استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون لباس در نازی آباد

مزون لباس در نازی آباد
مزون لباس در نازی آباد : معرفی مزون های نازی آباد تهران در نازی اباد مزونها وخیاط خانه های زیادی وجود دارد که برای شناخت اولیه میتوانید نمونه کارهای مزون ها را ببینید واز بین آنها مزونهایی را انتخاب کنید که متناسب با سلیقه ی شما هستند وبه انها مراجعه کنید تا ازبین انها بهترین را انتخاب کنید.  حال به معرفی برخی از مهم ترین و معروف ترین مزون های محله نازی آباد می پردازیم












نازی آباد یکی از قدیمی ترین محلات جنوب تهران و بیش از هفتاد میدان در آن قرار دارد و به جرات می توان گفت مرفه ترین محله جنوب تهران است دلیل نامگذاری آن این بوده است که زمین های این منطقه متعلق به یکی از سوگلی های ناصرالدین شاه به نام نازخاتون بوده است و بعدها به این ناحیه به نام نازی آباد معروف شد . البته روایت دیگری نیز وجود دارد که محتمل تر به نظر میرسد و آن این است که در زمان پهلوی آلمان ها ساخت بخشی از این منطقه به نام هزار دستگاه را بر عهده گرفتند و از آن جا که آلمان ها را نازی مینامیدند ، این منطقه نازی آباد نام گرفت . و حال یکی از محبوب ترین محله های جنوب شهر است که متقاضیان سکونت زیادی دارد چراکه از نظر امکانات شهری و دسترسی به دیگر مناطق شهر امکانات خوبی دارد ، در این مقاله بنا داریم به معرفی و مقایسه مزون های این محله بپردازیم.   مزون چه طور جایی است ؟؟؟

بهترین مزون عروس نازی آباد

مزون به  مکانهایی  گفته میشود که کار آن ها ارایه محصولات مد و فشن است و به روشی متفاوت از  فروشگاه ها و بوتیک ها اداره میشود. کسانی که به مزون ها مراجعه میکنند دنبال محصولاتی که پشت ویترین فروشگاه های سطح شهر دیده می شوند نیستند بلکه به دنبال طرح ها و مدل هایی خاص و خلاقانه هستند تا خریدی متفاوت را تجربه کنند. عامل برتری مزون به فروشگاه اولا کیفیت اجناس ارایه شده و بعد از آن به روز بودن است مشتری انتظار دارد که جدیدترین و با کیفیت ترین لباس ها را در یک مزون ببیند و با گرفتن مشاوره از مدیران مزون بهترین لباس را برای خود خریداری کند . موضوع مهم دیگر در رابطه با مزون ها این است که بخش قابل ملاحظه ای از کسب و کار آن ها مربوط به اکسسوری ها است به این معنا که یک مزون بایستی کلکسیونی منحصر به فرد از انواع یراق آلات ، کمربند ، تاج و نیم تاج ، گل سر ، نگین های مرواریدی و مانند آن ها را داشته باشد و مدیران آن بتوانند در نهایت خوش سلیقه گی آن ها را با لباس ها ست کرده و به مشتری کنند  البته استفاده از اکسسوری باعث افزایش قیمت می شود .   مزون ها به خصوص مزون لباس عروس باید اتاق پرو بزرگی داشته باشد تا برای عروس و همراهانش  جای کافی وجود داشته باشد و دکوراسیون شیک و طراحی داخلی خاص آن هم در جذب مشتری بسیار مهم است .



