استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

فن و کرم پودر مردانه برای داماد

فن و کرم پودر مردانه برای داماد
فن و کرم پودر مردانه برای داماد : اگر شما هم بدنبال بهترین لوازم و وسایل آرایشی برای آرایش صورت داماد هستید می توانید این مقاله را مطالعه کنید . در ابن مقاله فوت و فن آرایش صورت داماد بصورت کاملا علمی و عملی آموزش داده می شود

آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000

رونق آرایشگاه های مردانه به دلیل نیاز روزافزون مردان به بهینه سازی ظاهر و استفاده از ابزارهای مختلفی برای رسیدن به شکل بدنی مطلوب، رو به افزایش است. اگر به دنبال یافتن بهترین مرکز آرایشگاه مردانه برای رنگ موی پلاتینی، استخوانی، سفید، مش در نزدیکی آرایشگاه خوب راهنمای خدمات رنگ مو در تهرانپارس، می‌باشید، با استفاده از راهنمای زیر می‌توانید به بهترین آرایشگاه مردان
آرایشگاه های مردانه به عنوان مراکز بهداشتی و زیبایی به منظور بهینه سازی و بهبود ظاهر مردان ساخته شده اند. با توجه به اینکه خدمات رنگ موی پلاتینی ، استخوانی ، رنگ موی سفید و رنگ موی مش به منظور بهبود طرح رنگ موی مردانه برای خود می‌خواهید، ممکن است با مشکلی در پیدا کردن بهترین مرکز آرایشگاه مردانه نزدیکی آرایشگاه خوب در تهرانپارس برای خدمات خود مواجه شوید. با استفاده از راهنمای فراوان زیر می‌توانید به بهترین مرکز آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه خوب در تهرانپارس نی نی سایت دسترسی داشته باشید.

گام اول: جستجوی بهترین آرایشگاه‌های مردانه در اینترنت.
برای یافتن بهترین مرکز آرایشگاه مردانه جهت خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و


توجه داشته باشید که گام اول فهمیدن دقیق رنگ پوستتان است کلیت رنگ های کرم پودر های موجود در بازار را تن مایه هایی از رنگ های خنثی نظیر رنگ عاج فیل، خاکستری کمرنگ، برنز، قهوه ای کمرنگ، قهوه ای پر رنگ یا گردویی می باشد. و شما برای انتخاب گزینه های زیادی پیش رو نخواهید داشت.اگر مخواهید بدانید کدام رنگ پوست با کدام کرم پودر هماهنگ تر است باید بگوییم که پیشنهاد کلی دراین خصوص وجود ندارد


آقایان معمولا بینی بزرگ تری دارند. برای این که بینی بهتر دیده شده و یا کوچک تر یا بزرگ تر دیده شود نیز می توان از سایه روشن های مخصوص کانتورینگ استفاده کرد.آقایان معمولا چشم های کوچک تری دارند. در صورتی که کسی بخواهد کوچکی چشم ها را پنهان کرده و حالت چشمان را بهتر نشان دهد، باید زیر چشم ها از کانسیلری استفاده کند که یک درجه از رنگ پوست روشن تر است. برای زدن کانسیلر نیز باید از حرکات دایروی شکل بر روی پوست استفاده کرده و آن را به گونه ای روی پوست پخش کرد که هیچ اثر مشهودی از آن دیده نشود.


در صورتی که یک آقا بخواهد برای بهبود ظاهر خود از لوازم آرایشی استفاده کند، باید دقت زیادی داشته باشد که آرایش وی کاملا طبیعی به نظر رسیده و مشخص نباشد. برای این کار باید میکاپ مردانه تری روی صورت انجام شده و در بسیاری از موارد تنها با کمک کانسیلر، جوش ها و لک های صورت پوشانده شود و یا با کمی کانتورینگ گونه ها، فک، چشم ها و ابروها بهتر دیده شوند. در این مقاله از سایت آرایشگری رژلب، نحوه آرایش مردانه صحیح آموزش داده می شود.

