استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

کاملترین اطلاعات درباره باغ تالارهای شیک حومه تهران

کاملترین اطلاعات درباره باغ تالارهای شیک حومه تهران
کاملترین اطلاعات درباره باغ تالارهای شیک حومه تهران : باغ تالار پرنیان ، باغ تالار سران ، باغ تالار رزا ، باغ تالار دایانا ، باغ تالار سعادت ، باغ تالار باران ، باغ تالار تاج ، باغ تالار هانا ، باغ تالار فردوس 110















------------------------------------
باغ تالار پرنیان یکی از باغ تالار های بسیار لوکس و زیبا در منطقه ی غرب تهران می باشد . برگزاری جشن عروسی در باغ تالار پرنیان باعث می شود که تا همیشه یک خاطره ی خوب از مراسمتان در ذهن خودتان و میهمانانتان باقی بماند .


باغ تالار پرنیان یکی از زیبا ترین باغ تالار های منطقه ی گرمدره است که دارای یک عمارت بسیار زیبا و باغ و فضای باز فوق العاده ای می باشد .

ظرفیت باغ تالار پرنیان
ظرفیت باغ تالار پرنیان 500 نفر می باشد و باغ تالار پرنیان ذارای دو سالن صدف و ستاره می باشد . ظرفیت پارکینگ اختصاصی 150 ماشین می باشد .

قیمت ورودی باغ تالار پرنیان
قیمت ورودی باغ تالار پرنیان به چند عامل از جمله روز برگزاری جشن ، تعداد مهمانان ، منوی غذای انتخابی ، و بسیار موارد دیگر بستگی دارد برای اطلاع دقیق تر می توانید با شماره تماس های ما با ما در ارتباط باشید و یا به صورت حضوری تشریف بیاورید و باغ را نیز از نزدیک ببینید .

 
امکانات باغ تالار پرنیان
گل آرایی ، شمع آرایی ، بادکنک آرایی ، کافی شاپ ، سفره خانه سنتی ، آتش بازی ، اتاق عقد ، نور پردازی ویژه و حرفه ای ، ماشین عروس لوکس و مدل بالا ، تنوع فراوان در چیدمان سفره عقد ، موسیقی زنده ، موسیقی سنتی ، دی جی ، سالن شام مجزا و مستقل ، پارکینگ اختصاصی ، استخر ، غذای با کیفیت ، تنوع بالا در منوی غذایی ، سفره عقد ، عکس برداری ، فیلم برداری ، آتلیه مشعل آرایی ، سفره خانه سنتی و …

 
باغ تالار پرنیان
موقعیت مکانی باغ تالار پرنیان
تالار از لحاظ موقعیت مکانی دارای لوکیشن بسیار فوق العاده ای می باشد و دسترسی بسیار آسانی دارد . این باغ تالار
در منطقه ی گرمدره واقع شده است ، که از نظر دسترسی دارای موقعیت بسیار مناسبی می باشد . میهمانان به راحتی می توانند به این منطقه عزیمت کنند . آدرس باغ تالار  گرمدره ، کوچه سعادتیه ، کوچه پرنیان ، پلاک 1 ، باغ تالار پرنیان می باشد .

مساحت باغ تالار  10000 متر مربع می باشد . و جز بزرگترین باغ تالار های ممکن می باشد .
 
خصوصیات باغ عروسی باغ تالار پرنیان
محوطه سازی این باغ فوق العاده زیبا می باشد و طبق آخرین متد روز دنیا می باشد . این باغ مدرن دارای درختان فوق العاده زیبا می باشد و نور پردازی باغ آن بسیار زیبا تر کرده است و باعث شده محیط باغ بسیار خیره کننده تر شود و جلوه ی ویژه ای به باغ بخشیده است .
باغ تالار پرنیان دارای لوکیشن های بسیار زیبا برای عکاسی و فیلم برداری عروس و داماد و میهمانان می باشد . و عکس های بسیار زیبایی از این لوکیشن ها تهیه می شود و برای شما به یادگار می ماند .

 
خصوصیات سالن باغ تالار پرنیان
سالن  تالار پرنیان دارای ستون های بلند و شیک می باشد . داخل سالن دارای نور پردازی حرفه ای است . مکان مناسبی برای گروه موسیقی و نوازندگان در نظر گرفته شده است . چیدمان صندلی در سالن بسیار مناسب است و با فاصله های مناسب چیده شده اند .
سالن  تالار دارای سقف بلند و بسیار دلباز می باشد . و لوسر های بسیار شیک و زیبایی از سقف آویزان هستند . جایگاه عروس و داماد به سبک مدرن تزیین و گل آرایی شده است .

 
سفره عقد باغ تالار
تالار پرنیان دارای تنوع فراوانی در سفره عقد می باشد . بنا به درخواست و سلیقه ی عروس و داماد امکان تغییر و انتخاب سفره عقد خاص فراهم می باشد .

مراسم های قابل برگزاری در این باغ تالار
در این باغ تالار  امکان برگزاری مراسم هایی از قبیل جشن عروسی ، جشن عقد ، برگزاری مهمانی ، جشن نامزدی ، جشن تولد و انواع جشن ها و مراسمات شاد می باشد .

 
تنوع غذایی و منو های مختلف
دراین باغ تالار  انواع منو های غذایی از قبیل غذا های ایرانی ، سنتی ، فرنگی ، فینگر فودی ،
فست فودی ، انواع دسر ، سالاد ، نوشیدنی های گرم و سرد و … موجود می باشد .
شما با توجه به سلیقه و بودجه ای که در نظر دارید می توانید یکی از منو ها را انتخاب کنید .
بنابراین به هیچ عنوان نگران غذا و انتخاب منو نباشید . شما با هر سلیقه ای که باشید ،
با تنوع فراوان منو ها از بابت غذا بسیار راضی خواهید بود .
سر آشپز های باغ تالار تخصص کافی در پخت انواع غذا ها را دارند و
بسیار حرفه ای هستند . غذا های با مواد اولیه تازه و بسیار با کیفیت تهیه شده است .

پرسنل باغ تالار
پرسنل یک تالار در برگزاری یک جشن عروسی با کیفیت بسیار تاثیر گذارند .
باغ تالار دارای پرسنل آموزش دیده و مجرب می باشد .
آن ها بسیار مهمان نواز هستند و دارای لباس های فرم یکدست می باشند .
پرسنل یک باغ تالار باید مهربان و خوش برخورد باشند ،
که باغ تالار دارای بهترین پرسنل می باشد که بالاترین خدمات را به شما ارائه می کنند .

------------------------------------
این باغ تالار سران یکی از باغ تالار های مجلل غرب تهران می باشد . این باغ تالار زیبا در شهریار واقع شده است . باغ تالار سران توسط یک مدیریت با تجربه اداره می شود .
باغ تالار سران تمام خواسته ها و نیاز های شما را از یک باغ تالار لوکس بر طرف می کند . باغ تالار سران یک باغ تالار تازه تاسیس می باشد . باغ تالار سران در سال 1397 تاسیس شده است .



