استان: شهرستان: منطقه:
خدمات و تشریفات عروسی:

کدام باغ گرمدره عروسیمون رو بگیرم؟

کدام باغ گرمدره عروسیمون رو بگیرم؟
کدام باغ گرمدره عروسیمون رو بگیرم؟ پیدا کردن باغ عروسی و تالار پذیرایی خوب و شیک در گرمدره کار آسانی نیست . زیرا از بین ده ها باغ تالار که در گرمدره ساخته شده اند بسیاری از آنها کیفیت و تنوع خدماتشون با قیمت های ورودی و اجاره باغ تناسب منطقی ندارند


از بیش از صد سال پیش گرمدره در قالب یک روستای خوش آب و هوا، در محدوده استان تهران که آن زمان شامل تهران، شمیرانات، کرج و قزوین میشد شکل گرفت، سالها بعد با توسعه جمعیت و گسترش تقسیم بندی های جغرافیایی دهستان گرمدره از پیوستن پنج روستای گرمدره، کوهک، امیرآباد، ناصریه و سعادتیه شکل گسترده تری بخود گرفت تا اینکه در سال ۱۳۸۳ شهر گرمدره در محدوده استان البرز تشکل گردید.



--------------------------------------------------------------
باغ تالار 777 تهران
باغ عروسی با 800 نفر گنجایش بزرگ ترین سالن پذیرایی در بین باغ تالار های منطقه گرمدره  دارد.باغ تالار 777 که نقطه قوت آن در سالن پذیرایی با سقف بلند آن  است  دارای سالن شام داخل سالن و نورپردازی قوی برای پیست رقص است.این باغ عروسی دارای پارکینگ داخلی و فضای مناسب برای برگزاری جشن عقد می باشد.همچنین سیستم تهویه مناسبی برای برگزاری جشن های پرجمعیت داشته که باغ عروسی 777 را برای پذیرایی تا 800 نفر بسیار مناسب می کند.این باغ عروسی دارای فضای بازی کودکان ، سفره خانه سنتی بزرگی می باشد.باغ عروسی 777 دارای آشپزخانه صنعتی بوده و در انبار بزرگ اش 3 مدل مبل موجود است که در صورتی که یکی از آنها را برای برگزاری جشن عروسی بپسندید در هزینه های برگزاری شما به میزان زیادی صرفه جویی خواهد شد.خدمات تالار:– تشریفات : شامل انواع منوهای غذایی ایرانی ، فرنگی و دریایی با بالاترین کیفیت ، پذیرایی با انواع شیرینی ، میوه ، آبمیوه طبیعی ، بستنی ، چای و نسکافه ، آجیل و اردو و …– دیزاین : لاکچری ترین دیزاین ها برگرفته از متدها و طرح های روز دنیا.– تزئینات : میوه آرایی (بار میوه) ، شمع آرایی ، سفره آرایی ، آئینه آرایی ، میز یادگاری ، تهیه دستمالهایی با نقش نام عروس و داماد و انواع هدایا برای مدعوین و عروس و داماد.– سرویس کامل ظروف : انواع میز و صندلی و ظروف مدرن (شیواری ، مبله ، امپریال و میز شام مبله)– گل آرایی : گل آرایی کامل با گلهای فانتزی (لیلیوم ، آنتریوم ، ارکیده و … ) گل آرایی میز شام ، میز پذیرایی ، جایگاه و مسیر ورودی .– دکوراسیون : انواع دکور سازی محیط مراسم (جایگاه ، ورودیه و … ) طراحی ورودیه مهمان تا محل مراسم.– آتش بازی: ورودیه، مراسم کیک و تانگو با ریموت فشفشه– موزیک پاپ و سنتی: ارائه ی موزیک کاملا حرفه ای، نور پردازی دیجیتال، DJ– فیلمبرداری و عکاسی: ارائه ی فیلمبرداری و عکاسی کاملا حرفه ای به همراه آلبومهای دیجیتال با آخرین متدهای روز دنیا– سفره عقد: کامل ترین سفره های عقد همراه با سلیقه عروس و داماد– قهوه خانه سنتی و بازارچه: سرو چای و قلیان به سبک سنتی، آش رشته، نان داغ کباب داغ، ترشیجات، فالوده، بستنی و …– کافی شاپ: سرو انواع آب میوه ها، دلستر و بستنی، در شکل های متنوع همراه با دیزاین بسیار زیبا– ماشین عروس: تدارک انواع ماشین عروس، گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس– برق کاری و ریسه کشی: شامل انواع نور پردازی و نور افشانی محیط مراسم– محوطه سازی: تزئین و آرایش محیط های مختلف جهت اجرای مراسم
--------------------------------------------------------------
تالار عروسی و تالار مجلل دانیال
