استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

مشهورترین گل فروشی های شهر تهران در سال 1401

مشهورترین گل فروشی های شهر تهران در سال 1401
مشهورترین گل فروشی های شهر تهران در سال 1401

لیستی از معروف ترین گل فروشی های شهر تهران

عرضه ی گل این روزها جزو پر درآمد ترین و سود آور ترین مشاغل در شهر تهران محسوب میشود. شاید شما هم شنیده باشید که درآمد حاصل از فروش گل و گیاه در بعضی از مناطق و کشورها به قدری زیاد است که با فروش نفت کلیه ی کشورهای خاورمیانه برابری میکند و چه بسا که بیشتر هم باشد! از آنجایی که در تهران نیز این حرفه از موفقیت و اقبال بسیار خوبی برخوردار است، با هم به تعدادی از گل فروشی های معروف شهر سری خواهیم زد تا با خدمات و ویژگی های هرکدام از آن ها بیشتر آشنا شویم.






گل فروشی مینیاتور

این گل فروشی در شهر تهران در خیابان آیت الله کاشانی، تقاطع ستاری، ضلع جنوب غربی میدان نور و با شماره پلاک 436 دایر میباشد و توسط جناب آقای نعمت الله سلطان محمدی اداره میگردد.
گل فروشی مینیاتور به صورت تخصصی به فروش انواع گل و دسته گل و تزیینات مربوطه از جمله دیزاین ماشین عروس و سالن و گلسرا و... میپردازد و از گل فروشی های معروف و قابل توجه شهر تهران محسوب میشود.

سوپر گل تهران

اگر در محدوده ی ونک به دنبال یک گل فروشی مدرن و جذاب میگردید، گل فروشی ونک ملاصدرا که بالاتر از میدان شیخ بهایی و نبش اوستا قرار دارد را فراموش نکنید. این مجموعه شامل یک گل فروشی بزرگ دو طبقه است که عرضه ی گل و دسته گل و تاج گل و آرایش و طراحی ماشین عروس را در نهایت خوش سلیقگی و طبق جدید ترین مد روز برای شما انجام میدهد.

گل فروشی چمن آریا

یکی دیگر از گل فروشی های معروف تهران در زعفرانیه، گل فروشی چمن آریا است که در خیابان مقدس اردبیلی (زعفرانیه)، جنب اداره ی ثبت احوال و در کوچه ی شادیانه، پلاک 48 واقع است.
از جمله نکات مثبت و ارزشمند در خصوص این مجموعه این است که از جمله گل فروشی های تهران است که مجهز به وب سایت بوده و برای مشتریان خود امکان خرید آنلاین را فراهم ساخته است.
برای خرید از این گل فروشی میتوانید به سادگی و تنها از طریق تلفن همراه خود از تمام خدمات و سرویس های فروشگاه چمن آریا اطلاعات کسب کنید و به راحتی هرچه تمام تر سفارش خود را ثبت نمایید و از خرید خود بیشترین لذت را ببرید.

گل فروشی پوژان

و اما گل فروشی ای که در اینجا قصد داریم به آن بپردازیم یکی از جذاب ترین و مدرن ترین گل فروشی های شهر تهران یعنی گل فروشی پوژان یا اندرزگوی تهران است که قطعا یکی از  لاکچری ترین و به روز ترین ها محسوب میشود. این گل فروشی شیک علاوه بر تمام خدمات حرفه ای که در حیطه ی فروش گل و گل آرایی ارائه میدهد، سرویس های ویژه ای در زمینه ی کرایه ی ماشین های عروسی لاکچری هم به مجموعه ی خود افزوده تا دامنه ی نقاط قوت خود را در مقایسه با رقبا هر چه بیشتر گسترش دهد. ناظر به خوش سلیقگی مجموعه ی پوژان و انتخاب های درستی که در این حوزه دارند، به راستی نیز خدمات شان مربوط به خودرو باعث افزایش تعداد مشتریان این گل فروشی شده است.




گل سرای سین سیرو

گل سرای سن سیرو که بعد از چهارراه مژده، پلاک 427 واقع است، بدون شک از بزرگ ترین و مشهور ترین گل فروشی های نیاوران محسوب میشود.
شهرت انکار ناپذیر این گل فروشی در وهله ی اول بی تردید مدیون و مرهون حسن سلیقه و خوش ذوقی کادر حرفه ای و مدیریت خلاق مجموعه است. خدمات ویژه ای که گل سرای سین سیرو ارائه میکند شامل مواردی است از قبیل طراحی تونل گل یا طراحی فضای سبز که هر کدام از این ها موارد بسیار خاص و جالب توجهی هستند.
فروش انواع دسته گل و چیدمان و دیزاین ماشین عروس و سفره ی عقد عروس و تزیین دسته گل و تاج و مانند این ها، همه از جمله مواردی ست که این گل فروشی با خوش سلیقگی و دقت و کیفیت بالا عهده دار انجام آن ها در مراسمات شما خواهد بود.