باغ تالار سران
امکانات باغ تالار سران
باغ تالار سران دارای پارکینگ اختصاصی برای ماشین میهمانان می باشد ، دارای سفره عقد و اتاق اختصاصی عقد می باشد ، اتاق اختصاصی برای عروس و داماد ، موزیک و نور پردازی دیجیتال ، گل آرایی و شمع آرایی ویژه ، ماشین عروس اختصاصی ، موزیک و خواننده ی بروز ، دارای فضای اختصاصی برای رقص عروس و داماد ، ورودی مناسب و شیک عروس و داماد و میهمانان ، نمای بسیار زیبای عمارت و باغ ، سالن هایی با سقف بلند ، سفره خانه سنتی ، نور پردازی قوی ، سیستم صوتی حرفه ای ، جایگاه بسیار زیبا برای عروس و داماد ، دارای دو سالن مجزا و …
ظرفیت باغ تالار سران


ظرفیت باغ تالار  200 نفر می باشد ، اما در فصل گرم سال مثل تابستان ظرفیت تا 300 نفر افزایش پیدا می کند . پارکینگ باغ تالار سران دارای ظرفیت 200 خودرو می باشد .
علاوه بر این باغ تالار  یکی از باغ تالار های بسیار شیک در غرب تهران می باشد ، اگر شما دنبال یک تالار بسیار عالی در محدوده غرب تهران می گردید ، انتخاب باغ تالار سران یکی از انتخاب های عالی برای شما می باشد .

 
ویژگی های سالن عروسی باغ تالار سران
باغ تالار  دارای دو سالن مجزا و زیبا می باشد . یک سالن اصلی که با یک دیزاین بسیار خاص تزیین شده و یک سالن برای سرو شام می باشد که بسیار لوکس است .


باغ تالار سران
ویژگی های باغ عروسی باغ تالار سران
باغ تالار دارای یک باغ بسیار خاص و متفاوت می باشد ، این باغ تالار به سبک مدیترانه ای ساخته شده است . داخل باغ عروسی درختان نخل بلند وجود دارند و در محوطه یک برکه ی زیبا وجود دارد که زیبایی دو چندانی به باغ بخشیده است .


هزینه ی باغ تالار سران
یکی از ویژگی های مثبت این باغ تالار  این است که ورودی این باغ تالار  رایگان می باشد . همچنین منوی غذا در باغ تالار بسیار متنوع است و برای همه نوع اقشار در هر طبقه ی اقتصادی گزینه ی انتخاب وجود دارد . هزینه ی پذیرایی و شام به تعداد مهمان ها بستگی دارد .
این باغ تالار در بعضی از فصل ها و روز ها آفر های ویژه ای می گذارد . این آفر های ویژه یکی از بهترین شرایط های ممکن برای هر عروس و دامادی برای بستن قرارداد می باشد .


باغ تالار سران
تنوع منوی غذایی باغ تالار سران :
منوی غذایی در این باغ تالار بسیار خاص و ویژه می باشد . منو دارای تنوع بالایی است و برای هر نوع سلیقه منو وجود دارد . در باغ تالار علاوه بر غذا های ایرانی ، غذا های فرنگی و فست فودی نیز طبخ می شود .
علاوه بر تنوع بالا در منوی غذایی شما می توانید ، برای پذیرایی در فصل سرد از قهوه ، چای ، نسکافه استفاده کنید و برای فصول گرم سال با انواع شربت و آب میوه ها در طعم های مختلف از میهمانانتان پذیرایی کنید .
------------------------------------
باغ تالار رزا یکی از باغ تالار های شیک و لوکس تهران می باشد که در شهریار (منطقه 21 تهران ) واقع شده است . باغ تالار رزا علاوه بر عمارت زیبا ، دارای باغ و فضای سبز فوق العاده ای می باشد . و باعث می شود تا جشن عروسی شما بسیار مدرن و با کیفیت بالا اجرا شود .

باغ تالار رزا همه ی امکاناتی را که یک باغ تالار لوکس می تواند داشته باشد را دارد . این باغ تالار بخاطر نزدیکی اش با تهران یکی از بهترین انتخاب ها می باشد .

ظرفیت باغ تالار رزا
باغ تالار دارای مساحت 8500 متر مربع و ظرفیت 400 نفر می باشد ، باغ تالار دارای دو پارکینگ می باشد ، یکی از پارکینگ ها داخل باغ می باشد که دارای ظرفیت 80 ماشین می باشد و پارکینگ دوم نیز دارای ظرفیت 100 خودرو می باشد ، که در کنار تالار قرار دارد .
باغ تالار برای ظرفیت های کمتر مثلا 200 نفر نیز مناسب می باشد . داخل پارکینگ ها دوربین مدار بسته قرار دارد و نگهبان نیز امنیت آن جا را زیر نظر دارد .
امکانات باغ تالار رزا

جایگاه عروس و داماد ، شمع آرایی ، گل آرایی ، بادکنک آرایی ، نمایش شعبده بازی ، اتاق عقد ، سالن لابی ، سالن مجزا برای سرو شام ، رختکن ، سرویس قبل از ورود به سالن خانم ها ، پارکینگ اختصاصی ، پارکینگ داخلی ، اتاق پرو ، دارای تنوع بالا در منوی غذایی ، دارای تنوع بالا در سفره عقد ، عمارت دارای آسانسور می باشد ، دارای سفره خانه سنتی ، دارای عمارت بسیار زیبا و …

باغ تالار رزا

فضای عقد باغ تالار رزا
باغ تالار دارای فضای عقد بسیار خاص می باشد ، باغ تالار  مانند یک جزیره در میان استخر قرار گرفته است . در میان جزیره دارای آب نمای زیبا و حتی مشعل با شعله های زیبا وجود دارد ، که باعث می شود جشن عقد بسیار با شکوه شود .
باغ تالار دارای تنوع بسیار زیادی در چیدمان و تزیینات سفره عقد دارد . چیدمان سفره عقد با توجه به نظر عروس و داماد انتخاب می شود .

موقعیت باغ تالار رزا
آدرس باغ تالار : استان تهران ، شهر تهران ، آزادگان جنوب ، فتح غرب ، خروجی باغستان شهریار

باغ تالار رزا
امکانات ویژه باغ تالار رزا
جایگاه ویژه مشین عروس
باغ بسیار بزرگ و وسیع
لابی اختصاصی
انتخاب ماشین عروس مدل روز با تزئینات
گل آرایی و دیزاین حرفه ای

فضای اختصاصی ماشین عروس باغ تالار رزا
یکی از سوال هایی که برای داماد ها پیش می آمد این بود که نمی دانستند که ماشین عروس را باید کجا پارک کنند ، بنابراین باغ تالار تصمیم گرفت که یک جایی را به طور اختصاصی برای پارک ماشین عروس اختصاص دهد .
علاوه بر این باغ تالار  در صورت تمایل به عروس و داماد این امکان را می دهد که ماشین عروس هود را از بین ماشین های مدل بالا انتخاب کنند . و طبق سلیقه ی خودشان ماشین عروس را تزیین کنند .

