باغ دسترسی مستقیم سالن پذیرایی جشن عروسی به سالن میز شام است. آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد و دارای محوطه استثنایی و شیک می باشد. از ویژ گی های باغ تالار سیب می توان به محوطه و فضای سبز زیبا، سالن های مجلل زیبا و دیزاین جدید و مدرن اشاره نمود.
باغ تالار سیب دارای امکاناتی نظیر پارکینگ اختصاصی، ماشین عروس، آتش بازی، کافی شاپ، میوه آرایی، سفره خانه سنتی، اتاق عقد مجزا، جایگاه عروس و داماد، نورپردازی، گل آرایی، سفره عقد، شمع آرایی و...
مشخصات باغ تالار عروسی سیب
سال ساخت : مشخص نمی باشد
ظرفیت مهمانان : 1000 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نمی باشد
آدرس باغ تالار عروسی سیب
احمدآباد مستوفی
قیمت ورودی باغ تالار عروسی سیب
10 میلیون
عکس ها و تصاویر باغ عروسی سیب

باغ تالار سیب در منطقه احمدآباد مستوفی/ فیروز بهرام واقع شده است. باغ تالار عروسی سیب دارای دو سالن با ظرفیت حداکثر 800 نفر بوده و آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. دسترسی آسان از اتوبان آزادگان و نزدیکی به تهران می تواند توجه بسیاری از زوج های جوان را به خود جلب نماید. باغ تالار سیب از باغ تالارهای خوب منطقه فیروز بهرام به شمار می رود.

از ویژ گی های باغ تالار سیب می توان به محوطه و فضای سبز زیبا، سالن های مجلل زیبا و دیزاین جدید و مدرن اشاره نمود.
باغ تالار سیب با ارائه محیطی زیبا و آرام در جنوب شهر تهران و به دور از ترافیک با افتخار در خدمت شماست. این مجموعه با تالار های لوکس و فضای سبز منحصر به فرد باعث ایجاد تفاوت با سایر باغ تالار های اطراف گشته است. خدمات ارائه شده توسط باغ تالار سیب متنوع و با کیفیت بوده که مشتری های محترم می توانند متناسب با سلیقه و بودجه خود از میان آن ها برگزینند. مجموعه مذکور با افتخار آماده عقد قرارداد با شما عزیزان می باشد.
باغ تالار عروسی سیب واقع در منطقه احمدآباد مستوفی، دارای ورودی زیبا و محوطه مناسب پذیرای میهمانان شما در دو سالن مجزا می‌باشد. دسترسی مستقیم تالار مراسم به میزهای سرو شام به همراه دیزاین لوکس و مجلل از ویژگی‌های این باغ تالارعروسی می‌باشد. از امکانات دیگر باغ تالار به اتاق عقد مجزا، کافی‌شاپ و جایگاه ویژه عروس و داماد می‌تواناشاره کرد. تشریفات لوکس شهر با ارائه بهترین خدمات تشریفاتی خود افتخار دارد تا شمارا در بهترین لحظات زندگی‌تان

در باغ تالار عروسی سیب همراهی نماید.
مشخصات کلی باغ تالار سیب
مشخصات باغ عروسی سیب
سال ساخت : مشخص نیست
ظرفیت مهمانان : 1000 نفر
ظرفیت پارکینگ : مشخص نیست
آدرس باغ تالار سیب
احمد آباد مستوفی / فیروز بهرام
مدیریت : مهندس حبیب الله

باغ تالار عروسی سیب دارای دو سالن با ظرفیت حداکثر 800 نفر بوده و آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد.
دسترسی آسان از اتوبان آزادگان و نزدیکی به تهران می تواند توجه بسیاری از زوج های جوان را به خود جلب نماید. باغ تالار سیب از باغ تالارهای خوب منطقه فیروز بهرام به شمار می رود.
باغ تالار سیب ارائه دهنده خدمات ویژه و متعددی به زوج های جوان میباشد.
از جمله این خدمات میتوان موارد زیر را نام برد:

    اتاق عقد مجزا
    کافی شاپ
    ماشین عروس
    عکس برداری و فیلمبرداری
    گل آرایی
    شمع آرایی و ...
باغ تالار سیب که در فیروزبهرام و در جوار اتوبان آزدگان قرار دارد، در کنار اینکه عمده امکانات و فضاهای شگفت‌انگیز یک باغ بزرگ و باصفا را دارد در عین حال بسیار مدرن و به روز است. استیج و کف این باغ تالار بطور کامل از LED پوشیده شده است که مانور بی‌نظیر به سیستم نورپردازی می‌دهد و مراسم شما بسیار رویایی می‌کند. گروه موسیقی مستقر در مجموعه از بهترین‌ها و به روزترین هاست. فضای سبز 2هکتاری باغ از درختان سرحال سیب پوشیده شده است. دو سالن مجزا که 800 میهمان را پوشش می‌دهند از قابلیت‌های تالار است، اتاق عقد لوکس و آشپرخانه صنعتی باغ سیب مراسم به روز و مدرنی را برای شما رقم خواهد زد.
باغ سیب از مجموعه باغ های احمد آباد مستوفی آماده ارایه خدمات به شما عزیزان در جهت هرچه بهتر برگزار کردن مراسم شما ، می باشد.
باغ تالار سیب در منطقه احمدآباد مستوفی/ فیروز بهرام واقع شده است. باغ تالار عروسی سیب دارای دو سالن با ظرفیت حداکثر 800 نفر بوده و آماده میزبانی از کلیه مراسمات و جشن های عقد و عروسی شما می باشد. دسترسی آسان از اتوبان آزادگان و نزدیکی به تهران می تواند توجه بسیاری از زوج های جوان را به خود جلب نماید. باغ تالار سیب از باغ تالارهای خوب منطقه فیروز بهرام به شمار می رود. باغ سیب دارای کف LED، موزیک حرفه ای، فضای سبز ۲ هکتاری بسیار زیبا با درختان سیب، دو سالن مجزا با ظرفیت ۸۰۰ نفر، سفره عقد مجلل، آشپزخانه صنعتی، کیفیت غذای عالی، tv شهری و پرسنل مجرب افتخار پذیرایی از میهمانان شما عزیزان را دارا می باشد.
 در صورتی که قصد برگزاری مراسم خود در یکی از باغ های تهران را دارید میتوانید این مجموعه را به عنوان گزینه ای مناسب در نظر داشته باشید ، جهت اطلاع از قیمت ، هماهنگی و بازدید از مجموعه سیب ، میتوانید با شماره تلفن تماس حاصل نموده و یا به آدرس " اتوبان آزادگان جنوب، جاده فیروز بهرام، خیابان امام رضا (ع)، کوچه فیروزه یکم، اغ سیب " مراجعه نموده و از نزدیک با امکانات این مجموعه آشنا شوید.
تاریخ درج: 1399/02/02
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله عمارت باغ تالار تشریفاتی سیب از مجموع 0 امتیاز