گل فروشی گل ایده

یکی از معروف ترین و محبوب ترین گل فروشی های غرب تهران، گل فروشی زیبای ایده است که در شهرک قدس، بولوار دادمان، نرسیده به پل یادگار، پلاک 185 واقع است و مدیریت آن را جناب آقای عباس محمدی به عهده دارد.
حتما در سراسر کشور گل فروشی های زیادی را با همین نام یعنی گل ایده دیده اید که به فروش سبد های گل یا تاج گل و طراحی های مختلف و گل آرایی اشتغال دارند و این خود نیز یکی دیگر از نشانه های مشهور بودن این گل سرا در سطح ایران و محبوب بودن آن در بین مردم است.





پخش گل علیرضا

این فروشگاه علاوه بر فروش گل در مقام یک گل فروشی، پخش و عرضه ی گل به صورت عمده فروشی به سراسر کشور و گل فروشی های مختلف ایران را نیز انجام میدهد. در پخش گل رضا سطح کیفی گل ها به حدی بالا است و نیز قیمت ها به گونه ای رقابتی و مناسب هستند که این گل فروشی را در مقایسه با بازار های بزرگ از شانس بالایی برای جذب مشتری برخوردار کرده است. علی رغم هم جواری این فروشگاه با بازار گل خاوران که از مراکز فروش گل با قیمت عمده است، فروشگاه علیرضا مشتریان زیادی را جذب خود کرده است چرا که هم به فروش گل به صورت عمده میپردازد و هم اگر مشتریان درخواست گل به صورت شاخه ای و تکی داشته باشند، از عرضه ی گل های شاخه ای خودداری نمیکند و چه بسا که همین نکته برگ برنده ی این گل فروشی در مقایسه با رقبایش به حساب بیاید و پخش گل رضا را به گزینه ای برجسته و قابل ذکر تبدیل نماید.
آدرس پخش گل خاوران علیرضا: جاده خاوران، نرسیده به سه راه سیمان، بازار گل و گیاه امام رضا (ع).

گل فروشی زعیم

گل فروشی زعیم از آن دسته مراکزی است که مشتری کار بلد و حرفه ای به محض ورود به آن و تنها با یک نگاه گذرا، به اصالت و تخصص و اقبال فروشگاه و عقبه ی درخشانش پی خواهد برد. اگر نخواهیم گل فروشی زعیم را به عنوان بهترین گل فروشی در شهر تهران مزین کنیم، لاجرم باید آن را دسته کم در زمره ی بهترین گل فروشی های شهر بگنجانیم چرا که مدت های مدیدی است که در نهایت مهارت و کیفیت در این زمینه مشغول به کار است.
گل فروشی زعیم در میدان پاستور، پلاک 1 واقع است و علاوه بر این شعبه در شهر تهران، نمایندگی رسمی ای نیز در کشور کانادا دایر کرده است. یک سایت اینترنتی رسمی نیز برای ارائه ی خدمات به طریق احسن برقرار است که در راستای راحتی مشتریان این گل فروشی بهترین گزینه برای آشنایی با محصولات فروشگاه و ثبت سفارش و استفاده از خدمات به شمار میرود.
در گل فروشی زعیم انواع دسته گل و سبد گل های آماده به فروش میرسد که هرکدام نشان گر سلیقه و مهارت کارکنان مجموعه هستند. و همچنین این امکان برای شما فراهم است که گل آرایی مجالس و تزیین ماشین عروس و دسته گل و تاج گل های دلخواه تان را نیز با سلیقه خودتان و با همفکری و مشورت با عوامل مجموعه سفارش دهید و از کیفیت آن ها نهایت لذت را ببرید.

گل فروشی خوشه

یکی از پر طرفدار ترین مجموعه های فروش گل در شهر تهران، گل فروشی خوشه است. دسته گل های آماده ی فروش این مجموعه چنان زیبایی و چشم نوازی ای دارند که هر بیننده ای را مجذوب خود میسازند. پس برای خرید دسته گل های آماده حتما این گل فروشی را مقصد خود قرار دهید.
علاوه بر این، شهرت گل فروشی خوشه در زمینه ی دیزاین ماشین عروس و گل آرایی برای مراسم و جشن های مختلف نیز قابل توجه و از جمله دلایل محبوبیت این گل سرا است.
آدرس: تهران، الهیه، روبروی خیابان گلنار، پاساژ مدرن الهیه، گل خوشه.

گل فروشی باختر

اگر در سعادت آباد به دنبال گل فروشی ای هستید که روی ماشین عروس تان دیزاین خاص و جذابی پیاده کند و با یک طراحی گل چشم نواز جذابیت ماشین عروس را چندین برابر سازد، حتما به سراغ گل فروشی باختر بروید. اساسا یکی از عوامل شهرت این گل فروشی دسته گل ها و گل آرایی خاص و زیبایی ست که به کار میبرد.
آدرس شعبه سعادت آباد گل فروشی باختر: تهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، نرسیده به میدان قیصر امین پور، پلاک 16.
تاریخ درج: 1401/02/05
دانلود مقاله
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله مشهورترین گل فروشی های شهر تهران در سال 1401 از مجموع 0 امتیاز