باغ تالار رزا

هزینه ی باغ تالار رزا
این باغ تالار جزء باغ تالار هایی است که دارای قیمت مناسبی می باشد . اما برای این که بتوانید از قیمت ورودی و سایر قیمت ها با خبر شوید ، می توانید با شماره تماس های باغ تالار تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه بفرمایید تا علاوه بر قیمت ، بتوانید فضای باغ تالار را مشاهده کنید .

مراسم های قابل اجرا در باغ تالار رزا
انواع مراسم هایی از جمله جشن عروسی ، جشن عقد ، جشن نامزدی ، یاد بود ، جشن تولد ، سیسمونی ، ایونت های مرتبط با کسب و کار در این باغ تالار انجام می شود . بنابراین اگر کیفیت جشن و مراسم ها برای شما اهمیت دارد ، بهتر است که حتما این باغ تالار  را در اولوینت انتخاب خود قرار دهید .
 
ملاک های مهم در انتخاب باغ تالار رزا :
یکی از ملاک های شما برای انتخاب باغ تالار کیفیت غذای آن باغ تالار باید باشد .
زیباییظاهری باغ و عمارت بسیار مهم می باشد .
باغ تالار باید دارای دسترسی آسان باشد .
سقف سالن باید بلند باشد .
دکوراسیون اتاق عقد که باید به روز باشد .
تنوع سفره عقد باید بالا باشد تا سفهره عقد با توجه به سلیقه ی عروس انتخاب شود .
باغ تالار باید حتما دارای پارکینگ اختصاصی ماشین ها باشد .
داشتن آسانسور برای افرادی که سنشان بالاست بسیار الزامی می باشد .
خدمات جانبی باغ تالار عروسی مثل موسیقی زنده و نور پردازی و گل آرایی و … باید دارای کیفیت بالا باشد .
جایگاه اختصاصی برای شام عروس و داماد که باعث می شود ، عکس ها و فیلم هایشان بسیار زیبا و خاطره انگیز شود .
------------------------------------
باغ تالار همای یکی از باغ تالار های بزرگ واقع در گرمدره و در نزدیکی تهران می باشد . در باغ تالار همای علاوه بر جشن عروسی ، جشن های دیگری مثل مهمانی ها ، مراسمات ، همایش های سازمانی نیز انجام می شود . همچنین قبول سفارشات سازمان ها و شرکت ها را نیز انجام می دهد .

باغ تالار همای یکی از باغ تالار های تازه تاسیس می باشد که در غرب تهران واقع شده است . این باغ در سال 1397 تاسیس شده است . این باغ تالار  بسیار زیبا می باشد و سالن تالار دارای سقف بلند می باشد

ویژگی های باغ تالار همای

باغ تالار همای دارای عمارت بزرگ و بسیار شیکی می باشد . سقف عمارت بسیار بلند است و مناسب عکس برداری و فیلم برداری می باشد . و بسیار دلباز است ، ورودی باغ تالار بسیار زیبا است و دارای گل آرایی و شمع آرایی می باشد داخل باغ آب نما های فوق العاده ای وجود دارد ، دارای سفره عقد مجزا می باشد ، سفره عقد روی برکه می باشد ، برش کیک روی ایوان بزرگ ورودی تالار می باشد ، دارای سالن مجزا در پشت ساختمان می باشد و …
امکانات باغ تالار همای

آتش بازی ، اتاق عقد روی برکه ، گل آرایی ، بادکنک آرایی ، شمع آرایی ، جایگاه عروس و داماد ، آلاچیق ، کافی شاپ ، کترینگ ، فضای سبز و طبیعت زیبا ، آب نما در باغ ، سیستم سرمایشی گرمایشی ، نور پردازی حرفه ای ، دارای استیج رقص ویژه ، سفره خانه سنتی و

ظرفیت باغ تالار همای
ظرفیت باغ تالار همای بیش از 1000 نفر می باشد . دارای پارکینگ اختصاصی می باشد .
 
برگزاری جشن در باغ تالار همای
برگزاری مجالس در باغ تالار همای باعث می شود که شکوه مراسم جشن شما هزار برابر شود . اگر دنبال فضای بسیار بزرگ برا ی برگزاری جشن می گردید ، باغ تالار همای بهترین انتخاب می تواند باشد . فضای داخلی این باغ تالار بسیار آراسته می باشد و تزیینات داخلی و چیدمان خاصی دارد .
لوکیشن باغ برای عکاسی و فیلم برداری بسیار مناسب می باشد ، همچنین خیلی از مهمانان تمایل دارند که در این فضا عکس بگیرند .
مراسم عقد در فضای باز و هم در فضای داخل سالن انجام می شود . انتخاب آن نیز بنا به خواسته ی عروس و داماد ها می باشد .

دیزاین باغ تالار همای
دیزاین باغ می تواند بر اساس سلیقه ی عروس و داماد باشد ، انواع دیزاین ها و گل آرایی های ژورنالی و به روز جهت شکوه جشن شما در باغ تالار انجام می شود .

باغ تالار همای
موقعیت مکانی باغ تالار

بزرگ راه آزادگان ، پایین تر از فیروز بهرام ، خیابان شمس آباد

نکاتی که باید در انتخاب تالار به آن ها توجه کنید :
توجه به سیستم سرمایشی و گرمایشی در تابستان و زمستان ، که باعث آسایش حال شما و میهمانان شود .
تالار مورد نظر بهتر است به شما ، آرایشگاه عروس و داماد و آتلیه نزدیک باشد تا هم خودتان و هم مهمانانتان خسته نشوید .
ظرفیت تالار را متناسب با تعداد مهمان هایتان انتخاب کنید . مثلا اگر مهمانان شما 300 نفر هستند ، یک سالن با ظرفیت 1000 نفری را انتخاب نکنید .
و یا اگر تعداد مهمان هایتان 800 نفر هستند ، یک تالار کوچک مثلا با ظرفیت 500 نفری را انتخاب نکنید . در غیر این صورت هم به شما و هم به مهمان هایتان بد می گذرد .
مکانی را انتخاب کنید که دارای جای پارک برای مهمانان داشته باشد . اگر تالار دارای پارکینگ اختصاصی است ، پول پارکینگ را باید داماد حساب کند نه مهمانان ، بنابراین حواستان به این موضوع باشد .

باغ تالار همای
نکاتی در رابطه با انتخاب غذا :
برای انتخاب غذا ها بهتر است که همه ی رده های سنی را در نظر بگیرید و بهتر است که غذایی که همه پسند است مانند کباب را در منوی غذایی تان انتخاب کنید .
حتما غذا باید به صورت گرم سرو شود ، بنابراین در این مورد می توانید قبل از برگزاری مراسم با مدیریت صحبت کنید .
اگر در فصل گرما ازدواج می کنید ، بهتر است که چند طعم مختلف آب میوه نیز سفارش دهید . اگر جشن عروسی تان در فصل سرماست ، نوشیدنی هایی مثل شیر کاکائو ، چای داغ یا نسکافه نیز سفارش دهید .

