استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

محضر ازدواج و سالن عقد شهرک غرب

محضر ازدواج و سالن عقد شهرک غرب
محضر ازدواج و سالن عقد شهرک غرب : دفتر ازدواج هیرمان شهرک غرب ، سالن عقد هرمس ، سالن عقد با پذیرایی شام ، سالن عقد تشریفاتی ، سالن عقد ماهور ، سالن عقد نفس ، سالن عقد الینا ،دفتر ازدواج 106 ، دفتر ازدواج 171 ، دفتر ازدواج با اتاق عقد بزرگ در شهرک غرب ، بلوار دریا ، بلوار دادمان ، فرحزادی ، شهرک قدس ، خیابان خوردین · خیابان ایران زمین · خیابان مهستان; خیابان هرمزان














لیست بهترین و مجلل ترین دفاتر ازدواج عقد در محضر در تهران  بهترین و لوکس ترین سالن عقد ازدواج مجلل لیست بهترین و مجلل ترین دفاتر ازدواج در تهران, بهترین و لوکس ترین سالن عقد ازدواج مجلل در تهران, سالن عقد تشریفاتی پذیرایی نهار شام سالن پذیرایی در تهران, سالن عقد تشریفاتی پذیرایی نهار شام سالن پذیرایی در شمال تهران غرب تهران  شهرک غرب سعادت آباد شرق تهران و جنوب تهران