امکانات : دو سالن مبله و VIP مجزا در دو طبقه مجزا  امکان برگزاری یک مراسم اتاق عقد مجلل لابی مجلل و بزرگ + پارکینگ به اندازه تمامی ظرفیت میهمانان استفاده از میهمانداران دوره دیده و تحصیل کرده با لباس فرم اروپایی توضیحات: تالار پذیرایی در شهرک غرب که به حق لاکچری باشد وجود نداشت. شاید این مطلب یکی از دلایل ساخت و تجهیز تالار پذیرایی دانیال زمانی باشد. تالاری در یکی از بهترین مناطق ایران. در مجاورت میلاد نور. تالار مجلل دانیال زمانی با مدیریت همان مجموعه عمارت دانیال که در گرمدره در حال فعالیت است مشغول فعالیت شده است. تالار دانیال زمانی در طبقه ۶ و ۷ برج پلاتین شهرک غرب واقع شده است. برای دسترسی به این تالار هم از میدان صنعت و هم از جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام میتوانید اقدام نمایید.سالن مردانه تالار مجلل دانیال در طبقه ۶ قرار دارد. وقتی از پارکینگ تالار که ظرفیت ۳۰۰ اتومبیل را دارد میخواهید به سالن های تالار دسترسی پیدا کنید توسط یکی از ۳ دستگاه آسانسور که هرکدام با ظرفیتی بالغ بر ۱۸ نفر برای راحتی شما محیا شده اند و به صورت اختصاصی برای تالار در نظر گرفته شده اند میتوانید استفاده کنید.بعد از خارج شدن از آسانسور ، وارد لابی مجللی میشوید که توسط طراحی زیبای سقف و همچنین با لوسترهای مجلل دیزاین شده است. روبروی شما سالن مردانه سمت چپ دفتر مدیریت و در سمت راست سرویس های بهداشتی قرار دارند.در تالار پذیرایی دانیال ، طبقه ۶ مخصوص آقایان و طبقه ۷ ویژه بانوان طراحی شده است. هر دو طبقه از یک شکل و سبک طراحی بهره برده اند. کف سالن ها با موکت کف پوش شده است. میز و صندلی ها ، خلاصه تمامی اکسسوری ها همگی از بهترین متریال وارداتی تهیه شده اند که بتوانند تجلل و شکوه را در نگاه اول میهمان چشمان هر بیننده ای نمایند. هر یک از سالن های تالار دانیال شهرک غرب ظرفیتی در حدود ۳۵۰ میهمان را دارا هستند.قبل از افتتاح این تالار حتما شما نام عمارت دانیال گرمدره را شنیده بودید. صاحب امتیاز عمارت دانیال افتتاح کننده این تالار با شکوه است که مطمئنا خدمات خاص باغ تالار عمارت دانیال گرمدره را در این تالار در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد.
--------------------------------------------------------------
باغ و تالار پذیرایی تاج گرمدره
آدرس : انتهای همت غرب، اتوبان تهران – کرج ، خروجی گرمدره، کیلومتر ۲۵، میدان اتمسفر دوربرگردان به سمت تهران، لاین کندرو سمت راست، خیابان تاجبخش، روبروی تالار ماهان، انتهای کوچه مدنی، بعداز لبنیات پاکبان، درب مشکی، پلاک ۷با استفاده از مرغوب ترین مواد غذایی، چیدمان و طراحی سعی داشته تا بهترین برگزار کننده مجالس و ضیافت های شما عزیزان باشد.مفتخریم با خدمات و سرویس متفاوت و درخورشان، میزبان میهمانان گرامی شما باشیم .رویاهایتان را به حقیقت تبدیل کنید و با قدم گذاشتن در جایی که شایسته شماست گلچینی از زیباییها را در یک شب به یاد ماندنی تجربه کنید .شبی که تجدید خاطراتش هر لحظه را برای شما فرح بخش میکند .دارای باغ های اختصاصی , آتلیه اختصاصی و حرفه ای , آشپزخانه حرفه ای و با آشپز اروپایی , سرو غذاهای فرنگی و ایرانی و…
--------------------------------------------------------------
باغ تالار میرزایی
نام مدیریت: آقای میرزایی آدرس: تهران، جاده مخصوص کرج، گرمدره۳۲، باغ عروسی میرزایی ظرفیت:  ۴۵۰ نفرتوضیحات: باغ عروسی میرزایی در گرمدره واقع شده است و به خاطر موقعیت آب و هوایی بسیار عالی و دسترسی آسان تبدیل یکی از بهترین محیط ها برای برگزاری مراسم عروسی شده است. باغ میرزایی بسیار شیک و مجلل میباشد و همچنین دارای فضای سبز بسیار بی نظیری است که اکنون با گذشت سالها تجربه یکی از باغ تالار خوب در گرمدره شناخته شده است. همچنین از ویژگی های منحصر به فرد این باغ تالار میتوان به اجرای مراسم عقد آریایی روی برکه آب به همراه ابر مصنوعی که فضای ماورای تصور را به وجود می آورد اشاره کرد در ضمن سالن این باغ عروسی مجهز به جدیدترین دیزاین های روز وکف LED حرفه ای و TV بک حرفه ای جهت پخش کلیپ های مورد نظر عروس وداماد حین مراسم می باشد
--------------------------------------------------------------
باغ عروسی و باغ تالار کریملو گرمدره
آدرس : جاده مخصوص تهران کرج ، میدان اتمسفر ، باغ تالار کریملو تلفن :توضیحات : باغ تالارهای گرمدره تعدد بالایی دارد. باغ تالار کریملو جزو بهترین باغ تالارهای گرمدره بشمار میرود. این باغ عروسی زیبا از ابتدا با هدف باغ عروسی طراحی و ساخته شده است. این امر باعث شده تا تمام مشخصات یک باغ عروسی VIP در این مکان تعبیه شده باشد.به زودی اطلاعات بیشتری از این باغ عروسی زیبا در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد.
--------------------------------------------------------------