خرید میوه ی عروسی به عهده عروس و داماد می باشد ، اگر شما سرتان شلوغ است ، از یکی از بستگانتان تقاضا کنید که این مسئولیت را به عهده بگیرد .
در رابطه با شام عروسی باید بدانید که کیفیت غذا بسیار مهم تر از تنوع غذا ها می باشد .
اگر برای عروسی از دسر زیادی هم استفاده نکردید اصلا مهم نمی باشد ، زیرا کیک عروسی مهم ترین دسر ممکن می باشد .
------------------------------------
باغ تالار فردوس 110 یکی از باغ تالار های شیک در گرمدره می باشد . عمارت این باغ تالار زیبا به شکل کاخ سفید طراحی شده است . باغ تالار فردوس 110 بسیار لوکس و خاص می باشد .

باغ تالار فردوس 110 یکی از بزرگترین باغ تالار های عروسی موجود در منطقه ی گرمدره می باشد . گرمدره بخاطر نزدیکی به تهران یکی از منطقه هایی می باشد که کلی تالار عروسی در آن وجود دارد .

باغ تالار فردوس 110
مساحت باغ تالار فردوس 110
مساحت باغ تالار فردوس 110 ، 20000 متر مربع می باشد . همچنین فضای سبز باغ تالار 10000 متر مربع می باشد . ظرفیت باغ تالار ، 700 نفر می باشد و ظرفیت پارکینگ خودرو ها 200 ماشین می باشد .

ویژگی های باغ تالار فردوس 110
سالن باغ تالار فردوس 110 بسیار کاربردی می باشد . سالن بسیار بزرگ است و میز و صندلی ها به زیبایی چیده شده اند . جایگاه عروس و داماد بسیار خاص می باشد و دارای گل آرایی خاصی می باشد . سن رقص آن به صورت ال ای دی می باشد .
بزرگ ترین حسن این باغ تالار این است که برای جشن های پر جمعیت بسیار مناسب می باشد .
فضای باز این باغ تالار بسیار شکیل می باشد و محیط به صورت اروپایی تزیین شده است .
 
امکانات باغ تالار فردوس 110
دارای سالن شام مجزا و مستقل ، دارای تراس ، دارای فضای خاص سفره عقد ، دارای یک عمارت با شکوه ، دارای پارکینگ اختصاصی داخل محوطه که در ابتدای مسیر ورود می باشد ، سالن بسیار بزرگ ، سالن دارای سقف بلند می باشد ، جزیره عقد به همراه جدید ترین اکسسوری ها ، دارای رختکن ، فضای باغ دارای چمن مصنوعی می باشد ، برگزاری مراسم در فضای باز در فصل گرم سال ، سالن دارای آینه می باشد ، سالن دارای ستون های بلند هستند ، استفاده از مجسمه و دیوار های سفید ، دارای فضای باغی و چمنی در پشت سالن اصلی ، دارا ی چیدمان کامل خارج از سالن عروسی

هزینه باغ تالار فردوس 110
هزینه باغ تالار فردوس 110 به عوامل مختلفی بستگی دارد .
از قبیل تعداد مهمان ها ، منوی انتخابی و … . اصولا یک قیمت ثابت به عنوان هزینه ی ورودی در نظر گرفته می شود .
هزینه ی غذا و پذیرایی به ازای هر نفر محاسبه می شود .
که این مورد نیز تا حد بسیار زیادی به تهداد مهمان ها بستگی دارد .
هزینه ی خدماتی مثل گروه موسیقی ، هزینه مالیات بر ارزش افزوده ،
هزینه گل آرایی ، بادکنک آرایی ، آتش بازی ، کالسکه سواری همه ی این ها نیز روی هزینه ی کلی تاثیر دارند .
بخشی از هزینه باید هنگام رزرو تاریج جشن پرداخت شود .
بخشی دیگر باید قبل از برگزاری جشن عروسی پرداخت شود ،
و ما بقی هزینه ها باید شب عروسی پرداخت شود .


باغ تالار فردوس 110
تنوع غذایی باغ تالار فردوس 110
تنوع غذایی در فردوس 110 بسیار بالا می باشد .
شما می توانید قبل از برگزاری جشن انواع منو ها را مشاهده کنید
و در صورت تمایل تقاضای تست غذا داشته باشید .
نوع سرویس دهی مهمانداران در باغ تالار بسیار خاص می باشد و
همهی مهمان دار ها دارای لباس فرم می باشند .
ظروف پذیرایی استفاده شده در  تالار  بسیار شیک و زیبا می باشد .
------------------------------------
باغ تالار دایانا یکی از باغ تالار های بسیار شیکی می باشد که در منطقه ی گرمدره در استان البرز واقع شده است . این باغ تالار زیبا یکی از باغ تالار های لوکس در منطقه ی غرب تهران محسوب می شود . برای مطالعه بیشتر در مورد باغ تالار پرنیان روی لینک سبز کلیک کنید


باغ تالار دایانا یکی از زیبا ترین باغ تالار های موجود در گرمدره است که دارای ورودی بسیار زیبا و لوکس می باشد . باغ تالار دایانا دارای طراحی مدرن و کاملا به روز می باشد ، ظروف استفاده شده در این باغ تالار از سرویس های VIP و خاص و به سبک کلاسیک و مدرن است ، نحوه ی سرویس دهی نیز در باغ تالار دایانا بسیار مدرن و خاص می باشد .
باغ تالار دایانا
ظرفیت باغ تالار دایانا

باغ تالار دایانا دارای مساحت 18000 متر مربع می باشد . باغ تالار دایانا دارای ظرفیت 600 نفر می باشد . ظرفیت خودرو ها 200 ماشیم می باشد . ظرفیت باغ برای تابستان تا 600 نفر است و جای پارک خودرو نیز 120 ماشین ست .
قیمت ورودی باغ تالار دایانا
برای اطلاع از قیمت ورودی باغ تالار باید به یک سری فاکتور ها توجه کنید ، مانند روز مورد نظر شما برای برگزاری جشن ، این که آن روز آخر هفته یا مصادف با اعیاد است یا خیر ! تعداد مهمان ها و … که همه ی این فاکتور ها در قیمت ورودی باغ تالار دایانا تاثیر می گذارند . برای اطلاع از قیمت ها می توانید با هماهنگی قبلی به صورت حضوری مراجعه بفرمایید و از فضای باغ تالار دیدن کنید و یا این که با شماره تماس های ما که در صفحه وجود دارند تماس بگیرید . البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که در بعضی از ایام و فصل ها ، این باغ تالار آفر های ویژه ای برای باغ تالار عروسی در نظر می گیرد . که یکی از بهترین موقعیت ممکن برای بستن قرار داد می باشد که به شدت توصیه می شود .