----------------------------------------
سالن عقد هیرمان واقع در شمال غرب تهران در فضایی به مساحت 150 متر و با ظرفیت 40 نفرچیدمان صندلی در ساختمانی شیک و نوساز و سالنی متفاوت و سفره عقدی زیبا و مدرن می باشد.
سالن هیرمان امکان دسترسی راحت ازچند مسیر و فضایی مناسب جهت پارک خودروی مهمانها و پارکینگ اختصاصی ویژه عروس و دامادهای عزیز و در طبقه دوم با اسانسور آماده استقبال از مهمانهای شماست .
در سالن عقد هیرمان انتخاب عاقد به دلخواه شماست و فقط امر با شکوه ازدواج انجام میشود(به هیچ وجه ثبت طلاق انجام میشود)صدور سند ازدواج و ثبت شناسنامه ها در کوتاهترین زمان انجام می شود ضمنا مشاوره در جهت مسائل ثبتی ازدواج با زوجین گرامی و خانواده های محترم صورت می گیرد.
گروه هیرمان با کادری جوان وخوش برخورد و تحصیل کرده و با سابقه در اجرای مراسم های عقد و عروسی مراسم شمارا به یاد ماندنی خواهد کرد در این راستا امکاناتی در نظر گرفته شده که شامل سفره عقدی مدرن و متفاوت ،شمع آرایی و نور پردازی رویایی ،مه مصنوعی،گل آرایی تخصصی توسط تیم مجرب هیرمان ارائه انواع گیفت های یادگاری ویژه مراسم عقد و عروسی(در صورت سفارش شما)همگی توسط طراحان صورت گرفته است.
انواع نوشیدنی های سرد و گرم به همراه شیرینی، کوکتل میوه فصل،فینگرفودهای سرد، نان پنیر وسبزی که تمامی موارد پذیرایی در ظروفی زیبا توسط مهماندار خانم صورت میگیرد.
آتلیه اختصاصی هیرمان با کادری جوان و حرفه ای جهت ثبت لحظه های زیبای شروع زندگی همراه شما هستند تیم عکاسی و فیلمبرداری با جدید ترین و با کیفیت ترین تجهیزات مراسم شما را به تصویر می کشند. فیلمبرداری و عکاسی در صورت درخواست شما در فضاهای باز و لوکیشن های متفاوت و ساخت انواع کلیپ ویژه عروس و دامادها ،چاپ عکس و شاسی(عکاسی و ادیت فایل ها توسط خانم انجام می شود) طراحی البوم های خاص ازجمله خدمات تیم استودیو هیرمان می باشد.
و در پایان گروه هیرمان برای عروس و دامادهای عزیز امکاناتی متفاوت و خاص و برنامه های زیبا و برپایی جشن های با شکوهی برای برگزاری مراسم عروسی و یا نامزدی و تشریفات کلیه مجالس نیز دارد.
برای کسب اطلاعات بیشتر مشاورین برگزاری مراسم آمادگی پاسخگویی هر گونه سوال عروس و دامادهای عزیز را دارند.
با ما در تماس باشید منتظرتان هستیم .
----------------------------------------
دفتر ازدواج هرمس، متفاوت ترین و لوکس ترین دفتر ازدواج در تهران است که با داشتن 3 سالن عقد متفاوت در شمال و غرب تهران توانسته افرادی که مراسم خاص به همراه پذیرایی و شام میخواهند را جذب بکند. در صورتی که به دنبال یک فضای کاملا لاکچری و شیک برای برگزاری مراسم عقدتان هستید حتماً با دفتر ازدواج تشریفاتی هرمس برخورد می‌کنید. سالن شماره اول در منطقه شهرک غرب و در مجتمع تجاری پلاتین است. منطقه ای خوب به همراه پارکینگ اختصاصی برای تمامی میهمانان. همچنین در سالن عقد هرمس واقع در شهرک غرب امکانات پذیرایی کامل از میهمانان شما فراهم است. موسیقی زنده، تیم مجرب پذیرایی، گل آرایی حرفه ای از نکات مهم این دفتر ازدواج است. سالن شماره دوم مجموعه هرمس در خیابان دولت و در تالار مجلل دانیال دولت است. این سالن هم مانند سالن شهرک غرب پارکینگ اختصاصی برای تمامی میهمانان دارد. در سالن عقد دولت هم به بهترین نحو از میهمانان شما پذیرایی می‌شود. 2 سالن مجزا با ظرفیت 40 الی 100 نفره فراهم شده است. مسلما یکی از بهترین گزینه هایی که میتوانید برای داشتن یک مراسم خاص در نظر داشته باشید، دفتر ازدواج تشریفاتی هرمس است.
----------------------------------------
 دفتر ازدواج ۱۷۱ شهرک غرب
شیک ترین و بزرگ ترین دفتر ازدواج در شمال و شمال غرب تهران سالنی زیبا و لوکس با سفره عقد مدرن
دفتر ازدواج 171 در یکی از بهترین مناطق تهران (شهرک غرب) واقع شده است که رفت و آمد و دسترسی به آن کاملا آسان و خوب است.
ورودی دفترخانه کاملا زیبا و گل کاری شده است و فضای داخلی آن نیز شیک و مدرن است. سفره عقد و مبلمان آن حس مثبت و پر انرژی را برای زوجین همراه دارد. ضمنا سردفتر جناب آقای غلامی هستند که فردی غیر معمم اند.
این دفترخانه با دارا بودن 2 سالن عقد و سفره عقدهای متفاوت و شیک برای برگزاری مراسم عقد 20 الی 60 مهمان کاملا مناسب می باشد
----------------------------------------
شماره دفترخانه ازدواج و طلاق   ۱۰۶
نام و نام خانوادگی        عباس خواجه صالحانی
استان/حوزه ثبتی        تهران  / تهران
تلفن تماس      ۰۲۱-۸۸۰۹۲۴۱۲         کد پستی         ۱۴۶۶۶۱۳۳۱۳
آدرس دفترخانه           تهران ، شهرک غرب ، فاز ۲ ، پایین تر از پارک فدک ، نبش خیابان هرمزان ، پلاک۲ ، طبقه همکف
----------------------------------------
 دفتر ازدواج نفس در شهرک غرب تهران
واحدهاي هستند كه بامجوز و حكم سازمان ،ثبت اسناد واملاك كشور در نقاطي كه مورد نياز باشد براي ثبت وقايع ازدواج و طلاق و رجوع تاسيس ميشوند.
هر دفتر ازدواج بوسيله يك نفر سردفتر كه ،از طرف سازمان ثبت منصوب مي شود ،اداره مي گردد درقانون و مقررات براي هردفتر ازدواج و طلاق معاون يا دفتريار پيش بيني نشده است ولي سردفتر مي توانداز منشي و كارمند استفاده نمايد و ليكن مسئوليت كليه امور دفترخانه به عهده شخص سردفتر مي باشد
----------------------------------------
دفتر ازدواج و تشریفات الینا
سالن عقد تشریفاتی و دفتر ازدواج کامل بسیار مجلل و تشریفاتی مناسب جشن عقد و نامزدی های کوچک و جمع و جور که همه در یکجا گرد آوری شده که بعد از عقد و ثبت آن در محضر همانجا می توانید پذیرایی به نحوه دلخوه خود داشته باشید.
----------------------------------------
دفتر عقد تشريفاتى ماهور با ديزاين به سبك روستيك اروپايى و ايجاد فضايى لوكس و دلنشين سعى كرده هر آنچه كه در توان داره براى عروس و دامادهاى عزيز انجام بده تا با آرامش خيال ، بيشترين لذت و از به يادموندنى ترين روز زندگيشون ببرن.
با امکانات ویژه ثبت عقد رسمی . سفره ای زیبا با دیزاینی رویایی
پذیرایی ناهار و شام توسط نام آشنا ترین تشریفات
اتلیه اختصاصی (مجموعه نام آشنای استودیو آرته)
عقد VIP
موسیقی زنده
شمع آرایی
مه سرد
پذیرایی میان وعده ای از انواع فینگر فود های سرد و گرم
انواع کوکتل های میوه و آبمیوه های فصل
آرایشگاه عروس و داماد
دسته گل عروس
پذیرایی با زبده ترین مهمانداران
به همراه آسانسور
جای پارک مناسب و هماهنگی پارکبان
----------------------------------------

