استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مزون لباس عروس در سعادت آباد

مزون لباس عروس در سعادت آباد
مزون لباس عروس در سعادت آباد : موضوع لباس و اهمیت در مراسم عروسی بر کسی پوشیده نیست و همه ما چه ازدواج کرده باشیم و تجربه مستقیم داشته باشیم یا حتی اگر ازدواج نکرده باشیم و خودمان این مسئله را تجربه نکرده باشیم. باز هم می دانیم که لباس عروس چقدر در زیبایی و جذابیت عروس اثر گذار است.















پس دراین مقاله هم قصد داریم راجع به لباس عروس بیشتر صحبت کنیم و در انتها چندین مزون خوب عروس را در منطقه سعادت آباد تهران به شما عروس های زیبا و دوست داشتنی معرفی کنیم پس این مطلب را دنبال کنید. البته به علت تنوع زیاد مزون های لباس عروس و تنوع بالای مدل ها، طرح ها،ت رند ها،پ ارچه ها و... پیشنهاد ما این است که ابتدا در ذهنتان بررسی کنید و ببینید خواسته تان چیست و چه مدل و چه نوع لباسی را می پسندید و سپس ببنید که هدفتان این است که لباس را آماده بخرید، پارچه سفارش بدهید و خیاط برایتان بدوزد، لباس را از خارج از کشور و از طریق آن لاین شاپ ها تهیه کنید و یا برایتان مهم نیست که حتما لباس را بخرید و می توانید کرایه کنید. سپس بررسی کنید که مدل لباس عروس دلخواهتان چیست مثلا لباس بلند می خواهید یا کوتاه؟  دوست دارید دامن لباستان ساده باشد و یا پف داشته باشد؟ بیشتر به کدام مدل یقه لباس علاقه دارید؟ دوست دارید لباستان آستین داشته باشد یا نه؟

مزون لباس در سعادت آباد تهران


 انواع مدل های آستین و یقه لباس هارا بررسی کنید.  جنس پارچه لباس ها را می شناسید؟  دوست دارید پارچه لباستان سبک و راحت باشد و بتوانید در شب عروسی به راحتی با آن برقصید یا نه ترجیح می دهید از پارچه های سنگین و سنگ کاری شده و کارکرده استفاده کنید و شکیل به نطر برسید؟ دوست دارید لباستان دنباله داشته باشد و ساقدوش های دختر و پسر کوچولو بتوانند آن را در دست بگیرند. و بدرقه تان کنند یا می خواهید لباستان ساده باشد و بیشتر بتوانید برقصید و شاد باشید؟ آیا می دانید که کدام مدل لباس برای اندام و سن شما مناسب تر است؟ اگر ارایش و مدل مویتان را انتخاب کرده اید با درنظر گرفتن آن لباستان را انتخاب کنید. پاسخ دادن به همه سوالات بالا به شما کمک می کند که قبل از رفتن به مزون های لباس عروس و دیدن لباس های متنوع و زیاد خواسته تان را مشخص کنید و هنگام بازدید از مزون ها دچار سردرگمی نشوید پس به سوالات بالا با دقت جواب دهید و می توانید از دوستان و آشنایان هم کمک بگیرید.



 این بررسی کردن خواسته ها قبل از بازدید مزون ها این امکان را به شما عزیزان می دهد که اگر مایل هستید لباس تان کاملا جدید باشد و طراحی اش را قبل تن کسی ندیده باشید بادیدن مدل های لباس و بررسی مدل آستین، یقه، پشت لباس، جلوی لباس، دامن لباس ، دنباله ها بتوانید با ذهن باز تری لباس عروسی تان را خودتان طراحی کنید و در شب عروسی خیره کننده به نظر بیایید و سپس با کمک مشاور عروس و خیاط لباستان را بدوزید پس این هم یک نکته طلایی بود برای عروس هایی که مایل هستند لباسشان را بدوزند.
اما در نهایت به عنوان تجربه شخصی به شما عروس خانم های عزیز که مخاطب اصلی این مقاله هستید اعلام می کنم که لباس عروستان را طوری انتخاب کنید که بیشتر از همه اطرافیان به سلیقه خود شما نزدیک باشد و بتوانید در آن لباس احساس زیبایی و آرامش داشته باشید و ان رویایی را که از کودکی به عنوان عروس در ذهنتان خیال پردازی می کرده اید را رقم بزنید! شما دلیل آن شب خاص و برگزاری آن مجلس هستید پس بیشتر از همه چیز به سلیقه خودتان احترام بگذارید. معرفی مزون های منطقه سعادت آباد تهران پس بهتراست الان پس از نکات بالا به سراغ معرفی مزون های منطقه سعادت آباد برویم:
 