باغ تالار دایانا
امکانات ویژه ی باغ تالار دایانا

دستری آسان برای آمدن میهمانان به باغ تالار زیبا بودن و مجلل بودن عمارت و
فضای بیرونی باغ دیزاین رستیک باغ تالار دارای پارکینگ بزرگ با ظرفیت بالا دارا بودن پرسنل آموزش دیده و متخصص و مجرب
دارای پیست رقص ال ای دی دارای باغ فرانسوی دارای دو سالن مجزا می باشد . دارای لابی و چایخانه سنتی
موقعیت مکانی باغ

از آن جایی که باغ تالار دایانا در منطقه گرمدره در جاده کرج می باشد و بخاطر نزدیکی تهران به این منطقه ،
انتخاب این باغ تالار  یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری جشن عروسی محسوب می شود .
به طور کلی باید بگوییم که منطقه ی گرمدره یکی از تالار خیز ترین مناطق در استان البرز ودر نزدیکی تهران واقع شده است
که یکی از انتخاب های اول جهت برگزاری مراسم ازدواج می باشد و مورد توجه همگان است .
------------------------------------
باغ تالار سعادت یکی از باغ تالار های لوکس و زیبا ، واقع در گرمدره می باشد . کیفیت غذا ها و زیبایی فوق العاده ی سالن بسیار بالا می باشد . این باغ تالار در سال 1397 دیزاین و بازسازی شد

باغ تالار سعادت قابلیت برگزاری مراسم ها در تمامی فصول را دارد و به عبارتی 4 فصل می باشد . باغ تالار سعادت دارای یک مدیریت مهربان و خوش برخورد و دارای کادری آموزش دیده و فوق العاده حرفه ای ، آماده ی ارائه ی خدمات به شما عزیزان می باشند .
این باغ تالار زیبا دارای محبوبیت بالایی می باشد . این باغ تالار هم در صبح و هم در شب دارای فضای بسیار زیبایی می باشد .

ظرفیت باغ تالار سعادت
وسعت باغ تالار سعادت 5000 متر مربع می باشد . این باغ تالار دارای ظرفیت 450 نفر می باشد ، این باغ تالار دارای سه سالن مجزا می باشد ، که دو سالن برای پذیرایی و یک سالن برای سرو شام می باشد و این سالن ها سرپوشیده هستند و قابلیت برگزاری جشن ها در پاییز و زمستان را دارند . ظرفیت پارکینگ ماشین ها 250 عدد ماشین می باشد .
سالن باغ تالار سعادت

سالن سعادت دارای سقف های بلند می باشد و دیزاین روی سقف سالن سعادت ، دارای نقاشی های مینیاتوری شده در میان گنبد می باشد . داخل محوطه دارای آبنما های بسیار زیبایی می باشد .
امکانات باغ تالار سعادت

این باغ تالار لوکس دارای استخر بسیار زیبایی می باشد که آقایان می توانند غذای خود را کنار استخر سرو کنند ، این تالار دارای دو سالن سرو غذای مجزا برای آقایان و بانوان می باشد ، چایخانه سنتی در فضای باز ، ریسه فضای سبز و محوطه ، گل آرایی ویژه سالن ، ماشین عروش ، تزیین ماشین عروس ، اتاق عقد ، سفره عقد خاص ، دی جی مخصوص تالار ، اتاق بازی کودکان ، آتش بازی و نور افشانی ، پروژکتور و امکان پخش کلیپ ، نور پردازی و افکت دود ، امکان دسترسی با ویلچر و … از امکانات این باغ تالار می باشد .

باغ تالار سعادت
تنوع غذایی بالا ی باغ تالار سعادت
در باغ تالار سعادت تنوع غذایی بسیار بالا می باشد و بیش از 50 مدل غذا در منوی این باغ تالار وجود دارد ، شما با توجه به سلیقه و ذائقه تان می توانید غذا ها و منوی مورد نظرتان را انتخاب کنید . منوی غذا ها در این باغ تالار شامل غذا های ایرانی و فرنگی می باشد . همچنین در سالن با آب میوه های طبیعی نیز پذیرایی می شود .

 
جشن های قابل برگزاری در باغ تالار سعادت
در باغ تالار انواع جشن عروسی ، جشن عقد ، مهمانی ها ، تولد ،

ولیمه برگزار می شود و می تواند یک خاطره ی خوب را برای شما و اطرافیانتان ثبت کند .
ویژگی های فوق العاده ی باغ تالار سعادت

امکان ورود ماشین عروس به باغ وجود دارد ، تنوع مدل های سفره عقد بسیار بالا می باشد ، بیش از 20 مدل تنوع در سفره عقد وجود دارد ، آتش بازی ورودی و اطراف استخر ، نور پردازی LED سالن ها ، جوی آب روان در محوطه ی باغ ، شمع آرایی لوکس داخل باغ ، ورودی شیک و زیبا با نور پردازی خاص ، فضای باز و سرسبز .
 
قیمت باغ تالار سعادت
قیمت این باغ تالار  به نسبت بالا می باشد . و به روز برگزاری جشن ،
تعداد مهمان ها ، برگزاری جشن در روز های خاص مثل اعیاد و … بستگی دارد .

 
موقعیت مکانی تالار سعادت
آدرس باغ تالار  : تهران ، جاده مخصوص تهران کرج ، گرمدره ،
خیابان سعادتیه ، خیابان واعظی ،

سایر امکانات باغ تالار
فیلمبرداری و عکس برداری ، چای خانه سنتی ، کیک سفارشی برای مراسم عروسی و نامزدی
، میوه آرایی ، دارای بار میوه در سالن ، آتش بازی یک مرحله ( ورودی یا خروجی ) ،
آتش بازی دو مرحله (ورودی یا خروجی ، دور استخر ) ، شمع آرایی ( محوطه ، پله ها و
دور استخر ) ، نور پردازی LED داخل سالن ، ماشین عروس کلاسیک خاص و …

امکانات چای خانه سنتی
در چای خانه سنتی  انواع خوراکی ها مثل چای و تنقلات ، تی بگ و کافی میت ،
بستنی یا نسکافه ، آش رشته ، دل و جگر ، باقالی و … سرو می شود .

فاکتور های مثبت این باغ
کیفیت غذای بالا ، دسترسی آسان به باغ تالار ،
بلند بودن سقف تالار عروسی که یکی از آپشن های خوب محسوب می شود ، وجود آسانسور ، دکوراسیون اتاق عقد
------------------------------------
باغ تالار باران یک باغ تالار های بسیار زیبا و لوکس در اطراف تهران می باشد و فضای باز آن بسیار خاص و به فرم جنگلی می باشد . ورودی ماشین های باغ تالار باران ، به زیبا ترین حالت ممکن تزئین شده است . یکی از زیبایی های باغ تالار باران ، وجود یک ماکت به شکل برج ایفل در محوطه ی باغ می باشد .


باغ تالار باران یکی از زیبا ترین باغ تالار های تهران می باشد ، که علاوه بر قدمتی که دارد ، دارای سبک مدرن و جدید نیز می باشد . نمای داخلی سالن بسیار شیک می باشد و طراحی های بسیار زیبا با سنگ انجام شده و نور پردازی فوق العاده ای دارد .
ظرفیت باغ تالار باران
ظرفیت باغ تالار باران 300 تا 450 نفر می باشد و ظرفیت پارکینگ آن نیز 200 خودرو می باشد . یکی از مناسب ترین باغ تالار ها از لحاظ ظرفیت می باشد .