خدمات مجالس و تشریفات سایت دوشیزه جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم عروسی مشتریان خود ، بهترین سالن ها ، باغ های عروسی و ویلاهای تهران و حومه را پیشنهاد می دهد.

چگونه باغ عروسی خود را انتخاب کنیم؟
مراسم عروسی یکی از مهم ترین رویداد های زندگی هر فرد است از این رو فراهم کردن شرایط برگزاری مراسم بسیار مهم و دشوار است. انتخاب باغ عروسی مناسب همواره از چالش های زوج های جوان بوده است که شما می توانید با مشاوره با یک موسسه تشریفات مجالس باغ عروسی مناسب را انتخاب کنید.

خدمات زیر توسط گروه کارشناسان تشریفات عروسی سایت دوشیزه به مشتریان محترم ارائه می گردد:
- معرفی باغ عروسی ، سالن و تالارهای مجلل عروسی
- قرار بازديد از فضای مورد نظر به اتفاق مشتری جهت انتخاب و بررسی گنجايش دقيق مدعوين
- عقد قرارداد با باغ يا سالنهای مجلل برای برگزاری مجالس
- هماهنگی با کادر متخصص جهت طراحی چيدمان و ايجاد يک فضای ايده آل برای مهمانی
- در صورت فراهم بودن محل برگزاری از جانب سفارش دهنده ، بازديد از فضا و ديزاين فضای مورد نظر توسط طراحان مجموعه

خدمات مجالس و تشریفات مجالس سایت دوشیزه توانایی اجرای مراسم در محل و مکان های خصوصی شما را هم دارد.