مزون فابرا  اولین مزون لباسی که معرفی می کنیم مزون لباس فابرا است. مزون فابرا با مدیریت خانم فاطمه ابراهیمی مشغول به کار است. خانم ابراهیمی علاقه مند به طراحی لباس بوده اند و از سن کم دوره های طراحی لباس را گذرانده اند و علاوه برآن دوره های اشکالات اندام، اندام شناسی، رنگ شناسی پوست، را گذرانده اند و پس از آن دوره های فوق تخصصی عروس را تحت نظر مربی ایتالیایی دوره دیده اند و ایشان به هفت روش الگو سازی کاملا مسلط هستند. خانم ابراهیمی که به عنوان زن کار آفرین و نمونه کشوری معرفی شدند . مجموعه  موفق به دریافت گواهی نامه ی بین 92 مزون فابرا را تاسیس کردند و لازم به ذکر است که مزون فابرا درسال  شد. براساس این گواهی نامه ی بین المللی فابرا موظف است تا جدیدترین، بروز ترین، 9221الملی ایزو خدمات را در حوزه لباس با بهترین کیفیت دوخت و پارچه ارائه دهد. فابرا از ان دسته مزون هایی است که تنوع زیاد و گسترده ای را برای شما در نظر گرفته است و ما این مجموعه را به شما معرفی می کنیم. شماره تماس
 
مزون عروس دریس:  سال سابقه درخشان در زمینه لباس عروس، نامزدی، عقد، حنابندان است. مجموعه لباس عروس دریس با هم چنین خدمات لباس مجلسی هم در نظرگرفته است. مدیریت این مجموعه به عهده سرکار خانم مریم ارمان است که دارای مدارک دیگری مثل میکاپ، مینیاتور، شعر و داستان نویسی هم هستند و از امتیازات دریس اجرای کار توسط طراحان با مدارک بین المللی است. نکته ی بی نظری که درمورد مجموعه دریس می توان اعلام کرد این است که این مجموعه به هر یک از عروس خانم هایی که مراجعه می کنند وقت اختصاصی جهت ارائه مشاوره و راهنمایی درنظر می گیرد و با توجه به خواسته و نظر و نیاز مشتری لباس مناسب را به عروس خانم ها پیشنهاد می دهد. مشاورین لباس عروس دریس از طراحان خوب وکارشناسان بالقوه مد هستند که علاوه بر اشنایی با انواع و اقسام مدل لباس ها و طراحی ها می توانند بهترین مشاوره را ارائه دهند. مجموعه دریس باتوجه به زمان بندی شما برنامه ریزی دقیقی را برای جلسات مشاوره، اندازه گیری و سایز، پرو و تحویل لباس از همان ابتدا مشخص می کند و این نظم و هماهنگی به شما کمک می کند که بدون هیچ گونه نگرانی سفارش خودتان را به این مجموعه بسپارید. لازم به ذکر است که مدیریت این مجموعه هم دارای نشان طراح برتر سال و کارآفرین ایرانی است. این مجموعه دارای راه های ارتباطی مختلف در شبکه های   می باشد. اجتماعی از قبیل اینستاگرام، تلگرام و فیس بوک با نام کاربری شماره تماس های مجموعه دریس را در زیر برایتان می نویسیم.


مزون عروس شینا:  مجموعه لباس عروس شینا یکی دیگر از مزون های لباس عروس در شهر تهران و خیابان سعادت آباد است. مجموعه شینا با مدیریت خانم بیگی و حدود سی سال سابقه کاری مستمر و درخشان است. خانم بیگی  موفق به دریافت تندیس بانوی کارافرین و مدیر نمونه کشوری از سوی 92 و91مدیریت مجموعه در سال های  است مجموعه اتحادیه بازرگانی ریس جمهور می باشد. هم چنین مزون عروس شینا دارای گواهی ایزو که این اطمینان را به شما می دهد تا با خیال اسوده لباس عروس خود را به این مجموعه بسپارید. این مجموعه دارای خدمات فروش لباس های نامزدی، مجلسی، شب و عروسی و هم چنین کرایه انواع لباس می باشد.  
 

مزون لباس عروس مارال  مارال مجموعه ای موفق و به روز و دارای خدماتی متنوع و گسترده در زمینه عروسی و عقد است. این مجموعه دارای خدمات لباس عروس و لباس عقد و نامزدی و لباس شب است. هم چنین این مجموعه دارای امکان کرایه لباس های عروسی و مجلسی می باشد. این مجموعه هم طراحی و دوخت شال و مانتو و همینطور برگزار کننده گی و اجرای انواع سفره عقد و خنچه مطابق با مدل های روز دنیا را انجام می دهد.  
 