مساحت باغ تالار باران
باغ تالار باران دارای مساحت 10000 متر مربع می باشد و در بهترین منطقه در گرمدره واقع شده است . سقف پذیرایی باغ تالار بلند است و ارتفاع آن 6 متر می باشد ،
همچنین دارای یک سالن پذیرایی بزرگ می باشد . تمام تجهیزات این باغ تالار کاملا مدرن و دارای امکانات به روز است .
امکانات باغ تالار باران

سفره خانه سنتی ، اجرای موسیقی زنده ، سالن شام مجزا ، سرو شام به صورت سلف سرویس ، دارای دو درب جداگانه ، آتش بازی ، فضای سبز وسیع ، برکه و آب نما در فضای بیرونی ، نور پردازی فوق حرفه ای ، اتاق عقد مجزا ، سفره عقد ، گل آرایی ، جایگاه عروس و داماد ، آژانس ، آتلیه عکاسی و …
ماکت برج ایفل در باغ تالار باران
وجود ماکت برج ایفل در فضای باغ به نمادی برای این باغ تالار زیبا تبدیل شده است ، که عکس و فیلم هایی که در این بخش گرفته می شود ، بسیار زیبا و خاص می شوند .
نور پردازی به کار رفته در شب در این قسمت از باغ بسیار حرفه ای و خاص است . در این قسمت خیلی از مهمانان نیز تمایل دارند که عکس های زیبایی بگیرند .

مشخصات فضای سبز باغ تالار
فضای سبز باغ تالار همراه با آب نما و طبیعت بسیار زیبا می باشد . فضای بسیار مناسب برای فیلم برداری و گرفتن عکس برای عروس داماد و میهمانان می باشد .
آدرس باغ

این باغ از نظر دسترسی دارای موقعیت بسیار مناسبی می باشد .
مهمانان به راحتی می توانند که خودشان را به باغ تالار برسانند .
آدرس تالارعروسی کرج ، گرمدره ، کوچه سعادتیه می باشد .
 
قیمت ورودی باغ تالار باران
قیمت ورودی باغ تالار باران به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد ، از جمله تعداد مهمان ها ، روز برگذاری جشن ، روز های اعیاد که معمولا تقاضاها بیشترر می باشد و یا روز های وسط هفته و آخر هفته و …
اما به صورت کلی هزینه ورودی تالار عروسی باران
مبلغی بین 5 میلیون تا 15 میلیون تومان می باشد . که بهتر است برای اطلاعات
بیشتر با مدیریت تالار به صورت تلفنی صحبت کنید و یا به صورت حضوری تشریف ببرید .

ویژگی های سالن باغ تالار
داخل سالن ، تلویزیون شهری قرار داده شده تا در صورت تمایل
امکان پخش زنده مراسم وجود داشته باشد . نور پردازی سالن بسیار حرفه ای انجام شده .
امکانات سرمایشی و گرمایشی سالن نیز بسیار خوب می باشد .
همچنین سالن دارای آتلیه ، رختکن ، ژنراتور برق و امکانات دیگری می باشد .

پیست رقص
پیست رقص  تالار باران بسیار مدرن و به صورت ال ای دی می باشد . بخشی که برای گروه موسیقی و دیجی در نظر گرفته شده ،
در بهترین قسمت سالن می باشد و امکان استفاده از بند های موزیک حرفه ای نیز فراهم شده است .

مزایای باغ تالار
یکی از مهم ترین ویژگی های هر باغ تالار خوب و موفقی ،
داشتن کادری مجرب و کار آزموده می باشد
که تجربه ی کافی در این زمنیه را داشته باشند و آموزش های لازم را دیده باشند و
اصول مهمان نوازی را به خوبی بدانند ،
در غیر این صورت مراسم عروسی تان با کیفیت خوبی برگزار نخواهد شد .
خوشبختانه یکی از نقاط قوت این باغ داشتن نیروی کار فوق العاده حرفه ای می باشد .
که همین امر باعث می شود که جشن شما بسیار با شکوه و با کیفیت عالی برکزار شود .

سخن پایانی
در انتخاب باغ تالار بسیار دقت کنید و برای انتخاب آن وقت کافی را بگذارید ،
زیرا انتخاب باغ تالار مهم ترین گزینه برای برگزاری یک جشن عروسی خوب و به یاد ماندنی است
، بنابراین سعی کنید برای قشنگ ترین شب زندگیتان بهترین انتخاب را انجام دهید .
------------------------------------
باغ تالار هانا یکی از باغ تالار های بسیار شیک تهران می باشد که در گرمدره واقع شده می باشد . این باغ تالار زیبا دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که در ادامه بیشتر به بررسی آن ها می پردازیم .

باغ تالار هانا برگزار کننده ی مراسم عروسی شیک و مجلل می باشد ، که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا است . معماری باغ تالار هانا بسیار شگفت انگیز است ، استخر ها و آب فشان های متمادی و سقف ها و دیوار های بسیار زیبا در این تالار وجود دارد .
باغ تالار هانا دارای پارکینگ با ظرفیت بالا می باشد . منوی غذا در این باغ تالار بسیار متنوع می باشد و همه ی غذا ها با مواد اولیه با کیفیت و تازه تهیه می شوند . مسیر ورود و خروج عروس و داماد ها بسیار زیبا و لوکس می باشد و انواع گل آرایی ها در این مسیر و در فضای داخل و خارج سالن انجام شده است .

قیمت ورودی باغ تالار هانا
قیمت ورودی باغ برای تعداد افراد مختلف متفاوت می باشد ، و به طور کلی قیمت ورودی به تعداد میهمانان و روز و تاریخ جشن بستگی دارد . برای اطلاعات بیشتر از بابت قیمت ورودی  و سایر اطلاعات دیگر ، بهتر است تا با شماره تماس های باغ تالار هانا تماس بگیرید و یا به صورت حضوری مراجعه بفرمایید .

منوی غذایی باغ تالار
انواع غذا های برنجی مانند باقالی پلو با گوشت گوسفندی ، آلبالو پلو با مرغ ، زرشک پلو با مرغ ، ته چین زعفرانی ، مرصع پلو با مرغ ، انواع کباب ها مانند جوجه کباب ، انواع خورشت ها مانند فسنجان ، انواع سالاد ها مانند سالاد فصل ، اندونزی ، ماکارونی ، فصل ، کاردینال ، انواع دسر ها مثل پلمبیر ، شارلوت ، ژله ، کرم کارامل ، تیرامیسو ، و انواع نوشیدنی ها مثل انواع نوشابه ، آب معدنی ، دوغ ، دلستر و سایر غذا های دیگر که بنا به درخواست میزبان می تواند متفاوت باشد ، انجام می شود .

مراسم های قابل اجرا در باغ تالار هانا
در باغ تالار هانا مراسم عروسی ، جشن عقد ، جشن نامردی و جشن حنابندان انجام می شود . سالن مورد نظر بر اساس تعداد مهمانان شما انتخاب می شود . برای رفاه حال عروس داماد ها ، باغ تالار هانا به طور مجزا و بدون تشریفات اجاره داده می شود .

ظرفیت باغ تالار هانا
این باغ تالار دارای ظرفیت 500 نفر تا 4000 نفر می باشد ، این باغ تالار در سال 1396 افتتاح شده و جزء باغ تالار های مدرن می باشد .  تالار هانا دارای دو سالن مجزا می باشد ، که یکی از سالن ها 800 متری و دیگری 600 متری می باشند . سالن های شام نیز در دو طبقه می باشد .