 انتخابی مناسب و به جا مانند هر شغل دیگری در زمینه مزون داری هم تجربه و سابقه کاری بسیار مهم است علی الخصوص در زمینه برخورد درست و دادن راهنمایی و مشاوره به مشتری به صورتی که مشتری راضی مزون را ترک کند چرا که پولی که مشتری در مزون میپردازد صرفا قیمت خود لباس نیست بلکه مدیران مزون که دانش و تجربه و تمایل و وقت کافی در زمینه ست کردن لباس و ترکیب رنگ های مختلف لباس به همراه اکسسوری مناسب دارند،  تجربه خود را در اختیار مشتری قرار میدهند و مشتری میتواند سوال های خود را از آنها بپرس و از تجربه آنها استفاده کند . مزون داران و طراحان و خیاطان میتوانند همراهان خوبی برای مشتریان خود باشند تا آنها را درانتخاب درست و به جا راهنمایی کنند دربین لباس های متنوع ودر انواع طرح ها ورنگ ها قطعا انتخاب کمی سخت میشود که یک مشاور مد درکنار عروس خانم ها میتواند مشتری را برای خرید لباسی که مناسب وبرازنده اش باشد کمک کند لباسی که به تن فرد بنشیند و مناسب با اندام فرد باشد.   اهمیت تهیه لباس عروس مناسب بر کسی پوشیده نیست اما عروس خانم وقتی تصمیم به تهیه لباس  عروس میگیرد احتمالا با مسائل پیش بینی نشده ای مواجه می شود که باعث هدر رفتن وقت و استرس و نگرانی اش میشود. پیشنهاد میشود همه انواع لباس را پرو کنید چرا که ممکن است به نظرتان مدلی به شما نیاید اما بعد از تن زدن فوق العاده شوید .  روش های تهیه لباس از مزون در مزون شما به سه طریق میتوانید لباس تهیه کنید : روش قدیمی این است که مدل مورد نظر رو از ژورنال های مزون به همراه پارچه مناسب (با  راهنمایی گرفتن از مدیر مزون ) انتخاب کرده و سفارش دوخت میدهید  . بعد لباس را میخرید چنین لباسی که برای شما طراحی و به سلیقه شما دوخته شده کاملا اندازه و برازنده شماست اما این روش به خصوص در زمینه لباس عروس به صرفه نیست چراکه نگهداری بعدی از لباس سخت است . در روش دوم میتوان به همان ترتیب لباس را سفارش داد اما بعد از آماده شدن آن را اجاره کرد و مزون میتواند بعدا آنرا به دیگران نیز اجاره دهد . روش دیگر این است که از ابتدا از بین لباس های موجود در مزون یکی که مناسب شما هست را اجاره کنید.   
 
انتخاب یک مزون خوب برای خرید لباس عروس کار سختی است به خصوص اگر نسبت به مزون ها و نحوه قرارداد با آن ها شناختی نداشته باشید ، برای اجاره یک لباس عروس معمولا به این صورت عمل میشود که بایستی از دو یا حداقل یک ماه قبل از عروسی اقدام کنید و پس از انتخاب لباس در زمان قرارداد نصف مبلغ اجاره را بپردازید تا لباس برای شما رزرو شود .  
 
جنس پارچه لباس عروس چه اهمیتی دارد ؟؟؟ در انتخاب لباس عروس بایستی به جنس پارچه بکار رفته در آن توجه ویژه داشت چرا که جنس پارچه در نمای کلی آن تاثیر زیادی دارد درست است که تقریبا از هر پارچه ای میتوان در تهیه لباس عروس استفاده کرد اما برخی متداول تر هستند و نیز در انتخاب لباس باید به فصل و شرایط آب و هوایی محل مراسم توجه داشت .از جمله پارچه های معمول برای دوخت لباس عروس میتوان به انواع پارچه های میکادو ، تور ابریشمی ، کرپ ، ارگانزا، تور ، ساتن ، تافته ، بروکات و ... اشاره کرد که هر کدام مزایا و معایب و کاربرد های خاص خود را دارند .  قیمت و انتخاب مزون همانطور که می دانید تمام مزون های لباس عروس با توجه به منطقه و محدوده ای که در آن قرار دارند از مدل ها و ژورنال ها استفاده می کنند به طور مثال هرچه منطقه مزون لباس عروس بالا تر باشد ژورنال ها و مدل های آن مزون هم به روز تر و گران تر می شوند و هر چه مزون در مناطق پایین تر قرار داشته باشد


قیمت ها مناسب تر می شوند و اگر توجه داشته باشید منطقه نازی آباد تهران یک منطقه نسبتا رو به پایینی است که عروس و داماد های عزیزی که به مزون های این منطقه مراجعه می کنند انتظار قیمت مناسب تری نسبت به بقیه مزون ها دارند و اکثر مزون های محدوده نازی آباد از مدل های لاکچری و برند استفاده نمی کنند و همیشه نمی توان گفت مزون های بالا شهر و لوکس کار های بی عیب و ایرادی را به مشتریان تحویل می دهند اشتباه و خطا در دوخت لباس می تواند در بیشتر مزون ها صورت بگیرد و نکته قابل توجه برای انتخاب مزون باید تخصص خیاط ها و سابقه کاری مزون لباس عروس باشد اما در عین حال مزون های واقع در منطقه نازی آباد بهترین ژورنال ها را با قیمت مناسب به مشتریان ارائه می دهند شاید شما در مزون های نازی آباد با مدل لباس عروس دانته دار رو به رو نشوید به این دلیل که دانته و دوخت دانته گران می باشد و بیشتر لباس ها دارای تور می باشد که همین تور ها به زیبایی تمام دوخته می شوند.  
 