وسایل آرایشی برای آرایش صورت داماد

 
ابتدا آرایشگر باید با استفاده از پاک کننده ای مناسب پوست داماد را از آلودگی پاک کنند و در مرحله بعد از یک تونیک و مرطوب کننده ای مناسب استفاده کند تا پوست داماد شفاف و تر و تازه شود. بهتر است که در استفاده از محصولات پوستی از محصولاتی استفاده شود که مخصوص پوست آقایان ساخته شده است.چون اسمش شد آرایش دلیل بر این نمیشود که دقیقا به مانند عروس از خط چشم و یا رژلب استفاده شود و یا اینکه کلمه شرم آوری باشد. منظور از آرایش داماد بیشتر گریمی بی رنگ است که تنها برای صاف و یکدست شدن پوست و همچنین یکرنگ شدن پوست و از بین بردن لک و جای جوش و … به کار می رود. این آرایش به خصوص برای دامادهایی که دارای گودی چشم و سیاهی اطراف چشم هستند بسیار مناسب است. پس اگر شما به عنوان داماد به آرایشگاهی رفتید و حرف از آرایش داماد برای جشن عروسیتان شد اصلا حیرت زده نشوید، آرایش داماد کاملا محو است و در جشن عروسی کسی متوجه آن نمیشود.


لوازم کرلاین که درموردش صحبت میکردم ساختار گیاهی دارند که در ساختار آن مقداری کرتون استفاده شده که این کرتون باعث می‌شود که یک مقدار پوست ورم کند و این کار برای ازبین بردن چروک های خیلی زیر پوست هستند یعنی به محض استفاده از کرم کرلاین و با گذاشتن یک ساعت روی صورت یک سری چروکهای زیری را که روی صورت هستند را دیگر نمی بینیم و باعث میشود اینها از بین بروند منتها روش کار در کانتور و هایلایت و سایه روشن هم میتوانند به ما کمک کند که این چروکها را ازبین ببریم .

آقایان معمولا اجزای صورت تیزتر و با زاویه بیشتری دارند. برای این که این حالت بیشتر به چشم آید، می توان از کانتورینگ استفاده کرده و زیر گونه ها، زیر فک و دو طرف پیشانی را تیره تر نشان داد.برای بهتر دیده شدن چشم ها، می توان از کمی مداد چشم استفاده کرد. برای این کار نیز می توان از مداد چشم قهوه ای کمک گرفته و آن را داخل چشم به گونه ای زد که دیده نشده و زنانه به نظر نیاید.


 فن آرایش صورت داماد

اولین معظلی که خیلی ها در کهولت سن و سن بالا وحتی سن پایین میتواند با ان مواجه شوند و مشکل دارند داشتن چروکها و خطهایی که در صورت هستند و برطرف کردن آنها در جوانسازی این افراد کمک بسزایی میتواند بکند، این لوازم ضد آب هستند. شاید خیلی از دوستان بپرسند که این گریم استخری را چطور انجام دهیم من بعد ازاینکه کار گریم را با لوازم کرلاین انجام میدهم جلوی چشم کار آموز ها آب بسیاری ازطریق اسپری روی صورت میریزم به صورتی که آب از صورت مشتری پایین میریزد و با گذاشتن ضربه های متعدد روی صورت به دوستان نشان میدهم که دقت کنید که هیچ فونی روی دستمال کاغذی مالیده نمیشود یعنی هیچ رنگی را به خودش نمیگیرد.

در این مرحله باید روی مناطقی که جوش زده اند، تمرکز شود. معمولا چانه و پیشانی و روی گونه ها جوش زده اند و باید آن ها را با کانسیلر پوشاند. مانند کرم پودر، کانسیلر را هم باید با حرکات دایروی شکل روی پوست زده و از کانسیلری برای این کار استفاده کرد که هم توناژ با پوست باشد.آقایان معمولا ابروهای پرپشت تری نسبت به خانم ها دارند. از طرفی ابروی خانم ها معمولا کمانی و حالت دار است، در حالی که ابروی آقایان بی حالت و صاف است. برای حالت دادن ابرو نیز می توان از مداد یا پودر یا ژل مخصوص ابرو استفاده کرده و نقاط خالی ابرو را پر و حالت دلخواه را روی آن به وجود آورد.