مساحت باغ
مساحت باغ تالار  20000 هزار متر مربع می باشد . باغ تالار  دارای معماری بسیار شیک و زیبا می باشد .
عمارت با استفاده از تابلو ها و نقاشی های
زیبا در دیوار و سقف ها ، یک فضای بسیار شیک و لوکس را ایجاد کرده است .

امکانات باغ تالار هانا
سفره عقد ایرانی و اصیل و یا مدرن یا بر اساس سلیقه ی عروس خانم ،
سفره خانه سنتی ، کافی شاپ ، گل آرایی داخل سالن ، گل آرایی بیرون سالن
، شمع آرایی ، موزیک ، فیلم و عکس عروسی ، آتش بازی ، پیست رقص تانگو ،
موسیقی ، پذیرایی عصرانه و انواع نوشیدنی و شربت و تنقلات ،
دی جی ، انواع فینگر فود سرد و گرم ، تعداد خدمه مناسب با تعداد میهمانان ،
استفاده از ظروف بسیار زیبا ، آتلیه عکاسی ، آشپزخانه صنعتی ، اجرای
مراسم عقد در فضای باز ، سفره عقد روی دریاچه ف چیدمان مبله در باغ عروسی و …


موقعیت مکانی باغ
 این باغ تالار واقع در گرمدره ، سعادتیه ، خیابان واعظی می باشد .
------------------------------------
باغ تالار تاج یکی از باغ تالار های بسیار زیبا و شیک در تهران می باشد . باغ تالار تاج دارای 20 سال سابقه ی تالار داری می باشد و همه ی باید ها و نباید های مربوط به جشن عروسی را به خوبی می داند . این باغ تالار مجلل ترین خدمات عروسی را ارائه می دهد و یک شب عالی را برای شما و میهمانانتان رقم می زند .
باغ تالار تاج یکی از باغ تالار های لوکس و لاکچری در اطراف تهران و در منطقه ی گرمدره می باشد . دیزاین این باغ تالار بسیار فوق العاده می باشد و این باغ تالار دارای فضای باز بسیار زیبایی می باشد . در باغ تالار تاج علاوه بر جشن عروسی ، جشن نامزدی ، جشن عقد و همایش های گوناگون نیز انجام می شود .


تنوع غذایی در باغ تالار تاج
تمامی غذا هایی که در باغ تالار تاج طبخ می شود و آماده می شود ، با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه می باشد . و با حرفه ای ترین تکنیک های دنیا تزئین می شوند .
منوی غذا ها کاملا متنوع و بر اساس همه نوع سلیقه و همه نوع ذائقه می باشد . و شما می توانید با هر بودجه ای که در نظر دارید ، منوی مورد نظرتان را انتخاب کنید .

خدمات سرویس دهی در باغ تالار تاج
تمامی خدمات مربوط به سرویس دهی در باغ تالار تاج ، بر اساس دانش خاص این کار و در حد بین المللی و به صورت کاملا حرفه ای می باشد .
سرویس دهی در باغ تالار بسیار متفاوت و خاص می باشد و در خور میهمانان گرامی شما می باشد . خدمات ارائه شده در بالاترین لول ممکن می باشد .

ظرفیت باغ تالار تاج
ظرفیت تعداد میهمانان در این باغ تالار از 400 نفر تا 1000 نفر می باشد ، و تعداد جای پارکینگ ماشین ها نیز 400 می باشد .
ظرفیت اتاق عقد 30 نفر می باشد .
عمارت تاج
باغ تالار تاج دارای دو سالن با ظرفیت های مختلف می باشد . نمای عمارت به شکل تاج پادشاهی است . و دارای نور پردازی و آب نما ها و آبشار های جذاب می باشد . این باغ تالار برای هر 4 فصل مناسب است و دیزاین فضای 4 فصل دارد .

امکانات باغ تالار تاج
در باغ تالار ، امکانات فوق العاده ای وجود دارد ، از قبیل باغ اختصاصی برای فیلم برداری و تهیه کلیپ عروس و داماد ، آتلیه اختصاصی و حرفه ای جهت ثبت خاطرات عروس و داماد و میهمان ها ، آشپز های متخصص و فوق حرفه ای ، آشپزخانه های مجهز و فول امکانات ، سرو انواع غذا های ایرانی و فرنگی بنا به درخواست میزبان و …
مواردی که در باغ تالار تاج موجود می باشد
موزیک ، نور پردازی ، اتاق عقد ، گل آرایی ، سفره خانه سنتی ،
پارکینگ خوردو با ظرفیت بالا ، شمع آرایی ، آتش بازی ، فیلم برداری ، عکاسی ، کافی شاپ و بسیاری امکانات دیگرمی باشد ،
که در صورت تمایل به صورت حضوری بیشتر در رابطه با امکانات با شما صحبت می شود .

انتخاب های مهم در رابطه با جشن عروسی
جشن عروسی یکی از ماندگار ترین خاطرات و مهم ترین روز های هر دختر و پسری می باشد .

همه ی آدم ها با رویای این اتفاق شیرین زندگی می کنند .
خیلی از افراد بخاطر نداشتن تجربه و استرس های این شب ، نمی توانند بهترین تصمیم ها را بگیرند .
و ممکن است انتخاب هایی اشتباه داشته باشند و سبب شود که به خودشان و مهمان هایشان خوش نگذرد .
------------------------------------



