استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

نکات مهم قبل از خرید کفش عروسی

نکات مهم قبل از خرید کفش عروسی
نکات مهم قبل از خرید کفش عروسی : حتما قبل از انتخاب کفش عروسی رویایی خود، لباس عروستان را انتخاب کنید. دلیل هم واضح و مشخص است، باید مدل، رنگ و جزئیات کفش عروس با لباس عروس‌تان هماهنگی داشته باشد. بلندی لباس عروس هم مهم است، اگر لباس عروس شما کوتاه باشد می‌توانید کفشی با جزئیات بیشتر انتخاب کنید، ولی اگر لباس عروس شما بلند است باید به موارد دیگری نیز دقت داشته باشید، اگر کفش شما پر از جزئیات باشد ممکن است تور لباس شما به کفش گیر کند و باعث زمین خوردن شما شود.



پاشنه گربه‌ای معمولا نامی است که بر روی مدل پاشنه این نوع کفش کلاسیک گذاشته شده است. پاشنه این مدل کفش از جنس چرم است و با فرم خاصی طراحی شده است و ارتفاع متناسبی دارد در نتیجه می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای کفش عروسی باشد.










این مدل کفش در طرح‌ها و رنگ‌های بسیاری ارائه شده است که رنگ سفید استخوانی یا صدفی آن جزو زیباترین مدل‌ها می‌باشد.ممکن است در نگاه اول کمی گیج کننده باشد، ترکیب رنگ مشکی و طلایی، رنگ معمولی برای استفاده از آن در کفش عروسی نیست. اما به تازگی مدل‌های بسیار شیک و خاصی از کفش‌های پیاشنه بلند با پاشنه‌هایی قطور طراحی شده است که می‌تواند برای جشن عروسی نیز مناسب باشد به خصوص برای افرادی که جشن عروسی و تم بسیار خاصی دارند.

کفش عروسی رویایی

یکی از مدل‌های پر طرفدار و بسیار کلاسیک و زیبا در میان عروس خانم‌ها، مدل کفش عروسی گیپور است که با پاشنه‌های مختلف باریک و قطور طراحی می‌شود. این مدل کفش ظاهر بسیار ساده‌ای داشته و تنها از یک روکش تور یا گیپور بر روی سطح آن استفاده شده که زیبایی بسیار خاصی به کفش می‌بخشد.یکی دیگر از انواع کفش های عروس که در عین سادگی می‌تواند بسیار شیک باشد و جلوه خاصی روی پا داشته باشد به خصوص برای عکس‌، کفش عروس بندی است. این مدل کفش عروس انواع مختلفی دارد می‌توان بنا به سلیقه خود مدل شلوغ و پر از بند را انتخاب کرد یا می‌توان از مدل‌هایی چند بند ضربدری روی پا دارد استفاده کرد. تمامی مدل‌های این نوع کفش می‌تواند در پا بسیار زیبا جلوه کند.

کفش عروس چرمی

یکی دیگر از انواع مدل‌های کفش های عروس که نوع لژدار آن مدل راحت و بسیار زیبایی می‌باشد مدل کفش عروس بژ رنگی است که جلو آن مقدار کمی باز است. رنگ بژ می‌تواند یکی دیگر از رنگ‌های بسیار شیک و زیبا برای مدل کفش عروس باشد و از طرفی مدلی که جلو آن به اندازه تنها انگشت شست باز است سبب شده تا افرادی که انگشت‌های پا نسبتا درشتی دارند پاهایشان در فشار نباشد و احساس راحتی بیشتری داشته باشند.اگر پاشنه‌های بلند کفش عروس برای شما آزاردهنده است و نمی‌توانید در تمام طول یک روز از این کفش‌ها استفاده کنید می‌توانید از کفش عروس با پاشنه و یا مدل صندل استفاده کنید. این دسته از مدل کفش عروس اغلب با انواع تور سفید یا سنگ‌ و مروارید تزیین شده است که می‌تواند بسیار زیبا و شیک باشد.


کفش عروس طبی

کفش‌های لژدار جزو طرح‌های خاص و در عین حال زیبا محسوب می‌شوند که می‌توان از آن به عنوان کفش عروس نیز استفاده کرد. مدل کفش عروس لژدار جزو مدل‌های بسیار راحت است و سبب می‌شود شما کمتر احساس خستگی کنید. شما می‌توانید این مدل کفش را به هر رنگی که علاقه‌مندید با لباس عروس خود ست کنید.یکی از انواع مدل کفش عروسی بسیار شیک با پاشنه بسیار کوتاه که برای انواع مد لباس عروس به خصوص مدل لباس پرنسسی می‌تواند مناسب باشد. مدل کفش عروس پرنسسی و بسیار زیبا اغلب با انواع نگین یا سنگ‌های زینتی تزیین شده است که می‌تواند جلوه کفش را دوچندان کند و زیبایی خاصی به استایل شما ببخشد.