ما با زیر ساز شروع میکنیم ,زیرساز کرم خاصی نیست که مثلا دنبال این باشیم که زیر ساز چی استفاده کنیم زیرساز اولین کرم یا فونی است که روی صورت می مالیم و بعد از آن سایه روشن ها را رویش کار میکنیم منتها ما باید بتوانیم رنگ پوست مشتری را تشخیص دهیم وهمان رنگ پوست را برای زیر سازی استفاده کنیم چون در گریم سینمایی و اروپایی طوری کار می‌کنیم که نامحسوس است و هیچ کس نباید تشخیص دهد. زیبایی این کار به حدی است که همه را به خودش خیره می کند ولی دنبال این میگردند که کجاها تغییر کرده است وهیچ چیزی دست گیرشان نمی شود.

کبودی ، گودی و پف چشم داماد

کبودی ، گودی و پف چشم داماد
خیلی ها با کبودی زیرچشمشان مشکل دارند . ما زمانیکه فون شماره۵ رابرای صورت استفاده میکنیم برای زیرساز گفتم که با شماره روشنتر زیر چشم را کار میکنیم حتما در فون شماره ۲ که برای زیرچشم کار میکنید کانسیلر زرد استفاده کنید و بیرون از صورت آن را میسازید وشروع به کار کردن میکنید. اگر تیرگی زیرچشم یا کبودی زیر چشم کم بود از رنگ زرد در فون زیرچشم استفاده مینماییم ولی اگر کبودی خیلی زیاد بود وکبودی به آبی میزد از کانسیلر نارنجی استفاده کنید.
با گسترش فضای مردانه، مراکز آرایشگاه مردانه برای رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش قابل توصیه برای مردانی هستند که به دنبال بهینه سازی ظاهر خود هستند. اگر در نزدیکی بهترین آرایشگاه مردانه برای انجام خدمات رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه مردانه خوب تهرانپارس هستید، با استفاده از راهنمای زیر می توانید به بهترین آرایشگاه مردانه برای خدمات رنگ موی مورد نیاز دست یابید.

گام اول: پیدا کردن بهترین آرایشگاه مردانه در اینترنت
جستجو در اینترنت بهترین راه برای پیدا کردن آرایشگاه‌های مردانه جزئیاتی مانند رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه مردانه خوب تهرانپارس می باشد. شما می توانید با استفاده از کلمات کلیدی مناسب مانند «آرایشگاه مردانه برای رنگ موی پلاتینی در نزدیکی آرایشگاه مردانه خوب تهرانپارس»، «آرایشگاه مردانه برای رنگ موی استخوانی در نزدیکی آرایشگاه مردانه خوب تهرانپارس»، «آرایشگاه مردانه برای رنگ موی سفید در نزدیکی آرایشگاه مردانه خوب تهرانپارس» و «آرایشگاه مردانه برای رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه مردانه خوب تهرانپارس» به بهترین آرایشگاه‌های مردانه دسترسی پیدا کنید.

گام دوم: بررسی آرایشگاه‌های پیشنهادی
بعد از پیدا کردن تعدادی از آرایشگاه‌های مردانه توصیه شده در نزدیکی بهترین آرایشگاه مردانه برای رنگ موی پلاتینی، استخوانی، رنگ موی سفید و رنگ موی مش در نزدیکی آرایشگاه مردانه خوب تهرانپارس، باید مراکز را بررسی کنید و با هم مقایسه کنید. از م

آرایشگاه داماد شاهکار : 09123019243
بهترین آرایشگاه داماد تهران
شرق - غرب - شمال - تهران
www.damadbarber.com
instagram : newface2000



 

تاریخ درج: 1398/03/03
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله فن و کرم پودر مردانه برای داماد از مجموع 0 امتیاز