فاجعه ای بزرگ ؟/؟؟/ در انتخاب مزون لباس باید به خوش قول بودن خیاط های مزون توجه کنید چون بسیاری از مزون ها به دلیل شلوغ بودن کارشان شاید موعد تحویل کار شما را فراموش کرده و لباس شما را آماده نکنند که این یک فاجعه بزرگ می باشد که البته خیلی کم این مشکل پیش می آید و یا اینکه روز عروسی مزون به شما می گوید تاج انتخابی شما را به عروس دیگری تحویل داده و این یک خطا از طرف پرسنل بوده و در آن لحظه انتخاب یک تاج دیگر برای شما بسیار کار سختی می باشد و  می تواند بدترین اتفاق روز عروسی شما باشد که البته ما امیدواریم این مشکل برای هیچ عروس و دامادی پیش نیاید اما احتمالات را باید در نظر گرفت پس حتما باید از سابقه خوش قول بودن مزون اطمینان حاصل کنید و تاکید بسیاری در زمینه روز تحویل لباس خود داشته باشید و چند روز قبل از روز تحویل لباس با مزون تماس بگیرید و یاد آوری کنید
 
معرفی مزون های نازی آباد تهران در نازی اباد مزونها وخیاط خانه های زیادی وجود دارد که برای شناخت اولیه میتوانید نمونه کارهای مزون ها را ببینید واز بین آنها مزونهایی را انتخاب کنید که متناسب با سلیقه ی شما هستند وبه انها مراجعه کنید تا ازبین انها بهترین را انتخاب کنید.  حال به معرفی برخی از مهم ترین و معروف ترین مزون های محله نازی آباد می پردازیم :
 
مزون عروس فرشته آرا.  اصل مهم مزون فرشته آرا جلب رضایتمندی صد درصدی مشتریان خود بوده و با استفاده از کادری مجرب در صدد تحقق رویای قدیمی عروسان ایران در شب های خاطره انگیز و پر از شادی است . لذا تمامی هم و غم پرسنل در راستای براورده کردن کمال رضایت زنان و دختران ایرانی در جشن های منحصر به فرد هر یک
از آن هاست . شعبه های متفاوت دارد یک شعبه آن با سرویس وقت گیری و نوبت دهی آنلاین در نازی آباد واقع است. آموزش خیاطی برای هنرجویان نیز می پذیرند.
 
مزون عروس عمارت لیذا  آقای مرادی مدیریت محترم مزون لیذا هستند که دارای پرسنل بسیار خوش برخورد ، خوش قول و منصف می باشند . هر چند این مزون دستی بر شخصی سازی لباس هم دارد لذا از جمله مزیت های این مزون را می توان به اقتصادی و به صرفه بودن آن اشاره کرد . حتی برخی از مشتریان به طراحی لباس ها در حد ژورنال در این مزون یاد می کنند . با این وجود اخلاق و مشتری مداری ، در عین حال استفاده از تخفیفات سرشار ، لیذا را با مشتریان پر و پا قرص شناسانده است . در حیطه مزون هایی با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
 
مزون تن ناز  دسته بندی خدمات و پرزنت زیبای پرسنل تن ناز مشتریان این مزون را از سردرگمی در انتخاب نگه داشته و با هنر خوب گوش دادن دقیقا انچه را که مد نظر مشتری و سلیقه ی او است را پیاده سازی می کنند . ارائه ی کاتالوگ های پر محتوا از سبک های ایرانی و غربی ؛ ارائه رنگ های مختلف از یک مدل از جمله دلایل حضور مشتریان تنوع گرا به این مزون است . همچنین این مزون با ارائه تصویری سوابق کاری خود برای مشتریانی که در کنار تنوع به کیفیت و جنس محصول تمایل فراوانی دارند ، آن ها را از این حیث مطمئن می کند. مدیریت محترم این مزون با انتخاب درست و به جای کادر متخصص و برقرار نمودن فضایی مناسب به کیفیت خوب ارائه خدمات کمک شایانی کرده است.
 