مزون لباس عروس پریمودا:  یکی از بهترین و شناخته شده ترین مزون های که در کل تهران می باشد، مزون لباس عروس پریموداست که در شمال غرب تهران در سعادت آباد واقع شده است. یکی از وارد کننده های لباس های معتبر و برند ترکیه در ایران می باشد. پریمودا مفتخر است که مدل ها و لباس هایش از بهترین و با کیفیت ترین پارچه های دوخته می شود و آن چه را که شایسته بر تن نشستن بانوان است به آنان ارائه می دهد. در کنار کیفیت عالی تنوع بی نظیر لباس ها و طرح های جالب و به روز انان رضایت خیل عظیم مستریان پریمودا را بر انگیخته است.
 

مزون لباس عروس و مجلسی نایریکا  طراحی و دوخت لبای های عروس، مجلسی، فرمالیت و یا ختی لباس های شب توسط خیاطان حرفه ای و مطابق با اخرین مدل ها و متد های روز دنیا انجام می گیرد. تخصص و مهارت بالایی در این زمینه دارند. با این وجود اجاره لباس در این مرکز صورت نمی گیرد و لباس ها فقط به فروش می رسند. ادرس این مجموعه واقع در سعادت اباد است و شما عزیزان میتوانید با تماس و رزرو وقت قبلی به این مزون مراجعه کنید. البته شعبه دیگر ان در کرج واقع شده است.  
 

مزون و خیاطی مشکات  این مزون با مدیریت بتول مشکات و نیروهای متخصص خیاط او این توانایی را دارند که بدون ارائه الگو اقدام به طراحی و دوخت لباس می نمایند. این مزون واقع شده در سعادت آباد در طراحی و دوخت انواع لابس ها از جمله لباس های مجلسی فعالیت دارد. آمزون مشکات آموزشگاه خیاطی نیز می باشد که این هنر را به هنر جویان منتقل می کند.  
 

مزون عروس خانه مد رویایی:  سلیقه تان را به رخ بکشید! این شعار مجموعه عروس خانه مد رویایی است مزون لباس عروس خانه مد رویایی با مدیریت خانم علیزاده فارغ التحصیل رشته طراحی لباس با تجربه ای زیاد در طراحی و دوخت و ارائه انواع لباس شب و عروس و لباس نامزدی اماده ارایه خدمت به شما عزیزان می باشد.

مزون لباس عروس و سفره عقد تندیس ایرانیان  این مجموعه با خدمات لباس عروس و سفره عقد در خدمت شما عزیزان می باشد. خدمات گالری شامل دوخت و طراحی انواع مدل های بروز و جدید لباس های شب و عروسی و نامزدی واجاره لباس های مجلسی و عقد و عروسی و شب مارک دار و همچنین ارایه خدمات سفره عقد و در مدل های مختلف بلور، سیلور، نقره، رزین می باشد. این مجموعه دارای اموزش های در زمینه طراحی لباس و هم چنین لباس های عروس برند های خارجی می باشد.  
 
مزون عروس ژیهات: مزون ژیهات در کنادر کل تیم خود سعی در ارائه جدیدترین و به روز ترین مدل ها و طرح ها دارند. زمینه تخصصی فعالیت این مزون در جهت عروس و لباس های عروس می باشد با این حال لباس های شب و مجلسی نیز در لیست خدمات این مزون لباس واقع شده است. مدیریت این مزون و برنامه ریزی و توجه به مدل های لباس ها همگی تحت نظر خانم سارا حسینی انجام می شود. آدرس: تهران، سعادت آباد. شمال غرب تهران
 
امیدواریم این مقاله هم مثل دفعات قبل توانسته باشد نظر مثبت شما عزیزان را جلب کند تلاش ما برای ان است که بتوانیم بهترین ها را معرفی کنیم تا شما بتوانید با ارامش و خیال راحت و صرف هزینه ی معقول لباس مورد نطرتان را تهیه کنید. اما امروزه به علت رقابت های شدید بین مزون ها این نکته حاصل شده است که هر مجموعه سعی دارد بهترین خدمات را با هزینه ای معقول ارایه دهد و از سایر رقیبان پیشی بگیرید دراین راستا ما مقاله های مقایسه ای را برای شما عروس های زیبا تهیه می کنیم و انتخاب را به عهده خودتان می گذاریم. امیدواریم بختتان مثل لباستان سپید و زیبا باشد.
تاریخ درج: 1399/07/12
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مزون لباس عروس در سعادت آباد از مجموع 0 امتیاز