آدرس باغ تالار تاج
آدرس باغ تالار تاج در گرمدره
آدرس باغ تالار ساوالان تبریز
آدرس باغ تالار فرش قرمز اصفهان
آدرس باغ تالار دانیال
آدرس باغ تالار نیکان
آدرس باغ تالار ونک اصفهان
آدرس باغ تالار والا
آدرس باغ تالار امامی اصفهان
آدرس باغ تالار ارم کرج
ادرس باغ تالار الهه ناز
ادرس باغ تالار ایلیا گرمدره
ادرس باغ تالار اراد
ادرس باغ تالار الماس گرمدره
ادرس باغ تالار ایساتیس
آدرس باغ تالار ایرانی
آدرس باغ تالار باران در گرمدره
آدرس باغ تالار بنانیه
آدرس باغ تالار بیست
آدرس باغ تالار بهشت مهدی
ادرس باغ تالار بهشت تبریز
آدرس باغ تالار بهشت اصفهان
آدرس باغ تالار باربد کرج
آدرس باغ تالار بینا مشهد
آدرس باغ تالار پارادایس محمدشهر کرج
آدرس باغ تالار پاسارگاد مشهد
آدرس باغ تالار پرنیان گرمدره
آدرس باغ تالار پاشا تهران
ادرس باغ تالار پارمیدا مشهد
آدرس باغ تالار پرنیا
ادرس باغ تالار پارسیس
ادرس باغ تالار پامچال مشهد
آدرس باغ تالار تاک اصفهان
ادرس باغ تالار تماشا مشهد
ادرس باغ تالار تک درخت
ادرس باغ تالار توسکا
آدرس باغ تالار ترانه
آدرس باغ تالار توسکا تهران
آدرس باغ تالار تیام در اصفهان
آدرس باغ تالار جزیره اصفهان
آدرس باغ تالار جزیره آبی احمد آباد مستوفی
آدرس باغ تالار جزیره آبی
آدرس باغ تالار جلفا اصفهان
ادرس باغ تالار جمشید اردبیل
آدرس باغ تالار جاجرود
ادرس باغ تالار جزیره
تلفن باغ تالار جزیره آبی
ادرس باغ تالار چوبی
ادرس باغ تالار چیتگر
ادرس باغ تالار چهار فصل
آدرس باغ تالار مینیاتور چیتگر
آدرس باغ تالار کاظمی چیتگر
آدرس باغ تالار همتی چیتگر
آدرس باغ تالار موسوی چیتگر
آدرس باغ تالار چهار باغ
آدرس باغ تالار حافظ قم
ادرس باغ تالار حاتم مشهد
ادرس باغ تالار کلاسیک سرخه حصار
آدرس باغ تالار خواجو اصفهان
ادرس باغ تالار خوبان
ادرس باغ تالار خالقی ملارد
آدرس باغ تالار خورشید کرج
آدرس باغ تالار خاتون اصفهان
آدرس باغ تالار خلیج فارس اصفهان
آدرس باغ تالار خاص آناهیتا
ادرس باغ تالار خورشید
آدرس باغ تالار دانش
آدرس باغ تالار دشت شقایق
آدرس باغ تالار دامون
ادرس باغ تالار دیزدر مشهد
ادرس باغ تالار دانیال پاکدشت
آدرس باغ تالار دایانا
ادرس باغ تالار در تهرانپارس
آدرس باغ تالار روژانو
آدرس باغ تالار رزا شهریار
آدرس باغ تالار رویا شهرکرد
ادرس باغ تالار رحیمی اردبیل
ادرس باغ تالار رز شهریار
آدرس باغ تالار رویال پارک
ادرس باغ تالار رزا
ادرس باغ تالار روما
آدرس باغ تالار رزا
آدرس باغ تالار رز
آدرس باغ تالار رز در شهریار
آدرس باغ تالار زمرد
آدرس باغ تالار زمرد شهریار
آدرس باغ تالار زمرد تهران
آدرس باغ تالار زندگی
آدرس باغ تالار سعادت گرمدره
آدرس باغ تالار سفید گرمدره
آدرس باغ تالار سورینو
ادرس باغ تالار سهراب اردبیل
آدرس باغ تالار سران
آدرس باغ تالار سران شهریار
ادرس باغ تالار سون
آدرس باغ تالار شادی اصفهان
ادرس باغ تالار شاهکار کهریزک
آدرس باغ تالار شمس العماره کرج
آدرس باغ تالار شادن
آدرس باغ تالار شب در اصفهان
آدرس باغ تالار شادی در اصفهان
آدرس باغ تالار شادی مشهد
ادرس باغ تالار شهریار
آدرس باغ تالار صدف در اصفهان
آدرس باغ تالار صبا پونک
آدرس باغ تالار صبا تهران
آدرس باغ تالار صالحی
ادرس باغ تالار صفا
ادرس تالار باغ صفا امل
تلفن باغ تالار صالحی کرج
تلفن باغ تالار صدف اصفهان
آدرس باغ تالار ضیافت اصفهان
ادرس باغ تالار ضیافت در کرج
ادرس باغ تالار ضیافت
تلفن باغ تالار ضیافت کرج
ادرس باغ تالار طوفان
ادرس باغ تالار طلائیه اصفهان
آدرس باغ تالار علیزاده گرمدره
آدرس باغ تالار عمارت دانیال
ادرس باغ تالار نصر نوین
آدرس باغ تالار عقیق
ادرس باغ تالار عرش البرز
ادرس باغ تالار عمارت ملل
ادرس باغ تالار عظیمیه
ادرس باغ تالار عرشیا
آدرس باغ تالار غزال
آدرس باغ تالار غرب تهران
آدرس باغ تالار نگین غرب
آدرس باغ تالار در غرب تهران
آدرس باغ تالار فردوس گرمدره
آدرس باغ تالار فلامینگو جاده ساوه
آدرس باغ تالار فردوس نجف اباد
آدرس باغ تالار فیروزه اصفهان
ادرس باغ تالار فردوس
آدرس باغ تالار فرمانیه
آدرس باغ تالار فانوس
ادرس باغ تالار قصر لنا
ادرس باغ تالار قصر ایساتیس
ادرس باغ تالار قصر پردیس
آدرس باغ تالار قصر خاطره در شیراز
ادرس باغ تالار قصر پارسیان
آدرس باغ تالار قصر آریا
ادرس باغ تالار قصر
ادرس باغ تالار قائم
ادرس باغ تالار کاخ شهریار
ادرس باغ تالار کسری
آدرس باغ تالار کامیار اصفهان
ادرس باغ تالار کلاسیک
آدرس باغ تالار کندیس کرج
آدرس باغ تالار کندو
آدرس باغ تالار گردو احمد آباد مستوفی
آدرس باغ تالار گرنگالا
آدرس باغ تالار گلهای زندگی
ادرس باغ تالار گوتیک
آدرس باغ تالار گلستان در کرج
ادرس باغ تالار گیلاس شهریار
آدرس باغ تالار گلستان تهران
ادرس باغ تالار گل رز شیراز
آدرس باغ تالار آنا
ادرس باغ تالار لواسان
ادرس باغ تالار لبینا
آدرس باغ تالار لاله
آدرس تالار باغ زندگی لاسمی بابل
آدرس باغ تالار محشر اصفهان
آدرس باغ تالار مایا
ادرس باغ تالار ملل شهریار
ادرس باغ تالار موگه شهریار
آدرس باغ تالار مجنون احمد آباد مستوفی
ادرس باغ تالار موگه
آدرس باغ تالار ملک
آدرس باغ تالار ملورین گرمدره
آدرس باغ تالار نیلوفر اصفهان
آدرس باغ تالار نگین سبز اصفهان
آدرس باغ تالار نازگل اصفهان
ادرس باغ تالار نارسیس
آدرس باغ تالار نگین فردوس شهریار
آدرس باغ تالار نارنج
آدرس باغ تالار والا در شهریار
آدرس باغ تالار والا شهریار
آدرس باغ تالار ویان
آدرس باغ تالار وکلا اصفهان
ادرس باغ تالار وزرا همدان
ادرس باغ تالار ونوس
آدرس باغ تالار همای
ادرس باغ تالار هانا
ادرس باغ تالار هیراد مشهد
ادرس باغ تالار های مشهد
ادرس باغ تالار های تهران
آدرس باغ تالار هیراد
آدرس باغ تالار همتی
آدرس باغ تالار یلان گرمدره
آدرس باغ تالار یاسین شهریار
ادرس باغ تالار یسنا
آدرس باغ تالار یاقوت سبز اصفهان
آدرس باغ تالار یاسین
آدرس باغ تالار یلان در تهران
ادرس باغ تالار یاس
آدرس باغ تالار یاقوت سبز در اصفهان
ادرس باغ تالار 21
آدرس باغ تالار 777
تلفن باغ تالار 777


تاریخ درج: 1399/07/13
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله کاملترین اطلاعات درباره باغ تالارهای شیک حومه تهران از مجموع 0 امتیاز