مزیت های برگزاری مجالس در باغ عروسی
توجه داشته باشید برگزاری مراسم عروسی در باغ مزیت های متعددی دارد که مهمترین آن امکان برگزاری مراسم مختلط، استفاده از دکوراسیون و سبک عروسی خاص و متفاوت نسبت به تالار عروسی می باشد در این بین مزیت دیگری که در مورد برگزاری مراسم عروسی در باغ وجود دارد خارج بودن باغ ها از فضای شهری می باشد که این امر منجر به ایجاد جای پارک مناسب برای میهمانان خواهد شد در حالی که فضا کاملا به دور از شلوغی است.

نکات مهم در اجاره باغ عروسی 
در اجاره انواع باغ عروسی لوکس و ساده نکات مهمی را باید در نظر داشته باشید و اهمیت دارند که در ادامه برایتان ذکر کرده ایم که با مشاوره با یک موسسه تشریفات مجالس حرفه ای مشکلاتی را در ادامه نخواهید داشت.

توجه به ظرفیت باغ عروسی :
در هنگام مشاهده ی باغ های متفاوت باید تعداد مهمان هایی که می خواهید به جشن خود دعوت کنید را در نظر بگیرید چرا که این موضوع با گنجایش و ظرفیت سالن ارتباط مستقیم دارد. پر واضح است که اگر تعداد مهمان های شما کم باشد باغ تالارهای بزرگ و با وسعت زیاد برای مجلس جشن شما مناسب نمی باشد زیرا بزرگی باغ و تعداد کم مهمان در آن باعث خلوت به نظر رسیدن جشن شما خواهد شد. 

دسترسی شهری باغ عروسی :
محل برگزاری جشن شما باید از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی مهمان ها در شرایط مناسبی باشد تا مهمان ها به راحتی امکان دسترسی و پیدا کردن باغ عروسی را داشته باشند. از آنجایی که مهمان باید این مسیر را طی کرده تا به جشن شما بپیوندد این مسئله از نکات مهم در انتخاب باغ عروسی و محل برگزاری عروسی است.

پارکینگ اتومبیل ها در باغ عروسی :
یکی دیگر از امکاناتی که محل برگزاری باید آن را دارا باشد، پارکینگ اتومبیل است. از آنجایی که تقریباً تمام مهمان های شما با اتومبیل های شخصی خود به مهمانی می آیند، باغ عروسی شما باید مجهز به پارکینگ باشد تا مهمان ها مدت طولانی در خیابان های اطراف به دنبال جای پارک نگردند.

مقایسه ی هزینه باغ عروسی و تالار
معمولاً هزینه ی باغ و تالار تفاوت چندانی ندارند با این تفاوت که مراسم عروسی در باغ بسیار با شکوه تر و خاص تر از تالارهای عروسی تکراری است. نکته ی بعدی این است که میهمانان بعد از دیدن محل برگزاری عروسی که در باغ است بسیار هیجان زده می شوند چرا که مراسم عروسی در باغ در میان انبوه درختان و طبیعت بسیار ذوق برانگیز است. نکته ی مهم عروسی این است که نه تنها خودمان احساس خوبی به مراسم داشته باشیم بلکه تا مدت ها شکوه جشنمان زبان زد همه ی میهمانان باشد. برگزاری مراسم عروسی در باغ عروسی از جشن های زبان زد خواهد شد.