مزون مینیاتور  طرز برخورد مدیریت این مزون بسیار نشان دهنده ی میزان اعتماد وی و پرسنل آن به کارشان می باشد. تشکیل یک تیم کاری منجسم که در کار گروهی پشت به پشت هم از مشتری و سلایقه ی او حمایت می کنند ، مزونی است که هر مشتری با تحصیلات مهندسی را به خود جلب کرده و زیبایی کار مینیاتور او را به فکر وا می دارد . اجرای تمام قد خواسته مشتری و دعوت از مشتری در اتمام هر مرحله از کار ، به منظور تایید یا اعمال سلیقه نهایی ، گرچه میزان هزینه ی اخر را بالا می برد ( البته قیمت ها با توجه به طرح و دوخت متفاوت می باشد پس نگران نباشید )  اما باعث قوت قلب و رضایت صد درصدی مراجعه کنندگان مزون مینیاتور شده است . جز مزون های قدیمی منطقه نازی اباد می باشد.
 
 مزون الیزا  اگر حتی هیچ تجربه عینی یا مطالعه ای در خصوص انواع لباس های مجلسی و محصولات مزون نداشته باشید پرسنل ماهر و کار کشته زیر نظر مدیریت با تجربه این مزون با شیوایی کلام خود شما را به راحتی راهنمایی کرده و در یک ساعت معلومات شما را از صفر به صد می رسانند طوری که احساس می کنید هرگز قصد جدا شدن از این معلم هایتان را ندارید جز اینکه حتما یک لباس فاخر از مزون الیزا خریداری کنید . تجربه ی اهالی این مزون در ارتباط با مشتری بر پایه رفاقت و تعهد کاری ، آنان را فراتر از یک فروشنده برده و بانوان را پس از خرید به سر زنی های ادواری از مزون الیزا ترغیب می کند. ارائه تنوع لباس عروس و نامزدی نه تنها ایران بلکه حتی مدل های کشور های دیگر باعث پوشش دادن به سلایق متفاوت نو عروس ها شده است.
 
مزون پرتو گاهی برای یافتن یک مزون خوب علاوه بر مشورت با اقوام و اشنایان نیازمند پرسجو از اتوشویی ها و خشک شویی ها نیز هستیم . هرچند بیشتر اوقات این راهنمایی کردن ها براساس سود دوجانبه و همکاری انها با یکدیگر است ، لیکن مزونی را که همه اتوشویی های منطقه متفق القول شما را برای خرید راهنمایی میکنند ، مزون پرتو است . با مشاهده نمونه کارهای این مزون مطمئنا ان ها را تایید خواهید کرد . مدیریت کیفیت مخصوصا در انتخاب پارچه ها از اصول مهمی است که این مزون سر لوحه کار خود قرار داده است .  
 
مزون لباس آریایی  اگر به دنبال این هستید که لباس عروس خود را بر طبق مدل و طرح دلخواه خود و یا یک تصویر مشاهده شده دریافت نمایید می توانید به خیاطان و کادر حرفه ای مزون آریایی با مدیریت وکیل اعتماد کنید و در نهایت لباس مورد علاقه خود را تحویل بگیرید. البته لبای های عروس متنوع و آماده دارید در صورتی که عجله دارید برای دریافت لباس می توانید این مزون را در لیست مزون های بازدیدی خود قرار دهید . دارای دو شعبه در تهران بوده که یک شعبه آن در نازی اباد قرار دارد.
 
مزون پاریس  از جمله مزون های معروف و مطرح نازی آباد که در خیابان اکبر مشهدی واقع شده مزون پاریس است که سابقه ای طولانی دارد و در آن خدماتی نظیر طراحی دوخت و اجاره لباس عروس و نامزدی ارایه می شود. قیمت مناسب و مشتری مداری از دلایل محبوبیت این مزون هستند.    ) مزون بیتا 8 درلیست مزونهای خوب نازی آباد جنوب تهران میباشد که دوخت  انواع لباس عروس ومجلسی طبق متدهای روز دنیا با هر سلیقه و سبکی که شما بخواهید را انجام میدهند. خیاطان مجموعه با زیباترین پارچه ها زیباترین لباسهای عروس و مجلسی نامزدی لباس عقد را تقدیم نوعروس ها میکنند. خانم بشارت مدیریت سالن است



تاریخ درج: 1399/07/12
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مزون لباس در نازی آباد از مجموع 0 امتیاز