دفتر ازدواج شهرک غرب تهران
دفتر ازدواج شهرك غرب دادمان
دفتر ازدواج شهرک غرب ایران زمین
دفاتر ازدواج شهرک غرب
دفتر ازدواج هیرمان شهرک غرب
دفتر ازدواج نفس شهرک غرب
دفتر ازدواج 171 شهرک غرب
دفتر ازدواج در شهرک غرب
دفتر ازدواج ۱۷۱ شهرک غرب
دفتر ازدواج و طلاق در شهرک غرب
دفتر ازدواج شهرک غرب تهران
دفتر ازدواج شهرك غرب
دفتر ازدواج شهرک غرب ایران زمین
دفتر ازدواج شهرك غرب دادمان
دفتر ازدواج هیرمان شهرک غرب
دفتر ازدواج نفس شهرک غرب
دفتر ازدواج ۱۷۱ شهرک غرب
دفتر ازدواج شیک در شهرک غرب
دفتر عقد و ازدواج شهرک غرب
سالن عقد شهرك غرب
سالن عقد هیرمان (شهرک غرب)
سالن عقد نفس شهرک غرب
اتاق عقد شهرک غرب
سالن عقد در شهرک غرب
سالن عقد هرمس شهرک غرب
سالن عقد دانیال شهرک غرب
اتاق عقد شهرک غرب
سالن عقد هیرمان (شهرک غرب)
سالن عقد نفس شهرک غرب
سالن عقد در شهرک غرب
سالن عقد هرمس شهرک غرب
سالن عقد دانیال شهرک غرب
محضر ازدواج شهرک غرب
محضر عقد شهرک غرب
محضر در شهرک غرب
محضر هیرمان شهرک غرب
محضر خانه شهرک غرب
محضر ازدواج در شهرک غرب
محضر عقد در شهرک غرب
محضر ازدواج شیک شهرک غرب
دفتر اسناد رسمی شهرک غرب بلوار دریا
دفتر اسناد رسمی شهرک غرب تهران
دفتر اسناد رسمی در شهرک غرب

تاریخ درج: 1398/11/15
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله محضر ازدواج و سالن عقد شهرک غرب از مجموع 0 امتیاز