مزایای اجاره باغ عروسی نسبت به تالار
اگر شما هم هنوز در انتخاب مکان عروسی تان تردید دارید، به این نکته توجه داشته باشید که در باغ عروسی ظرفیت پذیرش مهمان بسیار بیش تر از تالار می باشد. علاوه بر این معمولاً در باغ های عروسی شما می تواند دیزاین و طراحی دلخواه خود را داشته باشید و این واقعا عالی است. علاوه بر این ها بسیاری امکانات دیگر را یک جا با هم دارید. برای مثال معمولاً رستوران، موسیقی زنده و ... در داخل باغ عروسی موجود می باشد و کار برای شما بسیار آسان تر شده است. هم چنین شما می توانید برنامه ریزی کاملی برای هزینه های تان داشته باشید. در حالی که اگر از تالار استفاده کنید، تشریفات هر بخش از عروسی را باید به صورت مجزا از مکان مورد نظر دریافت کنید و این باعث بی نظمی و آشفتگی در کار می شود

قیمت و هزینه اجاره باغ عروسی
این که باغ عروسی ما چه خدمات و تشریفاتی را برای زوج های جوان در نظر می گیرد، یکی از دلایل مهم در افزایش یا کاهش قیمت اجاره باغ عروسی می باشد. ما در تشریفات سایت دوشیزه خدمات مجالس ویژه باغ عروسی نظیر خدمات عکاسی و فیلم برداری شب عروسی، پذیرایی از مهمان های شما، تهیه شام عروسی، امکان اجاره ماشین عروس، تهیه سرویس عروس، گل آرایی سفره عقد، طراحی میز و صندلی عروس و داماد، چینش میز ها و صندلی ها، دسته گل عروس، خدمات آرایش عروس و بسیاری خدمات و تشریفات دیگر را برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم و این خدمات می توانند تا حدودی در قیمت اجاره باغ عروسی تان تأثیر گذار باشند. البته امکان تغییرات در منوی تشریفات توسط شما وجود خواهد داشت.

انتخاب بهترین باغ تالار در تهران به نظر کار ساده‌ای نیست زیرا هر باغ عروسی زیبایی خاص خودش را دارد و همچنین سلیقه عروس و دامادها با یکدیگر متفاوت است. ازاین‌رو وب‌سایت سایت دوشیزه لیست بهترین باغ تالارهای تهران را در این مقاله برای شما معرفی کرده است. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین باغ تالارهای تهران را به شما معرفی کنیم.

امروزه استقبال عروس و دامادها از باغ تالارها برای برگزاری مراسم عروسی بسیار افزایش پیداکرده است. زیبایی، بزرگی و راحتی باغ تالار را می‌توان یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب آن دانست. همچنین تیم تشریفات و خدمات مجالس با دستی بازتر می‌توانند به آراستن و مجلل نمودن فضای باغ اقدام کنند. ای در صورتی است که در تالار پذیرایی به دلیل محدودیت فضا، از فعالیت و درخشش تیم تشریفات کمی کاسته می‌شود. اکنون ما به شما ۷ باغ تالار لاکچری واقع در تهران به شما معرفی میکنیم تا بتوانید یک شب عروسی رویایی را تجربه کنید.