کفش عروس بند دار


یکی از مدل کفش‌های بسیار جدید و پرطرفدار به خصوص در میان عروس خانم‌ها کفش عروسی سفید طلقی است که یک شفافیت خاصی دارد و می‌تواند در پا بسیار زیبا جلوه کند. علاوه بر این این مدل کفش عروس پاشنه بلندی دارد که می‌تواند برای کسانی که به کفش‌های پاشنه بلند علاقه دارند، بسیار شیک و زیبا باشد.بسیاری از افراد گمان می‌کنند که کفش عروسی تنها به رنگ سفید است اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که جشن عروسی شما دارای تم رنگی خاصی است می‌توانید از همان رنگ برای مدل کفش عروس خود انتخاب کنید. مدل کفش عروس سرمه‌ای با پاشنه‌ای قطور و یا لژ مانند که پاشنه یکسره به آن نیز می‌گویند، می‌تواند علاوه بر زیبایی مدل بسیار راحتی نیز باشد.

کفش عروس پرطرفدار


اگر جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که کفش‌های جلو بسته با پاشنه‌های بلند و باریک فشار زیادی به انگشتان پای شما وارد می‌کند، باید از یک کفش راحت و مناسب با پای خود استفاده کنید. استفاده از کفش عروس جلو باز با پاشنه کوتاه باریک یا پاشنه پهن می‌تواند علاوه بر زیبایی برای پای شما نیز راحتی را به ارمغان آورد و آسیب جدی به پای شما وارد نشود. مدل کفش نقره‌ای جلو باز با پاشنه‌های کوتاه می‌تواند بسیار شیک و زیبا در پای شما جلوه کند. علاوه بر این اگر لباس عروسی شما کوتاه و تا روز مچ پا است این مدل کفش عروس می‌تواند بسیار زیبا و با درخشش فراوان باشد.

کفش عروس پاپیون دار

در بین مدل‌ کفش‌های عروس از طرح و رنگ‌های متفاوت گرفته تا جنس و بافت‌های خاص به چشم می‌خورند. کفش‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنیم زیبا، دارای مدل‌های متنوع و منحصر به فرد هستند.
کفش با پاشنه خیلی بلند انتخاب نکنید. کفش‌های پاشنه بلند تعادل شما را نیز بر هم می‌زنند و احتمال زمین خوردن شما را زیاد می‌کنند! بلندترین پاشنه‌ای که ما برای کفش عروسی به شما پیشنهاد می‌کنیم ۷ سانتی‌متر است.اگر پاشنه کفش عروسی شما از پاشنه کفش‌هایی که روزمره می‌پوشید خیلی بلندتر است ما به شما کفش‌های بنددار دور مچ را پیشنهاد می‌کنیم. با این کفش‌ها احساس تعادل و راحتی بیشتری خواهید داشت.

کفش عروس جلو بند دار

در لیست اکسسوری‌های عروس ست کردن لباس و کفش در جایگاه اول قرار می‌گیرند. برای بعضی از عروس خانم‌ها زیبایی کفش اهمیت بیشتری دارد و برای بعضی راحتی کفش عروس. به یاد داشته باشید که شما باید این کفش را حدود ۱۵ ساعت یا بیشتر به پا داشته باشید، پس انتخاب کفش مناسب برای این مراسم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.همه ما می‌دانیم که روز عروسی یک روز بسیار ویژه و خاص است و باید با حساسیت خاصی تمام کارها و برنامه‌ریزی‌ها دقیق انجام شود. یکی ازمواردی که می‌تواند به هر عروس خانمی کمک کند تا در طول روز جشن عروسی خود دچار خستگی نشود، استفاده از کفش راحت است. همانطور که می‌دانید عروس و داماد به خاطر فعالیت زیادی که در روز جشن خود دارند از عکاسی گرفته تا خوش آمدگویی به تمامی مهمانان سبب می‌شود تا احساس خستگی داشته باشند در نتیجه استفاده از کفش مناسب می‌تواند بسیار کارآمد باشد. اگر شما هم برای روز عروسی خود در حال برنامه ریزی هستید این مقاله را از دست ندهید. با چی بپوشم همراه شوید تا به معرفی ۱۷ مدل کفش عروس راحت بپردازیم که علاوه بر زیبایی می‌تواند بسیار نرم و راحت باشد و مانع خستگی بیش از حد شما در روز عروسی شود.




تاریخ درج: 1397/12/19
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله نکات مهم قبل از خرید کفش عروسی از مجموع 0 امتیاز