باغ تالار عمارت دانیال زمانی جزو باغ تالارهای تهران
باغ تالار عمارت دانیال زمانی واقع در گرم‌دره یکی از بهترین باغ تالارهای غرب تهران به شمار می‌رود. این باغ عروسی دارای سالن بسیار زیبا و مجلل مبله و بسیار شیک  و دارای محوطه فضای سبز لاکچری است. وقتی صحبت از باغ تالار و یا تالار پذیرایی به میان می‌آید در ذهن همه ما یک سالن و فضای سبز و میز و صندلی و کارکنان و… نقش می‌بندد و ما تفاوت را در لوکس بودن و رنگ و لعاب و…این عمارت مجلل میدانیم. ین باغ تالار مجلل جزو یکی از تالارهای vip تهران به شمار می‌رود.
باغ تالار دانیال زمانی
باغ تالار همتی
باغ تالار همتی را نیز می توانیم جز برترین باغ تالارهای تهران محسوب کنیم.
اگر در منطقه غرب تهران به دنبال باغ تالار می‌گردید ما به شما باغ تالار همتی در محدوده چیتگر معرفی می‌کنیم. ظرفیت بالا، کیفیت بالای پذیرایی، سالن‌های مجلل و vip از ویژگی‌های این باغ عروسی است. باغ تالار همتی جزو تالارهای vip تهران به شمار می‌رود.
باغ تالار همتی
باغ تالار گل‌های زندگی
باغ تالار گل‌های زندگی با ظرفیت ۵۰۰ نفر میهمان و دسترسی آسان جزو یکی از باغ تالارهای لوکس در منطقه چیتگر به شمار می‌رود. این باغ عروسی دارای دو سالن مجزا، اتاق عقد و محوطه باز با آب‌نماهای جذاب و دیدنی است. اگر شما از آن دسته از عروس و دامادهایی هستید که به دنبال یک باغ عروسی جذاب و زیبا در غرب تهران می‌گردید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتماً از این باغ عروسی دیدن نمایید که خالی از لطف نخواهد بود.
باغ تالار آریانا
باغ تالار تشریفاتی آریانا دارای ۴۰ هزار متر فضا اختصاصی و جزو بهترین باغ تالارهای فیروز بهرام است. باغ تالار آریانا در ۱۰ هزار متر محوطه‌سازی شیک و مدرن تحت مهندسین آرشیتکت برجسته طراحی و ساخته‌شده است. این باغ عروسی مجلل همراه با پارکینگ اختصاصی داخل محوطه با گنجایش ۴۰۰ دستگاه خودرو و دارای ۲ سالن کاملاً مبل vip با طراحی خاص ترکیه‌ای و دارای ۲ سالن مخصوص پذیرایی شام با جدیدترین ظروف پذیرایی vip و cip طبق سلیقه شما است
باغ تالار آریانا
باغ تالار تک‌درخت
باغ تالار تک‌درخت جزو بهترین باغ تالار در تهران محسوب می‌شود. این باغ در احمدآباد مستوفی غرب تهران واقع‌شده است. این باغ عروسی زیبایی برای تعداد میهمانان تا ۷۰۰ نفر بسیار مناسب است. باغ زیبای تک‌درخت با طراحی حرفه‌ای و خاص در بین عروس و دامادها بسیار محبوب است. همچنین این باغ دارای پیست رقص خاصی است که باعث منحصربه‌فرد شدن آن شده است. از دیگر مزیت‌های باغ تک‌درخت می‌توان به آتش‌بازی حرفه‌ای اشاره کرد که زیبایی خاصی به جشن عروسی شما خواهد داد.
باغ تالار تک درخت
باغ تالار دشت شقایق
باغ تالار دشت شقایق در منطقه چیتگر واقع‌شده است و جزو تالارهای پررونق غرب تهران به شما می‌رود. این باغ تالار دارای ۲۲۰۰ نفر ظرفیت است و ۱۵۰۰۰ مترمربع وسعت دارد و طراحی آن کلاسیک و خاص است. این باغ عروسی مجلل را به آن دسته از عروس و دامادهایی که به دنبال جایی زیبا و وسیع می‌گردند بسیار مناسب است.در باغ تالارهای تهران باغ دشت شقایق در منطقه چیتگر بسیار دیدنی می باشد.
لیست بهترین باغ تالارهای تهران
باغ تالار دشت شقایق باغ زیبایی قصر پارسیان در منطقه شرقی تهران(استخر شمالی) واقع‌شده و از محبوبیت خوبی بین عروس و دامادها برخوردار است. ظرفیت این باغ تا ۱۸۰۰ نفر است و همچنین از امکانات خاص آن می‌توان به پرواز عروس و داماد با بالن و ظرفیت پارکینگ نامحدود اشاره کرد.
لیست بهترین باغ تالارهای تهران
باغ تالار قصر پارسیان
تاریخ درج: 1398/07/21
به اشتراک بگذارید: Google اشتراک در فیس بوک twitter Pinterest

نظرات کاربران

فرم ارسال نظر

نام و نام خانوادگی:
پست الکترونیک:
متن نظر:
* لطفا کاراکترهایی را که در تصویر می بینید در کادر پایین وارد کنید:

امتیاز دهی به این مقاله

شما هم نظر دهید

امتیاز کاربران به مقاله کدام باغ گرمدره عروسیمون رو بگیرم؟ از مجموع 0 امتیاز